quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:10 schreef Dalando het volgende:
iK ben nog nuchter genoeg om nee te zeggen DV
Netjes geregeldquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:11 schreef Intronic het volgende:
Niet Zwolle nee, gewoon zelf geregeld, Deventer.
Vertelquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:10 schreef utopie het volgende:
[..]
Toch wel, geheime locatie zeker? Die meet die in Zwolle zou plaatsvinden is wel in een giller afgelopen
Mensen die niet ten allen tijdens een 1TB externe harde schijf met kaartlezer bij zich hebben.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:11 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wou foto maken: "SD kaart is vol." jammer.
Verwijder een foto.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:11 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wou foto maken: "SD kaart is vol." jammer.
Ik wil gaan ontnuchtterenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga meer drinken.
Al mijn foto's zijn stukjes herinneringen aan mijn leven, als ik een foto verwijder wis ik een herinnering.quote:
Er is vast 1 foto die mislukt is en verwijderd kan worden. Geen smoesjes meer jesse.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
Al mijn foto's zijn stukjes herinneringen aan mijn leven, als ik een foto verwijder wis ik een herinnering.
Je kan die foto's ook gewoon op je computer zetten of laten ontwikkelen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
Al mijn foto's zijn stukjes herinneringen aan mijn leven, als ik een foto verwijder wis ik een herinnering.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Heb ik ook, mijn lichaam denkt dat het maandagavond is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:13 schreef coban het volgende:
Ik heb gewoon slaap. Wat is er mis met mij?
Je bent een nep fokkerquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:13 schreef coban het volgende:
Ik heb gewoon slaap. Wat is er mis met mij?
Is ook, en hij woont 15min van mij vandaan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:13 schreef utopie het volgende:
[..]
Patje is op elke meet wel te vinden. Volgens mij is hij echt een toffe gozer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |