Dit is dus niet de bedoeling , TR gemaakt.quote:Klacht: Kiespijn
Sub-klacht: Niet kunnen trekken met gewone verdoving
Bonus-klacht: Zelf met drie verdovingen in je bek nog pijn voelen.
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit is dus niet de bedoeling , TR gemaakt.
Heb ik gedaan teef, alleen was er laatst ongemerkt een vulling losgegaan.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Misschien moet je beter jouw tanden poetsen?
Gast je bent 15 ofzo en je hebt al een vulling?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:53 schreef Trollscience het volgende:
Nu heb ik ongeveer een dubbele overdosis aan Ibuprofen gehad, 7 terwijl je er maar 3 per dag mag
Was het er maar een. Het zijn er drie of vier ofzo.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:08 schreef Sloeber94 het volgende:
Gast je bent 15 ofzo en je hebt al een vulling?
I don't want to live on this planet aymore.
Ik ben 17 en heb er al meer dan 10.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:08 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Vulling? Die kies gaat eruit! Een implantaat zal wel te duur voor hem zijn dus vanaf morgen heeft hij een gatquote:Op donderdag 15 september 2011 18:08 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Overigens als ik jou was dan had ik nu natuurlijk al 50 topics hier geopend over hoe mijn kies gered kan worden of wat ik er in de plaats kan laten zetten...en hoezo dinsdag kiespijn en pas donderdag naar de tandarts? Dinsdag had ik alles afgezegd en het eerste wat ik had gedaan was een tandarts zoeken die wel plek vrij had.quote:
Dat weet jij. Ik heb achter nog een kies zitten dus die komt dan naar voren.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:14 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Vulling? Die kies gaat eruit! Een implantaat zal wel te duur voor hem zijn dus vanaf morgen heeft hij een gat
Dat kan makkelijk, zenuwbehandeling, maar dat is niet nodig.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:15 schreef sanasoufi het volgende:
Overigens als ik jou was dan had ik nu natuurlijk al 50 topics hier geopend over hoe mijn kies gered kan worden
Hoe kom je erbij? Zegt de tandarts datquote:Op donderdag 15 september 2011 18:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat weet jij. Ik heb achter nog een kies zitten dus die komt dan naar voren.
moh, ik had dat ook (veel gaatjes op mn 17de) , heb al 30+ gaatjes, maar nog geen tand ligt eruit geloof ik. Overigens ben ik tóch maar gaan flossen een jaar terug en heb sindsdien nog geen gaatjes gehad. Gewoon elke ochtend onder de douche eben floschen.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:16 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarschijnlijk heb ik op mijn 30e al een kunstgebit
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:17 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij? Zegt de tandarts dat. Zowieso schuiven kiezen niet zomaar naar voren die zitten vast in het kaakbot. Als hij naar voren komt zul je dus toch een gat hebben, want de kaakchirurg verwijdert dan dus twee kiezen..
Laat dan die zenuwbehandeling doen! Geloof me je wil de kaakchirurg niet zien! Ik heb hem ook gezien! Niet omdat ik zoals jij mijn tanden niet goed poets, maar doordat ik zo'n scheve verstandskies had die niet uit mijn tandvlees wou komen...wat je gaat meemakenquote:Op donderdag 15 september 2011 18:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk, zenuwbehandeling, maar dat is niet nodig.
Je moet listerine gebruikenquote:Op donderdag 15 september 2011 18:17 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
moh, ik had dat ook (veel gaatjes op mn 17de) , heb al 30+ gaatjes, maar nog geen tand ligt eruit geloof ik. Overigens ben ik tóch maar gaan flossen een jaar terug en heb sindsdien nog geen gaatjes gehad. Gewoon elke ochtend onder de douche eben floschen.
Maar jouw glazuur is nog wel goed ?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:17 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
moh, ik had dat ook (veel gaatjes op mn 17de) , heb al 30+ gaatjes, maar nog geen tand ligt eruit geloof ik. Overigens ben ik tóch maar gaan flossen een jaar terug en heb sindsdien nog geen gaatjes gehad. Gewoon elke ochtend onder de douche eben floschen.
Ben jij een tandarts? Nee? Houd je bek dan.quote:
Je bangmakerij faalt. Van die verdoving ben ik van de wereld.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:19 schreef sanasoufi het volgende:
Laat dan die zenuwbehandeling doen! Geloof me je wil de kaakchirurg niet zien! Ik heb hem ook gezien! Niet omdat ik zoals jij mijn tanden niet goed poets, maar doordat ik zo'n scheve verstandskies had die niet uit mijn tandvlees wou komen...wat je gaat meemaken. Tja ik was 23 en hield de hand van mijn vader vast
![]()
Sterkte
Dan schuift het toch niet naar voren? Of gaat hij een beugel nemen...en met 13 jaar achter de computer en het over seksuele context hebbenquote:
teef?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Heb ik gedaan teef, alleen was er laatst ongemerkt een vulling losgegaan.
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ben 17 en heb er al meer dan 10.
Sadist.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
teef?
ga eerst normaal leren schelden![]()
eigen schuld, ik hoop(dus niet wens) dat je dood gaat van pijn
Donderop met je klacht en subklachten,quote:-knip
Klacht: Kiespijn
Geen idee. Mn opa had zo'n tandziekte waarbij hij op zn 23ste een kunstgebid had. Heb t zelf niet, maar wel altijd veel gaatjes gehad. Nu flos ik en lijkt het beter. Is ook niet raar, want het vuil dat het langst kan blijven zitten, zit natuurlijk overal tussen en daar komt je borstel niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maar jouw glazuur is nog wel goed ?
Je wordt pas mod als je Ludo pijpt, dus, totdat je dat gedaan hebt, flikker je maar op.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:21 schreef cvboer het volgende:
Donderop met je klacht en subklachten,
Verder, lief dagboek dan maar.
Ik was niet van de wereld hoor! Ze geven je er 3quote:Op donderdag 15 september 2011 18:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ben jij een tandarts? Nee? Houd je bek dan.
[..]
Je bangmakerij faalt. Van die verdoving ben ik van de wereld.
Ik poetste vroeger zelden ik ben pas begonnen met poetsen toen ik 14 was. En heb maar 4 vullingen, beat that.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niet jij
Grafjosti dat je bent
Hoe weet jij dat? Pijpte je zo slecht dat je niet werd aangenomen?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je wordt pas mod als je Ludo pijpt, dus, totdat je dat gedaan hebt, flikker je maar op.
Dat heb ik nu ook al hoorquote:Op donderdag 15 september 2011 18:22 schreef sanasoufi het volgende:
Ik was niet van de wereld hoor! Ze geven je er 3. Daarna krijg je het gevoel alsof je verlamd bent in je gezicht. Dan gaan ze snijden
. Vervolgens is het dan na veel rukken/trekken/boren whatever voorbij en dan moet je nog 4/5 uurtjes gaan wachten tot je gezicht weer normaal functioneert. Grote kans bestaat dat het nooit meer gaat functioneren, want ze kunnen in je zenuw hebben geprikt (dit was mijn grootste angst).
HEBBEN ZE JE ZENUW GEPRIKTquote:Op donderdag 15 september 2011 18:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook al hoor
Je bent een huilie. je voelt het nieteens meer. Ik had na de kaakchirurg overigens een plekje op mn bakkes dat zonder gevoel bleef. Gelukkig trok t na een aantal weken bij. Maar eng vond ik het niet, vond het wel mooi dat ie met een drebel mn kies vakkundig aan stukjes sneed.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:22 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik was niet van de wereld hoor! Ze geven je er 3. Daarna krijg je het gevoel alsof je verlamd bent in je gezicht. Dan gaan ze snijden
. Vervolgens is het dan na veel rukken/trekken/boren whatever voorbij en dan moet je nog 4/5 uurtjes gaan wachten tot je gezicht weer normaal functioneert. Grote kans bestaat dat het nooit meer gaat functioneren, want ze kunnen in je zenuw hebben geprikt (dit was mijn grootste angst).
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:22 schreef Argo het volgende:
Hoe weet jij dat? Pijpte je zo slecht dat je niet werd aangenomen?
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:21 schreef Trollscience het volgende:
Niet jij
Grafjosti dat je bent
Verbaast je dat met het energiedrank en frisdrankgebruik van de jeugd tegenwoordig?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:08 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:24 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
Je bent een huilie. je voelt het nieteens meer. Ik had na de kaakchirurg overigens een plekje op mn bakkes dat zonder gevoel bleef. Gelukkig trok t na een aantal weken bij. Maar eng vond ik het niet, vond het wel mooi dat ie met een drebel mn kies vakkundig aan stukjes sneed.
Ik drink geen energy, grafzooi.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:25 schreef classpc het volgende:
Verbaast je dat met het energiedrank en frisdrankgebruik van de jeugd tegenwoordig?
Jep.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:26 schreef Snuwerd het volgende:
[ontopic]
He TS, doet het nog pijn?
[ afbeelding ]
jawel, je kunt huilenquote:Op donderdag 15 september 2011 18:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom is dat grappig ? Ik kan er niks aan doen.
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:37 schreef daftme het volgende:
Even de bakkes met whiskey of andere sterke drank spoelen. Verdoofd tijdelijk de zenuwen.
Toen ik mijn verstandskies heb laten trekken, merkte ik er toch niet veel van, een dag later at ik al harde broodjes! Slapjanussen en aanstellers hier?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:37 schreef daftme het volgende:
Even de bakkes met whiskey of andere sterke drank spoelen. Verdoofd tijdelijk de zenuwen.
Wat ben jij stoer zeg.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Toen ik mijn verstandskies heb laten trekken, merkte ik er toch niet veel van, een dag later at ik al harde broodjes! Slapjanussen en aanstellers hier?
Ts drinkt appelsap met prik. hihihi.quote:
Nee niet stoer, de jeugd is gewoon verpaupert door die mobieltjes en al die onzin. Pakken rammel dat moeten ze weer aanschaffen!quote:
Waar heb ik dat dan gedaan?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik open tenminste geen topics over een zogenaamde "vriend" die me brieven schrijft.
Jij bent te jong daarvoor jij bloost/schaamt je al kapot als je een pakje condooms moet kopen.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jouw moeder ook, we hebben net lekkere vette obiseten-seks gehad.
Argoquote:Op donderdag 15 september 2011 18:59 schreef Argo het volgende:
Jij bent te jong daarvoor jij bloost/schaamt je al kapot als je een pakje condooms moet kopen.
En bij biologie liggen jullie in een deuk als jullie het over seks hebben.
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hij drinkt waarschijnlijk alleen maar cola
Dat mag alleen op zondag/zaterdag door de week moet hij het met ranja doen.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hij drinkt waarschijnlijk alleen maar cola
Schelden met josti benamingen je niveau word me duidelijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ArgoKlapjosti met je internetpraat. Ik wed dat je irl een 40jarige trukker uit Groningen bent
je kan nog geen eens een stijve krijgen, ga lkkr met jouw speelgoed spelenquote:Op donderdag 15 september 2011 18:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jouw moeder ook, we hebben net lekkere vette obiseten-seks gehad.
Speciaal onderwijs.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:03 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Schelden met josti benamingen je niveau word me duidelijk.
Dit keer mag ik je wel.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
je kan nog geen eens een stijve krijgen, ga lkkr met jouw speelgoed spelen
Dat lijkt mij ook wel, misschien zelfs een internaat.quote:
"Beste vriend"quote:Op donderdag 15 september 2011 19:05 schreef Argo het volgende:
Dat lijkt mij ook wel, misschien zelfs een internaat.
Boh wat ben jij liefquote:Op donderdag 15 september 2011 19:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
je kan nog geen eens een stijve krijgen, ga lkkr met jouw speelgoed spelen
Jouw niveau dan, denken dat ieder subforum R&P is. Opgetieft en nooit meer terugkomen.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:03 schreef Argo het volgende:
Schelden met josti benamingen je niveau word me duidelijk.
Opgetieft? Das geen woord sir. Plus ik ben vrij om te gaan en te staan waar ik wil.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Boh wat ben jij lief
[..]
Jouw niveau dan, denken dat ieder subforum R&P is. Opgetieft en nooit meer terugkomen.
Niet waar. Dat zeg ik en dat zegt ook de man die je probeerde tegen te houden toen je uit het gekkenhuis glipte.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Opgetieft? Das geen woord sir. Plus ik ben vrij om te gaan en te staan waar ik wil.
Tieft toch op.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sexueel getinte kut-OP
Baas.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:15 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik kreeg een keer een groene stuiterbal van de tandartsassistente. Toen was de pijn meteen weg.
TS kreeg een blauwe speen, dus daar ligt het niet aanquote:Op donderdag 15 september 2011 19:15 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik kreeg een keer een groene stuiterbal van de tandartsassistente. Toen was de pijn meteen weg.
Jouw niveau is deprimerend.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
TS kreeg een blauwe speen, dus daar ligt het niet aan
Je hebt geen niveau, dus dat scheeltquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jouw niveau is deprimerend.
Kies is nu getrokken trouwens, nieuwe klacht: De verdovingen die ze met een spuit inbrachten. Ik had ook nog zo'n gestoorde buitenlandse vrouw die dat deed:
Ja sorry, ik weet hoe je je voelt, gaat het lieve schat?
dit verzinnen xDquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:22 schreef Draganta het volgende:
Als dit door iemand iemand was geschreven had ik het wel gelezen. Ziet er interessant uit, maar jah, trollscience heAls ik het lees kom ik er op het einde weer achter dat het verzonnen is
Het is Trollscience. En het is niet verzonnen. Ik had overwogen om een foto van mijn bloederige tong te plaatsen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:22 schreef Draganta het volgende:
Als dit door iemand iemand was geschreven had ik het wel gelezen. Ziet er interessant uit, maar jah, trollscience heAls ik het lees kom ik er op het einde weer achter dat het verzonnen is
xD ;p;p ;$quote:
Kort samengevat: uw bezoekje aan de tandarts was dus een geile ervaring, maar omdat u nog niet uit de kast durft te komen probeert u ons wijs te maken dat het vooral niets met seks te maken had.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:14 schreef Trollscience het volgende:
Inmiddels zit ik bij de tandarts: Een man met een verneukt gebit en een trollface (Serieus!) kwam op me aflopen. Dit bleek dus de tandarts te zijn. Nadat hij een foto had gemaakt bleek dat mijn kies ontstoken was: Hij moest eruit. Natuurlijk niet zonder verdoving, dus voordat hij doorging naar het getrek, (Niet in een seksuele context plaatsen a.u.b) haalde hij een 20cm lange naald (Wederom, niet seksueel) tevoorschijn en stak hij deze in mijn mond. (Denk eraan: Niks seksueels) Omdat een spuit niet genoeg werkte, moest hij nog een lange spuit in mijn mond duwen (Niks seksueels) en deze leegdrukken. (Geen seksuele context a.u.b) Uiteindelijk, nadat hij drie keer in mijn mond had gespoten, (Niks seksueels) was het tijd om flink te rukken. Echter deed dit te veel pijn, dus moest hij een afspraak bij de kaakchirurg maken.
Enfin:
Morgen ga ik naar het ziekenhuis en wordt er een spuit in mijn mond geramd, waarna mijn kies er wordt uitgesneden.
Wat een harde baas ben jij!quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:08 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Kort samengevat: uw bezoekje aan de tandarts was dus een geile ervaring, maar omdat u nog niet uit de kast durft te komen probeert u ons wijs te maken dat het vooral niets met seks te maken had.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:08 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Kort samengevat: uw bezoekje aan de tandarts was dus een geile ervaring, maar omdat u nog niet uit de kast durft te komen probeert u ons wijs te maken dat het vooral niets met seks te maken had.
Jij hebt zeker een harde van al die "haatmail" die je me PM'tquote:
Ik heb je nog nimmer nooit een pm gestuurd. Wel wil ik je erop wijzen, dat de heer Xenzo gelijk heeft, en dat ik het onsmakelijk/respectloos vind dat je zijn reactie ten gronde doet/verloochend met een simpele.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:11 schreef Trollscience het volgende:
[..].
[..]
Jij hebt zeker een harde van al die "haatmail" die je me PM't
Hoe weet jij of hij gelijk heeft? Je kent me geeneensquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:12 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb je nog nimmer nooit een pm gestuurd. Wel wil ik je erop wijzen, dat de heer Xenzo gelijk heeft, en dat ik het onsmakelijk/respectloos vind dat je zijn reactie ten gronde doet/verloochend met een simpele.
Hij heeft alles uit je tekst gehaald, wat waar is je leverde het bewijs zelf alleen deed dit genie het opmerken!quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hoe weet jij of hij gelijk heeft? Je kent me geeneensJe zegt dat gewoon omdat je mij haat omdat ik je 3cm lange pompende erectie niet lik
En lieg niet, je PM't constant. Als ik wat minder FOK!te zou ik ze publiceren
Jawel. Als ik ze post heb ik namelijk een banquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Hij heeft alles uit je tekst gehaald, wat waar is je leverde het bewijs zelf alleen deed dit genie het opmerken!
Sorry maar een 3cm lul zou grote complicaties opleveren, zo groot dat het ongezond zou zijn. Zeker omdat hij 3cm in erectie is, dan moet hij 0.5 ofzoiets in die contouren slap zijn. Dat zou levensbedreigend zijn. En nee ik pm je nooit, en wat heeft het publiceren van mijn pm's te maken met jouw FOK! gehalte? Als ik je inbox volspam zou je ze makkelijk kunnen opslaan 1x per week en dan publiceren na 2 weken. Of jij veel of weinig op FOK! zit heeft daar niks mee te maken.
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:14 schreef Trollscience het volgende:
Inmiddels zit ik bij de tandarts: Een man met een verneukt gebit en een trollface (Serieus!) kwam op me aflopen. Dit bleek dus de tandarts te zijn. Nadat hij een foto had gemaakt bleek dat mijn kies ontstoken was: Hij moest eruit. Natuurlijk niet zonder verdoving, dus voordat hij doorging naar het getrek, (Niet in een seksuele context plaatsen a.u.b) haalde hij een 20cm lange naald (Wederom, niet seksueel) tevoorschijn en stak hij deze in mijn mond. (Denk eraan: Niks seksueels) Omdat een spuit niet genoeg werkte, moest hij nog een lange spuit in mijn mond duwen (Niks seksueels) en deze leegdrukken. (Geen seksuele context a.u.b) Uiteindelijk, nadat hij drie keer in mijn mond had gespoten, (Niks seksueels) was het tijd om flink te rukken. Echter deed dit te veel pijn, dus moest hij een afspraak bij de kaakchirurg maken.
Enfin:
Morgen ga ik naar het ziekenhuis en wordt er een spuit in mijn mond geramd, waarna mijn kies er wordt uitgesneden.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:08 schreef Xenzo het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:11 schreef Trollscience het volgende:
Jij hebt zeker een harde van al die "haatmail" die je me PM't
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:12 schreef Argo het volgende:
Ik heb je nog nimmer nooit een pm gestuurd. Wel wil ik je erop wijzen, dat de heer Xenzo gelijk heeft, en dat ik het onsmakelijk/respectloos vind dat je zijn reactie ten gronde doet/verloochend met een simpele.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:13 schreef Trollscience het volgende:
Hoe weet jij of hij gelijk heeft?
@ Trollscience,quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:17 schreef Argo het volgende:
Hij heeft alles uit je tekst gehaald, wat waar is je leverde het bewijs zelf alleen deed dit genie het opmerken!
Zeg, het is hier geen stichting MARTIJN forum. Ga daar naartoe als je aan je trekken wilt komenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:33 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
@ Trollscience,
U schrijft een verhaal over dat u naar de tandarts geweest bent, in uw verhaal geeft u 6 keer aan dat uw bezoekje aan de tandarts niets met seks te maken had. Als u nou uw mond had gehouden over "dat het niets met seks te maken had" dan had werkelijk niemand aan seks gedacht, maar doordat u het 6 keer aangegeven heeft, heeft u zichzelf verdacht gemaakt en niet zo'n klein beetje ook. Maar vertel eens, was het geil of niet? Want ja, dat wil ik nu wel weten.
Oh, bent u daar ook al lid van? Dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:35 schreef Trollscience het volgende:
Zeg, het is hier geen stichting MARTIJN forum. Ga daar naartoe als je aan je trekken wilt komen
Beste troll science het lijkt mij evident, dat de heer Xenzo slechts de waarheid boven tafel wil hebben. Ik zelf ben dan ook zeer geprikkeld door nieuwsgierigheid.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zeg, het is hier geen stichting MARTIJN forum. Ga daar naartoe als je aan je trekken wilt komen
Weer een mysterie ontrafeld.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:37 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Oh, bent u daar ook al lid van? Dat verklaart een hoop.
Wie is troll science?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Beste troll science het lijkt mij evident, dat de heer Xenzo slechts de waarheid boven tafel wil hebben. Ik zelf ben dan ook zeer geprikkeld door nieuwsgierigheid.
[..]
Weer een mysterie ontrafeld.
Ik durf u niet direct te adresseren in de angst dat u weg rent, en dan zal de waarheid nooit het zonlicht zien.quote:
Ik ben dan ook erg serieus, ik weet niet wat u tegen mijn schrijfstijl heeft. De Franse slag heeft heel erg veel invloed op mij gehad.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:39 schreef Trollscience het volgende:
Argo, even serieus, je schrijfstijl is helemaal verkut. Leer eerst eens fatsoenlijk een post te maken voordat je mij tracht te beledigen.
Niet aan toegeven. Maar als het trollscience is. Dan vraag ik me af met welke formules hij werkt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jezus hè, we wtn nou wel dat het Trollscience is
Niet waar, want "jullie" (Waar jij overigens niet bijhoort, jij mengt je zonder reden in deze discussie) schrijven het nog steeds verkeerd.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jezus hè, we wtn nou wel dat het Trollscience is
U heeft seks met uw tandarts, maar u probeert het te ontkennen omdat u nog niet uit de kast bent, vervolgens geeft aan dat u lid bent van een pedo-forum en dan weet u ineens niet meer wie uzelf bent? Nou, dat klinkt niet erg gezond.quote:
Hoezo zonder reden? Dat maakt ze zelf uit dunkt mij? Wie ben jij om ons een reden te geven ja of nee?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niet waar, want "jullie" (Waar jij overigens niet bijhoort, jij mengt je zonder reden in deze discussie) schrijven het nog steeds verkeerd.
Ga nu niet de vermoorde onschuld spelen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Hoezo zonder reden? Dat maakt ze zelf uit dunkt mij? Wie ben jij om ons een reden te geven ja of nee?
Jouw schrijfstijl is ook verkut, leuk proberen te doen omwille van formeel taalgebruik. Nee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:41 schreef Xenzo het volgende:
[..]
U heeft seks met uw tandarts, maar u probeert het te ontkennen omdat u nog niet uit de kast bent, vervolgens geeft aan dat u lid bent van een pedo-forum en dan weet u ineens niet meer wie uzelf bent? Nou, dat klinkt niet erg gezond.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ga nu niet de vermoorde onschuld spelen.
Bij deze constateer ik dat u uzelf als een God ziet, die uitmaakt wat andere wel en niet mogen, en of zij een reden hebben om dit of dat te doen. Ik denk dan ook dat u een stapje terug moet doen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jouw schrijfstijl is ook verkut, leuk proberen te doen omwille van formeel taalgebruik. Nee.
Dat doe jij zelf ookquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:46 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Bij deze constateer ik dat u uzelf als een God ziet, die uitmaakt wat andere wel en niet mogen, en of zij een reden hebben om dit of dat te doen. Ik denk dan ook dat u een stapje terug moet doen.
Wat ben jij een mongool zeg.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:47 schreef Plastic_zak het volgende:
Topic gaat nergens meer over, TR gemaakt.
Ik doe dat nooit...quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat doe jij zelf ookVuige hypocriet.
Deze "discussie" is voorbij
Sowieso, heb ik later te horen gekregen, dat de standaard verdovingen NOOIT werken bij onstekingen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:46 schreef StarmanFR het volgende:
Terechte klacht. Kiespijn en een tand trekken is al verschrikkelijk, maar als de man zijn werk ook niet goed doet of op tijd.![]()
Ik moest in korte tijd van elkaar zowel een verstandskies weg laten halen bij de kaakchirurg, ongeveer 3 verdovingen gekregen en tijdens de operatie merk je niks van pijn, maar tijdens het losmaken van die tand voel je wel bloed door je keel stromen. Hierna had ik ongeveer een week pijn van de nawerkingen, inderdaad veel paracetamoltabletten slikken en ibuprofen gebruiken. En in de eerste 2,3 dagen moest ik ook erg veel bloed spugen.
Na een week was alles redelijk hersteld.
En ongeveer een maand later moest ik ook een normale kies laten trekken die helemaal rot was. Dit werd gedaan door de tandarts, en ging zonder problemen (uiteraard wel met verdoving). Maar ik had nauwelijks nawerkingen, en geen problemen met bloed.
Ik ben een goede user die de mods graag helptquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat ben jij een mongool zeg.
Je bent een kutNSB'er die fapt op TR'squote:Op vrijdag 16 september 2011 19:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ben een goede user die de mods graag helpt
Nee, ik probeer u hier iets duidelijk te maken. Als iemand, zonder dat daarom gevraagd wordt, bewijze van spreken 10 keer roepen dat hij geen homoseksueel is dan is dat heel vreemd. Waarom zou iemand dat roepen terwijl - en ik herhaal het nog maar eens - daar niemand om gevraagd heeft? Ik weet het antwoord, u denk ik ook wel, namelijk dat die persoon mensen probeert te overtuigen dan wel te laten denken dat hij heteroseksueel is terwijl dat niet het geval is. Nou, dat is precies wat er met uw verhaal ook aan de hand is. In uw verhaal schrijft u 6 keer dat uw bezoekje aan de tandarts niets met seks te maken had, maar had iemand dat gevraagd? Nee, niemand had daarom gevraagd en het was - als u daar niet over begonnen was - niet eens bij iemand opgekomen om te vragen of uw bezoekje bij de tandarts van seksuele aard was. Ik zou zeggen: welkom in de wereld dat "psychologie" heet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:43 schreef Trollscience het volgende:
Jouw schrijfstijl is ook verkut, leuk proberen te doen omwille van formeel taalgebruik. Nee.
Ik wilde het duidelijk maken voor de oversekste pedoseksuelen hierquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:52 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Nee, ik probeer u hier iets duidelijk te maken. Als iemand, zonder dat daarom gevraagd wordt, bewijze van spreken 10 keer roepen dat hij geen homoseksueel is dan is dat heel vreemd. Waarom zou iemand dat roepen terwijl - en ik herhaal het nog maar eens - daar niemand om gevraagd heeft? Ik weet het antwoord, u denk ik ook wel, namelijk dat die persoon mensen probeert te overtuigen dan wel te laten denken dat hij heteroseksueel is terwijl dat niet het geval is. Nou, dat is precies wat er met uw verhaal ook aan de hand is. In uw verhaal schrijft u 6 keer dat uw bezoekje aan de tandarts niets met seks te maken had, maar had iemand dat gevraagd? Nee, niemand had daarom gevraagd en het was - als u daar niet over begonnen was - niet eens bij iemand opgekomen om te vragen of uw bezoekje bij de tandarts van seksuele aard was. Ik zou zeggen: welkom in de wereld dat "psychologie" heet.
Ontkenningsfase 1.2quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik wilde het duidelijk maken voor de oversekste pedoseksuelen hier
Opflikkeren zei ik. Als je wilt discussieren DM je maar. Ik heb veel moeite in de OP gestoken.quote:
En Argoquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:57 schreef Aaardappel het volgende:
Tevens al die mensen met hun krampachtige, zogenaamde verheven taalgebruik hier.Houd maar gewoon op.
Waar is je respect ?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je bent een kutNSB'er die fapt op TR's
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Persoonlijk mij aanvallen terwijl de heer Xenzo de waarheid ontrafeld heeft.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:57 schreef Aaardappel het volgende:
Tevens al die mensen met hun krampachtige, zogenaamde verheven taalgebruik hier.Houd maar gewoon op.
Ja, dat is knap triest te noemen inderdaad.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:58 schreef Argo het volgende:
Persoonlijk mij aanvallen terwijl de heer Xenzo de waarheid ontrafeld heeft.
Ik zou hem voor zijn gezicht slaan als ik de kans kreeg.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:59 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Daar bedoelde ik ook Argo mee, ja. Vooral Argo, eigenlijk.
No thanks, ik heb alleen heteroseksuele contacten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zou hem voor zijn gezicht slaan als ik de kans kreeg.
Wie niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zou hem voor zijn gezicht slaan als ik de kans kreeg.
Dus jij hebt contacten met heteroseksuele mannen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:00 schreef Argo het volgende:
[..]
No thanks, ik heb alleen heteroseksuele contacten.
Mensen die niet wereldvreemd zijn, of niet geïntimideerd/versteend raken van mijn goddelijke krachten.quote:
Deze discussie is voorbij. OT gaarne.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:01 schreef Akwasi het volgende:
Mag ik mij ook zonder doel mengen in deze discussie?
Ja onder andere en vrouwen, maar aangezien jij niet in dat rijtje past.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dus jij hebt contacten met heteroseksuele mannen?
HEY FOK JOU TROLL SCIENCEquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Deze discussie is voorbij. OT gaarne.
DM als je wilt vechten, houd dit topic schoon.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja onder andere en vrouwen, maar aangezien jij niet in dat rijtje past.
Ik hoef niet te vechten, dat zeg ik nou juist jij wou mij slaan. Ik ga het uit de weg.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
DM als je wilt vechten, houd dit topic schoon.
Ik denk niet dat heteroseksuele mannen echt zitten te wachten op mannen die op meer uit zijn dan alleen vriendschap.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja onder andere en vrouwen, maar aangezien jij niet in dat rijtje past.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je begon er zelf mee dus slotje op dit topic.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niet jij
Grafjosti dat je bent
JIJ durft anderen wereldvreemd te noemen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Mensen die niet wereldvreemd zijn, of niet geïntimideerd/versteend raken van mijn goddelijke krachten.
Correct jij weet hoe het werkt. Dus het is duidelijk dat ik troll niet wil tegenkomen in het echt, hij wilt meer van mij.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:02 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat heteroseksuele mannen echt zitten te wachten op mannen die op meer uit zijn dan alleen vriendschap.
Ja hoor maar ik weet allang dat jij een tovenaar bent. Mij krijg je niet te pakken!quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:03 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
JIJ durft anderen wereldvreemd te noemen?___!
Spelen we Wannebe mod? Mag ik meedoenquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[..]
Je begon er zelf mee dus slotje op dit topic.
Oké, niet bij jouw mama janken als je in elkaar wordt geslagen door een meisjequote:Op vrijdag 16 september 2011 20:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik merk wel dat je 14 bent.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Spelen we Wannebe mod? Mag ik meedoen
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:04 schreef Argo het volgende:
Ja hoor maar ik weet allang dat jij een tovenaar bent. Mij krijg je niet te pakken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |