Was vetquote:
Niet helemaal. Nu tellen niet alleen de kills die je in ranked matches maakt. En er is ook TDM.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:37 schreef Wouter2006 het volgende:
Seriously 3.0
och god, die is 10x erger dan seriously 1 en 2
Ik heb mijn wekker zelfs gezetquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb al 3 keer de brievenbus gecheckt
ik ookquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb mijn wekker zelfs gezet
Wanneer je ronde gelopen wordt hangt ervan af wanneer ze de postzak voor jouw wijk krijgen. volgens mij is dat volgens een vaste planning en dat verandert volgens mij niet zo snel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook
Was om half 9 wakkerEn ik maar denken dat de postbode speciaal voor mij vroeg de ronde ging lopen
Niet hierquote:
gears 2 had ik 4 dagen voor de releasequote:Op zaterdag 17 september 2011 12:27 schreef Pettigrew81 het volgende:
Die van mij is nog niet eens verzonden. Ach boeiend ook die paar dagenvorige keer bij Gamehubs besteld toen kwam hij pas veel later binnen
Same here. Vanmiddag een festival dus de dag vliegt voorbij dan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:23 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Niet hierals het moet kan ik heel geduldig zijn
quote:
Have funquote:
Saturn spijkenisse 39 euro en limited edition 55 euroquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:49 schreef Spaulding het volgende:
Weet iemand wat ie wat bij de Saturn kost? Dan hop ik van de week een keer langs na mijn werk.
Hoe is de matchmaking online? Dat was toch ergernis nr. 1 bij gow2...quote:
39 euro maar? Dan haal ik hem zekerquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Saturn spijkenisse 39 euro en limited edition 55 euro
Vanmiddag waren er 50 mensen online in de execution playlist. Echt binnen 5 seconde had hij een match gevonden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:17 schreef LinQ het volgende:
[..]
Hoe is de matchmaking online? Dat was toch ergernis nr. 1 bij gow2...
Your insanequote:Op zondag 18 september 2011 09:05 schreef charmed_angel het volgende:
OkHoe bedoel je verslavend
Ik kon amper me nest uitkomen, maar ik heb mezelf eruit geschopt
NU douchen, eten, hond uit laten. En dan de laatste 2 chapters uitspelen![]()
![]()
(op hardcore, en daarna gaan we verder op insane)
ik weet hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je dat al toevallig?"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
quote:Op zondag 18 september 2011 09:23 schreef Scarface2004 het volgende:
GaatGeen idee nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je dat al toevallig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 september 2011 09:23 schreef Scarface2004 het volgende:
GaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je dat al toevallig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ben ik het mee eensquote:
zal dan rond een uur of 16:00 gaan kijkenquote:Op maandag 19 september 2011 10:39 schreef xPhysiXz het volgende:
Ik wil em oooooook! Vandaag maar is even kijken hier in nieuwegein of ik em al ergens kan krijgen..
haha dit si grappig. Wat ik hier lees lees ik ook op het andere forum hihiquote:Op maandag 19 september 2011 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zal dan rond een uur of 16:00 gaan kijkenHeb je meer kan denk ik.
Met Gears 2 had een vriend van mij hem vlak voor sluitingstijd gehaald, de dag voor de release
Waarschijnlijk doen ze dan niet meer zo moeilijk.
Ow en Morph als je dit leest, Saturn Spijkenisse heeft hem uit de schappen gehaald (ze zijn gebeld door microsoft)
Wie ben jij op het andere forumquote:Op maandag 19 september 2011 11:01 schreef Lamabal het volgende:
[..]
haha dit si grappig. Wat ik hier lees lees ik ook op het andere forum hihi
Gamestore of Bart Smit. Bart Smit om de domme verkoopstersquote:Op maandag 19 september 2011 11:16 schreef FJD het volgende:
Wat zijn mn beste opties qua winkels vanmiddag?
Rnd :>quote:Op maandag 19 september 2011 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie ben jij op het andere forum
Van een ander forum :quote:Op maandag 19 september 2011 15:18 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Rotterdam Centrum en nee, zag hem liggen.
Ik ben verslaafdquote:Op maandag 19 september 2011 15:35 schreef Pettigrew81 het volgende:
Die hele releasedatum gebeuren is een groot lachertje geworden. Ach hopelijk krijg ik die van mij morgen binnen, ik moet vanavond toch werken
Goed dat je het zelf al door hebt:Pquote:Op maandag 19 september 2011 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben verslaafdAlleen jammer dat er zo weinig online zijn
Hehe ik weet nog dat ik tijdens de beta een ban van een dag kreegquote:Op maandag 19 september 2011 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben verslaafdAlleen jammer dat er zo weinig online zijn
Wat voor stouts heb je gedaan danquote:Op maandag 19 september 2011 16:09 schreef Giester het volgende:
Ik was stout en nu is mijn Xbox gebanned!![]()
Maar morgen ga ik via Bol een nieuwe Xbox bestellen met Gears of War 3.
Dus alles komt helemaal goed!
En nee, ik ga deze idd NIET flashen.
Ik houdt hem origineel.
PS: In mijn oprechte verdediging; Spellen die ik online speelde of heel tof vond, die heb ik ook gewoon origineel. Noem een Bioshock, alle CoD's, Half-Life, Assassins Poep, enzz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |