Van een ander forum :quote:Op maandag 19 september 2011 15:18 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Rotterdam Centrum en nee, zag hem liggen.
Ik ben verslaafdquote:Op maandag 19 september 2011 15:35 schreef Pettigrew81 het volgende:
Die hele releasedatum gebeuren is een groot lachertje geworden. Ach hopelijk krijg ik die van mij morgen binnen, ik moet vanavond toch werken
Goed dat je het zelf al door hebt:Pquote:Op maandag 19 september 2011 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben verslaafdAlleen jammer dat er zo weinig online zijn
Hehe ik weet nog dat ik tijdens de beta een ban van een dag kreegquote:Op maandag 19 september 2011 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben verslaafdAlleen jammer dat er zo weinig online zijn
Wat voor stouts heb je gedaan danquote:Op maandag 19 september 2011 16:09 schreef Giester het volgende:
Ik was stout en nu is mijn Xbox gebanned!![]()
Maar morgen ga ik via Bol een nieuwe Xbox bestellen met Gears of War 3.
Dus alles komt helemaal goed!
En nee, ik ga deze idd NIET flashen.
Ik houdt hem origineel.
PS: In mijn oprechte verdediging; Spellen die ik online speelde of heel tof vond, die heb ik ook gewoon origineel. Noem een Bioshock, alle CoD's, Half-Life, Assassins Poep, enzz.
Iets met een dvd drive en iets met flashen.quote:Op maandag 19 september 2011 16:40 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Wat voor stouts heb je gedaan dan. Morgen om half 1 klaar met werken. Daarna gelijk GoW 3 halen
alleen spijkenisse en rotterdam voor 39 . Rest gewoon 55 gok ik.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:49 schreef Spaulding het volgende:
Weet iemand wat ie wat bij de Saturn kost? Dan hop ik van de week een keer langs na mijn werk.
Thnx! Loop naar binnen. Bart Smit had geen domme medewerkerquote:Op maandag 19 september 2011 15:18 schreef Tito_Makani het volgende:
Rotterdam Centrum en nee, zag hem liggen.
1000 euro aan voorraadkosten per dag? wat?quote:Op maandag 19 september 2011 17:22 schreef FJD het volgende:
Mis? Nachtlevering op t laatste moment is zo gek nog niet. Zeg 500 exemplaren met inkoop 40,- stuk tegen 5% kapitaalkosten en elke extra dag voorraad kost je 1000,-...
Maar kost nachtlevering dan ook niet meer omdat diegene die bezorgt een extra nachttarief krijgt.quote:Op maandag 19 september 2011 17:22 schreef FJD het volgende:
Mis? Nachtlevering op t laatste moment is zo gek nog niet. Zeg 500 exemplaren met inkoop 40,- stuk tegen 5% kapitaalkosten en elke extra dag voorraad kost je 1000,-...
Sowieso is het handig om het op tijd op voorraad te hebben, zodat je toch kan gaan verkopen als iedereen begint.quote:Op maandag 19 september 2011 17:25 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Maar kost nachtlevering dan ook niet meer omdat diegene die bezorgt een extra nachttarief krijgt.
Geld wat je een dag eerder aan een leverancier moet betalen kan niet meer gebruikt worden voor investeringen die geld opbrengen. In de regel gaat dat tegen percentage op staatsobligaties maar spaarrente kan ook.quote:Op maandag 19 september 2011 17:24 schreef ErkendFokker het volgende:
1000 euro aan voorraadkosten per dag? wat?
en het rendement daarvan is 5% per dag?quote:Op maandag 19 september 2011 17:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Geld wat je een dag eerder aan een leverancier moet betalen kan niet meer gebruikt worden voor investeringen die geld opbrengen. In de regel gaat dat tegen percentage op staatsobligaties maar spaarrente kan ook.
Saturn Rdam is trouwens dicht
Dat zou wel goed zijnquote:Op maandag 19 september 2011 17:46 schreef ErkendFokker het volgende:
en het rendement daarvan is 5% per dag?
ah ja makes sense. Toch wordt het bij iedereen al op zaterdag geleverd. zal wel zijn omdat het risico anders te groot is. Wij hebben in ieder geval heel vaak alles 2 dagen van tevorenquote:Op maandag 19 september 2011 17:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat zou wel goed zijnNee per jaar, als je uitleveringen dus altijd 2 dagen voor releasedag zijn dan verlies je dat geld op de voorraad. Tis een theoretisch verhaal en een vaak vergeten kostenpost.
Heb nog een bon van de MM liggen, daarom ga ik er langs. Is wel een stukje omrijden vanuit mijn werk maar goedquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:54 schreef Pettigrew81 het volgende:
Vandaag met auto naar werk gegaandan ben ik eerder thuis
Geen idee wat het bij MM in hengelo kost, via bol.com gekocht anders was ik wel naar die MM gegaan
ik gok 55 euro.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:25 schreef LinQ het volgende:
Weet iemand toevallig wat hij bij de MM in Hengelo kost?
Ja da's volgens mij ook de standaard prijs daar voor nieuwe games. Zie het vanavond welquote:
Kan ook makkelijk 39 zijn want dat kost ie bijv. bij de MM Rotterdam Centrum. Weet alleen niet of de actie landelijk is..quote:
Gelukkig kun je er gratis parkerenquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:01 schreef LinQ het volgende:
[..]
Heb nog een bon van de MM liggen, daarom ga ik er langs. Is wel een stukje omrijden vanuit mijn werk maar goed
Nieuwe games zijn altijd veel goedkoper in de randstad.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kan ook makkelijk 39 zijn want dat kost ie bijv. bij de MM Rotterdam Centrum. Weet alleen niet of de actie landelijk is..
quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:12 schreef Lamabal het volgende:
We moeten deze even vol spammen. De Topic Name moet veranderd worden naar: Waar we gamen :>
Ja da's idd wel relaxed en lekker aan de A1. Ik werk in Enschede (bij stadion in de buurt) maar om vanuit daar naar het centrum heen te rijden en vervolgens naar huis (Oldenzaal) doe ik langer over dan dat ik naar Hengelo heen rij.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:07 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Gelukkig kun je er gratis parkeren
Ok...quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:12 schreef Lamabal het volgende:
We moeten deze even vol spammen. De Topic Name moet veranderd worden naar: Waar we gamen :>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we lekker linQ gaan doen!
Niet terugnemen is tegen de regels in, tenzij dit je VOOR aanschaf wordt verteld. DLC/ online code of niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:16 schreef Tito_Makani het volgende:
Doen trouwens moeilijk bij saturn als je het spel wil terugbrengen en je geld terug vragen? Weet alleen dat ze het niet doen als er een code bij zit
Bij Saturn nu ook 49quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:54 schreef Reintji het volgende:
49,- bij MM en 55,- bij Saturn in 050.
als het goed is is terugbrengen geen probleem. Je kan het voor de zekerheid op de bon laten zetten als je dat wil.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:16 schreef Tito_Makani het volgende:
Doen trouwens moeilijk bij saturn als je het spel wil terugbrengen en je geld terug vragen? Weet alleen dat ze het niet doen als er een code bij zit
komt omdat Saturn spijkenisse een openingsaanbieding heeft. Saturn rotterdam en mm rotterdam gaan daarin mee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kan ook makkelijk 39 zijn want dat kost ie bijv. bij de MM Rotterdam Centrum. Weet alleen niet of de actie landelijk is..
Auch. Dat je vrouw dat kijktquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:10 schreef LinQ het volgende:
Ik kreeg ook een mailtje dat de DVD van Gooische vrouwen is verzonden door bol.com. Hopen dat die vandaag niet bezorgd wordthaha. Moet sowieso mijn vriendin nog tactisch verzoeken om vanavond holland's next project catwalk with the stars op de slaapkamer te gaan kijken
Maar zo lief is ze gelukkig wel
Haha dat valt wel mee, ze kwam laatst thuis met de DVD box van sex and the city (alle seizoenen wel te verstaan). Gelukkig heeft ze de meeste afleveringen gekeken wanneer ik er niet was. Stiekem vond ik het ook wel een beetje leukquote:
Als ik een spel bestel gaat dat altijd door de brievenbus tenzij ik voor aangetekent heb gekozenquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik had vandaag nog een bestelling daar geplaatst, die heb ik maar geannuleerd en een ander afleveradres gegeven. Maar waarom worden die dingen altijd bezorgd als ik aan het werk ben
Maakt niet uit, je kan gewoon 6 euro terug krijgen. Laagste prijsgarantie werkt binnen 15 km van groningen tot 14 dagen na je aankoop.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:10 schreef Reintji het volgende:
[..]
Meen je, ik was er net (nou ja, om half één dan).
Nog niet maar ik ga over 15 min. naar de Saturn in Rotterdamquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
Dus iedereen heeft hem nu binnen
Hihi Morph jij ook al?
Vanavond even de laatste loodjes op Insane
Zuidplein? Kunnen we elkaar een kusje gevenquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nog niet maar ik ga over 15 min. naar de Saturn in Rotterdam
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Zuidplein? Kunnen we elkaar een kusje geven
MM Rdan Centrum is dicht, niet handig
Ik had precies dezelfde gedachten toen ik m voor 39 euro kocht. Is eigenlijk geen geld voor zo'n spel dat net uit is. En heb binnenkort ook weer stufi voor Fifa 12 en BF3quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Was eigenlijk niet van plan om GoW3 te gaan halen maar op gamehubs.com is hij maar 39 euro... Kan je hem eigenlijk niet laten liggen. Maar met BF3, Fifa 12, en Forza 4 voor de deur moet ik eigenlijk een beetje zuinig zijn...
Ja ik kan ook gewoon Forza nog even laten liggen...quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:51 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ik had precies dezelfde gedachten toen ik m voor 39 euro kocht. Is eigenlijk geen geld voor zo'n spel dat net uit is. En heb binnenkort ook weer stufi voor Fifa 12 en BF3
Ook bij Saturn Zuidplein? Die medewerkers daar die letten echt nergens op. Zag gewoon een jongetje van 12 GoW3 kopenquote:
wanneer speel je vaak ? Ik speel veel s avonds en in het weekend. Als jij co op wil kunnen we wel samen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:44 schreef LinQ het volgende:
Heb nog coop maatjes nodig, heb alleen door de week niet veel tijd om te gamenVriend van mij wil GoW niet halen omdat hij volgende maand MW3 al wil halen
faalhaas/eckte hollander
Door de week 1 soms 2 avonden een paar uurtjes, dagen verschillen. vrijdagavond vanaf half 10 en zaterdag ochtend/begin vd middag en 's avonds na half 10 zijn ongeveer de momenten dat ik gamequote:Op dinsdag 20 september 2011 22:40 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
wanneer speel je vaak ? Ik speel veel s avonds en in het weekend. Als jij co op wil kunnen we wel samen?
Horde kanje ook offline spelenquote:Op woensdag 21 september 2011 08:08 schreef Spaulding het volgende:
Gister ook maar gekocht. Adviesprijs is maar 49.95, valt mee voor zo'n release. Hopen dat ik vanavond ff tijd heb om te spelen.
Vraagje: Is Horde ook gewoon offline te spelen met een paar bots ofzo? Is er sowieso naast de campaign iets wat je kan doen zonder Live?
Oke vet. Hoe vond je de campaign? Beter en langer dan de eerste twee delen?quote:Op woensdag 21 september 2011 08:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Horde kanje ook offline spelen
Zeker welquote:Op woensdag 21 september 2011 08:45 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Oke vet. Hoe vond je de campaign? Beter en langer dan de eerste twee delen?
Zagen kreng. ZAGEN ZEG IK !quote:Op woensdag 21 september 2011 08:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ok ik neem mijn woorden terug over de Sawed off shotgun
Ik heb ermee leren spelen en zit nu al bijna aan de 150 kills met dat wapen. Waar ik me nog wel aan irriteer is de retro lancer.
En wat ik helemaal kut vind zijn die spawn en lancer noobs! Op de spawn blijven en hangen en dan lekker lanceren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we lekker linQ gaan doen!
quote:Op woensdag 21 september 2011 08:59 schreef LinQ het volgende:
Gisteren Act 1 op hardcore uitgespeeld, vanavond verder met Act 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja Saturn Zuidplein.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:00 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ook bij Saturn Zuidplein? Die medewerkers daar die letten echt nergens op. Zag gewoon een jongetje van 12 GoW3 kopen
sawed off? Met de gnasher ben je ook in 1x dood als ze tegen je aan staan.quote:Op woensdag 21 september 2011 09:19 schreef Lamabal het volgende:
Ik werd emo van die double barrel shotgun. Damn dat is irritant dat je in 1 hit dood bent >.<
Ja als je tegen ze aan staat, maar die sawed off doet het ook nog wel vanaf een distancequote:Op woensdag 21 september 2011 09:22 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
sawed off? Met de gnasher ben je ook in 1x dood als ze tegen je aan staan.
alleen als ze missen zijn ze de sjaak met een vet lange reload. Dus elk voordeel heeft z'n nadeelquote:Op woensdag 21 september 2011 09:27 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ja als je tegen ze aan staat, maar die sawed off doet het ook nog wel vanaf een distance
nou bij mij werkt hij alleen van dichtbijquote:Op woensdag 21 september 2011 09:27 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ja als je tegen ze aan staat, maar die sawed off doet het ook nog wel vanaf een distance
Ik ren altijd weg en doe dan reloaden. Lopen ze achter me aan, draai ik me op en BAM! hihiquote:Op woensdag 21 september 2011 09:32 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
alleen als ze missen zijn ze de sjaak met een vet lange reload. Dus elk voordeel heeft z'n nadeel
I know maar damn dat is irritant als ze niet missen :<quote:Op woensdag 21 september 2011 09:32 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
alleen als ze missen zijn ze de sjaak met een vet lange reload. Dus elk voordeel heeft z'n nadeel
ik heb toch liever een gnasherquote:Op woensdag 21 september 2011 09:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou bij mij werkt hij alleen van dichtbij
[..]
Ik ren altijd weg en doe dan reloaden. Lopen ze achter me aan, draai ik me op en BAM! hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |