Patatje, broodje braadworst en ijsje hier. En borrelsquote:Op woensdag 14 september 2011 19:23 schreef Goodbye het volgende:
Halve pietsaaa als avondeten, not good
Maar wel grappig!quote:
Dit is niet echt? Toch?quote:
Ll over 5 (10? 15?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:54 schreef Goodbye het volgende:
Nah, er moet haast wel opzet achter zitten. Zo'n dikke veertiger met midlife crisis die toevallig een autowasstraat heeft ofzo![]()
Hihihihihihiquote:
Jaaaaa, dat weet ik ook nog heel goed!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:08 schreef Greys het volgende:
Ik weet nog dat Muis een verlegen lief newbietje was
Ja, ye good olde daysquote:Op woensdag 14 september 2011 20:08 schreef Greys het volgende:
Weet ik niks van.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:08 schreef Greys het volgende:
Heel schattig was zequote:
You make it sound so dirtyquote:Op woensdag 14 september 2011 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel schattig was ze
Dat ze al een tijd mee lurkte en ontlurkt wilde worden enzo![]()
Het ligt dus niet aan mijijijij!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee toen ik jou leerde kennen was ik al te ver heen.
Wat is er mis met dikke veertigersquote:Op woensdag 14 september 2011 19:54 schreef Goodbye het volgende:
Nah, er moet haast wel opzet achter zitten. Zo'n dikke veertiger met midlife crisis die toevallig een autowasstraat heeft ofzo![]()
Héél toevallig, jaquote:Op woensdag 14 september 2011 20:19 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wat is er mis met dikke veertigers? Maar toevallig vind ik hem erg grappig
Nuff saidquote:Op woensdag 14 september 2011 20:46 schreef Barbaaf het volgende:
Topickiller![]()
Dan gooi ik er nog 'ns een chick met een leuk poesje tegenaan![]()
[ afbeelding ]
Valt het op?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hoeft voorlopig den bikini niet meer aan zeker?
Woonde je nu maar dichterbijquote:Op woensdag 14 september 2011 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Valt het op?![]()
![]()
Nee, we hebben besloten deze anderhalve week nog een beetje vakantie-achtig te eten en als we weer aan het werk gaan, doen we weer shaken en ik ga zeker weten beginnen met sporten.
Ik weet alleen nog niet zo goed wat ik wil
Als we nou 2x per week elkaar tegemoet fietsen, dan hebben we onze beweging ruimschoots gehaaldquote:Op woensdag 14 september 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Woonde je nu maar dichterbij
Of ik dichter bij jou. Dan konden we samen sporten.
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als we nou 2x per week elkaar tegemoet fietsen, dan hebben we onze beweging ruimschoots gehaald
Goed plan!quote:Op woensdag 14 september 2011 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Als we nou 2x per week elkaar tegemoet fietsen, dan hebben we onze beweging ruimschoots gehaald
Kan dan het best in een weekend....maar ach, we zijn beide maandags vrij toch?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik denk dat ééns per week dan ook wel voldoende moet zijn, aangezien we ook weer terug moeten
Please do tell me wanneer dat gaat plaatsvinden, want ik wil er niets van missenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Fiets je mee?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Please do tell me wanneer dat gaat plaatsvinden, want ik wil er niets van missen
Note to Greys: Jasbeschermerts kopenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:22 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat mijn tong al tussen mijn spaken hangt nog voordat ik het durp uit ben.
No way dat ik ga fietsen. Dat kan mijn ondertussen niet hebbenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Fiets je mee?
Of ga je langs de kant staan in je Blauwe Cordoba Station met Eckte Dakdragerts?
En iets van herstellende zalf voor op ondertussenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Note to Greys: Jasbeschermerts kopen
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Note to Greys: Jastongbeschermerts kopen
Ach, na een paar keer fietsen komt er vanzelf eelt opquote:Op woensdag 14 september 2011 21:25 schreef Greys het volgende:
Oh die arme ondertussen.
Zadelpijn in de voorbipsebaps
Oh jummy!quote:Op woensdag 14 september 2011 21:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ach, na een paar keer fietsen komt er vanzelf eelt op
Kweenie. Geen verstand vanquote:Op woensdag 14 september 2011 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Heet het bij mannen dan een vooronder?
Of een vooruitquote:Op woensdag 14 september 2011 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Heet het bij mannen dan een vooronder?
Posten die handel. Hebben wij ook iets om mee te bankhangenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga ff bankhangen onder het genot van vakantiefoto's
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:46 schreef Barbaaf het volgende:
Topickiller![]()
Dan gooi ik er nog 'ns een chick met een leuk poesje tegenaan![]()
[ afbeelding ]
Heb ik ook, vooral 's avonds en/of als het regent op langere ritten.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ben lui blugh.. van autorijden word ik altijd moe haha.
En toen was er ook nog een weg afgesloten, net waar ik moest zijn. Echt nog een paar minuten rijden..maar nee hoor..kon ik helemaal omrijden tss.
Goedquote:
Lief dat ze dat toch ff vroeg idd, ik neem aan dat ze weet dat jij ook met alle liefde 9 maanden zou kotsen, als daar kind tegenover stondquote:Op woensdag 14 september 2011 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
GoedLeuk, en ze zijn zo blij, en ze vroeg nog of ik het niet "vervelend" vond
En ze is best ziek ervan
En we hebben nog gelachen omdat ze zei; "ik vond die zeurders over kotsen tijdens zwangerschap altijd watjes, maar het is echt erg
"
Die woont hier nu..quote:Op woensdag 14 september 2011 22:41 schreef indaha het volgende:
Ik ga naar bed,ik was alleen nog even bij aan het lezen, mooie foto's Oh-oh en Multi.
![]()
Die naakte dame is dat een hond die jij krijgt of gewoon een uitlaatvriendinnetje van Diaz?
I can't remember a word that you were sayingquote:Op woensdag 14 september 2011 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
Dearly beloved are you listening?
Hmm soort van datingshow op FOK!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Duss....dit jaar gaan we Tombo aan een vent helpen
Daten in the dark was geen succes, ze wil graag zien wat voor vlees ze in de kuip heeft.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm soort van datingshow op FOK!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 14 september 2011 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lief dat ze dat toch ff vroeg idd, ik neem aan dat ze weet dat jij ook met alle liefde 9 maanden zou kotsen, als daar kind tegenover stond
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm soort van datingshow op FOK!
Lekkere titelquote:Op woensdag 14 september 2011 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Are we demented or are we disturbed?
Whahahahaaaquote:
Ik wil weten wat voor vlees het is voor er ook maar nagedacht wordt over in de kuip hebbenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daten in the dark was geen succes, ze wil graag zien wat voor vlees ze in de kuip heeft.
Of juist niet
Erger kan nietquote:Op woensdag 14 september 2011 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whahahahaaa![]()
Dat zal een paar leuke dates opleveren
In de rode kuip, daar is het altijd feeeestquote:Op woensdag 14 september 2011 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil weten wat voor vlees het is voor er ook maar nagedacht wordt over in de kuip hebben
O maar die heb ik eerder gezien , die is van die vriendin van Oh-oh toch ?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:45 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Die woont hier nu..
[ afbeelding ]
k zou eigenlijk een pup van haar nemen.. maar vind haar zo leukZe krijgt dus nog wel een nestje bij de fokker.
de rode kuip?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In de rode kuip, daar is het altijd feeeest
selfenjoyed toch?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:50 schreef Loveless85 het volgende:
Am I retarded or am I just overjoyed [ afbeelding ]
sm-sik?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:50 schreef Loveless85 het volgende:
Am I retarded or am I just overjoyed [ afbeelding ]
Ik zing altijd selfenjoyedquote:Op woensdag 14 september 2011 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
nee overjoyed toch? Dat is toch logisch, je bent idioot of gewoon heel blij?
En als koekel het zegtquote:Op woensdag 14 september 2011 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
am i retarded or am i just overjoyed
Ongeveer 224.000 resultaten (0,30 seconden)
am i retarded or am i just selfenjoyed
Ongeveer 233 resultaten (0,77 seconden)
Google says overjoyed
Ja klopt, van de fokker van Diaz. Diaz is helemaal blij met haarquote:Op woensdag 14 september 2011 22:49 schreef indaha het volgende:
[..]
O maar die heb ik eerder gezien , die is van die vriendin van Oh-oh toch ?
Mooie dameen idd past beter bij die grote honden van jou dan Juno.
Nu ben ik echt weg
Die hele CD (zowel live op Bullet in a Bible of gewoon American Idiot) blijft geniaal, vond die laatste toch alweer minderquote:Op woensdag 14 september 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zing altijd selfenjoyed![]()
Ik heb em vanmiddag toevallig nog geluisterd van Bullet in a Bible.
Geniaal nummer
Jup, al vind ik 21guns wel weer een typisch GreenDaynummer wat ook prima op American Idiot had gepast.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die hele CD (zowel live op Bullet in a Bible of gewoon American Idiot) blijft geniaal, vond die laatste toch alweer minder
Dat roep ik al 2 wekenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:54 schreef tombolafan het volgende:
ik ga zo eens lekker vroeg naar bed
Kloptquote:Op woensdag 14 september 2011 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup, al vind ik 21guns wel weer een typisch GreenDaynummer wat ook prima op American Idiot had gepast.
Omdat het een paar verschillende nummers in 1 nr. zijn volgens mij.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
En sowieso, het is ook het enige nummer van 9 minuten lang want gewoon 9 minuten leuk is en ik echt 100x kan horen
Ik heb nu Awesome As Fuck en da's dan best wel weer een stukje leukerquote:Op woensdag 14 september 2011 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
KloptMaar ik heb die CD echt 1 of 2x in de auto geluisterd, niks bleef hangen (behalve 21 guns, dus dat was goeie keuze voor single).
Die kende ik nog niet, live dvd/cd dus ookquote:Op woensdag 14 september 2011 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb nu Awesome As Fuck en da's dan best wel weer een stukje leuker
Is idd live, staan ook veel oudere nummers op van voor American Idiot.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet, live dvd/cd dus ookZiet er wel leuk uit, maar es downloaden kopen
Ja, en eerder dan normaal enzo, want collega helpen met opstarten van presentatiequote:Op woensdag 14 september 2011 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat roep ik al 2 weken![]()
Moet je morgen werken?
Dan ga je lekker slapenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en eerder dan normaal enzo, want collega helpen met opstarten van presentatieEn ik ben gewoon moe, en ik heb zaterdag housewarming voor familie, dus pfffffffffff
Ik vond het ook een verrassende keuze en daardoor enorm enigquote:Op woensdag 14 september 2011 22:59 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik zie het aan de tracklist. Wel gaaf dat ze dat ook gewoon nog doen, terwijl American Idiot toch wel hun grootste commerciele succes was en ze daarmee ineens in Ahoy' stonden en op de grotere festivals top of the bill
Ja, ik gaquote:
Het gloeit er nog van naquote:Wij hebben je house al gewarmed
Geweldige kontquote:Op woensdag 14 september 2011 23:17 schreef Loveless85 het volgende:
Scarlett
http://i.imgur.com/dTxF1.jpg
heujquote:Op donderdag 15 september 2011 07:36 schreef Rewimo het volgende:
QLekker wakker zie ik
Hoe is het met je kakement?![]()
Oognip heeft de hele nacht wakker gelegen dus jaquote:Op donderdag 15 september 2011 07:19 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Is Oognip al wakker? Ik wil graag een Odie-update
Dat was nou ook weer niet nodigquote:Op donderdag 15 september 2011 07:44 schreef Oognip het volgende:
Oognip heeft de hele nacht wakker gelegen dus ja
Jeej laatste dagquote:Op donderdag 15 september 2011 07:53 schreef Rewimo het volgende:
Op naar de laatste cursusdag. Tot vanmiddag
Braaf zijn allemaal hè?
Ik denk dat je het ook even de tijd moet geven om tot rust te komen Qwea. Ik had ook meestal nog wel wat napijn maar dat was met een weekje of zo wel weg. En het was heel veel beter dan ervoor. Hadden ze er daar niets over gezegd?quote:Op donderdag 15 september 2011 07:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
heuj
Nou ja, weet niet zo goed. Water kan ik wel weer drinken zonder die erge stekende pijn. Het is nog wel gevoelig bij koude dingen maar ik zak niet meer door de grond... maar ik had gisteren een broodje braadworst... braadworst eten ging opzich prima maar dat broodje deed best nog wel pijn. Ik denk dat er nog een kanaal naast zit wat ook dood moet. Of ik wil te snel en het wordt nog beter. Maar dat is afwachten.
Baal er wel van iig
Als ik de auto heb gaan ze altijd mee ja.quote:Op donderdag 15 september 2011 08:28 schreef senesta het volgende:
Oh dat is wel fijnNeem je ze vaak mee in de auto?
Met je jongens ga je schilderen of...?quote:Op donderdag 15 september 2011 08:03 schreef Troel het volgende:
Mogguh.
Qwea, was het meegevallen?
Over een uurtje mag ik weer lekker creatief doen, we gaan een landschap schilderen...
Wat hebben ze gedaan?quote:Op donderdag 15 september 2011 08:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik ben vanmorgen echt geflipt tegen een van die kutkinderen bij de bushalte, ik kreeg applaus van de rest van de mensen
Of het zijn thuis heilige boontjes. Ik hoorde Joey buiten ook wel eens dingen uitkramen die hierbinnen echt zijn mond niet zouden uitkomen hoor. (Hij krijgt trouwens ook voor die dingen buiten gewoon streepjes, Q)quote:Op donderdag 15 september 2011 09:05 schreef oh-oh het volgende:
Die ouders zullen blij zijn als die kids de deur uit zijn![]()
Ik kan me er iets bij voorstellen.
Q, je hebt een noodvulling, daar mag je sowieso geen harde dingen enzo mee eten (werd mij verteld tenminste, dat ik voorzichtig moest doen aan die kant enzoquote:Op donderdag 15 september 2011 07:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
heuj
Nou ja, weet niet zo goed. Water kan ik wel weer drinken zonder die erge stekende pijn. Het is nog wel gevoelig bij koude dingen maar ik zak niet meer door de grond... maar ik had gisteren een broodje braadworst... braadworst eten ging opzich prima maar dat broodje deed best nog wel pijn. Ik denk dat er nog een kanaal naast zit wat ook dood moet. Of ik wil te snel en het wordt nog beter. Maar dat is afwachten.
Baal er wel van iig
Ik was de helft van mijn noodvulling al kwijt toen ik terug moestquote:Op donderdag 15 september 2011 09:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Q, je hebt een noodvulling, daar mag je sowieso geen harde dingen enzo mee eten (werd mij verteld tenminste, dat ik voorzichtig moest doen aan die kant enzo).
En ik heb hier daarna ook gevraagd na drie dagen of het normaal was dat het nog steeds wel pijn deed. Maar als ik NIETS at, had ik bijna nul pijn en dat was daarvoor (voor de behandeling) wel anders. Dan had ik non-stop pijn zo ongeveer. En na een paar dagen was de pijn bij het eten ook weg
quote:Op donderdag 15 september 2011 09:49 schreef oh-oh het volgende:
Hij was zo elegant gisteren, echt bijna de hele tijd![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 september 2011 10:43 schreef Goodbye het volgende:
Wat ziet die '' er grappig uit in het klein!
Hij wilde denk ik gewoon eens kijken of je op je neus net zo handig landt als op je potenquote:
Ja, waar een mens niet blij van kan worden hèquote:
Heeft hij z'n bevindingen ook gedeeld?quote:Op donderdag 15 september 2011 10:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij wilde denk ik gewoon eens kijken of je op je neus net zo handig landt als op je poten
Nee, jongens zitten bij papa. Ik heb zelf een cursus, vandaag een landschap (en het lijkt zowaar op een landschap alquote:Op donderdag 15 september 2011 08:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Met je jongens ga je schilderen of...?
Senesta![]()
quote:
Dat is balen Qweaquote:
Huh?quote:
Is dat nog bij die zeikerd uit Alkmaar?quote:
En gratis jonguh!quote:Op donderdag 15 september 2011 13:55 schreef Barbaaf het volgende:
Maar als je naar de stad fietst, niet sport en weer terugfietst, heb je je beweging toch ook weer gehad?
Hmm....ja....iets met motivatie enzo.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:55 schreef Barbaaf het volgende:
Maar als je naar de stad fietst, niet sport en weer terugfietst, heb je je beweging toch ook weer gehad?
Ik zou die in het dorp doen, dan ga je veel sneller dan als je een half uur moet rijden.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga me toch maar es inschrijven bij de sportschool.
Tis alleen zo belachelijk duur hier int durp (40 euro p/m onbeperkt), maar goed...als ik naar de stad ga is het wel goedkoper, maar ik moet er wel met de auto heen en ben al een half uur kwijt aan reistijd.
Hier int durp kan ik op de fiets doen...
Dilemma, dilemma
Wat hebben ze nodig dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben een inzamelactie gestart voor de mama van de busjochies, ik hoop zo dat we een leuke inboedel bij elkaar kunnen krijgen voor haar
Ik heb daar al eerder gesport idd en het is wel een goede sportschool (Medisch Trainingscentrum van de fysio-praktijk).quote:Op donderdag 15 september 2011 13:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zou die in het dorp doen, dan ga je veel sneller dan als je een half uur moet rijden.
Alles, ze heeft echt niks, ze woont nu in een huis van de noodopvang.quote:
2 sollicitaties. Maandag 1 en Vandaag 1. In Amsterdamquote:
Welnee. Daar gaat ie niet werken.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:43 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Is dat nog bij die zeikerd uit Alkmaar?
Uhuquote:
Wat wil je wetenquote:
Nope. Althans, niet voor gesprekken tot nu toe.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is balen Qwea, heeft hij nog meer sollicitaties lopen?
Ja heel snel, die woning van de noodopvang moet zsm vrij. Dus ik hoop dat we wat spullen bij elkaar krijgen, ze kan een lening nemen, maar alles wat ze kan krijgen is natuurlijk mooi meegenomen...quote:Op donderdag 15 september 2011 14:05 schreef indaha het volgende:
Dat is al snel, maar fijn dat ze nu hun eigen plekje krijgen.
Dan zou ik daar gewoon voor gaan. Een beetje begeleiding is ook wel fijn, dan werk je wat beter naar een doel toe. In plaats van dat je zomaar iets doet en dus geen vooruitgang boekt.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb daar al eerder gesport idd en het is wel een goede sportschool (Medisch Trainingscentrum van de fysio-praktijk).
Wat zijn de prijzen in jouw regio dan?
Ik hoorde laatst van iemand die in A'dam voor 20 euro p/m onbeperkt kan.
quote:Op donderdag 15 september 2011 14:11 schreef indaha het volgende:
Nou het ligt eraan hoeveel het is maar mijn schoonvader heeft een aanhanger en een auto met trekhaak, dus ik denk dat dat nog wel te regelen zou zijn dat mijn man die leent.
Maar ik zal eerst eens kijken hoeveel het is voor ik teveel beloof
Zonnebank en sauna hebben we hier dan weer niet, maar drinken zit er wel bij idd.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan zou ik daar gewoon voor gaan. Een beetje begeleiding is ook wel fijn, dan werk je wat beter naar een doel toe. In plaats van dat je zomaar iets doet en dus geen vooruitgang boekt.
In Amsterdam en Utrecht zit je inderdaad wel zo goedkoop.Maar ik woon ook in een durp, dus ik betaal 35 euro voor onbeperkt sporten en gratis sauna en zonnebank (en drinken).
En als je nou gelijk uit je werk doorgaat? En kan je ook in het weekend terecht?quote:Op donderdag 15 september 2011 14:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zonnebank en sauna hebben we hier dan weer niet, maar drinken zit er wel bij idd.
Maar als ik onbeperkt ga doen, schoppen jullie me dan wel ff achter de laptop weg?![]()
De donkere maanden komen er weer aan en dan vind ik het lastiger om 's avonds het huis nog uit te moeten...
Dan zou ik moeten zorgen dat ik de avond van te voren het eten voor de volgende dag al klaar heb, anders wordt het makkelijk en snel/ongezond eten na het sportenquote:Op donderdag 15 september 2011 14:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En als je nou gelijk uit je werk doorgaat? En kan je ook in het weekend terecht?
Ik lees het straks wel, ga nu naar huis, dus tot over een uurtje ofzo!
O voor de kindjesquote:Op donderdag 15 september 2011 15:16 schreef oh-oh het volgende:
Ze stopt alle spulletjes van haar neefje in een verhuisdoos
neequote:Op donderdag 15 september 2011 15:18 schreef indaha het volgende:
[..]
O voor de kindjes, weet haar neefje ervan
Even een gekke vraag als je het lelijk vindt waarom koop je het danquote:Op donderdag 15 september 2011 15:20 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net dit afschuwelijke koffiezetapparaat gekocht
[ afbeelding ]
maar je dacht toch niet dat we dat filterhoudergeval open krijgen?
We hebben inmiddels met de blokker gebeldquote:Op donderdag 15 september 2011 15:29 schreef indaha het volgende:
[..]
Even een gekke vraag als je het lelijk vindt waarom koop je het dan, volgens mij zit er gewoon een deksel op toch en heb je geen gebruiksaanwijzing erbij gekregen want ik kan het ook niet echt goed zien.'
Veel succes
Het stond er inderdaad niet in nee.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Ja, ik dacht ook lees ff de gebruiksaanwijzing, maar ja, dat is te makkelijk, zo simpel kan het niet zijn toch?
Ik vind hem wel leuk en hij is heerlijk zacht voor de kittensquote:Op donderdag 15 september 2011 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Die past qua lelijk mooi bij de koffiezetter
Ach zo, het is eentje voor noodgevallen.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
We hebben inmiddels met de blokker gebeld
Ons dure koffiezetapparaat is stuk en moet ter reparatie naar blokker worden gebracht. Echter tot we het bonnetje hebben gevonden van ons kapotte apparaat, heb ik dit goedkope ding gekocht. Omdat ie goedkoop was dus
Inderdaad voor noodgevallenquote:Op donderdag 15 september 2011 15:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach zo, het is eentje voor noodgevallen.
Maar er zit dus geen losse deksel op de filter?
Ik noem dit geen koequote:Op donderdag 15 september 2011 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik hou echt niet van koeiendingen.
Wel van echte koeien, maar niet van koeienprint of koeiengadgets
Het gaat goedquote:Op donderdag 15 september 2011 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik vind t op een koe lijken dan![]()
Oh, jaaaaaaaj, wss heb ik al witgoed zelfs
Is duidelijk een gevalletje giraffequote:Op donderdag 15 september 2011 15:38 schreef Oognip het volgende:
Ik noem dit geen koewaar zijn de uiers?
Dit is gewoon een grappig ding, geen koe
Een kortnekgiraffe zeker ?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is duidelijk een gevalletje giraffe
Nee maar jij toch welquote:
Mooi.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:33 schreef Oognip het volgende:
Ik heb een nieuwe kruik gekocht
[ afbeelding ]
Je moet ze wel eerst doppen he?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:59 schreef Qwea het volgende:
Jezus fuck, weet ook gelijk weer waarom ik die kut pinda's nooit at.
Duurt te lang en die hoerendingen geven rotzooi en flikkeren op de vloerquote:
Jammer dat ze geen zaad of bloed opvangenquote:Op donderdag 15 september 2011 16:01 schreef oh-oh het volgende:
Niet waar, kutpinda's breng je met omhulsel in Oognip
Je hebt het getest?quote:Op donderdag 15 september 2011 16:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen zaad of bloed opvangen
Goh nooit gewetenquote:Op donderdag 15 september 2011 16:01 schreef oh-oh het volgende:
Niet waar, kutpinda's breng je met omhulsel in Oognip
Lekker , moet ik ook weer eens makenquote:Op donderdag 15 september 2011 16:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Duurt te lang en die hoerendingen geven rotzooi en flikkeren op de vloer
MAAR IK EET WEL ZUUUUUUURKOOL VANAAF! HA!HA!HAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Oh da's altijd handig... dan kan de fysio je weer ontkreuken als je te hard gesport hebt!quote:Op donderdag 15 september 2011 13:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb daar al eerder gesport idd en het is wel een goede sportschool (Medisch Trainingscentrum van de fysio-praktijk).
Wat zijn de prijzen in jouw regio dan?
Ik hoorde laatst van iemand die in A'dam voor 20 euro p/m onbeperkt kan.
quote:
quote:
quote:
aaaaah kijk nouquote:Op donderdag 15 september 2011 16:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor P+S al zijn ze volgens mij al even niet meer hier geweest of wel?
Wat een schatje en wat wordt ze al grootquote:Op donderdag 15 september 2011 16:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje een gekke manier om je vent een orgasme te bezorgenquote:Op donderdag 15 september 2011 17:03 schreef Qwea het volgende:
BOOOOOH ik heb eindelijk alle drank gekocht om een orgasme te maken (pina colada, blue curacao en pisang ambon) en lekker! Mike heeft een hele cocktail shaker weglopen zuipen net
f_r, wat een plaatje!quote:Op donderdag 15 september 2011 16:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Maggitron krijgt ze van mij, en senseo ook nog, maar thnx! Ze zijn bijna 4 en bijna 7quote:Op donderdag 15 september 2011 17:13 schreef Bamba het volgende:
Oh-oh, hoe oud zijn die jochies van de bus? Ik kan kijken wat ik hier nog heb liggen. Ik heb misschien ook nog een magnetron voor d'r (weet niet of hij het nog doet).
quote:Op donderdag 15 september 2011 16:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Toevallig ga ik met R. zijn speelgoed sorteren en een deel wegdoen. Ik zal het apart houden voor de jongens. Nu nog even kijken hoe ik dat in hemelsnaam naar Maastricht ga krijgenquote:Op donderdag 15 september 2011 17:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maggitron krijgt ze van mij, en senseo ook nog, maar thnx! Ze zijn bijna 4 en bijna 7
heb hier nog een extra "Chocomel Hot" cuphouder, geschikt voor type 1,2 & 3quote:Op donderdag 15 september 2011 17:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maggitron krijgt ze van mij, en senseo ook nog, maar thnx! Ze zijn bijna 4 en bijna 7
Die heb ik ook dus die krijgt ze erbij!quote:Op donderdag 15 september 2011 17:22 schreef Nonneke het volgende:
[..]
heb hier nog een extra "Chocomel Hot" cuphouder, geschikt voor type 1,2 & 3
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die heb ik ook dus die krijgt ze erbij!
Die is 4 jaar en 4 maanden.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Is R. niet jonger?
Ik zal het vragen, ze zijn beiden groot voor hun leeftijd!
Jongens zijn vaak ook wel op die leeftijd een stukje groter dan meisjes. Ik hoor wel wat de maten zijn. Jammer genoeg heb ik al heel veel kleren van 'm weggedaan, maar hij heeft een enorme groeispurt, dus ik moet weer gaan ruimenquote:Op donderdag 15 september 2011 17:26 schreef oh-oh het volgende:
Ah ok, de jongste wordt in februari 4, dus mss dat dat nog iets is dan.
Voor mijn gevoel issie een stuk groter dan Thessa, en die is al een hele poos 4
Ik ga naar huis, ik laat het je wel weten tzt
Is het geen idee om zo'n bakje te kopen? Ik heb ze zelf en ze zijn vrij zwaar dus die zouden ze niet makkelijk om moeten krijgen. Ik zou dan zelf voor de grootste maat gaan.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:23 schreef Troel het volgende:
OK, nieuwe waterbak gaat dus net zo goed om. Op een of andere manier willen beide katten het water met hun pootjes uit het bakje hebben en drinken ze het dan van de grond. Verschillende bakjes geprobeerd, ook RVS, maar ze doen het bij allemaal.
Dus nu maar kijken naar zo'n drinkfontein. MAAR: ik heb enkel zo'n wasmachinestroompunt en dat zit op 2 meter hoogte en dat houdt dus in dat er een snoer naar boven loopt en dat de katten daaraan kunnen gaan hangen enzo. Iemand misschien een oplossing? Ik kan die beestjes op dit moment simpelweg nog niet in een andere ruimte houden 's nachts, want het blijven kittens en ze breken de hele boel af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |