Ik bedoel zoals je ze in het echt meemaakt, niet zoals je mening van hen is als je ze op tv zietquote:Op woensdag 14 september 2011 19:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja Najib Amhali arrogant en asociaal? Denk het écht niet..
Ik vind Gerard Joling om uit te kotsen, relnicht met z'n neplachjes elke keer
Ja sorry verkeerd gelezenquote:Op woensdag 14 september 2011 19:56 schreef kansloos99 het volgende:
[..]
Ik bedoel zoals je ze in het echt meemaakt, niet zoals je mening van hen is als je ze op tv ziet
heb je 'r gespot?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bridget Schuurman ziet er in het dagelijks leven in ieder geval als een pauper uit en heeft serieus minder kont dan:
[ afbeelding ]
Vaak zatquote:
Echt .. zou je der doen?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vaak zat. En dan zie je d'r op een première ofzo, ziet ze d'r ineens heel netjes uit. Wel nogsteeds zonder ass
.
Nee, ze is zo klein en iel, niet voor mij bestemdquote:Op woensdag 14 september 2011 20:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Echt .. zou je der doen?Ja die kont heeft ze waarschijnlijk geen aanleg ik vond ook wel dat mijn kont voller mocht maar daar doe je vrij weinig aan!
Ik twijfel tussen een 'got milk' en een 'got milf' shirt, allebei toepasselijk.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:11 schreef o.us het volgende:
Sascha de Boer maakte ruzie in een AH omdat een bejaarde voorpiepte met maar een pak melk terwijl Sascha een boodschappenkar vol had.
Jullie mening?
Ik had die bejaarde uit mezelf voor laten gaanquote:Op woensdag 14 september 2011 20:11 schreef o.us het volgende:
Sascha de Boer maakte ruzie in een AH omdat een bejaarde voorpiepte met maar een pak melk terwijl Sascha een boodschappenkar vol had.
Jullie mening?
Uitmezelf valt me dat nooit op maar als ze voor me gaan staan met 1 pak melk heb ik er geen problemen mee, als ze het ook nog beleefd vraagtquote:Op woensdag 14 september 2011 20:13 schreef kansloos99 het volgende:
[..]
Ik had die bejaarde uit mezelf voor laten gaanVan die bejaarde ook niet netjes natuurlijk, als ik 1 ding heb en voor me staat iemand met een kar vol vind ik het aardig als diegene me voor laat gaan maar als diegene het niet doet boeit het me ook geen ruk
Godver ik ben ook klein en bedanktquote:Op woensdag 14 september 2011 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, ze is zo klein en iel, niet voor mij bestemd. Pics?
![]()
Dennis Storm is dan wel een baas (voor chicks dan denk ik), ik spotte 'm een keer met een collega en die ging helemaal groupie hyperventileren zowat, die stond haar met z'n droge bek gewoon te woord.
Tof gedaan! Ik kende het filmpje nog niet en zat in het begin echt van WTF?quote:
Ben ze een paar keer op stap tegengekomen en moet zeggen dat ik ze op Tijl na erg sympathiek over vond komen. Zeker Ruben v/d Meer. Ik stond op de dansvloer en kreeg een deur tegen me aan. Dus ik ram die deur terug. Stond hij erachter. Lachend om mijn verschrikte gezicht toen ik erachter kwam wie die deur opengooide. Daarna nog een praatje met hem gemaakt.quote:
Dat Ratelband een eersteklas lul is kan toch voor niemand een verrassing zijn, neem ik aan?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:07 schreef tomaat52 het volgende:
Amiel Ratelband.Hij was vorig jaar hier....
Ik heb Joling meerdere keren gesproken in de afgelopen jaren en het is echt een leuke vent hoor.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:55 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat Ratelband een eersteklas lul is kan toch voor niemand een verrassing zijn, neem ik aan?
Het zal er vast mee te maken hebben hoe hij benaderd wordt, en dat zal voor al die BN'ers gelden. Het zijn in sommige opzichten namelijk soms nèt mensen.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb Joling meerdere keren gesproken in de afgelopen jaren en het is echt een leuke vent hoor.
Nou als die bejaarde dat doet zonder te vragen en er gewoon van uitgaat dat ze wordt voor gelaten vind ik dat ook wel aso. Terecht dat je daar iemand op aanspreekt. In zo'n geval voor mogen is een gunst, geen recht.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:11 schreef o.us het volgende:
Jullie mening?
Emile. Maar dit dus ja. Wat een idioot is dat, zowel op tv als in het echt.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:07 schreef tomaat52 het volgende:
Amiel Ratelband.Hij was vorig jaar hier....
Serieus? Zij lijkt mij een hele leuke/lieve vrouw juist.quote:
Terechte actie IMHO.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:02 schreef Akkerr het volgende:
Chantal jansen![]()
![]()
![]()
Vooral na dit filmpje:
Zou ik ook doen als ik Rutger zag.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:02 schreef Akkerr het volgende:
Chantal jansen![]()
![]()
![]()
Vooral na dit filmpje:
Maar eigenlijk had hij wel gelijk, of niet?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:44 schreef Thederminator het volgende:
Wilfred Genee is een arrogante kwal zat een keer in de studio bij Rtv Oost toen was hij gast bij een programma en hij zat achter de schermen alleen te zeuren dat de onderwerpen niet goed waren. En na de show was er nog een borrel en toen ging die dat hele programma afkraken en zeggen dat het amateuristisch was en de wiseguy uithangen.
'Jij bent dik.'quote:Op woensdag 14 september 2011 21:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Maar eigenlijk had hij wel gelijk, of niet?
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik Rutger zag.
Jij werkt ook voor RTV Oost en je was er zelf ook bij?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:53 schreef Chai het volgende:
[..]
'Jij bent dik.'
''
'Maar ik heb wel gelijk.'
Gaat dat zo bij jou irl?
Zo lang het gezeik is en geen constructief commentaar eens met degene die dat postte over hem.
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Serieus? Zij lijkt mij een hele leuke/lieve vrouw juist.
Zou ik ook wel durven zeggen voor de tv, met een hele filmploeg erbij.quote:
Hoe zou jij daarop gereageerd hebben dan?quote:
Haha ik ken Gerard een beetje ik spreek hem af en toe ( no homoquote:Op woensdag 14 september 2011 19:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Hij begon uit zichzelf te praten?! Helemaal uit zichzelf?! Man man, wat bijzonder!quote:Op woensdag 14 september 2011 23:44 schreef ValHallen het volgende:
Heb een keer tegenover Jan-Jaap van der Wal in de trein gezeten. Hij begon uit zichzelf tegen mij te praten, was leuk gesprek.
In 99% van de gevallen is het de niet-BN'er die gaat zitten bakvissen.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Hij begon uit zichzelf te praten?! Helemaal uit zichzelf?! Man man, wat bijzonder!
Oh, waar haal je die wetenschap en dat percentage vandaan?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:54 schreef ValHallen het volgende:
In 99% van de gevallen is het de niet-BN'er die gaat zitten bakvissen.
Wat ben jij een vermoeiend figuur zeg!quote:Op woensdag 14 september 2011 23:56 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh, waar haal je die wetenschap en dat percentage vandaan?
Ohja want dat weet jijquote:Op woensdag 14 september 2011 23:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Patty Brard, vriendelijk en lang zo dom niet als zij op tv speelt, maar niet te vertrouwen.
Wikipediaquote:Op woensdag 14 september 2011 23:56 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh, waar haal je die wetenschap en dat percentage vandaan?
Omdat? Omdat ik me totaal niet kan vinden hoe er door sommigen in dit topic gepraat wordt over 'de BN'er' in het algemeen?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat ben jij een vermoeiend figuur zeg!
Ja dat moet. Nuance in KLBquote:Op donderdag 15 september 2011 00:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Omdat? Omdat ik me totaal niet kan vinden hoe er door sommigen in dit topic gepraat wordt over 'de BN'er' in het algemeen?
Ik moet hier gewoon meelullen als in: "Oh, ik zag die-en-die en die deed dit-en-dat, dus is die-en-die een lul!" ?
Ja, anders zou ik dat niet posten.quote:
O.k., is goed lul.quote:
Fijn dat je het begrijpt.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Omdat? Omdat ik me totaal niet kan vinden hoe er door sommigen in dit topic gepraat wordt over 'de BN'er' in het algemeen?
Ik mag hier alleen maar meelullen als in: "Oh, ik zag die-en-die en die deed dit-en-dat, dus is die-en-die een lul!" ?
Lol, ik heb de pest aan je bril. Boehoe. Nee hoor, het is een lul, eens.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:07 schreef Schenkstroop het volgende:
Najib Amhali heb ik vermomen van een vriend dat hij juist erg stil was tijdens een feestje.
Brainpower.. wat een achterlijk arrogant figuur is dat. Zn bril, zn houding, stem alles.
Bent u hier bekend?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Eddy Terstal weleens samen mee geluld in een cafe in de Jordaan, leuke gozer!
Liesbeth List wees eens vriendelijk de weg.
De meeste. Als je nou zegt ik ken er veel.quote:Op donderdag 15 september 2011 07:28 schreef SoraAoi het volgende:
Ik vind de meeste BN'ers absoluut niet arrogant hoor. Ik kan het weten want ik zit in dat wereldje zeg maar. Ik ken de meeste BN'ers in het echt
Verkeerde been? Ga anders foto's maken van vogels.quote:Op donderdag 15 september 2011 07:41 schreef polariteit het volgende:
per definitie zijn BN-ers om uit te kotsen. uberhaupt, wie heeft de term BN-er uitgevonden? Die verdient een nekschot...
nee hoor, ik probeer gewoon in de stijl van het subforum te blijvenquote:Op donderdag 15 september 2011 07:45 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Verkeerde been? Ga anders foto's maken van vogels.
Ja idd BN-ers per definitie,quote:Op donderdag 15 september 2011 07:41 schreef polariteit het volgende:
per definitie zijn BN-ers om uit te kotsen. uberhaupt, wie heeft de term BN-er uitgevonden? Die verdient een nekschot...
Terecht van haar, Die ouwe moet niet denken dat hij/zij gewoon kan voorkruipen.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:11 schreef o.us het volgende:
Jullie mening?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |