SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:10 schreef AQuila360 het volgende:
WTF Donny van Gamekings?
hoe kom je nu ineens bij hem
ja gast WTFquote:
Hoe lang zal het duren voor het kwartje euro muntje bij je valtquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ja gast WTF
zo veel donovan's zijn er toch niet ofwel?
GKquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:10 schreef AQuila360 het volgende:
Of heet iedereen van uit daaro Donovan?
dit!quote:
Ik zei toch al dat iedereen die uit Suriname komt Donovan heetquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hoe lang zal het duren voor het kwartje euro muntje bij je valt
quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bang dat ik iemand heb bezwangerd...
lol, die opmerkingquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]!!!!!
zal wel troll zijn maar toch maar even gereageerd
Goh, heel fok bestaat uit trollsquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]!!!!!
zal wel troll zijn maar toch maar even gereageerd
Hey, ik ben misschien niet de mooiste jongen van de wereld maar om me nu een trol te noemen..quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Goh, heel fok bestaat uit trolls
Ik troll nooit, spreek altijd de waarheidquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
zolang het mij aan het lachen maakt vind ik het geen probleem!quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Hey, ik ben misschien niet de mooiste jongen van de wereld maar om me nu een trol te noemen..
quote:
Sorry lieverdquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Hey, ik ben misschien niet de mooiste jongen van de wereld maar om me nu een trol te noemen..
Ik had beter kunnen zeggen : 90% uit trollsquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik troll nooit, spreek altijd de waarheid
Nja daar heb je genoeg andere sites voorquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zolang het mij aan het lachen maakt vind ik het geen probleem!
ditquote:
wel een heel makkelijk inkoppertje ditquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
14,5 uur werken = auw in benen!
Ik ben te moe om er goed commentaar op te gevenquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wel een heel makkelijk inkoppertje dit
alsof je het er om doetquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ben te moe om er goed commentaar op te geven
Anyway, net op mijn werk wilde ik een redelijke zware oefening voor de bovenbenen voordoen, maar dat trokken mijn benen niet meer![]()
En degene die ik aan het trainen was had het ook door
14 uur werken in 2 dagen is een luxe!quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
14,5 uur werken = auw in benen!
In 2 dagen zekerquote:Op woensdag 14 september 2011 04:43 schreef Poit het volgende:
[..]
14 uur werken in 2 dagen is een luxe!
quote:Op woensdag 14 september 2011 04:43 schreef Poit het volgende:
[..]
14 uur werken in 2 dagen is een luxe!
Wat is er dubieus aan bovenbenen trainen en oefeningen voordoen?quote:
Ahw...quote:Op woensdag 14 september 2011 07:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
maak er maar 23 uur in 2 dagen van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 14 september 2011 08:55 schreef Rossdale het volgende:
Bij voorbaat excuses, de komende zin gaat over games.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Bij voorbaat excuses, de komende zin gaat over games.Dit vind ik niet kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Bij voorbaat excuses, de komende zin gaat over games.Nee, ik heb geen consoles of pc. Of leven, for that matter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op woensdag 14 september 2011 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen consoles of pc. Of leven, for that matter.
Ach die heb ik ook wel gemaakt. Half 8 beginnen tot iets na 3en. Daarna supersnel naar andere werkgever en tot uur of 01:00 doorwerkenquote:Op woensdag 14 september 2011 07:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
maak er maar 23 uur in 2 dagen van.
DJOED!!! Hoeissutdan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Bij voorbaat excuses, de komende zin gaat over games.F1 ies niet mijn ding, hou het wel bij NFS: Hot Pursuit en Forza 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Best!quote:Op woensdag 14 september 2011 10:34 schreef Poit het volgende:
[..]
DJOED!!! Hoeissutdan?
Zag geniale vla foto's voorbij komen op FB
Durf het bijna niet te vragen maar ben je nog van plan een shirt te maken met die x-ray foto's van je??![]()
Haha. Mooi, vla is baas inderdaad.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:46 schreef Reintji het volgende:
[..]
Best!
Dank! Vla = baas
Shirts, hmmm.. Van plan altijd. Zal lenny eens vragen. Zal die zapper moeten worden dan?
Twijfel = doenquote:
Hot Pursuit heb ik nog in de seal zittenquote:Op woensdag 14 september 2011 10:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
F1 ies niet mijn ding, hou het wel bij NFS: Hot Pursuit en Forza 3
HOAX! Want hij is nog heulemaal niet te koop! Alleen te reserveren!!quote:Op woensdag 14 september 2011 11:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als ik het geld had had ik hem allang gekocht
quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 11:51 schreef Gamer_V het volgende:
Ik zag net iemand vanuit het raam veertig seconden lang vooruit en achteruit lopen bij een schuifdeur voordat het zich bedacht dat op de bel drukken toch wel handig zou zijn
Hey, Zurig!! Je helden kappen ermee!!quote:Op woensdag 14 september 2011 12:49 schreef Kuukske het volgende:
Oh, is het alweer lunchpauzetijd? Gaat vlot.
Aardig gek ja.. Durfde al niet meer te postenquote:
quote:
geniaalquote:
Wat?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:38 schreef GameBabe het volgende:
Zo weer een werkdagje voorbij, de tijd vliegt. Wat was het hier rustig vandaag?
Zag ik of FB nou goed dat Koei een date had met een mannelijke slowchatter
Volgens mij ging ze gewoon wat eten/drinken met Fallen. Doen ze wel vaker toch? Of mis ik het helemaal dat m'n grote broer goed bezig isquote:
Oh, ja dat doen ze wel vaker geloof ik.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:41 schreef Poit het volgende:
Volgens mij ging ze gewoon wat eten/drinken met Fallen. Doen ze wel vaker toch? Of mis ik het helemaal dat m'n grote broer goed bezig is
Waarschijnlijk had ze geen zin om te koken en dat valt dit goedkoper uitquote:Op woensdag 14 september 2011 17:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Volgens mij ging ze gewoon wat eten/drinken met Fallen. Doen ze wel vaker toch? Of mis ik het helemaal dat m'n grote broer goed bezig is
Ik eet dan gewoon chipjes terwijl ik kookquote:Op woensdag 14 september 2011 18:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Honger!!!!!
Zak chips proberen te negeren en gaan koken is dan best moeilijk
Ik was zover dat ik de chips negeerde, trok ik een la open voor een pakje rijst en toen keek een pak lange vingers mij aan. Die kon ik helaas niet meer negeren, mjam mjamquote:Op woensdag 14 september 2011 18:31 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik eet dan gewoon chipjes terwijl ik kook
Wat een vertrouwen weer in mequote:Op woensdag 14 september 2011 18:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had ze geen zin om te koken en dat valt dit goedkoper uit
Jouw mond zouden ze eens een dag dicht moeten nieten, want je doe alleen maar eten en met een hamer rond zwaaienquote:
Meer hoef ik ook niet te doen op een dag.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:38 schreef badboynova het volgende:
[..]
Jouw mond zouden ze eens een dag dicht moeten nieten, want je doe alleen maar eten en met een hamer rond zwaaien
Lijkt me toch ook wel saai.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Meer hoef ik ook niet te doen op een dag.
Tuurlijkquote:
Leukquote:Op woensdag 14 september 2011 18:37 schreef koei het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen weer in meDat soort dingen doe ik alleen bij familie
Maar ik ga wel vaker met Fallen wat eten/drinken, zonder dat er wat achter zit. We zijn zelfs samen een weekend weggeweestMeestal als ik in Amsterdam moet zijn pols ik even of hij vrij is, maar hij vond gisteren op het laatste moment zijn werk belangrijker
Alleen aan het werk? Niet iets anders?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Tuurlijk
Alleen wanneer ik niet op fok ben, dan ben ik aan het werk.
Nou dan zie je maar dat het niet zo'n gek idee was dat ik dat dachtquote:Op woensdag 14 september 2011 18:37 schreef koei het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen weer in meDat soort dingen doe ik alleen bij familie
Maar ik ga wel vaker met Fallen wat eten/drinken, zonder dat er wat achter zit. We zijn zelfs samen een weekend weggeweestMeestal als ik in Amsterdam moet zijn pols ik even of hij vrij is, maar hij vond gisteren op het laatste moment zijn werk belangrijker
Dat was een beetje een ongemakkelijke situatiequote:Op woensdag 14 september 2011 19:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Leuk
Maar koei! Hoe is het op die bruiloft afgelopen net het persoon waarmee je door je zus gekoppeld werd?
Zodan! Als ik had geweten dat het zo'n waterval aan woorden had opgeleverd had ik het niet eens gevraagd!!quote:Op woensdag 14 september 2011 19:46 schreef koei het volgende:
[..]
Dat was een beetje een ongemakkelijke situatieHet was een simpele bruiloft, dus we gingen met zo'n 25 personen eten in een klein zaaltje, verdeeld over vier tafels, en voor het eten was er de borrel. Mijn zus had al aan mijn familie en aan al haar vriendinnen op de vrijgezellenavond aangekondigd dat ze mij aan hem ging koppelen, dus na een tijdje vraagt een oud-collega van mn zus, die ik ook ken en die mee was op het vrijgezellenfeest, aan mijn zus welke jongen het precies is waarna ze hem er meteen bij roept en hij dus direct bij mijn ouders geïntroduceerd wordt als hun nieuwe schoonzoon
En toen had ik nog het geluk dat een andere zus en mn broer er toen even niet bij waren
Maar goed, wij even praten dus, en daarna was het etenstijd dus ik ging bij die oud-collega zitten en later kwam de vers getrouwde zus dus naast me zitten, met de opmerking dat dit zo niet afgesproken was, dus toen zij en dr man van plaats gingen wisselen, werd Nick naar de plek naast mij gestuurd, waar hij de rest van de avond heeft gezeten
We hebben best leuk gepraat, maar het was toch allemaal erg geforceerd, vooral omdat als ik richting hem keek, mijn moeder en een andere zus aan de tafel daarachter zag zitten, die continu met de duimen omhoog zaten te gebaren enzoEn ik moest hem van die zus ook maar direct uitnodigen voor de pokeravond van komende vrijdag, dus dat heb ik dan ook maar gedaan en hij was wel positief daarover, maar geen idee of hij nou daadwerkelijk komt vrijdag
Het was iig een nogal vreemde situatie. Het is een erg aardige man, maar door de setting heb ik nou niet echt een goed beeld van hem gekregen. Het was meer een beetje koetjes en kalfjespraat en een kort dag aan het eind (omdat ik moest helpen opruimen en hij ook met anderen mee reed). Kortom, ik heb geen flauw idee wat ik ervan moet denken. Hij kwam leuk over, maar of er een klik is weet ik niet, daar is toch echt een privé afspraak voor nodig ipv met allemaal nieuwsgierige figuren. En of hij vrijdag komt weet ik ook niet. Mn zus komt morgen terug van de mini-huwelijksreis en kan dan informeren of hij vrijdag daadwerkelijk komt (het is een vriend van mn nieuwe zwager, en hij heeft geen hyves of facebook ofzo dus kan hem zelf niet contacten, weet enkel zn voornaam). Maar ik verwacht er eerlijk gezegd vrij weinig van.
Tuurlijk wel, dan ben ik met andere zaken bezig.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Alleen aan het werk? Niet iets anders?
Jemig dat komt dan wel erg geforceerd over inderdaad. Zoiets zou gelukkig niet met mijn familie plaats vinden.quote:
Mijn familie is sowieso een beetje groot en apartquote:Op woensdag 14 september 2011 19:54 schreef Kuukske het volgende:
Damnwat een verhaal koei. En wat een familie dan. Ik zie het al helemaal voor me ook.
ja, ben niet jaloers op die kerelquote:
die horen bij het gezin. Die is primaquote:
Mee eens, maar aangezien deze jongeman nog indruk op koei moet maken moet ie wel een beetje sterk in zijn schoenen staan.quote:
schoonfamilie heb ik meestal niet zo'n moeite mee.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mee eens, maar aangezien deze jongeman nog indruk op koei moet maken moet ie wel een beetje sterk in zijn schoenen staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |