Shit, niet te volgen jeweets! Leidt je zo om de tuin die chick.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Coban rolt underground..
Ze heeft connecties alles.
Ja, hier zitten ijsberen enzo.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij woont in het Noorden, hier in het Zuiden is het warm.
JApieman woont vlak bij mij. Lekkor warm.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Welke film is dat?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:06 schreef Dalando het volgende:
"GODVER HET GELUID VAN DEZE FILM IS VEELS TE HARD"
Ik woon ook in het noorden, en het is hier ook warm.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wist zo snel geen ander woord ervoor.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo zo, dat is niet verkeerd natuurlijk(het ook "hiatus" noemen
)
Nee, "valt mee", pijn schijnt wel hevig te zijn, maar hij overleeft het wel.![]()
@Dientje: Dank!
Ik weet het.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Holland wel, niet Zuid
[..]
volgens mij kom je dat nooit te weten!
Eh.. hoeveel heb jij gezopen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:06 schreef Dalando het volgende:
"GODVER HET GELUID VAN DEZE FILM IS VEELS TE HARD"
Ik heb 2 paar sokken en een badjas aan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij ook al?Ik heb net de verwarming ook opgeschroefd hier.
Oké, voor deze ene keer.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik woon er in de buurtIn west brabant, telt dat ook
Vlakbij de grens met Zuid-Holland of niet?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Holland wel, niet Zuid
[..]
volgens mij kom je dat nooit te weten!
Vet hoor, al hoewel die winkel me niks zegt...quote:
Dat hoop ik niet voor je.quote:
Picsquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb 2 paar sokken en een badjas aan.
Behoorlijk wat, ik ben wat, aangeschotenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Eh.. hoeveel heb jij gezopen?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Behoorlijk wat, ik ben wat, aangeschoten
quote:
Je weet like a baas enzo.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Shit, niet te volgen jeweets! Leidt je zo om de tuin die chick.
Naar huis lopen is de missiequote:Op vrijdag 16 september 2011 22:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Met een doel of gewoon beetje lopen?
Oh.. Ik een t shirt en een spijkerbroekquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb 2 paar sokken en een badjas aan.
Is wel te merken inderdaadquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Behoorlijk wat, ik ben wat, aangeschoten
Hehe, "break" of iets dergelijksquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:07 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik wist zo snel geen ander woord ervoor.
Dat is minder. Gelukkig komt het wel goed. Beterschap.
Naar dit dat.quote:[..]
Ik weet het.
Neuh, Westfriesland.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vlakbij de grens met Zuid-Holland of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |