Grote of van die kleine babykleedjes ?quote:Op woensdag 14 september 2011 15:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zag toffe fleece kleedjes bij de zeeman liggenMet prinsessen (voor kees?) en met cars en hello kitty en regenboog kleedjes, ect
Sleutel bij de wachtcommandantquote:Op woensdag 14 september 2011 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Chico gaat dalijk echt een klap op zn kont krijgen, die staat heeeeeeel boos te blaffen omdat ik zn kussen niet in de zon kom leggen in de keuken.
Ik zeg dikke lul drie bier Chico
Uhm, begin jij nu ook al?quote:
Dag vriendjes en vriendinnetjesquote:Op woensdag 14 september 2011 17:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm, begin jij nu ook al?
Ik ga pissen, en naar huis, ik zeg daaaaaaaag allemaal!
![]()
Nou bijna allemaal
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:25 schreef oh-oh het volgende:
Arme Nacho, hij gaat echt nooit kunnen dippen, te hoog gegrepen
Groot d8 ikquote:Op woensdag 14 september 2011 17:11 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Grote of van die kleine babykleedjes ?
Als ik weer in de stad kom v/d week neem ik je er 1 mee en stuur ik hem op!quote:Op woensdag 14 september 2011 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Ja kut, ik wil nu regenboogfleece, stomme Qwea
Komt toch niet aan.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ik weer in de stad kom v/d week neem ik je er 1 mee en stuur ik hem op!
quote:Op woensdag 14 september 2011 18:30 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Ik ga straks langs mn beste vriendin, die net zwanger is!(en ook een beetje
want het aantal niet-moeders in mn vriendengroep wordt wel erg gering nu...
Helemaal balen omdat ik met HAAR altijd het hardst kon roddelen over al die meiden die alleen over hun babies kunne praten
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ja!quote:Op woensdag 14 september 2011 18:49 schreef Goodbye het volgende:
Dat laatste weet ik wel zeker!
En dan keihard je vriendinnen en zus terug pakken
quote:Op woensdag 14 september 2011 18:51 schreef tombolafan het volgende:
Ja!![]()
Dussss, dan roepen jullie maar courgette ofzo, als het te erg wordt
Nee hoor....ga maar lekker los en leef je uit.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja!![]()
Dussss, dan roepen jullie maar courgette ofzo, als het te erg wordt
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:01 schreef tombolafan het volgende:
Jullie zijn lief!
Ik ga nu, daarna nog even langs zwager, autostoeltje brengen
.. maar WEL lekkerquote:Op woensdag 14 september 2011 19:23 schreef Goodbye het volgende:
Halve pietsaaa als avondeten, not good
Truequote:Op woensdag 14 september 2011 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
.. maar WEL lekker
Wat voor pietsaaa?
Van de Eckte Bakkertquote:
Oeh, met banketbakkersroom?quote:
Echte slagroomquote:
Je hoeft voorlopig den bikini niet meer aan zeker?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:29 schreef Ingetje79 het volgende:
En een broodje gerookte zalm en een stukje oranjekoek en vanavond nog een stukje oranjekoek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |