Ja eigenlijk wel, gierige Nederlander hequote:Op vrijdag 16 september 2011 21:39 schreef coban het volgende:
[..]
Leugens!
Je zou mij gewoon laten staan
Ik wist het wel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, gierige Nederlander he
Altijd
Ik sta altijd op voor ouderen, als je dat niet doet ben je gewoon respectloos.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, gierige Nederlander he
Altijd
Je mag blijven hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Verveling. Dit is eenmalig.
Jij was hier toch al een keer eerder?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ken je nog lachen ookquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik sta altijd op voor ouderen, als je dat niet doet ben je gewoon respectloos.Maar gelukkig is coban geen oudere, haar zou ik dus gewoon door de bus laten donderen!
Dat was om te kijken wat dit was.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij was hier toch al een keer eerder?
Ooohhhquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik sta altijd op voor ouderen, als je dat niet doet ben je gewoon respectloos.Maar gelukkig is coban geen oudere, haar zou ik dus gewoon door de bus laten donderen!
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:45 schreef coban het volgende:
Dromenvangertje vindt ons eigenlijk niet coolwe zijn laatste keuze
Oké, maar je mag best wel blijven van mij hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat was om te kijken wat dit was.
Zij is te hoog voor dit niveau..quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, maar je mag best wel blijven van mij hoor.![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Of ik het wil is een ander verhaal.
Okquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar je blijft wel staan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:43 schreef coban het volgende:
Willy hahahadan krijg ik van die armen die over de grond slepen
Ja, echt fantastisch, echt geweldig!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ken je nog lachen ook
En dat op de vroege ochtend
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:47 schreef Dientje12 het volgende:
De volgende topic gaan we op de quapo hunten oke?
die mag wel zie ik die staat niet in de regels
die mag wel zie ik die staat niet in de regelsquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:47 schreef Dientje12 het volgende:
De volgende topic gaan we op de quapo hunten oke?
[quote]Op vrijdag 16 september 2011 21:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Over respectloos gesproken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, echt fantastisch, echt geweldig!Gratis vermaak!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
Ik ben hier ook enkel voor JApieman.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Tis dat Roburt en JApieman hier zijn.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[/quote]quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
die mag wel zie ik die staat niet in de regels
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ben hier ook enkel voor JApieman.
Doe eens een gok.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:47 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat ik weet hoe jij eruitziet
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
De fluitist van de jostiband ontstijgt dit niveau zelfs.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zij is te hoog voor dit niveau..
Nee, geen sassemerquote:
Zijn er Sassemers die je zou willen hosselen dan?quote:
Het lagere niveau heeft altijd meer lol in het leven..quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
De fluitist van de jostiband ontstijgt dit niveau zelfs.
Een lange jongen met armen die over de grond slepen en met veel kleurtjeskleding aan, van hippiesquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zijn er Sassemers die je zou willen hosselen dan?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:48 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Over respectloos gesproken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is juist respectloos om iemand achter zijn rug uit te lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, iedereen lacht om gratis vermaak!
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Heb iedereen al gehad.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zijn er Sassemers die je zou willen hosselen dan?
Is hij hippie?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:51 schreef coban het volgende:
[..]
Een lange jongen met armen die over de grond slepen en met veel kleurtjeskleding aan, van hippiesdoor je naam
Euh, zoiets ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:51 schreef coban het volgende:
[..]
Een lange jongen met armen die over de grond slepen en met veel kleurtjeskleding aan, van hippiesdoor je naam
Heul niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is juist respectloos om iemand achter zijn rug uit te lachen.Trouwens, iedereen lacht om gratis vermaak!
Ondertussen staat dit al 5 keer op youtubequote:Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef coban het volgende:
Willy en rezania jullie zijn gemeen jullie willen mij zien flikkeren in de bus
Jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sassenheim is een dorpje van 5 mensen?
[ afbeelding ]
Wss wel, naam? Foto's?quote:
linkquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ondertussen staat dit al 5 keer op youtube
Nou, I beg to differ, als ik de studententijd tot nu zo onder de loep neem.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het lagere niveau heeft altijd meer lol in het leven..
Ja, maar dat is grappig!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef coban het volgende:
Jij weet wat een Sassem is?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heul wel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Euh, zoiets ja.__!
[..]
Heul niet.
Ik moest gieren.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moest het uitleggen op msnquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dat is grappig!
[..]
Jij weet wat een Sassem is?
[..]
Heul wel.
Heul niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dat is grappig!
[..]
Jij weet wat een Sassem is?
[..]
Heul wel.
Maar wel met liefde.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef coban het volgende:
Lief.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:53 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik moest gieren.En toen brullen.
En toen nog even gniffelen.
__!
Hmmm....quote:
Ik denk niet dat je haar hebt gehad, ze is 21 of zo.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:55 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Hmmm....
Idk, heb wel een met die naam gehad
ik ga met oudere dames.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je haar hebt gehad, ze is 21 of zo.
Trek het je niet persoonlijk aan, alle mensen die niet weten waar Sassem naar refereert falen.quote:
Ikquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:56 schreef Willyfoofoo het volgende:
Woont er hier iemand omstreeks Rotterdam/Spijkenisse/Hoogvliet?
Het is op een maandag dit jaar, lekker vrij van school dus!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leiden ja. Bijna weer 3 oktober mang
Nee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:56 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik ga met oudere dames.
Nee wss was het haar dan niet nee
Wel pics?
Nu moet ik godver echt weten wie het isquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is op een maandag dit jaar, lekker vrij van school dus!
[..]
Nee.
Zoetermeer is ook dichtbij.quote:
Ikquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zoetermeer is ook dichtbij.
Wie woont hier eigenlijk allemaal in Zuid-Holland?
Pst, ze werkt bij Sucherland.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:57 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nu moet ik godver echt weten wie het is
In een paardeworst met jus en banaan en een hamburger met j'us d'orange?quote:
Ik kon er om gniffelen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tevens kan ik om dit gifje lachen gieren en brullen.
Deze baas hier.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is akelig dichtbij.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hellevoetsluis, vlakbij spijkenisse
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
Ikquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:58 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
In een paardeworst met jus en banaan en een hamburger met j'us d'orange?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:59 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Dat is akelig dichtbij.Ik zou willen dat coban in Hellevoetsluis woonde.
Ik vind het nu wel een beetje eng worden ja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hebben we alles gehad komt deze man binnen rollen
Rez!quote:
Beetje laat.quote:
Grapje zeker?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:00 schreef coban het volgende:
IK WOON IN HELLEVOETSLUIS
(wat een kutnaam zeg)
Alles om me af te kraken..quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:00 schreef coban het volgende:
(wat een kutnaam zeg)
Normaal lig je of wat?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Godverdomme wat is dit intensief. Ik ben rechtop gaan zitten voor dit topic.
Als ik dit elke avond doe val ik zo 5kg af.
Woon je daar echt?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:00 schreef coban het volgende:
(wat een kutnaam zeg)
Inderdaad, vooral dat laatste seizoen was grappig.quote:
Nee woon er nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:00 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Beetje laat.Hallon.
[..]
Grapje zeker?
Heyquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:00 schreef coban het volgende:
Hey spouwer hey dimens hey er beginnen meer mensen te komen hey
Was er vanmiddag stiekem alquote:
quote:
Oh shit. Woon jij daar?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Alles om me af te kraken..
Ik woonde eerst in delfzijl tot me 15e, nog erger
Nee die caravanzeppelinquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Woon je daar echt?
[..]
Inderdaad, vooral dat laatste seizoen was grappig.Die caravantrein.
What's up met Zuid-Holland?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:02 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Dichtbij genoeg. Woon je in Zuid-Holland of niet?
Hoe moet ik dat weten? Ik ben vanavond teruggekomen van een tijdelijke hiatus.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was er vanmiddag stiekem al![]()
Net terug uit het ziekenhuis in Den Helder (zelfs vanaf hier nog best een stuk rijden), schoonvader heeft waarschijnlijk last van z'n galblaas of galstenen, dus dat is minder prettig.
Ja ik woon daarquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:02 schreef coban het volgende:
[..]
Oh shit. Woon jij daar?
Ik wilde willy afkraken.
Sorry lieve dientje
Oh ja, die was ook briljant!quote:
Neequote:Op vrijdag 16 september 2011 22:02 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Dichtbij genoeg. Woon je in Zuid-Holland of niet?
Gezondheid toegewenst aan je schoonvaderquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was er vanmiddag stiekem al![]()
Net terug uit het ziekenhuis in Den Helder (zelfs vanaf hier nog best een stuk rijden), schoonvader heeft waarschijnlijk last van z'n galblaas of galstenen, dus dat is minder prettig.
We kijken wie er allemaal woont daar, we zitten nu op 5 mensen.quote:
Nu? Vergeet het maar.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:03 schreef Roburtt het volgende:
Ik ga sowieso een broodje halen bij het nichtje van Rezania nu.
Sorry het spijt me vergeef mequote:Op vrijdag 16 september 2011 22:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja ik woon daar
Beter lezen tjsoban!
Dat stukje net van lancia. Ik wist niet dat ze vroegah zulke goeie auto's maakten. Soms leer je ook nog iets van die show.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, die was ook briljant!![]()
Al die creaties van hun zijn briljant.
![]()
Die elektrische wagen van hun.
![]()
Nee, volgende week ofzoquote:
Ik vroeg me af of coban daar woonde zodat ik haar kan stalken. Ze woont er waarschijnlijk wel maar wil me het niet vertellen. Eigenlijk maakt dat haar één van de slimsten hier.quote:
ZEELAND!quote:
Zo zo, dat is niet verkeerd natuurlijkquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:03 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Ik ben vanavond teruggekomen van een tijdelijke hiatus.
Ah, is het ernstig?
Alleen iPhone heeft datquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Verstuurd vanaf mijn iPhone/BlackBerry/HTC
iPhone natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Verstuurd vanaf mijn iPhone/BlackBerry/HTC
Ik woon er in de buurtquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
We kijken wie er allemaal woont daar, we zitten nu op 5 mensen.
Holland wel, niet Zuidquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
We kijken wie er allemaal woont daar, we zitten nu op 5 mensen.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:05 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of coban daar woonde zodat ik haar kan stalken. Ze woont er waarschijnlijk wel maar wil me het niet vertellen. Eigenlijk maakt dat haar één van de slimsten hier.
Hinderlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:05 schreef Dalando het volgende:
In een groep film gaan kijken en dan op ALLES commentaar leveren terwijl je veuls te veul op hebt
Oh, ik heb niet gekeken vanavond, ik heb alle afleveringen toch al gezien.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat stukje net van lancia. Ik wist niet dat ze vroegah zulke goeie auto's maakten. Soms leer je ook nog iets van die show.
Oké, succes met hosselen.quote:
Coban rolt underground..quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Holland wel, niet Zuid
[..]
volgens mij kom je dat nooit te weten!
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:06 schreef Roburtt het volgende:
hey even de oplader van mn laptop pakken.
Scorequote:Op vrijdag 16 september 2011 22:04 schreef utopie het volgende:
[..]
Hey gappie
Waar komt dat shirt vandaan op je 2de picca. Men at work toevallig ?
Eigenlijk ben ik je buurmeisje.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:05 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of coban daar woonde zodat ik haar kan stalken. Ze woont er waarschijnlijk wel maar wil me het niet vertellen. Eigenlijk maakt dat haar één van de slimsten hier.
[..]
ZEELAND!
Shit, niet te volgen jeweets! Leidt je zo om de tuin die chick.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Coban rolt underground..
Ze heeft connecties alles.
Ja, hier zitten ijsberen enzo.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij woont in het Noorden, hier in het Zuiden is het warm.
JApieman woont vlak bij mij. Lekkor warm.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Welke film is dat?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:06 schreef Dalando het volgende:
"GODVER HET GELUID VAN DEZE FILM IS VEELS TE HARD"
Ik woon ook in het noorden, en het is hier ook warm.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wist zo snel geen ander woord ervoor.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo zo, dat is niet verkeerd natuurlijk(het ook "hiatus" noemen
)
Nee, "valt mee", pijn schijnt wel hevig te zijn, maar hij overleeft het wel.![]()
@Dientje: Dank!
Ik weet het.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Holland wel, niet Zuid
[..]
Eh.. hoeveel heb jij gezopen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:06 schreef Dalando het volgende:
"GODVER HET GELUID VAN DEZE FILM IS VEELS TE HARD"
Ik heb 2 paar sokken en een badjas aan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij ook al?Ik heb net de verwarming ook opgeschroefd hier.
Oké, voor deze ene keer.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik woon er in de buurtIn west brabant, telt dat ook
Vlakbij de grens met Zuid-Holland of niet?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Holland wel, niet Zuid
[..]
Vet hoor, al hoewel die winkel me niks zegt...quote:
Dat hoop ik niet voor je.quote:
Picsquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb 2 paar sokken en een badjas aan.
Behoorlijk wat, ik ben wat, aangeschotenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Eh.. hoeveel heb jij gezopen?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Behoorlijk wat, ik ben wat, aangeschoten
quote:
Je weet like a baas enzo.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Shit, niet te volgen jeweets! Leidt je zo om de tuin die chick.
Naar huis lopen is de missiequote:Op vrijdag 16 september 2011 22:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Met een doel of gewoon beetje lopen?
Oh.. Ik een t shirt en een spijkerbroekquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb 2 paar sokken en een badjas aan.
Is wel te merken inderdaadquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Behoorlijk wat, ik ben wat, aangeschoten
Hehe, "break" of iets dergelijksquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:07 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik wist zo snel geen ander woord ervoor.
Dat is minder. Gelukkig komt het wel goed. Beterschap.
Naar dit dat.quote:[..]
Ik weet het.
Neuh, Westfriesland.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vlakbij de grens met Zuid-Holland of niet?
Dalandoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
Hahahaha je buurmeisje is niet menselijk?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:07 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet voor je.________________________!
Van de bazentrack Satisfactionquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klinkt bekend, wie is hij ook al weer?
Swedish House Mafiaquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
statisfactionquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geil.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh.. Ik een t shirt en een spijkerbroek
Oke, ik heb wel een t-shirt onder mijn badjas dus mijn lekkere body kan er dan niet op komen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij in je badjas. Zonder sokken.
jmr.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:09 schreef JApieman het volgende:
[..]
Geil.
[..]
Oke, ik heb wel een t-shirt onder mijn badjas dus mijn lekkere body kan er dan niet op komen.
Push me. and then just hurt me, till i can get my..satisfactionquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh dat nummer, even luisteren.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Van de bazentrack Satisfaction
Het komt allemaal op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, "break" of iets dergelijks
Thanks!![]()
[..]
Naar dit dat.
[..]
Neuh, Westfriesland.
De één is een slet, de andere een potentieel kindermishandelaar, de ander gestoord en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:08 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahaha je buurmeisje is niet menselijk?
slakje slakje op het blaadjequote:
Toch wel, geheime locatie zeker? Die meet die in Zwolle zou plaatsvinden is wel in een giller afgelopenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:10 schreef Intronic het volgende:
Morgen meet met echte FOK bazen en bazinnen
Die ging toch niet meer doorquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:10 schreef Intronic het volgende:
Waar?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:10 schreef Intronic het volgende:
Neuh, lekker rebels over de weg.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op de stoep liep
Oh.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:10 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Het komt allemaal op hetzelfde neer.
[..]
De één is een slet, de andere een potentieel kindermishandelaar, de ander gestoord en ga zo maar door.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:10 schreef Dalando het volgende:
iK ben nog nuchter genoeg om nee te zeggen DV
Netjes geregeldquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:11 schreef Intronic het volgende:
Niet Zwolle nee, gewoon zelf geregeld, Deventer.
Vertelquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:10 schreef utopie het volgende:
[..]
Toch wel, geheime locatie zeker? Die meet die in Zwolle zou plaatsvinden is wel in een giller afgelopen
Mensen die niet ten allen tijdens een 1TB externe harde schijf met kaartlezer bij zich hebben.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:11 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wou foto maken: "SD kaart is vol." jammer.
Verwijder een foto.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:11 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wou foto maken: "SD kaart is vol." jammer.
Ik wil gaan ontnuchtterenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga meer drinken.
Al mijn foto's zijn stukjes herinneringen aan mijn leven, als ik een foto verwijder wis ik een herinnering.quote:
Er is vast 1 foto die mislukt is en verwijderd kan worden. Geen smoesjes meer jesse.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
Al mijn foto's zijn stukjes herinneringen aan mijn leven, als ik een foto verwijder wis ik een herinnering.
Je kan die foto's ook gewoon op je computer zetten of laten ontwikkelen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
Al mijn foto's zijn stukjes herinneringen aan mijn leven, als ik een foto verwijder wis ik een herinnering.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Heb ik ook, mijn lichaam denkt dat het maandagavond is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:13 schreef coban het volgende:
Ik heb gewoon slaap. Wat is er mis met mij?
Je bent een nep fokkerquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:13 schreef coban het volgende:
Ik heb gewoon slaap. Wat is er mis met mij?
Is ook, en hij woont 15min van mij vandaan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:13 schreef utopie het volgende:
[..]
Patje is op elke meet wel te vinden. Volgens mij is hij echt een toffe gozer
Ik was vandaag voor 3 uur vrijwillig sociaal aan het doen met mensen, ben ik nu ook een nep FOK!ker?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je bent een nep fokker
Jij hebt slaap nodig sociaal mens!
utopie waddebjij voor irri ondertitel dannnnquote:
Ik heb ook een broek aan. En een boxer. En een T-shirt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar nog wel een boxer hoor
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik was vandaag voor 3 uur vrijwillig sociaal aan het doen met mensen, ben ik nu ook een nep FOK!ker?
Ik heb geen vrienden IRL. Ik ben niet sociaalquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je bent een nep fokker
Jij hebt slaap nodig sociaal mens!
Waar woon jij dan? In Tilburg ofzo?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:14 schreef Intronic het volgende:
[..]
Is ook, en hij woont 15min van mij vandaan.
Oh dan is de foto niet meer interessant.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb ook een broek aan. En een boxer. En een T-shirt.
Ok je hoort er weer bijquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:15 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden IRL. Ik ben niet sociaal
Correctquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? In Tilburg ofzo?
Ik dacht het ging om mijn persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh dan is de foto niet meer interessant.
Ik weet niet. Zal ik hem veranderen? Kom eens met wat suggesties...quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
utopie waddebjij voor irri ondertitel dannnn
Haha, ik, als autist zijnde, ben nog socialer dan jij.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:15 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden IRL. Ik ben niet sociaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Goed gezien jahquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? In Tilburg ofzo?
Valt dat op foto's te zien? Zo ja, pics van je persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik dacht het ging om mijn persoonlijkheid.
Wat is een boerkini?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:16 schreef coban het volgende:
Mensen die niet in een boerkini fokken__________!
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, ik, als autist zijnde, ben nog socialer dan jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
"de beste"quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:16 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik weet niet. Zal ik hem veranderen? Kom eens met wat suggesties...
Ik heb zo'n aura om mij heen die m'n persoonlijkheid uitstraalt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Valt dat op foto's te zien? Zo ja, pics van je persoonlijkheid.
Als vrouwen iets vinden stinken, gooien ze het gelijk wegquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:16 schreef JApieman het volgende:
gvd wrm heeft mn moeder mn pantoffels weggegooid.
picsquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb zo'n aura om mij heen die m'n persoonlijkheid uitstraalt.
Hij was kapot.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als vrouwen iets vinden stinken, gooien ze het gelijk weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |