quote:Op donderdag 15 september 2011 18:37 schreef daftme het volgende:
Even de bakkes met whiskey of andere sterke drank spoelen. Verdoofd tijdelijk de zenuwen.
Toen ik mijn verstandskies heb laten trekken, merkte ik er toch niet veel van, een dag later at ik al harde broodjes! Slapjanussen en aanstellers hier?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:37 schreef daftme het volgende:
Even de bakkes met whiskey of andere sterke drank spoelen. Verdoofd tijdelijk de zenuwen.
Wat ben jij stoer zeg.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Toen ik mijn verstandskies heb laten trekken, merkte ik er toch niet veel van, een dag later at ik al harde broodjes! Slapjanussen en aanstellers hier?
Ts drinkt appelsap met prik. hihihi.quote:
Nee niet stoer, de jeugd is gewoon verpaupert door die mobieltjes en al die onzin. Pakken rammel dat moeten ze weer aanschaffen!quote:
Waar heb ik dat dan gedaan?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik open tenminste geen topics over een zogenaamde "vriend" die me brieven schrijft.
Jij bent te jong daarvoor jij bloost/schaamt je al kapot als je een pakje condooms moet kopen.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jouw moeder ook, we hebben net lekkere vette obiseten-seks gehad.
Argoquote:Op donderdag 15 september 2011 18:59 schreef Argo het volgende:
Jij bent te jong daarvoor jij bloost/schaamt je al kapot als je een pakje condooms moet kopen.
En bij biologie liggen jullie in een deuk als jullie het over seks hebben.
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hij drinkt waarschijnlijk alleen maar cola
Dat mag alleen op zondag/zaterdag door de week moet hij het met ranja doen.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hij drinkt waarschijnlijk alleen maar cola
Schelden met josti benamingen je niveau word me duidelijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ArgoKlapjosti met je internetpraat. Ik wed dat je irl een 40jarige trukker uit Groningen bent
je kan nog geen eens een stijve krijgen, ga lkkr met jouw speelgoed spelenquote:Op donderdag 15 september 2011 18:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jouw moeder ook, we hebben net lekkere vette obiseten-seks gehad.
Speciaal onderwijs.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:03 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Schelden met josti benamingen je niveau word me duidelijk.
Dit keer mag ik je wel.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
je kan nog geen eens een stijve krijgen, ga lkkr met jouw speelgoed spelen
Dat lijkt mij ook wel, misschien zelfs een internaat.quote:
"Beste vriend"quote:Op donderdag 15 september 2011 19:05 schreef Argo het volgende:
Dat lijkt mij ook wel, misschien zelfs een internaat.
Boh wat ben jij liefquote:Op donderdag 15 september 2011 19:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
je kan nog geen eens een stijve krijgen, ga lkkr met jouw speelgoed spelen
Jouw niveau dan, denken dat ieder subforum R&P is. Opgetieft en nooit meer terugkomen.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:03 schreef Argo het volgende:
Schelden met josti benamingen je niveau word me duidelijk.
Opgetieft? Das geen woord sir. Plus ik ben vrij om te gaan en te staan waar ik wil.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Boh wat ben jij lief
[..]
Jouw niveau dan, denken dat ieder subforum R&P is. Opgetieft en nooit meer terugkomen.
Niet waar. Dat zeg ik en dat zegt ook de man die je probeerde tegen te houden toen je uit het gekkenhuis glipte.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Opgetieft? Das geen woord sir. Plus ik ben vrij om te gaan en te staan waar ik wil.
Tieft toch op.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sexueel getinte kut-OP
Baas.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:15 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik kreeg een keer een groene stuiterbal van de tandartsassistente. Toen was de pijn meteen weg.
TS kreeg een blauwe speen, dus daar ligt het niet aanquote:Op donderdag 15 september 2011 19:15 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik kreeg een keer een groene stuiterbal van de tandartsassistente. Toen was de pijn meteen weg.
Jouw niveau is deprimerend.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
TS kreeg een blauwe speen, dus daar ligt het niet aan
Je hebt geen niveau, dus dat scheeltquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jouw niveau is deprimerend.
Kies is nu getrokken trouwens, nieuwe klacht: De verdovingen die ze met een spuit inbrachten. Ik had ook nog zo'n gestoorde buitenlandse vrouw die dat deed:
Ja sorry, ik weet hoe je je voelt, gaat het lieve schat?
dit verzinnen xDquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:22 schreef Draganta het volgende:
Als dit door iemand iemand was geschreven had ik het wel gelezen. Ziet er interessant uit, maar jah, trollscience heAls ik het lees kom ik er op het einde weer achter dat het verzonnen is
Het is Trollscience. En het is niet verzonnen. Ik had overwogen om een foto van mijn bloederige tong te plaatsen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:22 schreef Draganta het volgende:
Als dit door iemand iemand was geschreven had ik het wel gelezen. Ziet er interessant uit, maar jah, trollscience heAls ik het lees kom ik er op het einde weer achter dat het verzonnen is
xD ;p;p ;$quote:
Kort samengevat: uw bezoekje aan de tandarts was dus een geile ervaring, maar omdat u nog niet uit de kast durft te komen probeert u ons wijs te maken dat het vooral niets met seks te maken had.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:14 schreef Trollscience het volgende:
Inmiddels zit ik bij de tandarts: Een man met een verneukt gebit en een trollface (Serieus!) kwam op me aflopen. Dit bleek dus de tandarts te zijn. Nadat hij een foto had gemaakt bleek dat mijn kies ontstoken was: Hij moest eruit. Natuurlijk niet zonder verdoving, dus voordat hij doorging naar het getrek, (Niet in een seksuele context plaatsen a.u.b) haalde hij een 20cm lange naald (Wederom, niet seksueel) tevoorschijn en stak hij deze in mijn mond. (Denk eraan: Niks seksueels) Omdat een spuit niet genoeg werkte, moest hij nog een lange spuit in mijn mond duwen (Niks seksueels) en deze leegdrukken. (Geen seksuele context a.u.b) Uiteindelijk, nadat hij drie keer in mijn mond had gespoten, (Niks seksueels) was het tijd om flink te rukken. Echter deed dit te veel pijn, dus moest hij een afspraak bij de kaakchirurg maken.
Enfin:
Morgen ga ik naar het ziekenhuis en wordt er een spuit in mijn mond geramd, waarna mijn kies er wordt uitgesneden.
Klacht: Kiespijn
Sub-klacht: Niet kunnen trekken met gewone verdoving
Bonus-klacht: Zelf met drie verdovingen in je bek nog pijn voelen.
Wat een harde baas ben jij!quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:08 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Kort samengevat: uw bezoekje aan de tandarts was dus een geile ervaring, maar omdat u nog niet uit de kast durft te komen probeert u ons wijs te maken dat het vooral niets met seks te maken had.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:08 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Kort samengevat: uw bezoekje aan de tandarts was dus een geile ervaring, maar omdat u nog niet uit de kast durft te komen probeert u ons wijs te maken dat het vooral niets met seks te maken had.
Jij hebt zeker een harde van al die "haatmail" die je me PM'tquote:
Ik heb je nog nimmer nooit een pm gestuurd. Wel wil ik je erop wijzen, dat de heer Xenzo gelijk heeft, en dat ik het onsmakelijk/respectloos vind dat je zijn reactie ten gronde doet/verloochend met een simpele.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:11 schreef Trollscience het volgende:
[..].
[..]
Jij hebt zeker een harde van al die "haatmail" die je me PM't
Hoe weet jij of hij gelijk heeft? Je kent me geeneensquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:12 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb je nog nimmer nooit een pm gestuurd. Wel wil ik je erop wijzen, dat de heer Xenzo gelijk heeft, en dat ik het onsmakelijk/respectloos vind dat je zijn reactie ten gronde doet/verloochend met een simpele.
Hij heeft alles uit je tekst gehaald, wat waar is je leverde het bewijs zelf alleen deed dit genie het opmerken!quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hoe weet jij of hij gelijk heeft? Je kent me geeneensJe zegt dat gewoon omdat je mij haat omdat ik je 3cm lange pompende erectie niet lik
En lieg niet, je PM't constant. Als ik wat minder FOK!te zou ik ze publiceren
Jawel. Als ik ze post heb ik namelijk een banquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Hij heeft alles uit je tekst gehaald, wat waar is je leverde het bewijs zelf alleen deed dit genie het opmerken!
Sorry maar een 3cm lul zou grote complicaties opleveren, zo groot dat het ongezond zou zijn. Zeker omdat hij 3cm in erectie is, dan moet hij 0.5 ofzoiets in die contouren slap zijn. Dat zou levensbedreigend zijn. En nee ik pm je nooit, en wat heeft het publiceren van mijn pm's te maken met jouw FOK! gehalte? Als ik je inbox volspam zou je ze makkelijk kunnen opslaan 1x per week en dan publiceren na 2 weken. Of jij veel of weinig op FOK! zit heeft daar niks mee te maken.
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:14 schreef Trollscience het volgende:
Inmiddels zit ik bij de tandarts: Een man met een verneukt gebit en een trollface (Serieus!) kwam op me aflopen. Dit bleek dus de tandarts te zijn. Nadat hij een foto had gemaakt bleek dat mijn kies ontstoken was: Hij moest eruit. Natuurlijk niet zonder verdoving, dus voordat hij doorging naar het getrek, (Niet in een seksuele context plaatsen a.u.b) haalde hij een 20cm lange naald (Wederom, niet seksueel) tevoorschijn en stak hij deze in mijn mond. (Denk eraan: Niks seksueels) Omdat een spuit niet genoeg werkte, moest hij nog een lange spuit in mijn mond duwen (Niks seksueels) en deze leegdrukken. (Geen seksuele context a.u.b) Uiteindelijk, nadat hij drie keer in mijn mond had gespoten, (Niks seksueels) was het tijd om flink te rukken. Echter deed dit te veel pijn, dus moest hij een afspraak bij de kaakchirurg maken.
Enfin:
Morgen ga ik naar het ziekenhuis en wordt er een spuit in mijn mond geramd, waarna mijn kies er wordt uitgesneden.
Klacht: Kiespijn
Sub-klacht: Niet kunnen trekken met gewone verdoving
Bonus-klacht: Zelf met drie verdovingen in je bek nog pijn voelen.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:08 schreef Xenzo het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:11 schreef Trollscience het volgende:
Jij hebt zeker een harde van al die "haatmail" die je me PM't
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:12 schreef Argo het volgende:
Ik heb je nog nimmer nooit een pm gestuurd. Wel wil ik je erop wijzen, dat de heer Xenzo gelijk heeft, en dat ik het onsmakelijk/respectloos vind dat je zijn reactie ten gronde doet/verloochend met een simpele.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:13 schreef Trollscience het volgende:
Hoe weet jij of hij gelijk heeft?
@ Trollscience,quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:17 schreef Argo het volgende:
Hij heeft alles uit je tekst gehaald, wat waar is je leverde het bewijs zelf alleen deed dit genie het opmerken!
Zeg, het is hier geen stichting MARTIJN forum. Ga daar naartoe als je aan je trekken wilt komenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:33 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
@ Trollscience,
U schrijft een verhaal over dat u naar de tandarts geweest bent, in uw verhaal geeft u 6 keer aan dat uw bezoekje aan de tandarts niets met seks te maken had. Als u nou uw mond had gehouden over "dat het niets met seks te maken had" dan had werkelijk niemand aan seks gedacht, maar doordat u het 6 keer aangegeven heeft, heeft u zichzelf verdacht gemaakt en niet zo'n klein beetje ook. Maar vertel eens, was het geil of niet? Want ja, dat wil ik nu wel weten.
Oh, bent u daar ook al lid van? Dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:35 schreef Trollscience het volgende:
Zeg, het is hier geen stichting MARTIJN forum. Ga daar naartoe als je aan je trekken wilt komen
Beste troll science het lijkt mij evident, dat de heer Xenzo slechts de waarheid boven tafel wil hebben. Ik zelf ben dan ook zeer geprikkeld door nieuwsgierigheid.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zeg, het is hier geen stichting MARTIJN forum. Ga daar naartoe als je aan je trekken wilt komen
Weer een mysterie ontrafeld.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:37 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Oh, bent u daar ook al lid van? Dat verklaart een hoop.
Wie is troll science?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Beste troll science het lijkt mij evident, dat de heer Xenzo slechts de waarheid boven tafel wil hebben. Ik zelf ben dan ook zeer geprikkeld door nieuwsgierigheid.
[..]
Weer een mysterie ontrafeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |