Ik was vandaag voor 3 uur vrijwillig sociaal aan het doen met mensen, ben ik nu ook een nep FOK!ker?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je bent een nep fokker
Jij hebt slaap nodig sociaal mens!
utopie waddebjij voor irri ondertitel dannnnquote:
Ik heb ook een broek aan. En een boxer. En een T-shirt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar nog wel een boxer hoor
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik was vandaag voor 3 uur vrijwillig sociaal aan het doen met mensen, ben ik nu ook een nep FOK!ker?
Ik heb geen vrienden IRL. Ik ben niet sociaalquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je bent een nep fokker
Jij hebt slaap nodig sociaal mens!
Waar woon jij dan? In Tilburg ofzo?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:14 schreef Intronic het volgende:
[..]
Is ook, en hij woont 15min van mij vandaan.
Oh dan is de foto niet meer interessant.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb ook een broek aan. En een boxer. En een T-shirt.
Ok je hoort er weer bijquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:15 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden IRL. Ik ben niet sociaal
Correctquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? In Tilburg ofzo?
Ik dacht het ging om mijn persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh dan is de foto niet meer interessant.
Ik weet niet. Zal ik hem veranderen? Kom eens met wat suggesties...quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
utopie waddebjij voor irri ondertitel dannnn
Haha, ik, als autist zijnde, ben nog socialer dan jij.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:15 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden IRL. Ik ben niet sociaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Goed gezien jahquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? In Tilburg ofzo?
Valt dat op foto's te zien? Zo ja, pics van je persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik dacht het ging om mijn persoonlijkheid.
Wat is een boerkini?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:16 schreef coban het volgende:
Mensen die niet in een boerkini fokken__________!
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, ik, als autist zijnde, ben nog socialer dan jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
"de beste"quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:16 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik weet niet. Zal ik hem veranderen? Kom eens met wat suggesties...
Ik heb zo'n aura om mij heen die m'n persoonlijkheid uitstraalt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Valt dat op foto's te zien? Zo ja, pics van je persoonlijkheid.
Als vrouwen iets vinden stinken, gooien ze het gelijk wegquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:16 schreef JApieman het volgende:
gvd wrm heeft mn moeder mn pantoffels weggegooid.
picsquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb zo'n aura om mij heen die m'n persoonlijkheid uitstraalt.
Hij was kapot.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als vrouwen iets vinden stinken, gooien ze het gelijk weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |