Auch. Dat je vrouw dat kijktquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:10 schreef LinQ het volgende:
Ik kreeg ook een mailtje dat de DVD van Gooische vrouwen is verzonden door bol.com. Hopen dat die vandaag niet bezorgd wordthaha. Moet sowieso mijn vriendin nog tactisch verzoeken om vanavond holland's next project catwalk with the stars op de slaapkamer te gaan kijken
Maar zo lief is ze gelukkig wel
Haha dat valt wel mee, ze kwam laatst thuis met de DVD box van sex and the city (alle seizoenen wel te verstaan). Gelukkig heeft ze de meeste afleveringen gekeken wanneer ik er niet was. Stiekem vond ik het ook wel een beetje leukquote:
Als ik een spel bestel gaat dat altijd door de brievenbus tenzij ik voor aangetekent heb gekozenquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik had vandaag nog een bestelling daar geplaatst, die heb ik maar geannuleerd en een ander afleveradres gegeven. Maar waarom worden die dingen altijd bezorgd als ik aan het werk ben
Maakt niet uit, je kan gewoon 6 euro terug krijgen. Laagste prijsgarantie werkt binnen 15 km van groningen tot 14 dagen na je aankoop.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:10 schreef Reintji het volgende:
[..]
Meen je, ik was er net (nou ja, om half één dan).
Nog niet maar ik ga over 15 min. naar de Saturn in Rotterdamquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
Dus iedereen heeft hem nu binnen
Hihi Morph jij ook al?
Vanavond even de laatste loodjes op Insane
Zuidplein? Kunnen we elkaar een kusje gevenquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nog niet maar ik ga over 15 min. naar de Saturn in Rotterdam
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Zuidplein? Kunnen we elkaar een kusje geven
MM Rdan Centrum is dicht, niet handig
Ik had precies dezelfde gedachten toen ik m voor 39 euro kocht. Is eigenlijk geen geld voor zo'n spel dat net uit is. En heb binnenkort ook weer stufi voor Fifa 12 en BF3quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Was eigenlijk niet van plan om GoW3 te gaan halen maar op gamehubs.com is hij maar 39 euro... Kan je hem eigenlijk niet laten liggen. Maar met BF3, Fifa 12, en Forza 4 voor de deur moet ik eigenlijk een beetje zuinig zijn...
Ja ik kan ook gewoon Forza nog even laten liggen...quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:51 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ik had precies dezelfde gedachten toen ik m voor 39 euro kocht. Is eigenlijk geen geld voor zo'n spel dat net uit is. En heb binnenkort ook weer stufi voor Fifa 12 en BF3
Ook bij Saturn Zuidplein? Die medewerkers daar die letten echt nergens op. Zag gewoon een jongetje van 12 GoW3 kopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |