Patatje, broodje braadworst en ijsje hier. En borrelsquote:Op woensdag 14 september 2011 19:23 schreef Goodbye het volgende:
Halve pietsaaa als avondeten, not good
Maar wel grappig!quote:
Dit is niet echt? Toch?quote:
Ll over 5 (10? 15?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:54 schreef Goodbye het volgende:
Nah, er moet haast wel opzet achter zitten. Zo'n dikke veertiger met midlife crisis die toevallig een autowasstraat heeft ofzo![]()
Hihihihihihiquote:
Jaaaaa, dat weet ik ook nog heel goed!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:08 schreef Greys het volgende:
Ik weet nog dat Muis een verlegen lief newbietje was
Ja, ye good olde daysquote:Op woensdag 14 september 2011 20:08 schreef Greys het volgende:
Weet ik niks van.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:08 schreef Greys het volgende:
Heel schattig was zequote:
You make it sound so dirtyquote:Op woensdag 14 september 2011 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel schattig was ze
Dat ze al een tijd mee lurkte en ontlurkt wilde worden enzo![]()
Het ligt dus niet aan mijijijij!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee toen ik jou leerde kennen was ik al te ver heen.
Wat is er mis met dikke veertigersquote:Op woensdag 14 september 2011 19:54 schreef Goodbye het volgende:
Nah, er moet haast wel opzet achter zitten. Zo'n dikke veertiger met midlife crisis die toevallig een autowasstraat heeft ofzo![]()
Héél toevallig, jaquote:Op woensdag 14 september 2011 20:19 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wat is er mis met dikke veertigers? Maar toevallig vind ik hem erg grappig
Nuff saidquote:Op woensdag 14 september 2011 20:46 schreef Barbaaf het volgende:
Topickiller![]()
Dan gooi ik er nog 'ns een chick met een leuk poesje tegenaan![]()
[ afbeelding ]
Valt het op?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hoeft voorlopig den bikini niet meer aan zeker?
Woonde je nu maar dichterbijquote:Op woensdag 14 september 2011 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Valt het op?![]()
![]()
Nee, we hebben besloten deze anderhalve week nog een beetje vakantie-achtig te eten en als we weer aan het werk gaan, doen we weer shaken en ik ga zeker weten beginnen met sporten.
Ik weet alleen nog niet zo goed wat ik wil
Als we nou 2x per week elkaar tegemoet fietsen, dan hebben we onze beweging ruimschoots gehaaldquote:Op woensdag 14 september 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Woonde je nu maar dichterbij
Of ik dichter bij jou. Dan konden we samen sporten.
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als we nou 2x per week elkaar tegemoet fietsen, dan hebben we onze beweging ruimschoots gehaald
Goed plan!quote:Op woensdag 14 september 2011 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Als we nou 2x per week elkaar tegemoet fietsen, dan hebben we onze beweging ruimschoots gehaald
Kan dan het best in een weekend....maar ach, we zijn beide maandags vrij toch?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik denk dat ééns per week dan ook wel voldoende moet zijn, aangezien we ook weer terug moeten
Please do tell me wanneer dat gaat plaatsvinden, want ik wil er niets van missenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Fiets je mee?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Please do tell me wanneer dat gaat plaatsvinden, want ik wil er niets van missen
Note to Greys: Jasbeschermerts kopenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:22 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat mijn tong al tussen mijn spaken hangt nog voordat ik het durp uit ben.
No way dat ik ga fietsen. Dat kan mijn ondertussen niet hebbenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Fiets je mee?
Of ga je langs de kant staan in je Blauwe Cordoba Station met Eckte Dakdragerts?
En iets van herstellende zalf voor op ondertussenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Note to Greys: Jasbeschermerts kopen
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Note to Greys: Jastongbeschermerts kopen
Ach, na een paar keer fietsen komt er vanzelf eelt opquote:Op woensdag 14 september 2011 21:25 schreef Greys het volgende:
Oh die arme ondertussen.
Zadelpijn in de voorbipsebaps
Oh jummy!quote:Op woensdag 14 september 2011 21:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ach, na een paar keer fietsen komt er vanzelf eelt op
Kweenie. Geen verstand vanquote:Op woensdag 14 september 2011 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Heet het bij mannen dan een vooronder?
Of een vooruitquote:Op woensdag 14 september 2011 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Heet het bij mannen dan een vooronder?
Posten die handel. Hebben wij ook iets om mee te bankhangenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga ff bankhangen onder het genot van vakantiefoto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |