Heb nog een bon van de MM liggen, daarom ga ik er langs. Is wel een stukje omrijden vanuit mijn werk maar goedquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:54 schreef Pettigrew81 het volgende:
Vandaag met auto naar werk gegaandan ben ik eerder thuis
Geen idee wat het bij MM in hengelo kost, via bol.com gekocht anders was ik wel naar die MM gegaan
ik gok 55 euro.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:25 schreef LinQ het volgende:
Weet iemand toevallig wat hij bij de MM in Hengelo kost?
Ja da's volgens mij ook de standaard prijs daar voor nieuwe games. Zie het vanavond welquote:
Kan ook makkelijk 39 zijn want dat kost ie bijv. bij de MM Rotterdam Centrum. Weet alleen niet of de actie landelijk is..quote:
Gelukkig kun je er gratis parkerenquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:01 schreef LinQ het volgende:
[..]
Heb nog een bon van de MM liggen, daarom ga ik er langs. Is wel een stukje omrijden vanuit mijn werk maar goed
Nieuwe games zijn altijd veel goedkoper in de randstad.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kan ook makkelijk 39 zijn want dat kost ie bijv. bij de MM Rotterdam Centrum. Weet alleen niet of de actie landelijk is..
quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:12 schreef Lamabal het volgende:
We moeten deze even vol spammen. De Topic Name moet veranderd worden naar: Waar we gamen :>
Ja da's idd wel relaxed en lekker aan de A1. Ik werk in Enschede (bij stadion in de buurt) maar om vanuit daar naar het centrum heen te rijden en vervolgens naar huis (Oldenzaal) doe ik langer over dan dat ik naar Hengelo heen rij.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:07 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Gelukkig kun je er gratis parkeren
Ok...quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:12 schreef Lamabal het volgende:
We moeten deze even vol spammen. De Topic Name moet veranderd worden naar: Waar we gamen :>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we lekker linQ gaan doen!
Niet terugnemen is tegen de regels in, tenzij dit je VOOR aanschaf wordt verteld. DLC/ online code of niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:16 schreef Tito_Makani het volgende:
Doen trouwens moeilijk bij saturn als je het spel wil terugbrengen en je geld terug vragen? Weet alleen dat ze het niet doen als er een code bij zit
Bij Saturn nu ook 49quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:54 schreef Reintji het volgende:
49,- bij MM en 55,- bij Saturn in 050.
als het goed is is terugbrengen geen probleem. Je kan het voor de zekerheid op de bon laten zetten als je dat wil.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:16 schreef Tito_Makani het volgende:
Doen trouwens moeilijk bij saturn als je het spel wil terugbrengen en je geld terug vragen? Weet alleen dat ze het niet doen als er een code bij zit
komt omdat Saturn spijkenisse een openingsaanbieding heeft. Saturn rotterdam en mm rotterdam gaan daarin mee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kan ook makkelijk 39 zijn want dat kost ie bijv. bij de MM Rotterdam Centrum. Weet alleen niet of de actie landelijk is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |