Your insanequote:Op zondag 18 september 2011 09:05 schreef charmed_angel het volgende:
OkHoe bedoel je verslavend
Ik kon amper me nest uitkomen, maar ik heb mezelf eruit geschopt
NU douchen, eten, hond uit laten. En dan de laatste 2 chapters uitspelen![]()
![]()
(op hardcore, en daarna gaan we verder op insane)
ik weet hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je dat al toevallig?"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
quote:Op zondag 18 september 2011 09:23 schreef Scarface2004 het volgende:
GaatGeen idee nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je dat al toevallig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 september 2011 09:23 schreef Scarface2004 het volgende:
GaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je dat al toevallig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ben ik het mee eensquote:
zal dan rond een uur of 16:00 gaan kijkenquote:Op maandag 19 september 2011 10:39 schreef xPhysiXz het volgende:
Ik wil em oooooook! Vandaag maar is even kijken hier in nieuwegein of ik em al ergens kan krijgen..
haha dit si grappig. Wat ik hier lees lees ik ook op het andere forum hihiquote:Op maandag 19 september 2011 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zal dan rond een uur of 16:00 gaan kijkenHeb je meer kan denk ik.
Met Gears 2 had een vriend van mij hem vlak voor sluitingstijd gehaald, de dag voor de release
Waarschijnlijk doen ze dan niet meer zo moeilijk.
Ow en Morph als je dit leest, Saturn Spijkenisse heeft hem uit de schappen gehaald (ze zijn gebeld door microsoft)
Wie ben jij op het andere forumquote:Op maandag 19 september 2011 11:01 schreef Lamabal het volgende:
[..]
haha dit si grappig. Wat ik hier lees lees ik ook op het andere forum hihi
Gamestore of Bart Smit. Bart Smit om de domme verkoopstersquote:Op maandag 19 september 2011 11:16 schreef FJD het volgende:
Wat zijn mn beste opties qua winkels vanmiddag?
Rnd :>quote:Op maandag 19 september 2011 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie ben jij op het andere forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |