Zielugquote:Op donderdag 15 september 2011 09:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom moeten die mensen met zo'n inkomen uberhaupt een uitkering krijgen?
Er is geen bovenklasse.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:03 schreef KoosVogels het volgende:
Jullie weten dat ik groot voorstander ben van het ontzien van de minima en blabla. Ik begrijp echter niet waarom de middenklasse weer moet worden gepakt.
Oke, jammer is dat ik precies in de hoek zit waar de klappen vallen.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er is geen bovenklasse.
Koos, willen nivelleren zonder de middeninkomens te belasten is een sprookje.
Da's het enige wat de pijn verzacht.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, jammer is dat ik precies in de hoek zit waar de klappen vallen.
Doe dat dan!quote:Op donderdag 15 september 2011 10:07 schreef eriksd het volgende:
Ik zou wel een alternatief belastingplan willen maken eigenlijk.
Geen tijd. En geld.quote:
Ja, in het topic over technische studies.quote:
Nivelleren kan ook down to top he....quote:Op donderdag 15 september 2011 10:06 schreef GSbrder het volgende:
Er is geen bovenklasse.
Koos, willen nivelleren zonder de middeninkomens te belasten is een sprookje.
Wat een rotkop zeg.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:12 schreef fokthesystem het volgende:
http://forum.dutchbodybui(...)-voor-mannen-235885/ en scroll maar ff down.
Ik wil wel zien hoe ze er NU bij loopt!![]()
Anyway, dit is meer mijn kopje thee :
[ afbeelding ]
Beetje 'padding', 'oostblok koppie'.
De politieke relevantie; dit soort mokkels kunnen "de groten" der aarde doen wankelen en/of vallen"
Wat doe jij op het bodybuilding-forum?quote:Op donderdag 15 september 2011 10:12 schreef fokthesystem het volgende:
http://forum.dutchbodybui(...)-voor-mannen-235885/ en scroll maar ff down.
Ik wil wel zien hoe ze er NU bij loopt!![]()
Anyway, dit is meer mijn kopje thee :
[ afbeelding ]
Beetje 'padding', 'oostblok koppie'.
De politieke relevantie; dit soort mokkels kunnen "de groten" der aarde doen wankelen en/of vallen"
En toch lekker, net als bepaalde auto's die niet een brede smaak bedienen.quote:
Omdat de onderklasse geen geld heeft?quote:Op donderdag 15 september 2011 10:03 schreef KoosVogels het volgende:
Jullie weten dat ik groot voorstander ben van het ontzien van de minima en blabla. Ik begrijp echter niet waarom de middenklasse weer moet worden gepakt.
Voorbeeldje, 3 groepen nivellerenquote:Op donderdag 15 september 2011 10:13 schreef von_Preussen het volgende:
Omdat de onderklasse geen geld heeft?
Oh, dat uiteraard. Blijft een kwestie van smaak.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:13 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En toch lekker, net als bepaalde auto's die niet een brede smaak bedienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |