Huh? Heb ik dat verkeerd begrepen dan....quote:
Ow dat....quote:Op woensdag 14 september 2011 22:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
![]()
Ik zit bij de bereden wapens... daar doen ze aan wachtmeesters, oppers enzo.
Opperwachtmeester toch?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Huh? Heb ik dat verkeerd begrepen dan....
Ik ben weer blondTQ hoor, maar is toch dezelfde rang als sergeant-majoor?...quote:
Natuurlijk niet, de sergeant majoor is de fiets van de opper.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben weer blondTQ hoor, maar is toch dezelfde rang als sergeant-majoor?...
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben weer blondTQ hoor, maar is toch dezelfde rang als sergeant-majoor?...
quote:De rang opperwachtmeester wordt gebruikt bij de Koninklijke Marechaussee, de Cavalerie en de Artillerie en staat gelijk aan sergeant-majoor bij de luchtmacht, marine en overige landmachtonderdelen.
Nou, dan krijg je maar geen kusje!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, de sergeant majoor is de fiets van de opper.
Zie je wel... zo blonTQ ben ik dan ook weer niet.....quote:
Oja, inderdaad. Dat was dus die gast die rondliep op de NatRes voorlichting waarvan ik de rang niet kon plaatsenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
En weer een edit...![]()
Maar niet de hoogste OO rang. Zit nog een adjudant boven.
Een adjudant heeft een stip. Dat weet ik zelfs nog welquote:Op woensdag 14 september 2011 22:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oja, inderdaad. Dat was dus die gast die rondliep op de NatRes voorlichting waarvan ik de rang niet kon plaatsen.
Ik maar denken dat het een tweede luitenant was.. mijn leven faalt.
Vererg mijn gevoel van schaamte nou niet nog meer!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een adjudant heeft een stip. Dat weet ik zelfs nog wel
Danku voor de verlichtingquote:Op woensdag 14 september 2011 22:08 schreef Clan het volgende:
Een Sergeant Majoor moest van oudser de gelederen aaneengesloten houden, daarom kent men die functieomschrijving niet bij de artillerie, cavalerie, en marechaussee,
En welke gelederen hield de luftwaffe/ KM dan precies aaneengesloten?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:08 schreef Clan het volgende:
Een Sergeant Majoor moest van oudser de gelederen aaneengesloten houden, daarom kent men die functieomschrijving niet bij de artillerie, cavalerie, en marechaussee,
Ik heb een beetje in de tuin gezeten, nu het nog kon, even wat boeken doorgekeken, de krant gelezen etc.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Danku voor de verlichting.
Nog wat gedaan op je verjaardag?
Die bestonden toen nog nietquote:Op woensdag 14 september 2011 22:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
En welke gelederen hield de luftwaffe/ KM dan precies aaneengesloten?
Ik heb die film wel drie maal gezien, en de slag verandert er niet opquote:Op woensdag 14 september 2011 22:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Al vele malen hebben julliie over deze film gehoord, maar ook echt gekeken?
![]()
Al een paar keer.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:28 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
Goede filmquote:
Nee, de Marinier is je beste vrind dan?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:44 schreef Rave_NL het volgende:
Wie verzint zo'n TT...
O nee, wacht.. Laat maar..
Yep!quote:
Zie je me dat beweren?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, de Marinier is je beste vrind dan?
Lamme kutlul!!!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zie je me dat beweren?
Stomme kut..
Ik gedraag me zoals ik wil, gij vuig stuk vreten!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Report gemaakt.
Gedraag je als mod, stuk verdriet..
Een report nog wel...quote:Op woensdag 14 september 2011 22:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Report gemaakt.
Gedraag je als mod, stuk verdriet..
Graag, MET EEN KRAT BIER!!!!quote:Op woensdag 14 september 2011 23:00 schreef Sloggi het volgende:
Ik stel voor dat jullie het in de vlindertuin van Burger's Zoo uitvechten.
Moet je wel een knappe koelkast hebben...quote:Op woensdag 14 september 2011 23:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Graag, MET EEN KRAT BIER!!!!
quote:Op woensdag 14 september 2011 23:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Graag, MET EEN KRAT BIER!!!!
Romeo Delta!quote:Op woensdag 14 september 2011 23:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Moet je wel een knappe koelkast hebben...
Rave en ER krijgen dit:quote:Op woensdag 14 september 2011 23:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan zet ik het op jijbuis
Bier is bier!!!quote:Op woensdag 14 september 2011 23:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Rave en ER krijgen dit:
[ afbeelding ]
Als een meelijwekkend varkentje..quote:Op woensdag 14 september 2011 22:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik gedraag me zoals ik wil, gij vuig stuk vreten!
Rijkende handquote:Op woensdag 14 september 2011 23:06 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als een meelijwekkend varkentje..
Dat bier ligt hier ook altijd in de koelkast, ik haal altijd een heel pallet, ik doe daar niet moeilijk over. Brouwmeester heb ik ook heel lang gedronken, maar dat hadden ze op een bepaald moment niet meer.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Rave en ER krijgen dit:
[ afbeelding ]
Een pallet? waar laat je die?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:08 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat bier ligt hier ook altijd in de koelkast, ik haal altijd een heel pallet, ik doe daar niet moeilijk over. Brouwmeester heb ik ook heel lang gedronken, maar dat hadden ze op een bepaald moment niet meer.
In de mond, waar anders denk je dat je bier leegt? Toch niet in de sloot? Heiligschennis!!!!!!quote:
Ik heb hem ook 2x gezien denk ik.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:28 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
Nu al opgeven?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rijkende hand
[ afbeelding ]
Ik heb idd mijn zwakhedenquote:Op woensdag 14 september 2011 23:11 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nu al opgeven?
Blijkbaar zit er toch wat lmb in je..
De halve liters zijn goed te pruimen, de flessen en 33 cl blikken vind ik minder.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:08 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat bier ligt hier ook altijd in de koelkast, ik haal altijd een heel pallet, ik doe daar niet moeilijk over.
Brouwmeester, het is dat het niet meer te krijgen is. Vond ik een prima biertje!quote:Brouwmeester heb ik ook heel lang gedronken, maar dat hadden ze op een bepaald moment niet meer.
Een treequote:Op woensdag 14 september 2011 23:12 schreef Clan het volgende:
[..]
Hoe noem je die kartonnen dingen waar die blikken opstaan?
Brouwmeester was toch het AH huismerk?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Brouwmeester, het is dat het niet meer te krijgen is. Vond ik een prima biertje!
Tree, alleen jammer dat het er maar 18 zijn in het geval van Schultenbrau 0.5.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:12 schreef Clan het volgende:
[..]
Hoe noem je die kartonnen dingen waar die blikken opstaan?
Nee man, Aldi bier! Vroegah 5 gulden per krat.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Brouwmeester was toch het AH huismerk?
Herinner me dat de AH vroegah ook Brouwmeester bier had. Vandaar.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee man, Aldi bier! Vroegah 5 gulden per krat.
Nee, jij bedoelt Brouwers.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Herinner me dat de AH vroegah ook Brouwmeester bier had. Vandaar.
Je kan altijd twee van die treeën halen, heb ik ook vaker gehad, maar ik drink nu minder bier.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tree, alleen jammer dat het er maar 18 zijn in het geval van Schultenbrau 0.5.
quote:
Lentebockquote:Op woensdag 14 september 2011 23:16 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Da's bij hem binnen een week op hoor.
Hertog Jan blijft het lekkerste bier dat er is.
Discutabelquote:
Onzin! Ik doe graag een bierproeverij, kijken welke jij lekker gaat vinden. Zou goed kunnen zijn dat dat "aldi" bier isquote:
Pils, Bok etc, daar heb je nog erg veel verschillen zitten, ik houd ook erg van bier met een duidelijke hopsmaak.quote:
Als je een handreiking doet of een compromis sluit verloochen je je eigen waardes.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb idd mijn zwakheden![]()
Echter, opgeven, nooit niet!!!!!!!
Helaas zit die hopsmaak er bij weinigen nog maar inquote:Op woensdag 14 september 2011 23:20 schreef Clan het volgende:
[..]
Pils, Bok etc, daar heb je nog erg veel verschillen zitten, ik houd ook erg van bier met een duidelijke hopsmaak.
Vind ik een best planquote:Op woensdag 14 september 2011 23:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onzin! Ik doe graag een bierproeverij, kijken welke jij lekker gaat vinden. Zou goed kunnen zijn dat dat "aldi" bier is
Never nooit niet!!!! Handreiking prima, compromis, nooit, tenzij in mijn voordeelquote:Op woensdag 14 september 2011 23:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als je een handreiking doet of een compromis sluit verloochen je je eigen waardes.
Trek een plan.......dus.................quote:
Jij ging mij toch overtuigen?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Trek een plan.......dus.................
Knap hoe je jezelf een keer of drie kan tegenspreken in één reactie.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Never nooit niet!!!! Handreiking prima, compromis, nooit, tenzij in mijn voordeel
Je hebt heel veel Duitse en Tjechische bieren met een duidelijke hopsmaak, het 'originele' Pilsener bier Urquell uit Pilzen heeft een redelijke hopsmaak en hier te krijgen in kratten.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Helaas zit die hopsmaak er bij weinigen nog maar in
Dat is een kunst die enkel ik eigen benquote:Op woensdag 14 september 2011 23:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Knap hoe je jezelf een keer of drie kan tegenspreken in één reactie.
Dat is een goede pils ja. Mijn ouders wonen in vm. oost Duitsland en daar kost het geen drol.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:23 schreef Clan het volgende:
[..]
Je hebt heel veel Duitse en Tjechische bieren met een duidelijke hopsmaak, het 'originele' Pilsener bier Urquell uit Pilzen heeft een redelijke hopsmaak en hier te krijgen in kratten.
Mythos schenken ze hier beneden bij de Griekquote:Op woensdag 14 september 2011 23:24 schreef AchJa het volgende:
Oh ja, over twee weken:
[ afbeelding ]
Over drie weken:
[ afbeelding ]
Vind je het ook zo lief dat dat kereltje er vaak niets van snapt?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Knap hoe je jezelf een keer of drie kan tegenspreken in één reactie.
Ben dadelijk weer een maand uit het net. Mag eerst naar Dld, aansluitend naar Kreta. Dat hadden we nog niet gezien...quote:Op woensdag 14 september 2011 23:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mythos schenken ze hier beneden bij de Griek
Gaat het dit keer wel zoals gepland?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ben dadelijk weer een maand uit het net. Mag eerst naar Dld, aansluitend naar Kreta. Dat hadden we nog niet gezien...
"Kereltje"quote:Op woensdag 14 september 2011 23:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Vind je het ook zo lief dat dat kereltje er vaak niets van snapt?
Groot inslaan indien mogelijkquote:Op woensdag 14 september 2011 23:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ben dadelijk weer een maand uit het net. Mag eerst naar Dld, aansluitend naar Kreta. Dat hadden we nog niet gezien...
Hé.....quote:Op woensdag 14 september 2011 23:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Erwin denkt ook dat een kut een kut is, maar wij weten wel beter.
Afgaande op het infantiele gedrag dat jij hier vertoond ben jij niet ouder dan zeventien..quote:Op woensdag 14 september 2011 23:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
"Kereltje"![]()
Zeg broekventje, jij bent 25?
U.R.A.N.U.S!!!quote:Op woensdag 14 september 2011 23:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Erwin denkt ook dat een kut een kut is, maar wij weten wel beter.
Nou, ik stelde vandaag kritische vragen... De munitie was in de hand! Ennuh de wapens??? Uh, mompel, ja... ff kijken...quote:Op woensdag 14 september 2011 23:29 schreef m.k het volgende:
[..]
Gaat het dit keer wel zoals gepland?
Ik was even heel mannelijk wat RAM aan het bestellen voor onze netbooksquote:Op woensdag 14 september 2011 23:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik had deze reactie eerder verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |