Terechte actie IMHO.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:02 schreef Akkerr het volgende:
Chantal jansen![]()
![]()
![]()
Vooral na dit filmpje:
Zou ik ook doen als ik Rutger zag.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:02 schreef Akkerr het volgende:
Chantal jansen![]()
![]()
![]()
Vooral na dit filmpje:
Maar eigenlijk had hij wel gelijk, of niet?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:44 schreef Thederminator het volgende:
Wilfred Genee is een arrogante kwal zat een keer in de studio bij Rtv Oost toen was hij gast bij een programma en hij zat achter de schermen alleen te zeuren dat de onderwerpen niet goed waren. En na de show was er nog een borrel en toen ging die dat hele programma afkraken en zeggen dat het amateuristisch was en de wiseguy uithangen.
'Jij bent dik.'quote:Op woensdag 14 september 2011 21:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Maar eigenlijk had hij wel gelijk, of niet?
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik Rutger zag.
Jij werkt ook voor RTV Oost en je was er zelf ook bij?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:53 schreef Chai het volgende:
[..]
'Jij bent dik.'
''
'Maar ik heb wel gelijk.'
Gaat dat zo bij jou irl?
Zo lang het gezeik is en geen constructief commentaar eens met degene die dat postte over hem.
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Serieus? Zij lijkt mij een hele leuke/lieve vrouw juist.
Zou ik ook wel durven zeggen voor de tv, met een hele filmploeg erbij.quote:
Hoe zou jij daarop gereageerd hebben dan?quote:
Haha ik ken Gerard een beetje ik spreek hem af en toe ( no homoquote:Op woensdag 14 september 2011 19:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja Najib Amhali arrogant en asociaal? Denk het écht niet..
Ik vind Gerard Joling om uit te kotsen, relnicht met z'n neplachjes elke keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |