quote:Op woensdag 14 september 2011 22:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geen zin om een nieuwe te openen, daar is ajacied voor
Nu kennen ze de term lucky ajax in frankrijk ook.quote:
Je bent wel heeeel positiefquote:Op woensdag 14 september 2011 22:31 schreef starla het volgende:
Nou, kan ajax iig nog 4 punten halen!
Blanc is bondscoach van Frankrijk.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Spelen er nog blanken mee bij die Franse teams?
Het is maar een spelletje!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Relax, het is maar een stom voetbalwedstrijdje in de CL.
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:32 schreef TheArt het volgende:
Vertonghen Ajax is echt DRA-MA vandaag
Heb je de wedstrijd niet gezien?quote:
OL had 5 pikant gevaarlijke kansen om de goals te maken. Sulejmani is geen echte spits die zulke kansen afmaaktquote:
Zo zeg wat ben jij een fantastische voorspeller.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Thuis tegen Lyon: 1 punt
Uit tegen Lyon: 0 punten
Thuis tegen Madrid: 0 punten
Uit tegen Madrid: 0 punten
Thuis tegen Zagreb: 3 punten
Uit tegen Zagreb: 1 punt
Kansloos dus.
Na deze wedstrijd lijkt me dat wel. Was ook van te voren natuurlijk de voorspelling.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:34 schreef Breekfast het volgende:
Lijkt me duidelijk dat Lyon gewoon 2e wordt en dat Ajax in de Europa League verder gaat....
Ziet er echt niet uit...quote:Op woensdag 14 september 2011 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Van Der Wiel is dus ook naar tattoo-Bob geweest
Dat is in 99% van de stadionsquote:Op woensdag 14 september 2011 22:35 schreef Autodrop het volgende:
Triest ook dat het halve stadion al leeg is 10 seconden na het fluitsignaal.
Want?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Waarom zou je tevreden zijn met 0-0? Ajax kan een tweede plek nu vergeten.
Wat erg zeg,quote:Op woensdag 14 september 2011 22:35 schreef Autodrop het volgende:
Had je dit dan echt voor mogelijk gehouden? Lyon heeft begroting van 140 miljoen. Komt Ajax aan met 60+. Het verschil is gewoon te groot.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Denk het niet. Uit is sowieso winst voor Dinamo Zagreb. Thuis zal wel een saaie 0-0 worden.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:36 schreef Oidipous het volgende:
Ajax kan van Dinamo Zagreb wel winnen?
Die willen zsm weg uit die Arena (zonder achterlijke hoofdletter achteraan jaquote:Op woensdag 14 september 2011 22:36 schreef Doublepain het volgende:
Triest van Lyon, niet eens eigen supporters bedanken. Gaan gelijk zo snel mogelijk weg.
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
* Geen tussenstanden van andere wedstrijden posten, daar is dit topic voor
Ban!!
Had je daar serieus rekening mee gehouden dan?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Uit gaan ze verliezen van Lyon, Real verlies je 2x van. En van Dinamo ga je thuis wel winnen maar uit ben ik daar nog niet zo zeker van.quote:
Lol, ergens heb je gelijk, maar als Ajax die kansen gewoon afmaaktquote:Op woensdag 14 september 2011 22:36 schreef eight het volgende:
[..]
Had je dit dan echt voor mogelijk gehouden? Lyon heeft begroting van 140 miljoen. Komt Ajax aan met 60+. Het verschil is gewoon te groot.
Behalve dat je weinig meer te zoeken hebt als de spelers weg zijn, is dit gewoon verzonnen. Stadion zit nog goed vol als de spelers uitzwaaien.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:35 schreef Autodrop het volgende:
Wij kunnen het niet afmaken, in de Champions League betekent dat dan al snel einde verhaal.quote:
spoilers, spoilers!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:37 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Uit gaan ze verliezen van Lyon, Real verlies je 2x van. En van Dinamo ga je thuis wel winnen maar uit ben ik daar nog niet zo zeker van.
Real wint nu ook maar met 1-0 uit bij Dinamo
Een punt in de CL. Dat is dus iets anders dan die b-league waar de nederlandse ploegen die onder Ajax zijn geeindigd nog mogen bewijzen de 0 te houden.quote:
Eigenlijk vind ik dat de club en trainer de spelers gewoon bepaalde dingen moeten kunnen opleggen.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Van Der Wiel is dus ook naar tattoo-Bob geweest
Want voorspellen is zinloos want je weet nooit wat er gaat gebeuren?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:41 schreef Max-Westerman het volgende:
Al die mensen met glazenbol hier
Het is wat meid, bij jouw in de salon wel allemaal netjes een blouse en rok aan?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat de club en trainer de spelers gewoon bepaalde dingen moeten kunnen opleggen.
Geen mislukt haar zoals Sulejmani, dat leidt alleen maar af. Geen tattoeages, ik geloof er geen zak van dat dat goed is voor je lichaam, naast dat het er niet uitziet. En tsja, sowieso niet roken en zuipen. Aangezien je bezig moet met voetbal, en niet met allerlei domme randzaken.
Dus exit Theo
Exit Alderweireld
Exit Van der Wiel.
En Sulejmani moet even naar de kapper voor een kort kapsel dat neit in de weg zit. dan hoef je ook niet steeds naar beneden te kijken.
Sowieso was de verdediging zwaar knudde.
Boilesen durfde niks
Bij Jan mislukte bijna alles
Toby loopt alleen maar wat mee, en grijpt niet in
En GregoryDie actie op het einde zegt genoeg. Gewoon niet genoeg betrokken.
Ja.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Het is wat meid, bij jouw in de salon wel allemaal netjes een blouse en rok aan?
Ronald?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:43 schreef Zorro het volgende:
Ajax heeft gewoon ongelofelijk geluk dat uitgerekend nu Cris en Lisandro Lopez er niet bij waren.
Oh, Ronald de Boer: Ik denk () dat Real Madrid verder is...
Slim om een bericht dat 10 minuten geleden is gepost te quoten waarmee je onbedoeld toch aan het "spoileren" bent... Dank.quote:
Sport 1.quote:
Dat kan je niet op voorhand zeggen.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:45 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Twente en psv hadden dit niet beter gedaan. Zat niet meer in.
2/3 100% kansen aan beide kanten. Alles was in evenwicht vanavond.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:45 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Twente en psv hadden dit niet beter gedaan. Zat niet meer in.
Mag ik die glazen bol van jou eens lenen? Ga ik een paar flinke bets op Unibet makenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:46 schreef Kekster het volgende:
Lyon - Ajax 4-0, je hoorde het hier voor het eerst.
5-0, 6-0, 7-0quote:Op woensdag 14 september 2011 22:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Mag ik die glazen bol van jou eens lenen? Ga ik een paar flinke bets op Unibet maken
Man Utd - Benfica. 4-0quote:Op woensdag 14 september 2011 22:46 schreef Kekster het volgende:
Lyon - Ajax 4-0, je hoorde het hier voor het eerst.
hahahahquote:Op woensdag 14 september 2011 22:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
Als Sulejmani die dooie vogel niet op zijn hoofd had gehad, had ie die kopbal misschien wel raak geschoten.
maar niet bepaald de minstequote:
Het ís gewoon zo. je gaat me niet wijsmaken dat zulks haar níet in de weg zit, en mogelijk de richting van de bal ook nog verandert + mss zachtere kopbal door demping.quote:
Ben jij homo?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Het ís gewoon zo. je gaat me niet wijsmaken dat zulks haar níet in de weg zit, en mogelijk de richting van de bal ook nog verandert + mss zachtere kopbal door demping.
Tja, hij krijgt toch geen bal.quote:
Ben je nou serieus?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:51 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Jullie kunnen hier allemaal wel gaan haten maar het is gewoon knap dat ajax hier gelijkwaardig is aan zo'n uitgekookt en ervaren team als Lyon! Wat pech in de afwerking maar ik geef de 2e plaats nog lang niet op voor dit Ajax
Nee, en als ik dat was, wat deed dat ertoe?quote:
Ervaren?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:51 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Jullie kunnen hier allemaal wel gaan haten maar het is gewoon knap dat ajax hier gelijkwaardig is aan zo'n uitgekookt en ervaren team als Lyon! Wat pech in de afwerking maar ik geef de 2e plaats nog lang niet op voor dit Ajax
Källström, Gomis, Lloris, Bastos, Reveillere zijn allemaal wel ervaren.quote:
Waarschijnlijk welquote:
Nou dat zou verklaren waarom je alleen maar over kapsels en kleding en uiterlijk praat.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:52 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nee, en als ik dat was, wat deed dat ertoe?
5 spelers? Leuk, Ajax heeft Janssen, Vertonghen, VdWiel, Sulejmani, Aldeweireld.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:53 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Källström, Gomis, Lloris, Bastos, Reveillere zijn allemaal wel ervaren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |