Nou precies dat inderdaad. Een leuk liedje van K3 of zo (niet dat ik die leuk vind, maar als voorbeeld).quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:59 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wel maar dan met "kinder"liedjes
Het doet me nul. Dan ben ik maar harteloos of zo. Maar nee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:00 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ben ik de enige die er geenreet aan vind?
Nee, ik was ondertussen poepnieuws aan het lezen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:00 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ben ik de enige die er geenreet aan vind?
Jijhoudt helemaalniet van kinderen hequote:Op vrijdag 16 september 2011 21:59 schreef Karina het volgende:
Ik houd helemaal niet van die zingende kinderen.
Die was dan ook niet de beste, maar gewoon de gehypte winnaar.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:00 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het trouwens wel een goeie finale... er is niet echt een duidelijke winnaar. Geen "Ben Saunders"-finale dus
Nou laat ik het zo zeggen: ik heb er niet zoveel mee neequote:Op vrijdag 16 september 2011 22:01 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Jijhoudt helemaalniet van kinderen he
hihi veel interessanter jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee, ik was ondertussen poepnieuws aan het lezen.
Poep legt verkeer A50 bij Eindhoven plat
dit.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:00 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het trouwens wel een goeie finale... er is niet echt een duidelijke winnaar. Geen "Ben Saunders"-finale dus
Shit, dan klopt mijn voorspelling voor geen meter!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
Voor miljoenen kijkers? Patries denkt dat het 5 miljoen gaat trekken?
Er was 1 nootje waar ik over twijfelde, maar ze is wel zenuwachtig......quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:01 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Wat ik er van hoorde, was het zuiver.
Wat.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja zo aandoenlijk.quote:
Sorry, ik kon het niet meer houden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
sorry, maar er zaten heel veel wappers en wiebels op. dan kwam ze wel uit op de goeie noot, maar met een voortraject te laag, of te hoog. niet erg, maar ook niet zuiver.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er was 1 nootje waar ik over twijfelde, maar ze is wel zenuwachtig......
Maar inderdaad, een heel erg moeilijk nummer.
Koop een gehoorapparaat.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja zo aandoenlijk.
Ik weet niet of mijn nichtje zingt. Maar slechter dan dit kan niet.
Maakt niet uit, hij blijftquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Dan zijn haar heeft een kuifje, wat zonde
Dat!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
sorry, maar er zaten heel veel wappers en wiebels op. dan kwam ze wel uit op de goeie noot, maar met een voortraject te laag, of te hoog. niet erg, maar ook niet zuiver.
Maar zeker wel goed voor die leeftijd.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
sorry, maar er zaten heel veel wappers en wiebels op. dan kwam ze wel uit op de goeie noot, maar met een voortraject te laag, of te hoog. niet erg, maar ook niet zuiver.
Ik vond het mooi en goed gezongen hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ga je nu weer op elk bericht negatief over dat takkekind reageren?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Koop een gehoorapparaat.
Dit is al de derde act of zo vanavond die de winnaar genoemd wordt door de jury.
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:04 schreef Karina het volgende:
Ik DENK Opera Familiamaar ik hoop Boy.
Ik ben hier niet degene die negatief is en steeds maar blijft roepen dat ze niet kan zingen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ga je nu weer op elk bericht negatief over dat takkekind reageren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |