quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hebben we alles gehad komt deze man binnen rollen
Rez!quote:
Beetje laat.quote:
Grapje zeker?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:00 schreef coban het volgende:
IK WOON IN HELLEVOETSLUIS
(wat een kutnaam zeg)
Alles om me af te kraken..quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:00 schreef coban het volgende:
(wat een kutnaam zeg)
Normaal lig je of wat?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Godverdomme wat is dit intensief. Ik ben rechtop gaan zitten voor dit topic.
Als ik dit elke avond doe val ik zo 5kg af.
Woon je daar echt?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:00 schreef coban het volgende:
(wat een kutnaam zeg)
Inderdaad, vooral dat laatste seizoen was grappig.quote:
Nee woon er nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:00 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Beetje laat.Hallon.
[..]
Grapje zeker?
Heyquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:00 schreef coban het volgende:
Hey spouwer hey dimens hey er beginnen meer mensen te komen hey
Was er vanmiddag stiekem alquote:
quote:
Oh shit. Woon jij daar?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Alles om me af te kraken..
Ik woonde eerst in delfzijl tot me 15e, nog erger
Nee die caravanzeppelinquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Woon je daar echt?
[..]
Inderdaad, vooral dat laatste seizoen was grappig.Die caravantrein.
What's up met Zuid-Holland?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:02 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Dichtbij genoeg. Woon je in Zuid-Holland of niet?
Hoe moet ik dat weten? Ik ben vanavond teruggekomen van een tijdelijke hiatus.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was er vanmiddag stiekem al![]()
Net terug uit het ziekenhuis in Den Helder (zelfs vanaf hier nog best een stuk rijden), schoonvader heeft waarschijnlijk last van z'n galblaas of galstenen, dus dat is minder prettig.
Ja ik woon daarquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:02 schreef coban het volgende:
[..]
Oh shit. Woon jij daar?
Ik wilde willy afkraken.
Sorry lieve dientje
Oh ja, die was ook briljant!quote:
Neequote:Op vrijdag 16 september 2011 22:02 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Dichtbij genoeg. Woon je in Zuid-Holland of niet?
Gezondheid toegewenst aan je schoonvaderquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was er vanmiddag stiekem al![]()
Net terug uit het ziekenhuis in Den Helder (zelfs vanaf hier nog best een stuk rijden), schoonvader heeft waarschijnlijk last van z'n galblaas of galstenen, dus dat is minder prettig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |