SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:10 schreef AQuila360 het volgende:
WTF Donny van Gamekings?
hoe kom je nu ineens bij hem
ja gast WTFquote:
Hoe lang zal het duren voor het kwartje euro muntje bij je valtquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ja gast WTF
zo veel donovan's zijn er toch niet ofwel?
GKquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:10 schreef AQuila360 het volgende:
Of heet iedereen van uit daaro Donovan?
dit!quote:
Ik zei toch al dat iedereen die uit Suriname komt Donovan heetquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hoe lang zal het duren voor het kwartje euro muntje bij je valt
quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bang dat ik iemand heb bezwangerd...
lol, die opmerkingquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]!!!!!
zal wel troll zijn maar toch maar even gereageerd
Goh, heel fok bestaat uit trollsquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]!!!!!
zal wel troll zijn maar toch maar even gereageerd
Hey, ik ben misschien niet de mooiste jongen van de wereld maar om me nu een trol te noemen..quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Goh, heel fok bestaat uit trolls
Ik troll nooit, spreek altijd de waarheidquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
zolang het mij aan het lachen maakt vind ik het geen probleem!quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Hey, ik ben misschien niet de mooiste jongen van de wereld maar om me nu een trol te noemen..
quote:
Sorry lieverdquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Hey, ik ben misschien niet de mooiste jongen van de wereld maar om me nu een trol te noemen..
Ik had beter kunnen zeggen : 90% uit trollsquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik troll nooit, spreek altijd de waarheid
Nja daar heb je genoeg andere sites voorquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zolang het mij aan het lachen maakt vind ik het geen probleem!
ditquote:
wel een heel makkelijk inkoppertje ditquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
14,5 uur werken = auw in benen!
Ik ben te moe om er goed commentaar op te gevenquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wel een heel makkelijk inkoppertje dit
alsof je het er om doetquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ben te moe om er goed commentaar op te geven
Anyway, net op mijn werk wilde ik een redelijke zware oefening voor de bovenbenen voordoen, maar dat trokken mijn benen niet meer![]()
En degene die ik aan het trainen was had het ook door
14 uur werken in 2 dagen is een luxe!quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
14,5 uur werken = auw in benen!
In 2 dagen zekerquote:Op woensdag 14 september 2011 04:43 schreef Poit het volgende:
[..]
14 uur werken in 2 dagen is een luxe!
quote:Op woensdag 14 september 2011 04:43 schreef Poit het volgende:
[..]
14 uur werken in 2 dagen is een luxe!
Wat is er dubieus aan bovenbenen trainen en oefeningen voordoen?quote:
Ahw...quote:Op woensdag 14 september 2011 07:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
maak er maar 23 uur in 2 dagen van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 14 september 2011 08:55 schreef Rossdale het volgende:
Bij voorbaat excuses, de komende zin gaat over games.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Bij voorbaat excuses, de komende zin gaat over games.Dit vind ik niet kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Bij voorbaat excuses, de komende zin gaat over games.Nee, ik heb geen consoles of pc. Of leven, for that matter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op woensdag 14 september 2011 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen consoles of pc. Of leven, for that matter.
Ach die heb ik ook wel gemaakt. Half 8 beginnen tot iets na 3en. Daarna supersnel naar andere werkgever en tot uur of 01:00 doorwerkenquote:Op woensdag 14 september 2011 07:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
maak er maar 23 uur in 2 dagen van.
DJOED!!! Hoeissutdan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Bij voorbaat excuses, de komende zin gaat over games.F1 ies niet mijn ding, hou het wel bij NFS: Hot Pursuit en Forza 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Best!quote:Op woensdag 14 september 2011 10:34 schreef Poit het volgende:
[..]
DJOED!!! Hoeissutdan?
Zag geniale vla foto's voorbij komen op FB
Durf het bijna niet te vragen maar ben je nog van plan een shirt te maken met die x-ray foto's van je??![]()
Haha. Mooi, vla is baas inderdaad.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:46 schreef Reintji het volgende:
[..]
Best!
Dank! Vla = baas
Shirts, hmmm.. Van plan altijd. Zal lenny eens vragen. Zal die zapper moeten worden dan?
Twijfel = doenquote:
Hot Pursuit heb ik nog in de seal zittenquote:Op woensdag 14 september 2011 10:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
F1 ies niet mijn ding, hou het wel bij NFS: Hot Pursuit en Forza 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |