Nou precies dat inderdaad. Een leuk liedje van K3 of zo (niet dat ik die leuk vind, maar als voorbeeld).quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:59 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wel maar dan met "kinder"liedjes
Het doet me nul. Dan ben ik maar harteloos of zo. Maar nee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:00 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ben ik de enige die er geenreet aan vind?
Nee, ik was ondertussen poepnieuws aan het lezen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:00 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ben ik de enige die er geenreet aan vind?
Jijhoudt helemaalniet van kinderen hequote:Op vrijdag 16 september 2011 21:59 schreef Karina het volgende:
Ik houd helemaal niet van die zingende kinderen.
Die was dan ook niet de beste, maar gewoon de gehypte winnaar.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:00 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het trouwens wel een goeie finale... er is niet echt een duidelijke winnaar. Geen "Ben Saunders"-finale dus
Nou laat ik het zo zeggen: ik heb er niet zoveel mee neequote:Op vrijdag 16 september 2011 22:01 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Jijhoudt helemaalniet van kinderen he
hihi veel interessanter jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee, ik was ondertussen poepnieuws aan het lezen.
Poep legt verkeer A50 bij Eindhoven plat
dit.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:00 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het trouwens wel een goeie finale... er is niet echt een duidelijke winnaar. Geen "Ben Saunders"-finale dus
Shit, dan klopt mijn voorspelling voor geen meter!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
Voor miljoenen kijkers? Patries denkt dat het 5 miljoen gaat trekken?
Er was 1 nootje waar ik over twijfelde, maar ze is wel zenuwachtig......quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:01 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Wat ik er van hoorde, was het zuiver.
Wat.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee, ik was ondertussen poepnieuws aan het lezen.
Poep legt verkeer A50 bij Eindhoven plat
Ja zo aandoenlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |