SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:10 schreef AQuila360 het volgende:
WTF Donny van Gamekings?
hoe kom je nu ineens bij hem
ja gast WTFquote:
Hoe lang zal het duren voor het kwartje euro muntje bij je valtquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ja gast WTF
zo veel donovan's zijn er toch niet ofwel?
GKquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:10 schreef AQuila360 het volgende:
Of heet iedereen van uit daaro Donovan?
dit!quote:
Ik zei toch al dat iedereen die uit Suriname komt Donovan heetquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hoe lang zal het duren voor het kwartje euro muntje bij je valt
quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bang dat ik iemand heb bezwangerd...
lol, die opmerkingquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]!!!!!
zal wel troll zijn maar toch maar even gereageerd
Goh, heel fok bestaat uit trollsquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]!!!!!
zal wel troll zijn maar toch maar even gereageerd
Hey, ik ben misschien niet de mooiste jongen van de wereld maar om me nu een trol te noemen..quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Goh, heel fok bestaat uit trolls
Ik troll nooit, spreek altijd de waarheidquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
zolang het mij aan het lachen maakt vind ik het geen probleem!quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Hey, ik ben misschien niet de mooiste jongen van de wereld maar om me nu een trol te noemen..
quote:
Sorry lieverdquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Hey, ik ben misschien niet de mooiste jongen van de wereld maar om me nu een trol te noemen..
Ik had beter kunnen zeggen : 90% uit trollsquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik troll nooit, spreek altijd de waarheid
Nja daar heb je genoeg andere sites voorquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zolang het mij aan het lachen maakt vind ik het geen probleem!
ditquote:
wel een heel makkelijk inkoppertje ditquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
14,5 uur werken = auw in benen!
Ik ben te moe om er goed commentaar op te gevenquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wel een heel makkelijk inkoppertje dit
alsof je het er om doetquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ben te moe om er goed commentaar op te geven
Anyway, net op mijn werk wilde ik een redelijke zware oefening voor de bovenbenen voordoen, maar dat trokken mijn benen niet meer![]()
En degene die ik aan het trainen was had het ook door
14 uur werken in 2 dagen is een luxe!quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
14,5 uur werken = auw in benen!
In 2 dagen zekerquote:Op woensdag 14 september 2011 04:43 schreef Poit het volgende:
[..]
14 uur werken in 2 dagen is een luxe!
quote:Op woensdag 14 september 2011 04:43 schreef Poit het volgende:
[..]
14 uur werken in 2 dagen is een luxe!
Wat is er dubieus aan bovenbenen trainen en oefeningen voordoen?quote:
Ahw...quote:Op woensdag 14 september 2011 07:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
maak er maar 23 uur in 2 dagen van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 14 september 2011 08:55 schreef Rossdale het volgende:
Bij voorbaat excuses, de komende zin gaat over games.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Bij voorbaat excuses, de komende zin gaat over games.Dit vind ik niet kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Bij voorbaat excuses, de komende zin gaat over games.Nee, ik heb geen consoles of pc. Of leven, for that matter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op woensdag 14 september 2011 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen consoles of pc. Of leven, for that matter.
Ach die heb ik ook wel gemaakt. Half 8 beginnen tot iets na 3en. Daarna supersnel naar andere werkgever en tot uur of 01:00 doorwerkenquote:Op woensdag 14 september 2011 07:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
maak er maar 23 uur in 2 dagen van.
DJOED!!! Hoeissutdan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Bij voorbaat excuses, de komende zin gaat over games.F1 ies niet mijn ding, hou het wel bij NFS: Hot Pursuit en Forza 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Best!quote:Op woensdag 14 september 2011 10:34 schreef Poit het volgende:
[..]
DJOED!!! Hoeissutdan?
Zag geniale vla foto's voorbij komen op FB
Durf het bijna niet te vragen maar ben je nog van plan een shirt te maken met die x-ray foto's van je??![]()
Haha. Mooi, vla is baas inderdaad.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:46 schreef Reintji het volgende:
[..]
Best!
Dank! Vla = baas
Shirts, hmmm.. Van plan altijd. Zal lenny eens vragen. Zal die zapper moeten worden dan?
Twijfel = doenquote:
Hot Pursuit heb ik nog in de seal zittenquote:Op woensdag 14 september 2011 10:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
F1 ies niet mijn ding, hou het wel bij NFS: Hot Pursuit en Forza 3
HOAX! Want hij is nog heulemaal niet te koop! Alleen te reserveren!!quote:Op woensdag 14 september 2011 11:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als ik het geld had had ik hem allang gekocht
quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 11:51 schreef Gamer_V het volgende:
Ik zag net iemand vanuit het raam veertig seconden lang vooruit en achteruit lopen bij een schuifdeur voordat het zich bedacht dat op de bel drukken toch wel handig zou zijn
Hey, Zurig!! Je helden kappen ermee!!quote:Op woensdag 14 september 2011 12:49 schreef Kuukske het volgende:
Oh, is het alweer lunchpauzetijd? Gaat vlot.
Aardig gek ja.. Durfde al niet meer te postenquote:
quote:
geniaalquote:
Wat?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:38 schreef GameBabe het volgende:
Zo weer een werkdagje voorbij, de tijd vliegt. Wat was het hier rustig vandaag?
Zag ik of FB nou goed dat Koei een date had met een mannelijke slowchatter
Volgens mij ging ze gewoon wat eten/drinken met Fallen. Doen ze wel vaker toch? Of mis ik het helemaal dat m'n grote broer goed bezig isquote:
Oh, ja dat doen ze wel vaker geloof ik.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:41 schreef Poit het volgende:
Volgens mij ging ze gewoon wat eten/drinken met Fallen. Doen ze wel vaker toch? Of mis ik het helemaal dat m'n grote broer goed bezig is
Waarschijnlijk had ze geen zin om te koken en dat valt dit goedkoper uitquote:Op woensdag 14 september 2011 17:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Volgens mij ging ze gewoon wat eten/drinken met Fallen. Doen ze wel vaker toch? Of mis ik het helemaal dat m'n grote broer goed bezig is
Ik eet dan gewoon chipjes terwijl ik kookquote:Op woensdag 14 september 2011 18:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Honger!!!!!
Zak chips proberen te negeren en gaan koken is dan best moeilijk
Ik was zover dat ik de chips negeerde, trok ik een la open voor een pakje rijst en toen keek een pak lange vingers mij aan. Die kon ik helaas niet meer negeren, mjam mjamquote:Op woensdag 14 september 2011 18:31 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik eet dan gewoon chipjes terwijl ik kook
Wat een vertrouwen weer in mequote:Op woensdag 14 september 2011 18:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had ze geen zin om te koken en dat valt dit goedkoper uit
Jouw mond zouden ze eens een dag dicht moeten nieten, want je doe alleen maar eten en met een hamer rond zwaaienquote:
Meer hoef ik ook niet te doen op een dag.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:38 schreef badboynova het volgende:
[..]
Jouw mond zouden ze eens een dag dicht moeten nieten, want je doe alleen maar eten en met een hamer rond zwaaien
Lijkt me toch ook wel saai.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Meer hoef ik ook niet te doen op een dag.
Tuurlijkquote:
Leukquote:Op woensdag 14 september 2011 18:37 schreef koei het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen weer in meDat soort dingen doe ik alleen bij familie
Maar ik ga wel vaker met Fallen wat eten/drinken, zonder dat er wat achter zit. We zijn zelfs samen een weekend weggeweestMeestal als ik in Amsterdam moet zijn pols ik even of hij vrij is, maar hij vond gisteren op het laatste moment zijn werk belangrijker
Alleen aan het werk? Niet iets anders?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Tuurlijk
Alleen wanneer ik niet op fok ben, dan ben ik aan het werk.
Nou dan zie je maar dat het niet zo'n gek idee was dat ik dat dachtquote:Op woensdag 14 september 2011 18:37 schreef koei het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen weer in meDat soort dingen doe ik alleen bij familie
Maar ik ga wel vaker met Fallen wat eten/drinken, zonder dat er wat achter zit. We zijn zelfs samen een weekend weggeweestMeestal als ik in Amsterdam moet zijn pols ik even of hij vrij is, maar hij vond gisteren op het laatste moment zijn werk belangrijker
Dat was een beetje een ongemakkelijke situatiequote:Op woensdag 14 september 2011 19:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Leuk
Maar koei! Hoe is het op die bruiloft afgelopen net het persoon waarmee je door je zus gekoppeld werd?
Zodan! Als ik had geweten dat het zo'n waterval aan woorden had opgeleverd had ik het niet eens gevraagd!!quote:Op woensdag 14 september 2011 19:46 schreef koei het volgende:
[..]
Dat was een beetje een ongemakkelijke situatieHet was een simpele bruiloft, dus we gingen met zo'n 25 personen eten in een klein zaaltje, verdeeld over vier tafels, en voor het eten was er de borrel. Mijn zus had al aan mijn familie en aan al haar vriendinnen op de vrijgezellenavond aangekondigd dat ze mij aan hem ging koppelen, dus na een tijdje vraagt een oud-collega van mn zus, die ik ook ken en die mee was op het vrijgezellenfeest, aan mijn zus welke jongen het precies is waarna ze hem er meteen bij roept en hij dus direct bij mijn ouders geïntroduceerd wordt als hun nieuwe schoonzoon
En toen had ik nog het geluk dat een andere zus en mn broer er toen even niet bij waren
Maar goed, wij even praten dus, en daarna was het etenstijd dus ik ging bij die oud-collega zitten en later kwam de vers getrouwde zus dus naast me zitten, met de opmerking dat dit zo niet afgesproken was, dus toen zij en dr man van plaats gingen wisselen, werd Nick naar de plek naast mij gestuurd, waar hij de rest van de avond heeft gezeten
We hebben best leuk gepraat, maar het was toch allemaal erg geforceerd, vooral omdat als ik richting hem keek, mijn moeder en een andere zus aan de tafel daarachter zag zitten, die continu met de duimen omhoog zaten te gebaren enzoEn ik moest hem van die zus ook maar direct uitnodigen voor de pokeravond van komende vrijdag, dus dat heb ik dan ook maar gedaan en hij was wel positief daarover, maar geen idee of hij nou daadwerkelijk komt vrijdag
Het was iig een nogal vreemde situatie. Het is een erg aardige man, maar door de setting heb ik nou niet echt een goed beeld van hem gekregen. Het was meer een beetje koetjes en kalfjespraat en een kort dag aan het eind (omdat ik moest helpen opruimen en hij ook met anderen mee reed). Kortom, ik heb geen flauw idee wat ik ervan moet denken. Hij kwam leuk over, maar of er een klik is weet ik niet, daar is toch echt een privé afspraak voor nodig ipv met allemaal nieuwsgierige figuren. En of hij vrijdag komt weet ik ook niet. Mn zus komt morgen terug van de mini-huwelijksreis en kan dan informeren of hij vrijdag daadwerkelijk komt (het is een vriend van mn nieuwe zwager, en hij heeft geen hyves of facebook ofzo dus kan hem zelf niet contacten, weet enkel zn voornaam). Maar ik verwacht er eerlijk gezegd vrij weinig van.
Tuurlijk wel, dan ben ik met andere zaken bezig.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Alleen aan het werk? Niet iets anders?
Jemig dat komt dan wel erg geforceerd over inderdaad. Zoiets zou gelukkig niet met mijn familie plaats vinden.quote:
Mijn familie is sowieso een beetje groot en apartquote:Op woensdag 14 september 2011 19:54 schreef Kuukske het volgende:
Damnwat een verhaal koei. En wat een familie dan. Ik zie het al helemaal voor me ook.
ja, ben niet jaloers op die kerelquote:
die horen bij het gezin. Die is primaquote:
Mee eens, maar aangezien deze jongeman nog indruk op koei moet maken moet ie wel een beetje sterk in zijn schoenen staan.quote:
schoonfamilie heb ik meestal niet zo'n moeite mee.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mee eens, maar aangezien deze jongeman nog indruk op koei moet maken moet ie wel een beetje sterk in zijn schoenen staan.
Hij trekt deze schoenen aan voor de stevigheidquote:Op woensdag 14 september 2011 20:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mee eens, maar aangezien deze jongeman nog indruk op koei moet maken moet ie wel een beetje sterk in zijn schoenen staan.
Haha how cutequote:Op woensdag 14 september 2011 20:37 schreef Poit het volgende:
[..]
schoonfamilie heb ik meestal niet zo'n moeite mee.
Ideale schoonzoon hier
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hij trekt deze schoenen aan voor de stevigheid
[ afbeelding ]
Ach, ik heb drie zussen, een broer, twee zwagers en een schoonzusje. Kortom, het is wel gelijk een hele berg schoonfamilie, plus dat we nogal hard met elkaar om gaan, mijn moeder maakt zo een opmerking tegen mn zus dat ze een rotkop heeft bijvoorbeeld. Dat schrikt sommige mensen af. Mijn eerste vriendje kon daar vrij weinig mee. Die had ook een hekel aan de zus waar ik toentertijd veel mee om ging en probeerde onder alle familieverplichtingen uit te komen en zat er als een zoutzak bij op verjaardagen. Hoe iemand in mijn directe familie ligt vind ik wel belangrijk. De vriend die ik daarna kreeg heb ik redelijk snel geintroduceerd bij de familie, en die kon het wel weer met iedereen vinden en daarvan vonden ze het wel jammer dat het over was, ook al hadden ze dat zien aankomen en vonden ze het niet mijn type.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ach beetje schoonfamilie is toch niet zo eng? Over het algemeen bijten ze niet, mag hopen dat de man in kwestie wel eens voor hetere vuren heeft gestaan.
Je weet tochquote:Op woensdag 14 september 2011 20:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha how cute![]()
Fruit heeft een enorme familie maar allemaal oud en zijn neven en nichtjes hebben allemaal al een gezin, echt geen saus aan.
Ik zie mijn eigen familie eigenlijk nooit, ik spreek af en toe met 1 nichtje, 2 andere leuke wonen in het buitenland en de rest zijn slettebakken
Ik ben ook een Brabanderquote:Op woensdag 14 september 2011 20:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Je weet toch
Maar ik ken het. Ik ben de jongste en tevens zwart schaap aan m'n moeders kant.. brabanders![]()
Vaders kant is prima maar ook daar bijna de jongste en weinig contact mee.
je enige minpunt..quote:
Jij hebt je portie gaarheid vandaag ook weer op.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hij trekt deze schoenen aan voor de stevigheid
[ afbeelding ]
nee hoor, de pizza is net binnenquote:Op woensdag 14 september 2011 20:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij hebt je portie gaarheid vandaag ook weer op.
Maar ik heb 2,5 jaar in Utrecht gewoond, geeft dat dan weer pluspunten? En ik ben niet echt een Brabander, heb een accent maar voor de rest kan het me eigenlijk wel gestolen worden.quote:
Dat laatste geeft je extra puntenquote:Op woensdag 14 september 2011 20:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar ik heb 2,5 jaar in Utrecht gewoond, geeft dat dan weer pluspunten? En ik ben niet echt een Brabander, heb een accent maar voor de rest kan het me eigenlijk wel gestolen worden.
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Je weet toch
Maar ik ken het. Ik ben de jongste en tevens zwart schaap aan m'n moeders kant.. brabanders![]()
Vaders kant is prima maar ook daar bijna de jongste en weinig contact mee.
Nou ja mijn nekharen gaan echt overeind staan als ik per ongeluk de tv aanzet op omroep Brabant, hetzelfde geld voor de Limburgse omroep! Ik kan me best voorstellen dat de rest van Nederland een hekel aan het zuiden heeft als je zulke beelden ziet!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat laatste geeft je extra punten
Maar heb niets tegen brabanders hoor.. behalve de domme kortzichtige brabanders die in m'n familie zitten.
Dat komt meer door je leuke koppie heurquote:Op woensdag 14 september 2011 20:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou ja mijn nekharen gaan echt overeind staan als ik per ongeluk de tv aanzet op omroep Brabant, hetzelfde geld voor de Limburgse omroep! Ik kan me best voorstellen dat de rest van Nederland een hekel aan het zuiden heeft als je zulke beelden ziet!
Wat ik dan wel weer moet toegeven is dat de mensen in het zuiden wel wat relaxter zijn als de meeste mensen boven de rivieren. Toen ik net in Utrecht woonde en daar op stap ging stonden al die meisjes in een groepje bij elkaar, beetje afkeurend te kijken naar alles om zich heen. Dat zorgde er dan weer voor dat je als Brabants meisje erg in trek was bij de mannen boven de rivieren.
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat komt meer door je leuke koppie heur
Brabantse damesquote:
Hehe, charmeurquote:Op woensdag 14 september 2011 21:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat komt meer door je leuke koppie heur
Ze hebben niet voor niets Ouzo-glaasjes uitgevonden natuurlijk! En pas wel op dat je niet teveel geld uitgeeft daar, wat je aan Griekenland geeft krijg je nooit meer terugquote:Op woensdag 14 september 2011 21:51 schreef Tain het volgende:
Ouzo is best lekker, maar een bierglas vol is toch best veel...
ah joh! In 1 teugquote:Op woensdag 14 september 2011 21:51 schreef Tain het volgende:
Ouzo is best lekker, maar een bierglas vol is toch best veel...
ik pik het vrijdag weer op. Rug gaat weer een stuk beter.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:51 schreef koei het volgende:
Pff, heb echt geen zin om te gaan hardlopen, maar moet eigenlijk maar weer eens
Dit was gratiesquote:Op woensdag 14 september 2011 21:52 schreef koei het volgende:
[..]
Ze hebben niet voor niets Ouzo-glaasjes uitgevonden natuurlijk! En pas wel op dat je niet teveel geld uitgeeft daar, wat je aan Griekenland geeft krijg je nooit meer terug
Tering griekenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:52 schreef koei het volgende:
[..]
Ze hebben niet voor niets Ouzo-glaasjes uitgevonden natuurlijk! En pas wel op dat je niet teveel geld uitgeeft daar, wat je aan Griekenland geeft krijg je nooit meer terug
Pff, die lucht!quote:
Nu nog?!quote:
omnom!quote:
Ah oké, dacht alquote:
OMNOMquote:
Biefstuk is geen toetjequote:Op woensdag 14 september 2011 22:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
yeakoffie leuten en toetjes enzo en omnomnmom
Ik moest vooral lachen om de herkenbaarheid met als meest geniale de laatste framequote:Op woensdag 14 september 2011 23:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vooral die "actual dick size may vary"
Kan ik met niet in vindenquote:
Ditquote:
Zo'n ding weer vastmaken heb ik een stuk meer moeite meequote:
True, dat doe ik dan ook maar nietquote:Op woensdag 14 september 2011 23:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Zo'n ding weer vastmaken heb ik een stuk meer moeite mee
Dit is jouw wel herkenbaar hequote:
Ook niet.. Neem alleen de telefoon op als ik zit te schijten.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dit is jouw wel herkenbaar he
[ afbeelding ]
Riemen moet je ook met je tanden doen!quote:Op woensdag 14 september 2011 23:29 schreef SuperFruitig het volgende:
die stripjes
BH's zijn easy. Die doe ik met 2 vingers
Riemen daarentegen
2 vingers van je linker en rechterhand?!quote:Op woensdag 14 september 2011 23:29 schreef SuperFruitig het volgende:
die stripjes
Riemen daarentegen
Gezelligquote:
Nee joh, duim + wijsvinger == win.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
2 vingers van je linker en rechterhand?!
fucking briljantquote:
zoals een echte baasquote:Op woensdag 14 september 2011 23:29 schreef SuperFruitig het volgende:
die stripjes
Riemen daarentegen
Ligt aan de BH's Fruitert, als het maar twee haakjes zijn is het te doen. Het wordt meer tricky als de cupmaat groter is en de sluiting uit drie haakjes bestaatquote:Op woensdag 14 september 2011 23:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nee joh, duim + wijsvinger == win.
ik gebruik 3 vingers. Wijsvinger on de band van de rug te trekken en duim + middelvinger voor de haakjes. Works like a charm, ook met 3 haakjes..quote:Op donderdag 15 september 2011 09:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ligt aan de BH's Fruitert, als het maar twee haakjes zijn is het te doen. Het wordt meer tricky als de cupmaat groter is en de sluiting uit drie haakjes bestaat
lolquote:
Hoeft niet per se hoor. Dat zijn niet meteen meloenen ofzo.quote:
Dus niet je kapmes?quote:Op donderdag 15 september 2011 09:30 schreef Poit het volgende:
[..]
ik gebruik 3 vingers. Wijsvinger on de band van de rug te trekken en duim + middelvinger voor de haakjes. Works like a charm, ook met 3 haakjes..
ik weet dan weer dat 70f gegarendeerd voor rugklachten zorgtquote:Op donderdag 15 september 2011 09:38 schreef Rossdale het volgende:
Je was serieus?
Ik weet iig dat 70F met drie haakjes is
En ik weet zeker dat voor jouw cup maat, een bh met 2 haakjes voldoende isquote:Op donderdag 15 september 2011 09:42 schreef Poit het volgende:
[..]
ik weet dan weer dat 70f gegarendeerd voor rugklachten zorgt
Klopt, het is wel groot maar echt niet enorm. Ligt aan de lichaamsbouw van de dame in kwestie. Als ik het niet wist had ik het op een grote D geschat.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoeft niet per se hoor. Dat zijn niet meteen meloenen ofzo.
Dat ligt volgens mij aan allerlei factoren van breedte van de ribbenkast enzo..
Mday weet dit vast wel. Die is expert.
Had mijn ex geen last vanquote:Op donderdag 15 september 2011 09:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat is dus lang niet altijd zo. Niet dat ik uit ervaring spreek. Maar toch.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:42 schreef Poit het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 september 2011 09:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is dus lang niet altijd zo. Niet dat ik uit ervaring spreek. Maar toch.
Toen ze nog jong en stevig warenquote:
En ik moet al terug gaan betalenquote:Op donderdag 15 september 2011 10:25 schreef Pheno het volgende:
http://www.nu.nl/economie/2615987/zorgtoeslag-flink-omlaag.html
Kutland ook
dit.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is dus lang niet altijd zo. Niet dat ik uit ervaring spreek. Maar toch.
Ik heb al jaren geen zorgtoeslag meer. JD werd een keer leuk verrast met een enorm terugbetaalbriefje en toen had ik zoiets van.. nah. Dat hoef ik niet. Laat maarquote:Op donderdag 15 september 2011 10:25 schreef Pheno het volgende:
http://www.nu.nl/economie/2615987/zorgtoeslag-flink-omlaag.html
Kutland ook
KUUKS!quote:Op donderdag 15 september 2011 11:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen zorgtoeslag meer. JD werd een keer leuk verrast met een enorm terugbetaalbriefje en toen had ik zoiets van.. nah. Dat hoef ik niet. Laat maar.
Joh, ik ben al een dag in diepe rouw. Door m'n hormonen moest ik zelfs huilen.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
KUUKS!
http://www.heideroosjes.com/nederlands/____________
Onder de fucking veel werk geen internet steenquote:Op donderdag 15 september 2011 11:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Joh, ik ben al een dag in diepe rouw. Door m'n hormonen moest ik zelfs huilen.. Onder welke steen zat jij gisteren?
Geen internet! Weet je nog?! Vroeger!quote:Op donderdag 15 september 2011 11:47 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Onder de fucking veel werk geen internet steen
HR
* Kuukske troost Fruit.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:47 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Onder de fucking veel werk geen internet steen
HR
Don't know, don't care. Heb toch geen contact meer met haarquote:Op donderdag 15 september 2011 10:07 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Toen ze nog jong en stevig warenNu ze naar beneden bungelen is het een ander verhaal
boefje! Beetje stoute dingen over mij aan het denken.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik hoef niet te weten wat je nu aan het doen bent Poit.
Hahahaha daar ging mijn thee bijna over mijn toetsenbordquote:Op donderdag 15 september 2011 13:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik betaal geen schade hoor!quote:Op donderdag 15 september 2011 15:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hahahaha daar ging mijn thee bijna over mijn toetsenbord
* Poit wantz preview!quote:
WEAK!quote:Op donderdag 15 september 2011 15:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
MAG NIET VAN DE BAAS
Over een week issie online, dan spam ik wel stiekem.
Waarom überhaupt een wachtdeuntje...quote:Op donderdag 15 september 2011 16:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Waarom gebruiken sommige bedrijven van die zeikmuziek als wachtdeuntje
Schoenenquote:Op donderdag 15 september 2011 16:13 schreef Poit het volgende:
Wel raar trouwens.. Sinds er hier meer vrouwen posten zie ik alleen maar google ads over schoenen in plaats van penisvergrotingen..
Ik vind het niet kunnen.
FYUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op donderdag 15 september 2011 16:14 schreef SuperFruitig het volgende:
I MAAKEEE LOOVEE TOO YOUUHUUUU
quote:Op donderdag 15 september 2011 16:14 schreef SuperFruitig het volgende:
I MAAKEEE LOOVEE TOO YOUUHUUUU
Wat passen ze toch ook goed bij elkaar hequote:
En daar zit je dan nog 4 dagen omdat ze straks spontaan gaan staken!quote:
ze hebben hier airco en mythosquote:Op donderdag 15 september 2011 18:38 schreef Fallen het volgende:
[..]
En daar zit je dan nog 4 dagen omdat ze straks spontaan gaan staken!
Kut! Dat ga ik niet reddenquote:Op donderdag 15 september 2011 18:44 schreef Rossdale het volgende:
HBO intro in de binnenstad vandaag, overal podia en bandjes, met als klappppppppppppper van de avond:
20:45 - 21:15 Dries Roelvink !!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is er ook nog iets te vreten? Dan zou ik daar best wel kunnen rondhangen...quote:
Dat is idd heel vervelend.!quote:Op donderdag 15 september 2011 16:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Waarom gebruiken sommige bedrijven van die zeikmuziek als wachtdeuntje
pizza, sandwiches, enzo. Tis voor de verandering wel schofterig duurquote:Op donderdag 15 september 2011 19:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Is er ook nog iets te vreten? Dan zou ik daar best wel kunnen rondhangen...
Niet voor de PS3 iigquote:Op donderdag 15 september 2011 19:23 schreef badboynova het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien move toch maar een kans geven.
ik moest ook glimlachenquote:Op donderdag 15 september 2011 13:39 schreef Kuukske het volgende:
quote:Op donderdag 15 september 2011 16:13 schreef Poit het volgende:
Wel raar trouwens.. Sinds er hier meer vrouwen posten zie ik alleen maar google ads over schoenen in plaats van penisvergrotingen..
Ik vind het niet kunnen.
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:54 schreef SpankmasterC het volgende:
Zo! Boodschappen doen, dan basketballen op nieuwe schoenen!
Doe ik het als planner toch beterquote:Op donderdag 15 september 2011 20:08 schreef koei het volgende:
Zo, wat een chaotische dag op mn werk. Eerst mn chef die zit te piepen en weg moet om iets te regelen ofzo. Collega vanuit een andere winkel geregeld om die middag te werken, want bij ons was niemand beschikbaar. Vervolgens belt een collega voor 's avonds af omdat ze ziek is, en een andere collega zou waarschijnlijk ook niet komen vanwege een val van het paard een paar dagen daarvoor en problemen met haar knie. Uiteindelijk kwam het val-meisje gelukkig wel, maar die andere was dus echt ziek, dus een andere collega moest langer blijven, en ik zou langer blijven om te zorgen dat zij nog even pauze kon nemen. Liep net eindelijk alles weer een beetje, krijgt een andere collega een telefoontje van haar moeder dat de uitslag van de operatie van maandag, die ze vandaag zou krijgen niet goed was. Collega helemaal overstuur, dus die heb ik maar naar huis gestuurd, en de assistent slager heeft vervolgens de hele middag op mijn afdeling gewerkt omdat we te weinig mensen hadden. En dat terwijl we vandaag volgens planning een erg relaxte dag met ruim voldoende mensen zouden hebben
Nouja, bijna weekend
quote:
Niet doen gek! Je hebt ook al dat gare Kinect.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:23 schreef badboynova het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien move toch maar een kans geven.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niet doen gek! Je hebt ook al dat gare Kinect.
Ach, zieken e.d. kan je weinig aan doen helaas. Maar afgezien daarvan maakt mn baas ook een bagger planning idd!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:22 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Doe ik het als planner toch beter
Tijd voor een coup dusquote:Op donderdag 15 september 2011 20:38 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, zieken e.d. kan je weinig aan doen helaas. Maar afgezien daarvan maakt mn baas ook een bagger planning idd!
coup soleil?quote:
Was te verwachten dat jij gelijk aan blonde bimbo's denktquote:
Hoog blond bbn... Hoog blondquote:Op donderdag 15 september 2011 20:54 schreef badboynova het volgende:
[..]
Was te verwachten dat jij gelijk aan blonde bimbo's denkt
Hoog blond als in "I SEE THE LIGHT,OOH MY GOD MY EYES ARE MELTING"quote:
wat was de uitslag?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Vandaag een zeer moeilijk onderzoek gedaan, en het niet helemaal verneukt.
Er zit progressie in!!
9quote:
Van alles en nog wat!quote:
ik las dit, en het eerste waar ik aan moest denkenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Van alles en nog wat!
Patient met cva met links uitval die vorig jaar ook al een cva heeft doorgemaakt met rechts uitval. Dus het neurologisch onderzoek was even zweten voor me.
Dat hoef je niet te melden hoor Wesley, was allang duidelijk!quote:
Nice! Leuk! Vergeet niet flink te ruften in Den Helder, rotstadquote:Op donderdag 15 september 2011 23:50 schreef Rossdale het volgende:
Zo lekker slapen en morgen 3 daagjes texel met 25 vrienden
Wordt ubertofjes
Ehm, daar woonde je vader toch?quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nice! Leuk! Vergeet niet flink te ruften in Den Helder, rotstad
Yep, maar blijf het een rotstad vindenquote:
QFT!quote:Op vrijdag 16 september 2011 02:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yep, maar blijf het een rotstad vinden
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:50 schreef Rossdale het volgende:
Zo lekker slapen en morgen 3 daagjes zeeland met 5 vrienden
Wordt ubertofjes
quote:Op vrijdag 16 september 2011 07:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zeg waarom gaat iedereen op mini vakantie?
Ik wil ook!
quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:47 schreef SpankmasterC het volgende:
![]()
Gisteren toch iets te lang Huamn Revolution gespeeld....
quote:
Dit dus!quote:Op vrijdag 16 september 2011 07:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik wil ook!
quote:Ik heb de Xbox 360 roze gespoten en ik heb er hello kitty stickers op geplakt. Vraag me niet waarom, dit was een impuls
Omdat iedereen moe is van de afgelopen herfst en nog snel een paar leuke dagen wil hebben.quote:Op vrijdag 16 september 2011 07:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik wil ook!
Welkom terug, we hebben special op jouw gewacht voor dat we nog meer gaan bezuinigen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:25 schreef Tain het volgende:
half 3 thuis en maar 3 uurtjes geslapen ofzo... Ik moest en zou een kat aandacht geven want anders had ik nageltjes in mijn hand zitten
ik had 'm z'n nek omgedraaid als ie dat bij mij zou flikkenquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:25 schreef Tain het volgende:
half 3 thuis en maar 3 uurtjes geslapen ofzo... Ik moest en zou een kat aandacht geven want anders had ik nageltjes in mijn hand zitten
heeft zo'n autootje ook een badkamer of moet je in de zee wassen?quote:
Wassenquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:45 schreef Mday het volgende:
[..]
heeft zo'n autootje ook een badkamer of met je in de zee wassen?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:55 schreef Mday het volgende:
[..]
weet niet wat jij in je badkamer doet
Bij mij is het een personeelsfeest. Met andere woorden: mijn baas betaald de trip naar Londenquote:Op vrijdag 16 september 2011 07:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik wil ook!
Bij wie ga je dit deponeren dan wat het is absoluut niet van kvk, maar dat had je zelf ook wel doorquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[ afbeelding ]
De tweede deze week. Stelletje oplichters.
a. Hoe dom moet je zijn om hier in te trappen en b. waarom kan dit bestaan in een organisatie als de KvK
Ik ga even een klachtje deponeren.
Er zijn organen (SAF, fraudemeldpunt) waar je dit soort aquisitiefraude kan neerleggen. Maar dat is dus niet kosteloos als je niet aangesloten bent bij een vakbond zie ikquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:59 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Bij wie ga je dit deponeren dan wat het is absoluut niet van kvk, maar dat had je zelf ook wel door
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:11 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Er zijn organen (SAF, fraudemeldpunt) waar je dit soort aquisitiefraude kan neerleggen. Maar dat is dus niet kosteloos als je niet aangesloten bent bij een vakbond zie ik
Omgedraaide wereld. Wat een kutland.
Melden kan wel en is kosteloos, maar daar zat een vertraging in omdat 'ze het zo druk hadden'. Ze nemen je klacht dus niet heel serieus heb ik het idee. Er zit dus wel duidelijk een verschil tussen fraude melden en dat je klacht ook daadwerkelijk onder handen wordt genomenquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]het is niet kosteloos om fraude te melden? Die mensen hebben er echt niets van begrepen
ja maar wát is het eigenlijk? heb je uberhaupt met die mensen temaken gehad?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Melden kan wel en is kosteloos, maar daar zat een vertraging in omdat 'ze het zo druk hadden'. Ze nemen je klacht dus niet heel serieus heb ik het idee. Er zit dus wel duidelijk een verschil tussen fraude melden en dat je klacht ook daadwerkelijk onder handen wordt genomen
Ik kreeg laatst ook een rekening van http://www.reprorecht.nl/ volgens mij is dat net zo'n naaiorganisatie als buma stemra....quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[ afbeelding ]
De tweede deze week. Stelletje oplichters.
a. Hoe dom moet je zijn om hier in te trappen en b. waarom kan dit bestaan in een organisatie als de KvK
Ik ga even een klachtje deponeren.
Lol een maat van me dus ook (heeft ook eigen bedrijf).quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:22 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst ook een rekening van http://www.reprorecht.nl/ volgens mij is dat net zo'n naaiorganisatie als buma stemra....
Nee, het is gewoon een aftandse dienst waar je geen fuck aan hebt. Je kan je daarop abonneren voor een registratie in een of ander register (waar je nog steeds geen fuck aan hebt). Ik heb er nooit mee te maken gehad, maar ze sturen dit gewoon naar het hele KvK register en dan hopen dat er genoeg mensen in trappen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:05 schreef Mday het volgende:
[..]
ja maar wát is het eigenlijk? heb je uberhaupt met die mensen temaken gehad?
Ah oke, zo diep zit ik er ook weer niet inquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:11 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Er zijn organen (SAF, fraudemeldpunt) waar je dit soort aquisitiefraude kan neerleggen. Maar dat is dus niet kosteloos als je niet aangesloten bent bij een vakbond zie ik
Omgedraaide wereld. Wat een kutland.
Een nep rekening die als je even niet oplet braaf betaald. Daardoor betaal je dus gewoon voor lucht omdat het hele bedrijf niet bestaat. Daarom mag ik op mijn werk pas rekeningen betalen als de apotheker er een paraaf op heeft gezet. Ik heb van de helft geen zicht op of het wel of niet gebeurd is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:05 schreef Mday het volgende:
[..]
ja maar wát is het eigenlijk? heb je uberhaupt met die mensen temaken gehad?
Gewoon een rekening terugsturen voor de gemaakte kosten om uit te zoeken of hun rekening wel valide was.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Een nep rekening die als je even niet oplet braaf betaald. Daardoor betaal je dus gewoon voor lucht omdat het hele bedrijf niet bestaat. Daarom mag ik op mijn werk pas rekeningen betalen als de apotheker er een paraaf op heeft gezet. Ik heb van de helft geen zicht op of het wel of niet gebeurd is.
Dan moet het eerst een keer voorkomen hierquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Gewoon een rekening terugsturen voor de gemaakte kosten om uit te zoeken of hun rekening wel valide was.
quote:Waarom ontvang je een factuur?
Wij krijgen steeds meer ondernemers die vragen of de Stichting Reprorecht wel echt is. Moet je de factuur betalen? Wij zetten de feiten kort op een rij.
"Moet ik de factuur betalen?
Wanneer je een printer, copier, scanner of faxapparaat in je kantoor hebt staan moet je de factuur in principe wel betalen."
bron:http://www.rijksoverheid.(...)t-is-reprorecht.htmlquote:Wat is reprorecht?
Reprorecht is een vergoeding die u betaalt voor het kopiëren uit boeken, kranten en soortgelijke werken. Als u deze vergoeding betaalt krijgt u het recht artikelen uit kranten en tijdschriften of kleine gedeelten van boeken te fotokopiëren. Dit geldt ook voor het beeldmateriaal in deze uitgaven. Als van een boek geen exemplaren meer verkrijgbaar zijn, mag u meer dan een klein gedeelte fotokopiëren.
Papieren kopie
Deze regeling geldt alleen voor het kopiëren van papier naar papier. Als u elektronisch wilt kopiëren, heeft u toestemming van de makers van het werk nodig.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:53 schreef Mday het volgende:
[..]
[..]
bron:http://www.rijksoverheid.(...)t-is-reprorecht.html
gewoon betalen ja! JETZT
HOI!quote:
In zo'n dikke sprinter met laadklep?quote:Op zaterdag 17 september 2011 08:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
HOI!
IK BEN AL WAKKER, MAAR IK HEB NIET ZO HEEL VEEL GESLAPEN!!
ACH, MAAKT ALLEMAAL NIETS UIT, WANT IK GA IEMAND VERHUIZEN!M'N BROER GAAT SAMENWONEN EN IK MACH CHAUFFEUR SPELEN!!! TOET TOET!!!
Je kan ook per kopie betalen, dat heb ik gedaan, 0 kopieen gemaaktquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:53 schreef Mday het volgende:
[..]
[..]
bron:http://www.rijksoverheid.(...)t-is-reprorecht.html
gewoon betalen ja! JETZT
have fun!quote:Op zaterdag 17 september 2011 08:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
HOI!
IK BEN AL WAKKER, MAAR IK HEB NIET ZO HEEL VEEL GESLAPEN!!
ACH, MAAKT ALLEMAAL NIETS UIT, WANT IK GA IEMAND VERHUIZEN!M'N BROER GAAT SAMENWONEN EN IK MACH CHAUFFEUR SPELEN!!! TOET TOET!!!
quote:Op zaterdag 17 september 2011 08:44 schreef Reintji het volgende:
[..]
In zo'n dikke sprinter met laadklep?
// trucker modus
YES KOEI, DO TELL!quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:46 schreef badboynova het volgende:
CAPS LOCK AAN
KOEI HOE IS JE DATE GEGAAN, WE WILLEN ALLE SAPPIGE DETAILS.
veel plezier!quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:50 schreef Solique het volgende:
Ik ben op weg voor een dagje Amsterdam![]()
Thanks Sharquote:
Ik was ook al nieuwsgierig, was die gast er wel met pokeren?quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:46 schreef badboynova het volgende:
CAPS LOCK AAN
KOEI HOE IS JE DATE GEGAAN, WE WILLEN ALLE SAPPIGE DETAILS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |