quote:Op donderdag 15 september 2011 00:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
welk type had je dan in gedachten?
Doe weer eens rottigquote:Op donderdag 15 september 2011 00:48 schreef 3-voud het volgende:
Vind die "waar" bij elke TT ook vervelen. "War" is weer eens wat anders.
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:49 schreef Drugshond het volgende:
Ik ga ff koken en Zodiac bekijken.
Verdomd, meen het nog serieus ook.quote:
Je doet engquote:Op donderdag 15 september 2011 00:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Verdomd, meen het nog serieus ook.
Dat "Waar...blabla" komt me de strot uit. Beetje vocabulair interessant doen.
Trustequote:Op donderdag 15 september 2011 00:51 schreef waht het volgende:
Ik ga ook maar eens. Goedenacht heren & dame.
Je bent toch een vreemd vaag wezen. Niet gek dus.quote:
Ik kan niet wachten wat deze subsidieclub nouweer voor moois heeft gemaakt.quote:AMSTERDAM - Een nieuwe website moet ouders, docenten en andere opvoeders uit de brand helpen die met radicaliserende jongeren te maken hebben.
De naam ervan is omgaanmetidealen.nl en hij gaat vrijdag de lucht in. De internetpagina is een initiatief van Forum, Instituut voor Multiculturele Vraagstukken.
De site moet hulp bieden bij radicalisering van allerlei soorten jongeren. Daarbij valt te denken aan moslimjongeren of extreem rechtse jongeren.
Opvoeders kunnen op de site onder meer vragen stellen aan professionals.
Radicalisering
De site biedt hulp bij radicalisering van allerlei soorten jongeren. Daarbij valt te denken aan moslimjongeren of extreem rechtse jongens en meisjes.
De website bevat tips en informatie voor opvoeders van radicaliserende jeugd. Ook staan er waargebeurde verhalen op, die ouders of docenten een idee geven hoe ze radicalisering kunnen herkennen en wat ze eraan kunnen doen.
Vragen en training
Opvoeders kunnen via de site ook vragen stellen aan professionals. Zo nodig kunnen ze zelfs een speciale training krijgen. Tenslotte is er een discussieforum, waar bezoekers ervaringen kunnen uitwisselen.
Om de website onder de aandacht te brengen, komt er een campagne die is gericht op scholen, jeugdzorg en centra voor jeugd en gezin. Er komen posters te hangen en er is ook een speciale brochure.
http://www.nu.nl/internet(...)-radicalisering.html
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:51 schreef waht het volgende:
Ik ga ook maar eens. Goedenacht heren & dame.
Nooit geweest ookquote:Op donderdag 15 september 2011 00:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bent toch een vreemd vaag wezen. Niet gek dus.
Sepultura heb ik wel zin in nuquote:
3-voud sjowt zijn zachte kant... Aaahhhhhquote:
Ik nietquote:Op donderdag 15 september 2011 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sepultura heb ik wel zin in nu
Tokkie muziek.quote:
Wat onbereikbaar is voor je hoef je niet te verafschuwen.quote:
Er moet toch echt een randje vet omheen zitten hoor, bij zo'n figuur ben ik bang dat ik bij de eerste de beste aanraking botten breek.quote:
Mooi is ze niet iigquote:Op donderdag 15 september 2011 01:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Navelpiercing? Dat had ik niet achter je gezocht.
Navel zit ook aan de voorkant.quote:Op donderdag 15 september 2011 01:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Navelpiercing? Dat had ik niet achter je gezocht.
Tis gewoon een vies wijfquote:
Jaloerse kipquote:
Yup.quote:
Ziequote:Op donderdag 15 september 2011 01:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Komop zeg! Het ziet er gewoon niet uit als ik niet met mn lul denk.
Ze is lelijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 01:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben dan ook meer een liefhebber van rubensfiguren.
Maar als vrouw moet je wel heel lelijk zijn om afgewezen te worden als je zelf de intentie hebt om sexuele daden te plegen.quote:
Dat denken mannen die droog staan iig jaquote:Op donderdag 15 september 2011 01:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar als vrouw moet je wel heel lelijk zijn om afgewezen te worden als je zelf de intentie hebt om sexuele daden te plegen.
wil je erover praten meid?quote:Op donderdag 15 september 2011 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat denken mannen die droog staan iig jaNet of je als vrouw elke lelijke man wil neuken *RIL*
Lelijke bikinikleur, niet perfectquote:
Neuh.quote:
Afkomstig van een discussie tussen 3-voud en whiskers, dan moet dat lukken.quote:
Perfectie door imperfectie zeg ik altijd.quote:
Ha-ha, net goed. Pak die graaiers maar aan! Dat zal ze leren een bovenmodaal inkomen te hebben!quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 09:47 schreef waht het volgende:
[..]
Ha-ha, net goed. Pak die graaiers maar aan! Dat zal ze leren een bovenmodaal inkomen te hebben!
Waarom moeten die mensen met zo'n inkomen uberhaupt een uitkering krijgen?quote:. Gehandicapten en chronisch zieken met een inkomen boven de 31.200 euro per jaar verliezen hun recht op een uitkering via de Wet Tegemoetkoming Chronisch Zieken en Gehandicapten.
Ah, dat doet me goed. Ik zit weer net boven die grens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |