Tof gedaan! Ik kende het filmpje nog niet en zat in het begin echt van WTF?quote:
Ben ze een paar keer op stap tegengekomen en moet zeggen dat ik ze op Tijl na erg sympathiek over vond komen. Zeker Ruben v/d Meer. Ik stond op de dansvloer en kreeg een deur tegen me aan. Dus ik ram die deur terug. Stond hij erachter. Lachend om mijn verschrikte gezicht toen ik erachter kwam wie die deur opengooide. Daarna nog een praatje met hem gemaakt.quote:
Dat Ratelband een eersteklas lul is kan toch voor niemand een verrassing zijn, neem ik aan?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:07 schreef tomaat52 het volgende:
Amiel Ratelband.Hij was vorig jaar hier....
Ik heb Joling meerdere keren gesproken in de afgelopen jaren en het is echt een leuke vent hoor.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja Najib Amhali arrogant en asociaal? Denk het écht niet..
Ik vind Gerard Joling om uit te kotsen, relnicht met z'n neplachjes elke keer
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat Ratelband een eersteklas lul is kan toch voor niemand een verrassing zijn, neem ik aan?
Het zal er vast mee te maken hebben hoe hij benaderd wordt, en dat zal voor al die BN'ers gelden. Het zijn in sommige opzichten namelijk soms nèt mensen.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb Joling meerdere keren gesproken in de afgelopen jaren en het is echt een leuke vent hoor.
Nou als die bejaarde dat doet zonder te vragen en er gewoon van uitgaat dat ze wordt voor gelaten vind ik dat ook wel aso. Terecht dat je daar iemand op aanspreekt. In zo'n geval voor mogen is een gunst, geen recht.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:11 schreef o.us het volgende:
Sascha de Boer maakte ruzie in een AH omdat een bejaarde voorpiepte met maar een pak melk terwijl Sascha een boodschappenkar vol had.
Jullie mening?
Emile. Maar dit dus ja. Wat een idioot is dat, zowel op tv als in het echt.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:07 schreef tomaat52 het volgende:
Amiel Ratelband.Hij was vorig jaar hier....
Serieus? Zij lijkt mij een hele leuke/lieve vrouw juist.quote:
Terechte actie IMHO.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:02 schreef Akkerr het volgende:
Chantal jansen![]()
![]()
![]()
Vooral na dit filmpje:
Zou ik ook doen als ik Rutger zag.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:02 schreef Akkerr het volgende:
Chantal jansen![]()
![]()
![]()
Vooral na dit filmpje:
Maar eigenlijk had hij wel gelijk, of niet?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:44 schreef Thederminator het volgende:
Wilfred Genee is een arrogante kwal zat een keer in de studio bij Rtv Oost toen was hij gast bij een programma en hij zat achter de schermen alleen te zeuren dat de onderwerpen niet goed waren. En na de show was er nog een borrel en toen ging die dat hele programma afkraken en zeggen dat het amateuristisch was en de wiseguy uithangen.
'Jij bent dik.'quote:Op woensdag 14 september 2011 21:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Maar eigenlijk had hij wel gelijk, of niet?
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik Rutger zag.
Jij werkt ook voor RTV Oost en je was er zelf ook bij?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:53 schreef Chai het volgende:
[..]
'Jij bent dik.'
''
'Maar ik heb wel gelijk.'
Gaat dat zo bij jou irl?
Zo lang het gezeik is en geen constructief commentaar eens met degene die dat postte over hem.
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Serieus? Zij lijkt mij een hele leuke/lieve vrouw juist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |