abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101988581
quote:
19s.gif Op donderdag 15 september 2011 19:43 schreef kingmob het volgende:

[..]

Je bent niet het meest heldere licht, wel? Voor jouw rationaliteit over wat iemand draagt of doet is de rationaliteit van dat kledingstuk of handeling natuurlijk geen eis.
Dat je dat niet snapt of wil snappen is absurd. Je bent even irrationeel als datgene waar je tegen ageert.
Oh dan is het geen eis maar als men via een rechter afdwingt dat er een uitzondering gemaakt moet worden voor een bepaald kledingstuk omdat het 'een religieuze uiting' is, dan is het wel ok he?
Over absurd redeneren gesproken.

Ik begrijp dat je een voorstander bent van het dragen van peniskokers in de openbare ruimte.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 15 september 2011 @ 20:16:27 #252
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_101989176
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Oh dan is het geen eis maar als men via een rechter afdwingt dat er een uitzondering gemaakt moet worden voor een bepaald kledingstuk omdat het 'een religieuze uiting' is, dan is het wel ok he?
Over absurd redeneren gesproken.

Ik begrijp dat je een voorstander bent van het dragen van peniskokers in de openbare ruimte.
Er wordt een uitzondering gemaakt om een kledingstuk te verbieden natuurlijk, dus wat bazel je in hemelsnaam allemaal. En ja persoonlijk zal het mij aan m'n reet roesten of iemand naakt over straat wil.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_101989304
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 19:19 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ik kan ook gewoon als oom agent kijkt even wat snoeien en met gelaatsbescherming en kettingzaag over straat hoor. :P
Dat je tegen het verbod bent dat mag

Maar je infantiele vergelijkingen bij gebrek aan beter zijn te belachelijk voor woorden.
pi_101989453
quote:
19s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:16 schreef kingmob het volgende:

[..]

Er wordt een uitzondering gemaakt om een kledingstuk te verbieden natuurlijk, dus wat bazel je in hemelsnaam allemaal.
Een uitzondering om te verbieden? Welnee man er IS al lang een verbod middels APV's, het zgn Maskerverbod. Voor carnaval moet zelfs ontheffing aangevraagd worden, ieder jaar weer.

En wat ik bedoelde is dat mensen zoals jij staan te klappen als moslims uitzonderingen proberen te bedingen. Bv voor iedereen is een hoofdbedekking verboden op school maar voor hoofddoekjes wordt een uitzondering gemaakt. En dat is gewoon lachwekkend en hypocriet.

quote:
En ja persoonlijk zal het mij aan m'n reet roesten of iemand naakt over straat wil.
Leuk dat dat jou aan je dikke reet roest, maar de wetgeving is al een eeuwigheid zo dat het wel degelijk verboden is.
Wanneer ga je daar over zeiken?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_101991989
Fraai staaltje van het multi-culti-gefaal ook weer op RTL nu. Uiteraard in Den Haag. 20 buren, 1 Nle, 19 Murk, 2 die Nls spreken :')
De rest moet met tolk aankomen kakken en mag niet direct op TV komen :') en het zorgt nogal voor veel problemen, het onderlinge 'cultuurverschil'. Wat een succes weer _O-
pi_102009310
Hoe zal dat van de winter gaan, als dit verbod er doorkomt? Zit je op de fiets in de vrieskou, muts over je oren en net boven je ogen, sjaal hoog opgetrokken tot over je neus, zo een beetje dezelfde bedekking als een boerka. Of is dat dan een uitzondering en mag je in de winter wel in een boerka lopen bij temperaturen onder nul en windkracht 2 of hoger?
  vrijdag 16 september 2011 @ 10:19:08 #257
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_102009388
Hofstadtpuppe sterft een dezer dagen aan een hartinfarct. En ook dat is dan de schuld van de vuige islam.
Man, man, wat een druktemakerij steeds. Obsessief.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_102009398
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Fraai staaltje van het multi-culti-gefaal ook weer op RTL nu. Uiteraard in Den Haag. 20 buren, 1 Nle, 19 Murk, 2 die Nls spreken :')
De rest moet met tolk aankomen kakken en mag niet direct op TV komen :') en het zorgt nogal voor veel problemen, het onderlinge 'cultuurverschil'. Wat een succes weer _O-
Heb je een linkje naar de uitzending?
pi_102009685
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2011 10:19 schreef Copycat het volgende:
Hofstadtpuppe sterft een dezer dagen aan een hartinfarct. En ook dat is dan de schuld van de vuige islam.
Man, man, wat een druktemakerij steeds. Obsessief.
Nee, maar straks kan hij rustig slapen. Want dan is ons land verlost van burqa's.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_102009794
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:07 schreef Clan het volgende:

[..]

Dan rest mij één vraag: Heb jij in het dagelijkse leven ( beroepsmatig of anderzeids ) te maken met Burqa's?
Ik loop inderdaad niet dagelijks burqa's tegen het lijf. Maar ik vermoed dat weinig Nederlanders die ervaring hebben. Wel zat ik vorige week nog in een huis waar vier vrouwen een burqa droegen. Vond dat zwaar irritant, dat zal ik direct toegeven. Maar ik vind het wat overdreven om te bepalen wat mensen wel en niet mogen dragen. Een retedik wijf met een kort rokje is ook geen gezicht. Maar dat verbieden we toch ook niet?
  vrijdag 16 september 2011 @ 10:59:59 #261
3542 Gia
User under construction
pi_102010424
quote:
19s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:16 schreef kingmob het volgende:
Er wordt een uitzondering gemaakt om een kledingstuk te verbieden
Nee hoor, geen uitzondering. Het geldt voor iedereen dat je niet met een bedekt gelaat over straat mag. Je mag niet met een integraalhelm op over straat lopen. Wel motor rijden.
Je mag niet met een masker op de bank binnen, wel carnaval vieren op de plek die daarvoor bedoeld is. Je mag niet met een boerka gaan winkelen of reizen met het OV, maar wel naar de moskee.

Uiteraard mag een lasser tijdens het werk een masker voor, maar hij mag niet met dat masker naar de groenteboer voor boodschappen.

Zoals een moslima met boerka gewoon naar de moskee mag.

Geloof is geen beroep. Een boerka is niet verplicht volgens dat geloof, daarom zijn er zo weinig. Er is niks mis met het aanscherpen/landelijk maken van het verbod op het dragen van gelaatsbedekking in het openbaar.
  vrijdag 16 september 2011 @ 11:02:20 #262
3542 Gia
User under construction
pi_102010489
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 10:15 schreef Casos het volgende:
Hoe zal dat van de winter gaan, als dit verbod er doorkomt? Zit je op de fiets in de vrieskou, muts over je oren en net boven je ogen, sjaal hoog opgetrokken tot over je neus, zo een beetje dezelfde bedekking als een boerka. Of is dat dan een uitzondering en mag je in de winter wel in een boerka lopen bij temperaturen onder nul en windkracht 2 of hoger?
Dat is hetzelfde als die integraalhelm. Als je ergens naar binnen gaat, doe je dat allemaal weer af en ben je weer zichtbaar. Ook een moslima mag in de winter een muts op en een das om.

Dus, nee, weer geen uitzondering.
  vrijdag 16 september 2011 @ 11:04:17 #263
3542 Gia
User under construction
pi_102010529
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 10:34 schreef KoosVogels het volgende:
Ik loop inderdaad niet dagelijks burqa's tegen het lijf. Maar ik vermoed dat weinig Nederlanders die ervaring hebben. Wel zat ik vorige week nog in een huis waar vier vrouwen een burqa droegen. Vond dat zwaar irritant, dat zal ik direct toegeven. Maar ik vind het wat overdreven om te bepalen wat mensen wel en niet mogen dragen. Een retedik wijf met een kort rokje is ook geen gezicht. Maar dat verbieden we toch ook niet?
Het gaat dan ook niet om mooi of lelijk, maar om zichtbaar/herkenbaar zijn in het openbaar.

En in huis mogen ze gerust een boerka dragen. Dus, dat zal niet veranderen.
  vrijdag 16 september 2011 @ 11:07:22 #264
3542 Gia
User under construction
pi_102010610
Stel, er wordt ergens iets gestolen en een getuige verklaard dat hij iemand in boerka weg zag lopen. Hoe moet hij die persoon dan ooit in een line-up herkennen?

pi_102010627
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 11:02 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde als die integraalhelm. Als je ergens naar binnen gaat, doe je dat allemaal weer af en ben je weer zichtbaar. Ook een moslima mag in de winter een muts op en een das om.

Dus, nee, weer geen uitzondering.
Dan mag ze op straat ook die boerka dragen, binnen zal ze die vast wel afdoen. Maar iets zegt mij dat het bepaalde personen vooral om die boerka op straat gaat, want die zien ze (1x per jaar waarschijnlijk, maar goed).
pi_102010917
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 11:07 schreef Gia het volgende:
Stel, er wordt ergens iets gestolen en een getuige verklaard dat hij iemand in boerka weg zag lopen. Hoe moet hij die persoon dan ooit in een line-up herkennen?

[ afbeelding ]
Want winkels worden immers regelmatig leeggeroofd door burqadraagsters :') Knap als je weet te ontkomen met een burqa. Je probeert een oplossing te vinden op een niet-bestaand probleem.
pi_102010978
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 11:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Want winkels worden immers regelmatig leeggeroofd door burqadraagsters :') Knap als je weet te ontkomen met een burqa. Je probeert een oplossing te vinden op een niet-bestaand probleem.
Ja Koos, maar je weet maar nooit, het zou je kind maar wezen.... en straks krijgt Gia een boete voor te hoog opgetrokken sjaal en krijgen we een verongelijkt topic in KLB of WGR, waar anderen dan weer mooi regels-zijn-regels kunnen roepen.
pi_102011033
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 11:07 schreef Gia het volgende:

[ afbeelding ]
Criminelen hebben schijt aan wetten. Zie de bivakmuts.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_102011037
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 11:21 schreef Casos het volgende:

[..]

Ja Koos, maar je weet maar nooit, het zou je kind maar wezen.... en straks krijgt Gia een boete voor te hoog opgetrokken sjaal en krijgen we een verongelijkt topic in KLB of WGR, waar anderen dan weer mooi regels-zijn-regels kunnen roepen.
Dat zou ik dan wel weer grappig vinden.
  vrijdag 16 september 2011 @ 11:41:26 #270
3542 Gia
User under construction
pi_102011663
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 11:08 schreef Casos het volgende:
Dan mag ze op straat ook die boerka dragen, binnen zal ze die vast wel afdoen. Maar iets zegt mij dat het bepaalde personen vooral om die boerka op straat gaat, want die zien ze (1x per jaar waarschijnlijk, maar goed).
Ik heb al eerder gezegd dat ik geen probleem heb met een boerka op straat.

Maar overal waar ze naar binnen wil, moet dat geweigerd mogen worden.

En dan kun je wel over straat, maar niet bij de slager binnen, niet bij het gemeentehuis binnen, niet in het OV enz.....

Daarbij kan iemand met een muts en sjaal ingeval van een verkeersovertreding zich ter plekke legitimeren, iemand met een boerka kan dat niet of wil dat niet.
  vrijdag 16 september 2011 @ 11:43:25 #271
3542 Gia
User under construction
pi_102011725
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 11:22 schreef waht het volgende:

[..]

Criminelen hebben schijt aan wetten. Zie de bivakmuts.
Tja, een bivakmuts douw je in je jaszak en je trekt hem op het moment suprème over je kop.

Dat gaat met een boerka niet lukken, nie.
pi_102011800
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 11:41 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik heb al eerder gezegd dat ik geen probleem heb met een boerka op straat.

Maar overal waar ze naar binnen wil, moet dat geweigerd mogen worden.

En dan kun je wel over straat, maar niet bij de slager binnen, niet bij het gemeentehuis binnen, niet in het OV enz.....

Daarbij kan iemand met een muts en sjaal ingeval van een verkeersovertreding zich ter plekke legitimeren, iemand met een boerka kan dat niet of wil dat niet.
Dus deze hele discussie gaat niet over de boerka op straat, maar de boerka bij de slager? Iets zegt mij dat de slager waar een boerkadraagster naar binnen gaat, geen enkel probleem met die boerka zal hebben, daar de kans groot is dat hij hetzelfde geloof aanhangt.

En waarom iemand met boerka op straat zich niet kan legitimeren indien dat nodig is, is mij echt een raadsel. Ik heb geloof ik 1x een echte boerka in Rotterdam gezien, toch niet een stad met weinig potentiële boerka-draagsters, en die zie ik al helemaal geen verkeersovertreding maken.
pi_102012053
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 10:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Eigenlijk is het lachwekkend die vergelijkingen die jij en een aantal trekken hier om vooral extremisme te steunen.

User @Hakim heeft volkomen gelijk terwijl hij zelf moslim is, jullie doen de moslims meer kwaad dan goed met dat zogenaamde moslimbetutteling.
  vrijdag 16 september 2011 @ 11:56:37 #274
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102012215
Ach, ben het met de insteek van gia wel eens eigenlijk maar zoals gezegd de overgrote meerderheid heeft andere motieven om voor zo'n verbod te zijn
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_102012383
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 11:51 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Eigenlijk is het lachwekkend die vergelijkingen die jij en een aantal trekken hier om vooral extremisme te steunen.

User @Hakim heeft volkomen gelijk terwijl hij zelf moslim is, jullie doen de moslims meer kwaad dan goed met dat zogenaamde moslimbetutteling.
Ik zie dit weer als een mooi verbeeld van betutteling en de massa afleiden van de zaken die er echt toe doen. Er gaat straks geen boerka minder op straat komen, maar wel weer een optie erbij om onzinnige boetes uit te delen aan mensen met een te donkere helm of te hoog opgetrokken sjaal.

En die boetes worden uiteindelijk nog betaald ook voor die boerkadraagsters:
http://nos.nl/artikel/273(...)aboetes-betalen.html
pi_102012877
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:02 schreef Casos het volgende:

[..]

Ik zie dit weer als een mooi verbeeld van betutteling en de massa afleiden van de zaken die er echt toe doen.
Wat een onzin. Er zijn nog duizenden andere zaken waar men ook mee bezig is in de regering en daar is dit 1 van.
quote:
Er gaat straks geen boerka minder op straat komen,
Heus wel.
Als een boerkafan niet op straat wil komen is het haar eigen keuze en geen verplicht binnenblijven omdat ze in onzichtbare wezens gelooft.
quote:
maar wel weer een optie erbij om onzinnige boetes uit te delen aan mensen met een te donkere helm of te hoog opgetrokken sjaal.
Er zal vast een heksenjacht in het land komen met complete razzia's en vrouwen die een boerka dragen worden van bed gelicht.
Over onderbuik, overdrijving en angst gesproken.
quote:
En die boetes worden uiteindelijk nog betaald ook voor die boerkadraagsters:
http://nos.nl/artikel/273(...)aboetes-betalen.html
Moet die vent toch zelf weten wat hij met zijn geld doet of niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Nikita op 16-09-2011 12:25:48 ]
pi_102012942
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:18 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wat een onzin. Er zijn nog duizenden andere zaken waar men ook mee bezig is in de regering en daar is dit 1 van.

[..]

Dat is ook de bedoeling. Als een boerkafan niet op straat wil komen is het haar eigen keuze en geen verplicht binnenblijven omdat ze in onzichtbare wezens gelooft.

[..]

Er zal vast een heksenjacht in het land komen met complete razzia's en vrouwen die een boerka dragen worden van bed gelicht.
Over onderbuik, overdrijving en angst gesproken.

[..]

Moet die vent toch zelf weten wat hij met zijn doet of niet?
Lees mij tekst en jouw antwoorden nog eens, want zo klopt er niet veel van.
pi_102012989
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:20 schreef Casos het volgende:

[..]

Lees mij tekst en jouw antwoorden nog eens, want zo klopt er niet veel van.
Ik had eerst een andere context waar een ninjaedit op was.
pi_102013032
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 11:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

http://www.vandaag.be/bui(...)len-bankkantoor.html
http://www.nujij.nl/algem(...).lynkx#axzz1Y6rWAvwO
Persoon in burka overvalt juwelier
pi_102013079
  vrijdag 16 september 2011 @ 12:25:26 #281
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102013082
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 16 september 2011 @ 12:27:42 #282
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_102013138
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 10:59 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee hoor, geen uitzondering.
Jawel, verbieden is uitzonderen. Kledingstukken zijn nou eenmaal niet "toegestaan tenzij...", ergo, uitzondering.
Moeten we werkelijk over dergelijke simpele feiten discussiëren?
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_102013519
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Twee incidenten in Frankrijk en een in Engeland. Chapeau.
http://www.distrifood.nl/(...)rvalt-supermarkt.htm
http://www.nujij.nl/algem(...).lynkx#axzz1Y6rWAvwO

Etc etc etc
pi_102013533
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:27 schreef kingmob het volgende:

[..]

Jawel, verbieden is uitzonderen. Kledingstukken zijn nou eenmaal niet "toegestaan tenzij...", ergo, uitzondering.
Moeten we werkelijk over dergelijke simpele feiten discussiëren?
Nee. Dit is echt de omgekeerde wereld.
  vrijdag 16 september 2011 @ 12:50:30 #285
3542 Gia
User under construction
pi_102013804
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 11:45 schreef Casos het volgende:
Dus deze hele discussie gaat niet over de boerka op straat, maar de boerka bij de slager?
Nee, dat is niet de discussie, maar mijn mening. Als jij mij aanvalt op het al dan niet toestaan van een boerka op straat en het zinloos vergelijkt met een muts of een sjaal, dan geef ik mijn mening over een boerka op straat. Niks mis mee, als je het mij vraagt. Maar het wordt mij niet gevraagd!
quote:
En waarom iemand met boerka op straat zich niet kan legitimeren indien dat nodig is, is mij echt een raadsel.
Daar moet dan een vrouwelijke agent voor komen, want voor een man zetten ze die sluier niet af.
  vrijdag 16 september 2011 @ 12:52:14 #286
3542 Gia
User under construction
pi_102013852
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:18 schreef Dr.Nikita het volgende:
Moet die vent toch zelf weten wat hij met zijn geld doet of niet?
Inderdaad. Eigenlijk moeten we massaal met boerka's de straat op. Goed voor de staatskas.
  vrijdag 16 september 2011 @ 12:53:16 #287
3542 Gia
User under construction
pi_102013885
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:25 schreef Re het volgende:

[..]

Je zou wel dom zij als je dat idd met een peniskoker zou doen ja :)
_O-
pi_102015313
Wat een vreselijk dom proletenkabinet is dit toch. De Griekse crisis verergeren, de tuinbouwsector treiteren door maar mondjesmaat Polen en Bulgaren toe te laten, en nu dit weer. Een burkaverbod? Kunnen ze nu echt niets belangrijkers bedenken om aandacht aan te schenken en middelen voor vrij te maken? De mensen die zitting hebben in het kabinet hebben echt hoogstens het niveau van een vijftienjarige havist.
Sum es est, sumus estis sunt
pi_102015439
Overigens weet iedereen dat dit soort verboden en aanverwant gezeur moslims juist salafistisch en conservatief maken. Er zijn nog nooit zoveel moslims geradicaliseerd en er zijn nog nooit zoveel Nederlanders bekeerd tot de radicale islam als tussen 2001 en 2006, daar ben ik van overtuigd. Juist burkaverboden etcetera maken het salafisme cool en interessant.
Sum es est, sumus estis sunt
pi_102015482
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:50 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, dat is niet de discussie, maar mijn mening. Als jij mij aanvalt op het al dan niet toestaan van een boerka op straat en het zinloos vergelijkt met een muts of een sjaal, dan geef ik mijn mening over een boerka op straat. Niks mis mee, als je het mij vraagt. Maar het wordt mij niet gevraagd!

[..]

Daar moet dan een vrouwelijke agent voor komen, want voor een man zetten ze die sluier niet af.
Die zinloze vergelijking is niet zo zinloos als ook de intergraalhelm met donker vizier verboden wordt. Dan geldt dat ook voor die sjaal. En komen we op het punt, waar Dr.Nikita mij niet begrijpt, dat nl. de gewone burger meer hinder gaat ondervinden van dit verbod, dan diegene waar het allemaal om te doen is, de boerkadraagster.

Zie als voorbeeld de identificatieplicht en hoe sommige , bijvoorbeeld alleenstaande moedertjes, daar ervaring mee hebben. Hoeveel criminelen of terroristen hebben al hinder ondervonden van die identificatieplicht en waarom was deze ook alweer in het leven geroepen?
  vrijdag 16 september 2011 @ 14:13:57 #291
3542 Gia
User under construction
pi_102016551
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 13:45 schreef Casos het volgende:

Zie als voorbeeld de identificatieplicht en hoe sommige , bijvoorbeeld alleenstaande moedertjes, daar ervaring mee hebben. Hoeveel criminelen of terroristen hebben al hinder ondervonden van die identificatieplicht en waarom was deze ook alweer in het leven geroepen?
Waarom ondervinden alleenstaande moedertjes hinder van de identificatieplicht?
pi_102016620
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 14:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Waarom ondervinden alleenstaande moedertjes hinder van de identificatieplicht?
Het is een voorbeeld:
Vrouw met baby in cel door identificatieplicht
pi_102016764
quote:
Jamaar ze had een terrorist kunnen zijn. Veiligheid=vrijheid je weet toch.
  vrijdag 16 september 2011 @ 14:39:56 #294
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_102017406
symboolwetgeving :')
pi_102018398
Webshop betaalt boete voor dragen boerka of niqaab.

quote:
Wij verbazen ons er dan ook over dat in een vrij land als Nederland het kabinet wil besluiten tot een verbod op het dragen van een Boerka of Niqab. Laat ieder toch doen wat hij/zij wil. Vrijheid – Blijheid.

Gelukkig wordt er een uitzondering gemaakt voor gezichtsbedekkende kleding voor hulpsinterklazen en voor carnavalskleding. En dus bieden wij vanaf heden Boerka's & Niqabs aan in ons assortiment. Wij bieden deze producten zonder marge aan zodat iedereen dit bij ons kan bestellen en dragen.

Met de factuur toon je als het nodig is aan dat het hier om carnavalskleding gaat. Niemand die je wat maakt. O ja, en mocht je de door het kabinet in het vooruitzicht gestelde boete van ¤ 380 euro krijgen, dan betalen wij die voor je!
  vrijdag 16 september 2011 @ 15:06:28 #296
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_102018467
Heel goed, NL gaat Frankrijk achteraan.

Eindelijk, na al die jaren van onderdrukking wordt het atheistische blok groter en wordt dat sneue geloof de hoek in gedreven.
pi_102018532
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 15:06 schreef RickoKun het volgende:
Heel goed, NL gaat Frankrijk achteraan.

Eindelijk, na al die jaren van onderdrukking wordt het atheistische blok groter en wordt dat sneue geloof de hoek in gedreven.
Dan zou dit de volgende maatregel worden?

quote:
In Frankrijk is het voortaan verboden om op straat te bidden. Het verbod is vrijdag van start gegaan en is vooral gericht op moslims.
Vanwege een groot tekort aan gebedsruimtes in Frankrijk, gingen moslims tot nu toe vaak op vrijdag massaal buiten bidden. Als compensatie is hen een aantal alternatieve ruimtes aangeboden.

Buiten bidden is onacceptabel

De Franse minister van Binnenlandse Zaken zei vorige maand bidden op straat onacceptabel te vinden. Hij noemde het een directe aanval op het secularisme.
Bidden op Franse straten is verboden
  vrijdag 16 september 2011 @ 15:10:56 #298
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_102018643
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 15:04 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Heel slim, want carnaval is gewoon opgenomen in de betreffende apv's als uitzondering (incluis de data) _O-
pi_102018846
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 15:08 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Dan zou dit de volgende maatregel worden?

[..]

Bidden op Franse straten is verboden
Mooi. Vond dat ook afgrijselijk om te zien. In Frankrijn notabene :{

En het is idd een aanval op het secularisme. Zo van: kijk ons eens en wacht maar.
  vrijdag 16 september 2011 @ 15:21:35 #300
3542 Gia
User under construction
pi_102019092
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 15:04 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Prima toch, goed voor de staatskas.

Carnaval duurt maar 4 dagen. Daarbuiten mag je geen carnavalsmaskers dragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')