SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:37 schreef zakjapannertje het volgende:
Briljant album. Goed om te zien dat er nog Pantha Du Prince luisteraars zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laura Arkana met Peter Broderick hebben een album. Lentemuziek. SchattigMaak je niet dik, daar wordt je alleen maar lelijker van.
Gotye ga ik op 30 oktober in Brussel zienquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:54 schreef Wiebeldak het volgende:
Voor mij is dit 1 van de mooiste nummers van 2011
Maar op 1 staat nog altijd Cage the Elephant - Shake me down.
Tof hoor!quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:55 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Gotye ga ik op 30 oktober in Brussel zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door zakjapannertje op 16-09-2011 21:40:35 ]
Cuby is altijd goedquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:18 schreef Stringer het volgende:
Keek van de week the American. Tijdens de aftiteling kwam dit nummer voorbij:
Had 'm nog nooit gehoord, maar wat een parel.
Die kende ik nog niet! Nu gelukkig wel. Dank voor deze!quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:39 schreef DeMessias het volgende:
Een van de mooiste nummers van 2011.
Ook deze kan ik erg waarderen!quote:
Dit nummer is idd prachtigquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:39 schreef DeMessias het volgende:
Een van de mooiste nummers van 2011.
quote:
quote:
Welk nummer is dat dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:48 schreef TLC het volgende:
Euhm ff kijken hoor... ik ben nu bij nr 1861 van de Top 2000
quote:
Wat minder dan vrijwel al zijn voorgaande albums imo, maar nog steeds wel goed.quote:Op maandag 19 september 2011 20:21 schreef geelkuikentje het volgende:
![]()
Toch weer een goed album van Biosphere
Niks kan tippen aan Substrata, Patashnik of Microgravity maar dit album is zeker wel goed.quote:Op maandag 19 september 2011 20:22 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Wat minder dan vrijwel al zijn voorgaande albums imo, maar nog steeds wel goed.
Persoonlijk vind ik Insomnia en Substrata zijn beste albums. Van Insomnia:quote:Op maandag 19 september 2011 20:24 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Niks kan tippen aan Substrata, Patashnik of Microgravity maar dit album is zeker wel goed.
Zijn albums met Pete Namlook zijn ook wel de moeite waard:quote:
Ja en ook wel 777 keer.quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:45 schreef Splashh het volgende:
Vraagje..
Als je gemiddeld 77 nummers per dag luistert, mag je hier dan 77 keer per dag posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |