neequote:Op donderdag 15 september 2011 15:18 schreef indaha het volgende:
[..]
O voor de kindjes, weet haar neefje ervan
Even een gekke vraag als je het lelijk vindt waarom koop je het danquote:Op donderdag 15 september 2011 15:20 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net dit afschuwelijke koffiezetapparaat gekocht
[ afbeelding ]
maar je dacht toch niet dat we dat filterhoudergeval open krijgen?
We hebben inmiddels met de blokker gebeldquote:Op donderdag 15 september 2011 15:29 schreef indaha het volgende:
[..]
Even een gekke vraag als je het lelijk vindt waarom koop je het dan, volgens mij zit er gewoon een deksel op toch en heb je geen gebruiksaanwijzing erbij gekregen want ik kan het ook niet echt goed zien.'
Veel succes
Het stond er inderdaad niet in nee.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Ja, ik dacht ook lees ff de gebruiksaanwijzing, maar ja, dat is te makkelijk, zo simpel kan het niet zijn toch?
Ik vind hem wel leuk en hij is heerlijk zacht voor de kittensquote:Op donderdag 15 september 2011 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Die past qua lelijk mooi bij de koffiezetter
Ach zo, het is eentje voor noodgevallen.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
We hebben inmiddels met de blokker gebeld
Ons dure koffiezetapparaat is stuk en moet ter reparatie naar blokker worden gebracht. Echter tot we het bonnetje hebben gevonden van ons kapotte apparaat, heb ik dit goedkope ding gekocht. Omdat ie goedkoop was dus
Inderdaad voor noodgevallenquote:Op donderdag 15 september 2011 15:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach zo, het is eentje voor noodgevallen.
Maar er zit dus geen losse deksel op de filter?
Ik noem dit geen koequote:Op donderdag 15 september 2011 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik hou echt niet van koeiendingen.
Wel van echte koeien, maar niet van koeienprint of koeiengadgets
Het gaat goedquote:Op donderdag 15 september 2011 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik vind t op een koe lijken dan![]()
Oh, jaaaaaaaj, wss heb ik al witgoed zelfs
Is duidelijk een gevalletje giraffequote:Op donderdag 15 september 2011 15:38 schreef Oognip het volgende:
Ik noem dit geen koewaar zijn de uiers?
Dit is gewoon een grappig ding, geen koe
Een kortnekgiraffe zeker ?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is duidelijk een gevalletje giraffe
Nee maar jij toch welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |