Zijn er Sassemers die je zou willen hosselen dan?quote:
Het lagere niveau heeft altijd meer lol in het leven..quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
De fluitist van de jostiband ontstijgt dit niveau zelfs.
Een lange jongen met armen die over de grond slepen en met veel kleurtjeskleding aan, van hippiesquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zijn er Sassemers die je zou willen hosselen dan?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:48 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Over respectloos gesproken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is juist respectloos om iemand achter zijn rug uit te lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, iedereen lacht om gratis vermaak!
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Heb iedereen al gehad.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zijn er Sassemers die je zou willen hosselen dan?
Is hij hippie?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:51 schreef coban het volgende:
[..]
Een lange jongen met armen die over de grond slepen en met veel kleurtjeskleding aan, van hippiesdoor je naam
Euh, zoiets ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:51 schreef coban het volgende:
[..]
Een lange jongen met armen die over de grond slepen en met veel kleurtjeskleding aan, van hippiesdoor je naam
Heul niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is juist respectloos om iemand achter zijn rug uit te lachen.Trouwens, iedereen lacht om gratis vermaak!
Ondertussen staat dit al 5 keer op youtubequote:Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef coban het volgende:
Willy en rezania jullie zijn gemeen jullie willen mij zien flikkeren in de bus
Jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sassenheim is een dorpje van 5 mensen?
[ afbeelding ]
Wss wel, naam? Foto's?quote:
linkquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ondertussen staat dit al 5 keer op youtube
Nou, I beg to differ, als ik de studententijd tot nu zo onder de loep neem.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het lagere niveau heeft altijd meer lol in het leven..
Ja, maar dat is grappig!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef coban het volgende:
Jij weet wat een Sassem is?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heul wel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Euh, zoiets ja.__!
[..]
Heul niet.
Ik moest gieren.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moest het uitleggen op msnquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dat is grappig!
[..]
Jij weet wat een Sassem is?
[..]
Heul wel.
Heul niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dat is grappig!
[..]
Jij weet wat een Sassem is?
[..]
Heul wel.
Maar wel met liefde.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef coban het volgende:
Lief.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:53 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik moest gieren.En toen brullen.
En toen nog even gniffelen.
__!
Hmmm....quote:
Ik denk niet dat je haar hebt gehad, ze is 21 of zo.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:55 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Hmmm....
Idk, heb wel een met die naam gehad
ik ga met oudere dames.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je haar hebt gehad, ze is 21 of zo.
Trek het je niet persoonlijk aan, alle mensen die niet weten waar Sassem naar refereert falen.quote:
Ikquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:56 schreef Willyfoofoo het volgende:
Woont er hier iemand omstreeks Rotterdam/Spijkenisse/Hoogvliet?
Het is op een maandag dit jaar, lekker vrij van school dus!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leiden ja. Bijna weer 3 oktober mang
Nee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:56 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik ga met oudere dames.
Nee wss was het haar dan niet nee
Wel pics?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |