Neuh.quote:
Afkomstig van een discussie tussen 3-voud en whiskers, dan moet dat lukken.quote:
Perfectie door imperfectie zeg ik altijd.quote:
Ha-ha, net goed. Pak die graaiers maar aan! Dat zal ze leren een bovenmodaal inkomen te hebben!quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 09:47 schreef waht het volgende:
[..]
Ha-ha, net goed. Pak die graaiers maar aan! Dat zal ze leren een bovenmodaal inkomen te hebben!
Waarom moeten die mensen met zo'n inkomen uberhaupt een uitkering krijgen?quote:. Gehandicapten en chronisch zieken met een inkomen boven de 31.200 euro per jaar verliezen hun recht op een uitkering via de Wet Tegemoetkoming Chronisch Zieken en Gehandicapten.
Ah, dat doet me goed. Ik zit weer net boven die grens.quote:
Zielugquote:Op donderdag 15 september 2011 09:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom moeten die mensen met zo'n inkomen uberhaupt een uitkering krijgen?
Er is geen bovenklasse.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:03 schreef KoosVogels het volgende:
Jullie weten dat ik groot voorstander ben van het ontzien van de minima en blabla. Ik begrijp echter niet waarom de middenklasse weer moet worden gepakt.
Oke, jammer is dat ik precies in de hoek zit waar de klappen vallen.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er is geen bovenklasse.
Koos, willen nivelleren zonder de middeninkomens te belasten is een sprookje.
Da's het enige wat de pijn verzacht.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, jammer is dat ik precies in de hoek zit waar de klappen vallen.
Doe dat dan!quote:Op donderdag 15 september 2011 10:07 schreef eriksd het volgende:
Ik zou wel een alternatief belastingplan willen maken eigenlijk.
Geen tijd. En geld.quote:
Ja, in het topic over technische studies.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |