quote:Op woensdag 14 september 2011 20:46 schreef Barbaaf het volgende:
Topickiller![]()
Dan gooi ik er nog 'ns een chick met een leuk poesje tegenaan![]()
[ afbeelding ]
Heb ik ook, vooral 's avonds en/of als het regent op langere ritten.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ben lui blugh.. van autorijden word ik altijd moe haha.
En toen was er ook nog een weg afgesloten, net waar ik moest zijn. Echt nog een paar minuten rijden..maar nee hoor..kon ik helemaal omrijden tss.
Goedquote:
Lief dat ze dat toch ff vroeg idd, ik neem aan dat ze weet dat jij ook met alle liefde 9 maanden zou kotsen, als daar kind tegenover stondquote:Op woensdag 14 september 2011 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
GoedLeuk, en ze zijn zo blij, en ze vroeg nog of ik het niet "vervelend" vond
En ze is best ziek ervan
En we hebben nog gelachen omdat ze zei; "ik vond die zeurders over kotsen tijdens zwangerschap altijd watjes, maar het is echt erg
"
Die woont hier nu..quote:Op woensdag 14 september 2011 22:41 schreef indaha het volgende:
Ik ga naar bed,ik was alleen nog even bij aan het lezen, mooie foto's Oh-oh en Multi.
![]()
Die naakte dame is dat een hond die jij krijgt of gewoon een uitlaatvriendinnetje van Diaz?
I can't remember a word that you were sayingquote:Op woensdag 14 september 2011 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
Dearly beloved are you listening?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |