quote:
Dat is balen Qweaquote:
Huh?quote:
Is dat nog bij die zeikerd uit Alkmaar?quote:
En gratis jonguh!quote:Op donderdag 15 september 2011 13:55 schreef Barbaaf het volgende:
Maar als je naar de stad fietst, niet sport en weer terugfietst, heb je je beweging toch ook weer gehad?
Hmm....ja....iets met motivatie enzo.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:55 schreef Barbaaf het volgende:
Maar als je naar de stad fietst, niet sport en weer terugfietst, heb je je beweging toch ook weer gehad?
Ik zou die in het dorp doen, dan ga je veel sneller dan als je een half uur moet rijden.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga me toch maar es inschrijven bij de sportschool.
Tis alleen zo belachelijk duur hier int durp (40 euro p/m onbeperkt), maar goed...als ik naar de stad ga is het wel goedkoper, maar ik moet er wel met de auto heen en ben al een half uur kwijt aan reistijd.
Hier int durp kan ik op de fiets doen...
Dilemma, dilemma
Wat hebben ze nodig dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben een inzamelactie gestart voor de mama van de busjochies, ik hoop zo dat we een leuke inboedel bij elkaar kunnen krijgen voor haar
Ik heb daar al eerder gesport idd en het is wel een goede sportschool (Medisch Trainingscentrum van de fysio-praktijk).quote:Op donderdag 15 september 2011 13:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zou die in het dorp doen, dan ga je veel sneller dan als je een half uur moet rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |