Link naar filmpje beveiligingscamera: http://www.liveleak.com/e/948_1206211895quote:De Britse politie heeft een klopjacht geopend op een man in burqa die een woensdag een juwelier heeft overvallen in Smethwick, nabij Birmingham. Met behulp van een lege buggy wist hij de zaak binnen te komen.
De overval
Als een medewerker de deur open doet, stormt de twee meter lange man met vier Aziaten naar binnen. Gewapend met hamers bedreigen zij personeel en slaan vitrines in. Nadat zij voor 250.000 pond (321.000 euro) aan juwelen hebben buitgemaakt, vluchten zij in twee auto's.
Geldloper
De politie denkt dat de man in burqa ook verantwoordelijk is voor een poging tot overval op een geldoper op 14 maart. Hij bedreigde de bestuurder van het geldbusje met een pistool, maar die zat achter kogelvrij glas.
Beloning
Er is een beloning uitgeloofd voor de persoon die de identiteit van burqa en zijn handlangers weet te achterhalen.
Ieeuuwww, dan moeten overbeharing, vetflappen etc ook verboden moeten worden!quote:
Die gaan gecensureerd met een pakje van bubbeltjesfolie aan.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:27 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ieeuuwww, dan moeten overbeharing, vetflappen etc ook verboden moeten worden!
In tegenstelling tot een bivaksmuts waarschuwt niemand de politie als ze je in een burka zien lopen.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:27 schreef Zjummie het volgende:
En wat heeft dat voor zin om de burka te verbieden ? Die overvaller zet toch pas 20 meter voor de winkelruit dat ding op z'n hoofd, net als de welbekende bivakmuts.
Een meneer in een burka met een loshangende hoofddoek en sluier is wel redelijk opvallend.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:27 schreef Zjummie het volgende:
En wat heeft dat voor zin om de burka te verbieden ? Die overvaller zet toch pas 20 meter voor de winkelruit dat ding op z'n hoofd, net als de welbekende bivakmuts.
Dat laatste zou ik willen betwistenquote:Op zondag 23 maart 2008 19:02 schreef sigme het volgende:
[..]
De gein van burka is nu net dat je vreselijk opvallend vermomd bent - maar dat het niemand alarmeert.
Ik persoonlijk denk dat hij het voor het geld deedquote:Op maandag 24 maart 2008 17:17 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik vind dat ook dat ze vuilniszakken moeten verbieden. Want dat kan ik ook gebruiken bij een overval.
Burkaverbodtriest om zo een overval te misbruiken om de hetze tegen de islam extra ''kracht'' bij te zetten...
Ik had het niet over de overvaller, maar over de TS en anderen die meteen schreeuwen om een verbodquote:Op maandag 24 maart 2008 19:29 schreef duplicaat het volgende:
[..]
Ik persoonlijk denk dat hij het voor het geld deed
Vraag het dan als het niet goed overkomt..quote:Op maandag 24 maart 2008 19:38 schreef duplicaat het volgende:
Ja maar zo leek het niet
Dat is met een clownsmasker ook zo. Of iemand die zijn sjaal heel erg over zijn mond/neus gebonden heeft. Of iemand met een helm op.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:31 schreef duplicaat het volgende:
[..]
In tegenstelling tot een bivaksmuts waarschuwt niemand de politie als ze je in een burka zien lopen.
Het kwam goed over alleen op een andere manier dan jij voor ogen hadquote:Op maandag 24 maart 2008 19:39 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Vraag het dan als het niet goed overkomt..
Ik heb er vrede meequote:Op maandag 24 maart 2008 20:00 schreef duplicaat het volgende:
[..]
Het kwam goed over alleen op een andere manier dan jij voor ogen had
Grote onzin. Laat juweliers gewoon mensen met burka's of ander gezichtsbedekkende kleding weigeren. Prima oplossing toch? Laat mensen bepalen wat voor mensen binnen mogen komen in privé bezit en laat mensen gewoon bepalen wat ze willen dragen in het openbaar. Geen extra overheid en publiek geld voor nodig om te bepalen wat we wel en niet mogen dragen.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Link naar filmpje beveiligingscamera: http://www.liveleak.com/e/948_1206211895
Kunnen we zo aan een burka verbod hier in nederland komen, als iedereen een burka gaat dragen, helemaal losgaat op alles en iedereen.... hoelang zal het duren voor het verbod er is?
En als het gebouw nu mijn eigendom is ? Mag ik dan bepalen of ik of iemand anders wel een boerka mag dragen ?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:27 schreef Elfletterig het volgende:
Boerka's en andere gezichtsbedekkende kleding moet wettelijk verboden worden, zeker bij het betreden van gebouwen.
Als het jouw eigen huis is, moet je zelf weten wie je binnenlaat. Bij bedrijven moet het verboden zijn om het pand te betreden met gezichtsbedekking. Net zoals je ook niet zomaar overal mag roken (recht op rookvrije werkplek); iets dat je thuis weer helemaal zelf moet weten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:16 schreef LangeTabbetje het volgende:
En als het gebouw nu mijn eigendom is ? Mag ik dan bepalen of ik of iemand anders wel een boerka mag dragen ?
Ooit een lasser gezien die 's ochtends met zo'n beschermkap op z'n auto instapt en zo de ingang van het bedrijf binnenloopt?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:16 schreef LangeTabbetje het volgende:
En lassers dan ? Die hebben toch ook zo n bedekkend masker voor ? Mag ook niet ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |