5-0, 6-0, 7-0quote:Op woensdag 14 september 2011 22:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Mag ik die glazen bol van jou eens lenen? Ga ik een paar flinke bets op Unibet maken
Man Utd - Benfica. 4-0quote:Op woensdag 14 september 2011 22:46 schreef Kekster het volgende:
Lyon - Ajax 4-0, je hoorde het hier voor het eerst.
hahahahquote:Op woensdag 14 september 2011 22:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
Als Sulejmani die dooie vogel niet op zijn hoofd had gehad, had ie die kopbal misschien wel raak geschoten.
maar niet bepaald de minstequote:
Het ís gewoon zo. je gaat me niet wijsmaken dat zulks haar níet in de weg zit, en mogelijk de richting van de bal ook nog verandert + mss zachtere kopbal door demping.quote:
Ben jij homo?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Het ís gewoon zo. je gaat me niet wijsmaken dat zulks haar níet in de weg zit, en mogelijk de richting van de bal ook nog verandert + mss zachtere kopbal door demping.
Tja, hij krijgt toch geen bal.quote:
Ben je nou serieus?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:51 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Jullie kunnen hier allemaal wel gaan haten maar het is gewoon knap dat ajax hier gelijkwaardig is aan zo'n uitgekookt en ervaren team als Lyon! Wat pech in de afwerking maar ik geef de 2e plaats nog lang niet op voor dit Ajax
Nee, en als ik dat was, wat deed dat ertoe?quote:
Ervaren?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:51 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Jullie kunnen hier allemaal wel gaan haten maar het is gewoon knap dat ajax hier gelijkwaardig is aan zo'n uitgekookt en ervaren team als Lyon! Wat pech in de afwerking maar ik geef de 2e plaats nog lang niet op voor dit Ajax
Källström, Gomis, Lloris, Bastos, Reveillere zijn allemaal wel ervaren.quote:
Waarschijnlijk welquote:
Nou dat zou verklaren waarom je alleen maar over kapsels en kleding en uiterlijk praat.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:52 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nee, en als ik dat was, wat deed dat ertoe?
5 spelers? Leuk, Ajax heeft Janssen, Vertonghen, VdWiel, Sulejmani, Aldeweireld.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:53 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Källström, Gomis, Lloris, Bastos, Reveillere zijn allemaal wel ervaren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |