We kijken wie er allemaal woont daar, we zitten nu op 5 mensen.quote:
Nu? Vergeet het maar.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:03 schreef Roburtt het volgende:
Ik ga sowieso een broodje halen bij het nichtje van Rezania nu.
Sorry het spijt me vergeef mequote:Op vrijdag 16 september 2011 22:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja ik woon daar
Beter lezen tjsoban!
Dat stukje net van lancia. Ik wist niet dat ze vroegah zulke goeie auto's maakten. Soms leer je ook nog iets van die show.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, die was ook briljant!![]()
Al die creaties van hun zijn briljant.
![]()
Die elektrische wagen van hun.
![]()
Nee, volgende week ofzoquote:
Ik vroeg me af of coban daar woonde zodat ik haar kan stalken. Ze woont er waarschijnlijk wel maar wil me het niet vertellen. Eigenlijk maakt dat haar één van de slimsten hier.quote:
ZEELAND!quote:
Zo zo, dat is niet verkeerd natuurlijkquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:03 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Ik ben vanavond teruggekomen van een tijdelijke hiatus.
Ah, is het ernstig?
Alleen iPhone heeft datquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Verstuurd vanaf mijn iPhone/BlackBerry/HTC
iPhone natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Verstuurd vanaf mijn iPhone/BlackBerry/HTC
Ik woon er in de buurtquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
We kijken wie er allemaal woont daar, we zitten nu op 5 mensen.
Holland wel, niet Zuidquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
We kijken wie er allemaal woont daar, we zitten nu op 5 mensen.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:05 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of coban daar woonde zodat ik haar kan stalken. Ze woont er waarschijnlijk wel maar wil me het niet vertellen. Eigenlijk maakt dat haar één van de slimsten hier.
Hinderlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:05 schreef Dalando het volgende:
In een groep film gaan kijken en dan op ALLES commentaar leveren terwijl je veuls te veul op hebt
Oh, ik heb niet gekeken vanavond, ik heb alle afleveringen toch al gezien.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat stukje net van lancia. Ik wist niet dat ze vroegah zulke goeie auto's maakten. Soms leer je ook nog iets van die show.
Oké, succes met hosselen.quote:
Coban rolt underground..quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Holland wel, niet Zuid
[..]
volgens mij kom je dat nooit te weten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |