Huh? Heb ik dat verkeerd begrepen dan....quote:
Ow dat....quote:Op woensdag 14 september 2011 22:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
![]()
Ik zit bij de bereden wapens... daar doen ze aan wachtmeesters, oppers enzo.
Opperwachtmeester toch?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Huh? Heb ik dat verkeerd begrepen dan....
Ik ben weer blondTQ hoor, maar is toch dezelfde rang als sergeant-majoor?...quote:
Natuurlijk niet, de sergeant majoor is de fiets van de opper.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben weer blondTQ hoor, maar is toch dezelfde rang als sergeant-majoor?...
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben weer blondTQ hoor, maar is toch dezelfde rang als sergeant-majoor?...
quote:De rang opperwachtmeester wordt gebruikt bij de Koninklijke Marechaussee, de Cavalerie en de Artillerie en staat gelijk aan sergeant-majoor bij de luchtmacht, marine en overige landmachtonderdelen.
Nou, dan krijg je maar geen kusje!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, de sergeant majoor is de fiets van de opper.
Zie je wel... zo blonTQ ben ik dan ook weer niet.....quote:
Oja, inderdaad. Dat was dus die gast die rondliep op de NatRes voorlichting waarvan ik de rang niet kon plaatsenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
En weer een edit...![]()
Maar niet de hoogste OO rang. Zit nog een adjudant boven.
Een adjudant heeft een stip. Dat weet ik zelfs nog welquote:Op woensdag 14 september 2011 22:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oja, inderdaad. Dat was dus die gast die rondliep op de NatRes voorlichting waarvan ik de rang niet kon plaatsen.
Ik maar denken dat het een tweede luitenant was.. mijn leven faalt.
Vererg mijn gevoel van schaamte nou niet nog meer!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een adjudant heeft een stip. Dat weet ik zelfs nog wel
Danku voor de verlichtingquote:Op woensdag 14 september 2011 22:08 schreef Clan het volgende:
Een Sergeant Majoor moest van oudser de gelederen aaneengesloten houden, daarom kent men die functieomschrijving niet bij de artillerie, cavalerie, en marechaussee,
En welke gelederen hield de luftwaffe/ KM dan precies aaneengesloten?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:08 schreef Clan het volgende:
Een Sergeant Majoor moest van oudser de gelederen aaneengesloten houden, daarom kent men die functieomschrijving niet bij de artillerie, cavalerie, en marechaussee,
Ik heb een beetje in de tuin gezeten, nu het nog kon, even wat boeken doorgekeken, de krant gelezen etc.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Danku voor de verlichting.
Nog wat gedaan op je verjaardag?
Die bestonden toen nog nietquote:Op woensdag 14 september 2011 22:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
En welke gelederen hield de luftwaffe/ KM dan precies aaneengesloten?
Ik heb die film wel drie maal gezien, en de slag verandert er niet opquote:Op woensdag 14 september 2011 22:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Al vele malen hebben julliie over deze film gehoord, maar ook echt gekeken?
![]()
Al een paar keer.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:28 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
Goede filmquote:
Nee, de Marinier is je beste vrind dan?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:44 schreef Rave_NL het volgende:
Wie verzint zo'n TT...
O nee, wacht.. Laat maar..
Yep!quote:
Zie je me dat beweren?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, de Marinier is je beste vrind dan?
Lamme kutlul!!!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zie je me dat beweren?
Stomme kut..
Ik gedraag me zoals ik wil, gij vuig stuk vreten!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Report gemaakt.
Gedraag je als mod, stuk verdriet..
Een report nog wel...quote:Op woensdag 14 september 2011 22:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Report gemaakt.
Gedraag je als mod, stuk verdriet..
Graag, MET EEN KRAT BIER!!!!quote:Op woensdag 14 september 2011 23:00 schreef Sloggi het volgende:
Ik stel voor dat jullie het in de vlindertuin van Burger's Zoo uitvechten.
Moet je wel een knappe koelkast hebben...quote:Op woensdag 14 september 2011 23:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Graag, MET EEN KRAT BIER!!!!
quote:Op woensdag 14 september 2011 23:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Graag, MET EEN KRAT BIER!!!!
Romeo Delta!quote:Op woensdag 14 september 2011 23:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Moet je wel een knappe koelkast hebben...
Rave en ER krijgen dit:quote:Op woensdag 14 september 2011 23:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan zet ik het op jijbuis
Bier is bier!!!quote:Op woensdag 14 september 2011 23:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Rave en ER krijgen dit:
[ afbeelding ]
Als een meelijwekkend varkentje..quote:Op woensdag 14 september 2011 22:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik gedraag me zoals ik wil, gij vuig stuk vreten!
Rijkende handquote:Op woensdag 14 september 2011 23:06 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als een meelijwekkend varkentje..
Dat bier ligt hier ook altijd in de koelkast, ik haal altijd een heel pallet, ik doe daar niet moeilijk over. Brouwmeester heb ik ook heel lang gedronken, maar dat hadden ze op een bepaald moment niet meer.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Rave en ER krijgen dit:
[ afbeelding ]
Een pallet? waar laat je die?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:08 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat bier ligt hier ook altijd in de koelkast, ik haal altijd een heel pallet, ik doe daar niet moeilijk over. Brouwmeester heb ik ook heel lang gedronken, maar dat hadden ze op een bepaald moment niet meer.
In de mond, waar anders denk je dat je bier leegt? Toch niet in de sloot? Heiligschennis!!!!!!quote:
Ik heb hem ook 2x gezien denk ik.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:28 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
Nu al opgeven?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rijkende hand
[ afbeelding ]
Ik heb idd mijn zwakhedenquote:Op woensdag 14 september 2011 23:11 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nu al opgeven?
Blijkbaar zit er toch wat lmb in je..
De halve liters zijn goed te pruimen, de flessen en 33 cl blikken vind ik minder.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:08 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat bier ligt hier ook altijd in de koelkast, ik haal altijd een heel pallet, ik doe daar niet moeilijk over.
Brouwmeester, het is dat het niet meer te krijgen is. Vond ik een prima biertje!quote:Brouwmeester heb ik ook heel lang gedronken, maar dat hadden ze op een bepaald moment niet meer.
Een treequote:Op woensdag 14 september 2011 23:12 schreef Clan het volgende:
[..]
Hoe noem je die kartonnen dingen waar die blikken opstaan?
Brouwmeester was toch het AH huismerk?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Brouwmeester, het is dat het niet meer te krijgen is. Vond ik een prima biertje!
Tree, alleen jammer dat het er maar 18 zijn in het geval van Schultenbrau 0.5.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:12 schreef Clan het volgende:
[..]
Hoe noem je die kartonnen dingen waar die blikken opstaan?
Nee man, Aldi bier! Vroegah 5 gulden per krat.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Brouwmeester was toch het AH huismerk?
Herinner me dat de AH vroegah ook Brouwmeester bier had. Vandaar.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee man, Aldi bier! Vroegah 5 gulden per krat.
Nee, jij bedoelt Brouwers.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Herinner me dat de AH vroegah ook Brouwmeester bier had. Vandaar.
Je kan altijd twee van die treeën halen, heb ik ook vaker gehad, maar ik drink nu minder bier.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tree, alleen jammer dat het er maar 18 zijn in het geval van Schultenbrau 0.5.
quote:
Lentebockquote:Op woensdag 14 september 2011 23:16 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Da's bij hem binnen een week op hoor.
Hertog Jan blijft het lekkerste bier dat er is.
Discutabelquote:
Onzin! Ik doe graag een bierproeverij, kijken welke jij lekker gaat vinden. Zou goed kunnen zijn dat dat "aldi" bier isquote:
Pils, Bok etc, daar heb je nog erg veel verschillen zitten, ik houd ook erg van bier met een duidelijke hopsmaak.quote:
Als je een handreiking doet of een compromis sluit verloochen je je eigen waardes.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb idd mijn zwakheden![]()
Echter, opgeven, nooit niet!!!!!!!
Helaas zit die hopsmaak er bij weinigen nog maar inquote:Op woensdag 14 september 2011 23:20 schreef Clan het volgende:
[..]
Pils, Bok etc, daar heb je nog erg veel verschillen zitten, ik houd ook erg van bier met een duidelijke hopsmaak.
Vind ik een best planquote:Op woensdag 14 september 2011 23:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onzin! Ik doe graag een bierproeverij, kijken welke jij lekker gaat vinden. Zou goed kunnen zijn dat dat "aldi" bier is
Never nooit niet!!!! Handreiking prima, compromis, nooit, tenzij in mijn voordeelquote:Op woensdag 14 september 2011 23:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als je een handreiking doet of een compromis sluit verloochen je je eigen waardes.
Trek een plan.......dus.................quote:
Jij ging mij toch overtuigen?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Trek een plan.......dus.................
Knap hoe je jezelf een keer of drie kan tegenspreken in één reactie.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Never nooit niet!!!! Handreiking prima, compromis, nooit, tenzij in mijn voordeel
Je hebt heel veel Duitse en Tjechische bieren met een duidelijke hopsmaak, het 'originele' Pilsener bier Urquell uit Pilzen heeft een redelijke hopsmaak en hier te krijgen in kratten.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Helaas zit die hopsmaak er bij weinigen nog maar in
Dat is een kunst die enkel ik eigen benquote:Op woensdag 14 september 2011 23:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Knap hoe je jezelf een keer of drie kan tegenspreken in één reactie.
Dat is een goede pils ja. Mijn ouders wonen in vm. oost Duitsland en daar kost het geen drol.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:23 schreef Clan het volgende:
[..]
Je hebt heel veel Duitse en Tjechische bieren met een duidelijke hopsmaak, het 'originele' Pilsener bier Urquell uit Pilzen heeft een redelijke hopsmaak en hier te krijgen in kratten.
Mythos schenken ze hier beneden bij de Griekquote:Op woensdag 14 september 2011 23:24 schreef AchJa het volgende:
Oh ja, over twee weken:
[ afbeelding ]
Over drie weken:
[ afbeelding ]
Vind je het ook zo lief dat dat kereltje er vaak niets van snapt?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Knap hoe je jezelf een keer of drie kan tegenspreken in één reactie.
Ben dadelijk weer een maand uit het net. Mag eerst naar Dld, aansluitend naar Kreta. Dat hadden we nog niet gezien...quote:Op woensdag 14 september 2011 23:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mythos schenken ze hier beneden bij de Griek
Gaat het dit keer wel zoals gepland?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ben dadelijk weer een maand uit het net. Mag eerst naar Dld, aansluitend naar Kreta. Dat hadden we nog niet gezien...
"Kereltje"quote:Op woensdag 14 september 2011 23:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Vind je het ook zo lief dat dat kereltje er vaak niets van snapt?
Groot inslaan indien mogelijkquote:Op woensdag 14 september 2011 23:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ben dadelijk weer een maand uit het net. Mag eerst naar Dld, aansluitend naar Kreta. Dat hadden we nog niet gezien...
Hé.....quote:Op woensdag 14 september 2011 23:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Erwin denkt ook dat een kut een kut is, maar wij weten wel beter.
Afgaande op het infantiele gedrag dat jij hier vertoond ben jij niet ouder dan zeventien..quote:Op woensdag 14 september 2011 23:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
"Kereltje"![]()
Zeg broekventje, jij bent 25?
U.R.A.N.U.S!!!quote:Op woensdag 14 september 2011 23:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Erwin denkt ook dat een kut een kut is, maar wij weten wel beter.
Nou, ik stelde vandaag kritische vragen... De munitie was in de hand! Ennuh de wapens??? Uh, mompel, ja... ff kijken...quote:Op woensdag 14 september 2011 23:29 schreef m.k het volgende:
[..]
Gaat het dit keer wel zoals gepland?
Ik was even heel mannelijk wat RAM aan het bestellen voor onze netbooksquote:Op woensdag 14 september 2011 23:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik had deze reactie eerder verwacht.
Was jij niet die vent die het 4 uur bij het Korps heeft volgehouden?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:31 schreef Sloggi het volgende:
Leren ze je de stam + t niet bij het Korps?
Korps... Zelfs ik zit bij een korps.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:33 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Was jij niet die vent die het 4 uur bij het Korps heeft volgehouden?
Vraag beantwoorden met een wedervraag. Zwak hoor.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:33 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hebben jullie het zo druk dat dit soort dingen niet goed gepland worden?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou, ik stelde vandaag kritische vragen... De munitie was in de hand! Ennuh de wapens??? Uh, mompel, ja... ff kijken...![]()
Dus ik ben benieuwd!![]()
Gelukkig heb ik een rechtstreeks lijntje met de SICT man die over de wapens gaat. Ik laat de kermis nog wel ff zweten.
Heh, dan zou ik dus officieel geen whisky mogen drinkenquote:Op woensdag 14 september 2011 23:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Afgaande op het infantiele gedrag dat jij hier vertoond ben jij niet ouder dan zeventien..
Heb jij alweer werk?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vraag beantwoorden met een wedervraag. Zwak hoor.
Iets langer.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:33 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Weer geen antwoord op de stam+t kwestie...quote:
Dat is het probleem niet. Tegenwoordig moet alles via rare bureautjes aangevraagd worden. Vroeger belden we gewoon ff op, maar nu moet dat allemaal "officieel".quote:Op woensdag 14 september 2011 23:34 schreef m.k het volgende:
[..]
Hebben jullie het zo druk dat dit soort dingen niet goed gepland worden?
Voormalig Oost Duitsland? Het ligt nu in het westen?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is een goede pils ja. Mijn ouders wonen in vm. oost Duitsland en daar kost het geen drol.
Heb hier nu een krat Apoldaer Hefe Weissen staan.
Mens ik zit sinds 3 uur vanmiddag aan het bier, denk je dat ik ook maar een fuck geef om -dt? Hell.. Zonder de autocorrectfunctie was het niet eens leesbaar geweest.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Weer geen antwoord op de stam+t kwestie...
Maar aangezien ik geen antwoord wil geven met een wedervraag: JA! Maandag beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterker nog, ik ben bang dat jij (of cobra) gelijk gaat krijgen..quote:Op woensdag 14 september 2011 23:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
En binnenkort had jij werk.
Sorry Rave, vind het een lage opmerking.
/edit Het ging helemaal niet over mijquote:Op woensdag 14 september 2011 23:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 september 2011 23:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Mens ik zit sinds 3 uur vanmiddag aan het bier, denk je dat ik ook maar een fuck geef om -dt? Hell.. Zonder de autocorrectfunctie was het niet eens leesbaar geweest.
En goeie zaak! Succes. Ik meen het.Dat dacht ik helemaal niet! Ik heb nog wel geloof in de mensheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoals ik ooit al zei: "Assumption is the mother of all fuck-ups"
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Rust, Rave bedoeld het goed.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een bankroet Kreta zal je zeker nog niet hebben gezienquote:Op woensdag 14 september 2011 23:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nabij Dresden!quote:Op woensdag 14 september 2011 23:40 schreef Clan het volgende:
[..]
Voormalig Oost Duitsland? Het ligt nu in het westen?
Ook bij Luchtmobiel geen stam +tquote:Op woensdag 14 september 2011 23:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rust, Rave bedoeld het goed.
Ja sorry... wij vrouwen zijn geloof ik wat hoger opgeleid dan de heren hierquote:Op woensdag 14 september 2011 23:44 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ook bij Luchtmobiel geen stam +t.
Vroegah!quote:Op woensdag 14 september 2011 23:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet. Tegenwoordig moet alles via rare bureautjes aangevraagd worden. Vroeger belden we gewoon ff op, maar nu moet dat allemaal "officieel".
Sod off!!!!quote:Op woensdag 14 september 2011 23:44 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ook bij Luchtmobiel geen stam +t.
Uiteindelijk heb je de selectie niet gehaald, c'est ca. Troost je met de gedachte dat het internationaal als de zwaarste officiersopleiding van Europa wordt gezien.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
/edit Het ging helemaal niet over mij.
Op de wat serieuzere toer: Rave, jij weet vast wel of de Lowa Mega/Super Camps geschikt zijn voor stijgijzers?
Dat zal allemaal wel, vind grappen maken over geen werk hebben, zeker in deze tijd in dit subforum, niet echt gepast.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben bang dat jij (of cobra) gelijk gaat krijgen..
Goede garp.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja sorry... wij vrouwen zijn geloof ik wat hoger opgeleid dan de heren hier
Daar heb jij helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb je de selectie niet gehaald, c'est ca. Troost je met de gedachte dat het internationaal als de zwaarste officiersopleiding van Europa wordt gezien.
Ze zullen het bier wel 8 euro gemaakt hebben. En met mijn pech mag ik weer drachmes meenemen.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:43 schreef Clan het volgende:
[..]
Een bankroet Kreta zal je zeker nog niet hebben gezien
Mwah.... ik snap wel waar Rave vandaan komt met mij hoor. Ben een hele lange tijd werkeloos geweest en ik ben geen militair hequote:Op woensdag 14 september 2011 23:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, vind grappen maken over geen werk hebben, zeker in deze tijd in dit subforum, niet echt gepast.
Zeker niet nu het NF zwaard voor een hoop collega's steeds dichterbij komt.
Uit welk militair topic heb je die wijsheid nou weer?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat dacht ik helemaal niet! Ik heb nog wel geloof in de mensheid![]()
Zoals ik ooit al zei: "Assumption is the mother of all fuck-ups"
"The book of Life"quote:Op woensdag 14 september 2011 23:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Uit welk militair topic heb je die wijsheid nou weer?
Ik bedoelde de term voormalig Oost Duitsland, het land had de DDR als naam, het oosten van Duitsland ligt er nogquote:
Omdat hij gletsjers wil beklimmen...?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waarom zou je stijgijzers onder willen binden?
Net als de verschillen mbt "welvaart". Die verschillen zie je daar nog steeds. De zgn "1 euro banen" etc etc.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:49 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik bedoelde de term voormalig Oost Duitsland, het land had de DDR als naam, het oosten van Duitsland ligt er nog
quote:Op woensdag 14 september 2011 23:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, vind grappen maken over geen werk hebben, zeker in deze tijd in dit subforum, niet echt gepast.
Zeker niet nu het NF zwaard voor een hoop collega's steeds dichterbij komt.
Meer in de zin van wat je van plan ben?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waarom zou je stijgijzers onder willen binden?
quote:Op woensdag 14 september 2011 23:46 schreef Lotusss het volgende:
Ow en btw... als ik naam en geboortedatum heb van militairen, dan kan ik gewoon bekijken wat ze allemaal van hun zorgverzekering hebben gehad
Hoger opgeleid, meer opgeleid. Een sergeant doet in principe een MBO opleiding, maar hij staat in het werkveld op HBO niveau te werken, daarbij zijn Beta studies natuurlijk zwaarwegender dan een Alfa opleiding.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja sorry... wij vrouwen zijn geloof ik wat hoger opgeleid dan de heren hier
Geen concrete plannen voor iets dergelijks. Ik heb wel gekeken naar reizen naar o.a. Ararat, en daar schijn je die dingen voor nodig te hebben. Ik heb een ticket voor Delhi in november en ga van daaruit naar Nepal, naar Everest Base Camp met enkele zijsprongen, maar daar verwacht ik ze niet nodig te hebben.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Meer in de zin van wat je van plan ben?
Ik doe/deed een universitaire Bèta studie...quote:Op woensdag 14 september 2011 23:55 schreef Clan het volgende:
[..]
[..]
Hoger opgeleid, meer opgeleid. Een sergeant doet in principe een MBO opleiding, maar hij staat in het werkveld op HBO niveau te werken, daarbij zijn Beta studies natuurlijk zwaarwegender dan een Alfa opleiding.
Dit dan AchJa?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:53 schreef AchJa het volgende:
En voor de verandering lig ik dit keer in Kedrissos. Agia Marina begon te vervelen...
Doe/deed?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik doe/deed een universitaire Bèta studie...
Ik zou maar genoeg papiergeld meenemenquote:Op woensdag 14 september 2011 23:53 schreef AchJa het volgende:
En voor de verandering lig ik dit keer in Kedrissos. Agia Marina begon te vervelen...
Niks, El Mondo ftw!quote:
Besloten even een jaartje geld te verdienen om dan verder te kunnen met mijn studie Wiskunde.quote:
Is je reeds vergevenquote:Op woensdag 14 september 2011 23:59 schreef EllaN het volgende:
[..]
Luchtmobiel corrigeren, het is mijn zware plicht.
Nogmaals, RIPquote:Op woensdag 14 september 2011 23:59 schreef EllaN het volgende:
[..]
Luchtmobiel corrigeren, het is mijn zware plicht.
Noordrijn Westfalen heeft geld zat, dat is de motor van Europa.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:57 schreef AchJa het volgende:
En voordat men begint te zeiken dat we wel kunnen bezuinigen op AchJa met zijn luxe oefeningen. Eea wordt betaald door onze oosterburen.
Aha.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Besloten even een jaartje geld te verdienen om dan verder te kunnen met mijn studie Wiskunde.
Dank u..quote:Op donderdag 15 september 2011 00:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nogmaals, RIP![]()
Ze hadden je snel te pakken dit keer.
Inlezen!quote:Op donderdag 15 september 2011 00:01 schreef ErwinRommel het volgende:
RiP Ellan, al snap ik er de ballen van!
Als je een studie wiskunde hebt gedaan, in welke gebieden wordt je dan werkzaam?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Besloten even een jaartje geld te verdienen om dan verder te kunnen met mijn studie Wiskunde.
Doe ik niet aan, wil alles gewoon concreet hebbenquote:
Wiskundig analyticus bijvoorbeeld, of je hebt ook nog wiskundigen die met natuurkundigen samen werken als ondersteuning, want wiskunde is de basis van alle natuurkunde. Verder weet ik het zo niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:03 schreef Clan het volgende:
[..]
Als je een studie wiskunde hebt gedaan, in welke gebieden wordt je dan werkzaam?
Een maat van mij is naar het Base Camp gegaan zonder Stijgijzrrs gegaan, maar qua sidetracks weet ik het niet. Ook qua bergkisten en stijgijzers beperk ik me tot die van de baas, dus ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Geen concrete plannen voor iets dergelijks. Ik heb wel gekeken naar reizen naar o.a. Ararat, en daar schijn je die dingen voor nodig te hebben. Ik heb een ticket voor Delhi in november en ga van daaruit naar Nepal, naar Everest Base Camp met enkele zijsprongen, maar daar verwacht ik ze niet nodig te hebben.
Blijft de vraag staan.
Je kan overal terecht... in ziekenhuizen om MRI gegevens duidelijker te maken middels nieuwe algoritmen, als hulpje van (astro)fysica om dingen wiskundig om te zetten, bij het KNMI om weersvoorspellingen beter te maken, als statisticus bij marketingbureaus....quote:Op donderdag 15 september 2011 00:03 schreef Clan het volgende:
[..]
Als je een studie wiskunde hebt gedaan, in welke gebieden wordt je dan werkzaam?
Leuk lijkt me dat..quote:Op donderdag 15 september 2011 00:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je kan overal terecht... in ziekenhuizen om MRI gegevens duidelijker te maken middels nieuwe algoritmen, als hulpje van (astro)fysica om dingen wiskundig om te zetten, bij het KNMI om weersvoorspellingen beter te maken, als statisticus bij marketingbureaus....
Ik zou graag analist willen worden bij de AIVD/MIVD oid... iig iets bij defensie of justitie. Heb 8 jaar werkervaring, ik weet van mezelf dat ik iets goeds wil betekenen voor de wereld... commerciële sector trekt mij totaal niet.
Ik heb ze ook niet nodig hoor (in ieder geval niet voor de route die ik neem), maar ik was gewoon nieuwsgierig. En aangezien veel mariniers die Lowa's gebruiken vroeg ik het aan jou.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Een maat van mij is naar het Base Camp gegaan zonder Stijgijzrrs gegaan, maar qua sidetracks weet ik het niet. Ook qua bergkisten en stijgijzers beperk ik me tot die van de baas, dus ik zou het niet weten.
Nee, is in principe een NAVO opdracht. Als luchtverdediging moet je aan NAVO eisen voldoen en die worden NAVO breed getest. Ik ben evaluator en kijk nu bij de Duitsers hoe zij eea aanpakken/ uitvoeren. Maar volgende keer kan het zijn dat de Duitsers bij ons gaan kijken, meestal is het een beetje stuivertje wisselen tussen NLD en DLD. Maar ik heb daar ook al een paar keer een Griekse club staan evalueren. En die zijn gelukkig niet een beetje slecht...quote:Op donderdag 15 september 2011 00:01 schreef Clan het volgende:
[..]
Noordrijn Westfalen heeft geld zat, dat is de motor van Europa.
Is dit een joint operation die onderdeel is van het GE/NL korps?
Maar.. ?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, is in principe een NAVO opdracht. Als luchtverdediging moet je aan NAVO eisen voldoen en die worden NAVO breed getest. Ik ben evaluator en kijk nu bij de Duitsers hoe zij eea aanpakken/ uitvoeren. Maar volgende keer kan het zijn dat de Duitsers bij ons gaan kijken, meestal is het een beetje stuivertje wisselen tussen NLD en DLD. Maar ik heb daar ook al een paar keer een Griekse club staan evalueren. En die zijn gelukkig niet een beetje slecht...
Ik zal hier maar niets over de Griekse Stinger skills gaan posten...quote:
Failliet verklaren en dumpen dat land danquote:Op donderdag 15 september 2011 00:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zal hier maar niets over de Griekse Stinger skills gaan posten...![]()
Als uit mijn strot "slecht" komt dan heb je het ernstig verbruid. (ja, understatement)
Ben weleens op "schoolreisje" geweest naar Force Vision in Den Helder.... er is daar echt geen fuck te doen geloof ik. Tenzij je op gewillige Breezah-sletjes valt geloof ik. Toch?quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben weleens op "schoolreisje" geweest naar Force Vision in Den Helder.... er is daar echt geen fuck te doen geloof ik. Tenzij je op gewillige Breezah-sletjes valt geloof ik. Toch?
Dat lijkt mij een mooi streven en een mooie baan.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je kan overal terecht... in ziekenhuizen om MRI gegevens duidelijker te maken middels nieuwe algoritmen, als hulpje van (astro)fysica om dingen wiskundig om te zetten, bij het KNMI om weersvoorspellingen beter te maken, als statisticus bij marketingbureaus....
Ik zou graag analist willen worden bij de AIVD/MIVD oid... iig iets bij defensie of justitie. Heb 8 jaar werkervaring, ik weet van mezelf dat ik iets goeds wil betekenen voor de wereld... commerciële sector trekt mij totaal niet.
Die gaat zijn eigen boterham aan jou aanbieden?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:26 schreef samthegreat5 het volgende:
Dit brengt me op een idee.
Misschien dat ik na m'n bachelor Biologie bij Defensie met een specialisatie terecht kan oid, op gebied van CBRN?
Ik denk dat Cobra er meer van weet aangezien hij CBRN is.
Haha, nou. Van mij mag hij z'n boterham houdenquote:Op donderdag 15 september 2011 00:28 schreef Clan het volgende:
[..]
Die gaat zijn eigen boterham aan jou aanbieden?
Mijn meisje is laatst 21 geworden, tijd om haar in te ruilen..quote:Op donderdag 15 september 2011 00:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben weleens op "schoolreisje" geweest naar Force Vision in Den Helder.... er is daar echt geen fuck te doen geloof ik. Tenzij je op gewillige Breezah-sletjes valt geloof ik. Toch?
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:34 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Mijn meisje is laatst 21 geworden, tijd om haar in te ruilen..
Scanners! Maar dat was vast voor jouw tijd.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:39 schreef samthegreat5 het volgende:
Welterusten heren en dame
Props voor degene die weet in welke film/serie dit gebruikt werd.
Ja, voor mijn tijdquote:Op donderdag 15 september 2011 00:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Scanners! Maar dat was vast voor jouw tijd.
Duh, BOB.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, voor mijn tijd.
Oorlogs-miniserie.
Stimmt, net als de rest van dat pleurisgat..quote:Op donderdag 15 september 2011 00:44 schreef EllaN het volgende:
[..]!
Ik hoor dat stappen in DH echt dramatisch is.
Vroeger kon je daar nog wel eens dom zuipen en lol hebben, maar dat is niet meer begrijp ik?quote:Op donderdag 15 september 2011 01:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Stimmt, net als de rest van dat pleurisgat..
Cultureel erfgoed: neuh.quote:Op donderdag 15 september 2011 01:47 schreef AchJa het volgende:
Wtf?
http://www.powned.tv/nieu(...)ltureel_erfgoed.html
quote:Op donderdag 15 september 2011 01:47 schreef AchJa het volgende:
Wtf?
http://www.powned.tv/nieu(...)ltureel_erfgoed.html
Zal wel in het achtelijke CA, FL, of NYC zijn, want hier heb ik die troep nog nooit gezien.quote:"Inmiddels is de kapsalon ook al in België, Duitsland, Frankrijk, Turkije en zelfs de Verenigde Staten gesignaleerd."
Zal wel in het achtelijke CA, FL, of NYC zijn, want hier heb ik die troep nog nooit gezien.quote:Op donderdag 15 september 2011 03:48 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
[quote=powned.tv]"Inmiddels is de kapsalon ook al in België, Duitsland, Frankrijk, Turkije en zelfs de Verenigde Staten gesignaleerd."
O jawel hoor, maar 2 nachten stappen op een di- en wo is weer iets te veel van het goede..quote:Op donderdag 15 september 2011 01:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vroeger kon je daar nog wel eens dom zuipen en lol hebben, maar dat is niet meer begrijp ik?
* AchJa meestal het pantoffelhok in gaat met de lift...![]()
Edit: En Odeklonje is dat niet meer wat? Anders bierend voorwaarts in de Raaf.
Ja, het is alweer een tijdje geleden dat ik in DH geweest ben.
Jep, klopt. Maar toch heb ik hem wel gezienquote:Op donderdag 15 september 2011 01:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bijna voor jouw tijd...
Als 93 tenminste klopt in je profiel.
Heb wel eens voorgesteld om daar te gaan wonen alsquote:Op donderdag 15 september 2011 01:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Stimmt, net als de rest van dat pleurisgat..
Snap ik.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:07 schreef EllaN het volgende:
[..]
Heb wel eens voorgesteld om daar te gaan wonen alsdaar moest komen te zitten.
Zijn reactie: "Doe eens fucking normaal. ik ga ECHT NIET in DH wonen"
die levensgevaarlijke balk is inderdaad levensgevaarlijk, en tot nu toe als ik binnenkwam had ik het geluk dat hij al aan het schommelen was anders had ik hem ongetwijfeld al een keer terug gekopt.. In de Bonaire overigens..quote:Wat betreft stappen hoorde ik iets over een levensgevaarlijke balk boven een bar die je heen en weer mag duwen? En een of andere kooi?
De namen Bonaire en Odeklonje zijn ook voorbij gekomen.
Ach, ik aard overal wel denk ikquote:Op donderdag 15 september 2011 12:46 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Snap ik.
Siert je wel dat je zo'n ultiem offer durft te maken..
[..]
die levensgevaarlijke balk is inderdaad levensgevaarlijk, en tot nu toe als ik binnenkwam had ik het geluk dat hij al aan het schommelen was anders had ik hem ongetwijfeld al een keer terug gekopt.. In de Bonaire overigens..
En die kooi staat in de odeklonje..
En ook de Rueben Sandwich zie je hier niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 06:02 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee jullie hebben culturele hoogtepuntjes zoals de Rueben Sandwich..
Hendig!quote:Op donderdag 15 september 2011 17:02 schreef samthegreat5 het volgende:
Zit effe de hele dag stomme geomicrobiologie boek door te lezen.
Het gaat ook als maar over hetzelfde onderwerp, microben. Jezus, meer dan 100 pagina'squote:
Je bedoelt http://en.wikipedia.org/wiki/Flow_cytometry?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:02 schreef samthegreat5 het volgende:
Zit effe de hele dag stomme geomicrobiologie boek door te lezen.
Hey Cobra, weet jij toevallig ook wat een Flow Cytometer is?
quote:is a technique for counting and examining microscopic particles, such as cells and chromosomes, by suspending them in a stream of fluid and passing them by an electronic detection apparatus.
Ja, ik was benieuwd of Cobra het zou wetenquote:Op donderdag 15 september 2011 18:37 schreef Eraser127 het volgende:
[..]
Je bedoelt http://en.wikipedia.org/wiki/Flow_cytometry?
[..]
En wat als ik het niet zou weten?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, ik was benieuwd of Cobra het zou weten.
Dan kan sam met een superieur gevoel naar bed strakjesquote:Op donderdag 15 september 2011 18:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En wat als ik het niet zou weten?
Hoe kan zijn moeder hem nou goed instoppen als hij daar met een stijve piel zou liggen.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dan kan sam met een superieur gevoel naar bed strakjes
Iedereen kan een bioloog zijnquote:Op donderdag 15 september 2011 19:01 schreef Sloggi het volgende:
Goed om te weten dat jullie fantaseren over de erectie van Sam.
Dat maak jij er van.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:01 schreef Sloggi het volgende:
Goed om te weten dat jullie fantaseren over de erectie van Sam.
Hmmm ik vraag het even voor Cobra: Sam, heb jij een lekkere moeder en is ze toevallig ook nog vrijgezel?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat maak jij er van.
Ik maak me zorgen om zijn moeder.
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hmmm ik vraag het even voor Cobra: Sam, heb jij een lekkere moeder en is ze toevallig ook nog vrijgezel?
Gewoon, ik was gewoon benieuwd. Omdat je die elektronenmicroscoop ook wistquote:Op donderdag 15 september 2011 18:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En wat als ik het niet zou weten?
En:quote:Op donderdag 15 september 2011 19:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hmmm ik vraag het even voor Cobra: Sam, heb jij een lekkere moeder en is ze toevallig ook nog vrijgezel?
Beter lezen.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:05 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh oh oh.. ik kijk even een uur niet in dit topic en het gaat over mijn erectie?
Wat is dit danquote:Op donderdag 15 september 2011 18:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe kan zijn moeder hem nou goed instoppen als hij daar met een stijve piel zou liggen.
Heb je piel dan gegoogled?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat is dit dan.
Nou even ander onderwerp graag.
Ik heb jouw moeder gegoogled, ze was lelijk..quote:
Maar dat klopt ook.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb jouw moeder gegoogled, ze was lelijk..
Nee.quote:Genoeg motivatie om over te gaan op een ander onderwerp nu?![]()
Gewoon antwoord geven of je een lekkere moeder hebt of niet.quote:
Weet ik niet, nooit bij nagedacht en ook geen zin om dat nu wel te doen.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon antwoord geven of je een lekkere moeder hebt of niet.
Ik doe daar toch ook niet moeilijk over.
Ah, weer een edit.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jezus.
Wat nu..
Ik denk dat ik maar weer ga leren, ik heb godverdomme nog 45 blz te gaan.
Wel voor mijn tere kinderzieltje.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, weer een edit.
Je hoeft niet weg te lopen hoor. Zo lastig is die vraag toch niet?
Heb jij een echtgenoot?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weet ik niet, nooit bij nagedacht en ook geen zin om dat nu wel te doen.
Je mag zelf komen kijken, adresgegevens worden verstrekt over DM. Ondergetekende staat niet in voor boze echtgenoot.
Edit je post dan even. Dan is dat wat duidelijker.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder heeft een echtgenoot..
Welken post?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Edit je post dan even. Dan is dat wat duidelijker.
quote:
Waarom zit ik hier m'n tijd te verspillen terwijl ik morgen een tentamen hebquote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waarom zit ik hier m'n tijd te verspillen terwijl ik morgen een tentamen heb
FOK!.. zuigt je leven op.
Tot straks danmaar.
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef samthegreat5 het volgende:
Zucht: Wastewater Treatment ..
...quote:Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef samthegreat5 het volgende:
Zucht: Wastewater Treatment ..
Ouwe?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
HahaDie ouwe Grylls ook.
Ik vind Ray Mears toch wel een echte baas... de rest kan er echt niet aan tippen!quote:
Ray Mears is super. Bear is een bedrieger.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik vind Ray Mears toch wel een echte baas... de rest kan er echt niet aan tippen!
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:47 schreef Cobra4 het volgende:
M.k. Je hebt een naamtopic!
UDOWU deel 197: GRAPJE MK JE BENT EEN SLIMMERJE!!
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ray Mears is super. Bear is een bedrieger.
Wat heeft dat met mijn vraag over Ray Mears aan Lotusss te maken?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Grylls heeft bij de SAS Reserve gediend he.
Ik had hem inderdaad beter even naar deze kunnen quoten, even aanpassen.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ray Mears is super. Bear is een bedrieger.
Well fucking DUHquote:Op donderdag 15 september 2011 22:30 schreef Cobra4 het volgende:
Want je hebt toch wel door dat die pipo op de foto niet Ray Mears is?
Troll...quote:Op donderdag 15 september 2011 22:35 schreef m.k het volgende:
Ray mears is een dikke papzak en neemt echt een moeilijke lading met bagger met zich mee, Bear grylls is een baas want hij eet maden enz
Neequote:
Net als Ray dus.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:35 schreef m.k het volgende:
Ray mears is een dikke papzak en neemt echt een moeilijke lading met bagger met zich mee, Bear grylls is een baas want hij eet maden enz
Mooi. Je had het dus niet door.quote:
Heb je er met hem over gepraat?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Net als Ray dus.
Alleen is Ray wel eerlijk over de hoeveelheid materiaal en personeel welk benodigd is voor zijn series.
Bear durfde dat pas toe te geven na die uitzending over Ierland.
Nee, rubje kent hem.quote:
Tuurlijk ken ik dat, vind het niet meer dan puber gedrag om zo iemand dan zwart te gaan maken. Toen ik die serie in het begin keek zag ik nergens staan dat het allemaal echt was. Hoop gezeik allen om het zeiken.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:39 schreef Cobra4 het volgende:
Maar ken je de heisa over Bear niet na die aflevering over Ierland?
Vergeef mijn onwetendheid maar, wat?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:39 schreef Cobra4 het volgende:
Maar ken je de heisa over Bear niet na die aflevering over Ierland?
Daat gaat het ook allemaal omquote:Op donderdag 15 september 2011 22:42 schreef Sloggi het volgende:
Ik ken alleen het filmpje over de 'gigantische scheuren' op Hawaii, waar je gewoon omheen kon lopen terwijl driehonderd meter verderop een snelweg liep.
Mwa, hij heeft een flink aantal keer in de eerste serie(s) geroepen dat alles echt was en hij en de camera man alles zelf deden zonder ondersteuning.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:41 schreef m.k het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik dat, vind het niet meer dan puber gedrag om zo iemand dan zwart te gaan maken. Toen ik die serie in het begin keek zag ik nergens staan dat het allemaal echt was. Hoop gezeik allen om het zeiken.
Bear en zijn camera man/vrouw waren stoer de onherbergzame kust van Ierland aan het gebruiken om zonder ondersteuning van wie dan ook te overleven.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:42 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Vergeef mijn onwetendheid maar, wat?
Mij is het nooit opgevallen maar ok. Dan nog vind ik het kansloos dat daar dan eindeloos over doorgezeken moet worden. Ga je dan op de echte schoften richten en niet op dit soort kleine onbenulligheden.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mwa, hij heeft een flink aantal keer in de eerste serie(s) geroepen dat alles echt was en hij en de camera man alles zelf deden zonder ondersteuning.
Tot ze betrapt werden aan de kust van Ierland. "Plotseling" kwam er toen een aflevering over hoe het achter de schermen ging.
Dus van zwart maken is er geen sprake. Eerder van betrapt zijn en je er uit lullen.
Waar ken ik dat ook alweer van.......
Ik ga even achter de schermen vragen of jij niet een kloon van rubje bent.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:49 schreef m.k het volgende:
[..]
Mij is het nooit opgevallen maar ok. Dan nog vind ik het kansloos dat daar dan eindeloos over doorgezeken moet worden. Ga je dan op de echte schoften richten en niet op dit soort kleine onbenulligheden.
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga even achter de schermen vragen of jij niet een kloon van rubje bent.
Wat is er met jou aan de hand joh? PMS?
quote:
Ik richt mijn beklaag overigens niet op jouquote:Op donderdag 15 september 2011 22:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga even achter de schermen vragen of jij niet een kloon van rubje bent.
Wat is er met jou aan de hand joh? PMS?
Tsja, maar je ziet soms ook wel duidelijk dat dingen in scène worden gezet en zo. Bijvoorbeeld als ie van een liaan of zo iets gaat afdalen (?) zie je in zo'n kort shot ook gewoon een touw/kabel.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bear en zijn camera man/vrouw waren stoer de onherbergzame kust van Ierland aan het gebruiken om zonder ondersteuning van wie dan ook te overleven.
Dat deden ze echter met een flinke crew een paar honderd meter van een dorp vandaan. Dat verhaal is naar buiten gekomen.
Ok.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:54 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik richt mijn beklaag overigens niet op jou
Les Troud? Ik moet je eerlijk zeggen dat ik geen idee heb of dat "echt" is.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:56 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Tsja, maar je ziet soms ook wel duidelijk dat dingen in scène worden gezet en zo. Bijvoorbeeld als ie van een liaan of zo iets gaat afdalen (?) zie je in zo'n kort shot ook gewoon een touw/kabel.![]()
Die survivorman, Les Troud heet ie? is volgens mij wel 'echt' .
Het ziet er echt uit in ieder gevalquote:Op donderdag 15 september 2011 22:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Les Troud? Ik moet je eerlijk zeggen dat ik geen idee heb of dat "echt" is.
Hij loopt inderdaad wel vaak terug om de camera's terug te halen.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:59 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Het ziet er echt uit in ieder geval
Mooie vrouw.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:59 schreef samthegreat5 het volgende:
http://dsc.discovery.com/tv/man-woman-wild/
Former commando en vrouw.
Correct.quote:
Dit is wel redelijk echt volgens mij. Op een gegeven moment werd die vrouw van hem onwel in de woestijn en moest de medic uit basecamp erbij gehaald worden omdat ie het toch wel te riskant vond worden.quote:
Nou.. neequote:Op donderdag 15 september 2011 23:02 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ha Sam, klaar voor je tentamen morgen?
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:04 schreef Nibb-it het volgende:
Misschien mag je je tentamen na het inleveren ook nog wel even editten
En anders een her
Vertel?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:09 schreef Cobra4 het volgende:
Hebben jullie die uitzending over de Britse EOC in de zandbak nog gezien?
quote:
[DEF] SC#261 Ray, Bear, Les, Mykel en Ruthquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:09 schreef Cobra4 het volgende:
Helm camera beelden van het Britse EOC gemaakt voor een BBC documantaire.
http://www.bbc.co.uk/news/uk-14884652
Vanavond om 23.30 is de eerste aflevering van "The Bomb Squad" te zien op BBC1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |