Ja, jij bent gek.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:04 schreef tong80 het volgende:
Ben ik nou gek ? Het was zo vals als de kraaien en verder zo slecht dat ze de hoofdrol niet krijgt bij de eindejaars musical op de basisschool
nee je bent niet gek de rest van de wereld is gekquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:04 schreef tong80 het volgende:
Ben ik nou gek ? Het was zo vals als de kraaien en verder zo slecht dat ze de hoofdrol niet krijgt bij de eindejaars musical op de basisschool
Ging schuin hoor.quote:
Nee.. maar jij bent wel bloedirritant.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ben hier niet degene die negatief is en steeds maar blijft roepen dat ze niet kan zingen.
O, gaan we persoonlijk worden?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee.. maar jij bent wel bloedirritant.
Nee hoor.. ik zeg gewoon wat ik vind. Net zoals jij!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
O, gaan we persoonlijk worden?
Sawquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:09 schreef MissJ het volgende:
[..]
Sawik heb alle 7 gezien
![]()
En ontopic, ik weet niet wat ik hiervan moet vinden.
Denk het ookquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:09 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk dat dit te abstract was voor het grote publiek.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
Voor mij de beste dansgroep in HGT. Einde.
Ik zeg iets over de acts. Jij zegt iets over mij persoonlijk. Er is een groot verschil.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee hoor.. ik zeg gewoon wat ik vind. Net zoals jij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |