Dacht al zoiets. No worries en voor straks een lekker trusten meissie.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Staal, ik krijg dus helemaal de ene schijt dat pm zo dom doet. Probeer het morgen weer anders mail via facebook. X
Haha dappere tijd voor Snert.quote:Op dinsdag 13 september 2011 07:18 schreef mascara-klodder het volgende:
Snert. Gewoon omdat het kanEn natuurlijk thee
Geniet er maar gewoon lekker vanquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:04 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zeg t niet, ik blijf maar eten
quote:Op dinsdag 13 september 2011 07:18 schreef mascara-klodder het volgende:
Snert. Gewoon omdat het kanEn natuurlijk thee
ook lekker! dat gaat hier het weekend denk ik op het menuquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:50 schreef CrashO het volgende:
[..]
![]()
![]()
* CrashO gaat vanavond aan de zuurkool met worst![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:04 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zeg t niet, ik blijf maar eten
ik las een cavia yoghurtje toequote:Op dinsdag 13 september 2011 23:06 schreef FutureFairytale het volgende:
paar aardappelkroketjes, sateschnitzel en zure komkommersalade met een activia yoghurtje toe.
gezond heurquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
Een shitload groente (sperziebonen, spruiten, broccoli, bloemkool, paprika, rode ui, prei) met wat kipfilet, sambal en zwarte bonen prut
ziet er heerlijk uit!quote:Op woensdag 14 september 2011 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
Griekse yoghurt met honing en walnoten
is dat niet zuurig?quote:
Yup maar ik vind het heerlijk!quote:
En het is gezond!quote:Op woensdag 14 september 2011 18:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Yup maar ik vind het heerlijk!
en ik had nu ook even geen sinaasappel om erdoor te doen
ik niet met mijn tapasquote:Op woensdag 14 september 2011 18:30 schreef _Loki het volgende:
Vanavond fijn biefstuk met stoofpeertjes en aardappelpuree. Allemaal aan de winterpot
Lekker is dat hequote:Op woensdag 14 september 2011 20:49 schreef Mirjam het volgende:
ik had net een heel typisch ijsje bij de ijsboer, toffee-ijs met gezouten chocolade.
die chocola is echt maf, je verwacht het niet en dan is het ineens zout. intrigerend wel.
Lekkerquote:Op donderdag 15 september 2011 15:03 schreef mascara-klodder het volgende:
heb net gehaktballetjes gedraaid die ik zo ga snacken met pindasaus
Goed zo, dat mag pas in december.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:42 schreef Bienelientjee het volgende:
Niets bijzonders voor het avondeten. Gewoon twee tosti's!![]()
Was er trouwens ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOO dichtbij om vandaag chocolade kruidnoten te kopen, maar heb het niet gedaan!
December? Dan kan je er maar een paar dagen van genieten!quote:Op donderdag 15 september 2011 17:44 schreef _Loki het volgende:
[..]
Goed zo, dat mag pas in december.
Én gekarameliseerde uien.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:34 schreef Deliah het volgende:
Geroosterde aardappels met gebakken courgette en paprika.
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Door dit topic had ik zin in patat, en eet ik nu dus patat.
is uiteindelijk frietjes geworden met bitterballenquote:Op donderdag 15 september 2011 13:49 schreef Riann het volgende:
net verse tomatensoep
en vanavond word het
kipchampignon schnitzel
aardappelen
komkommersalade
Die zijn inderdaad lekker.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:07 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ga zometeen weer uitsmijter maken. grof volkoren met mayo/gebakken ei/oude kaas/ham. snuffie zout. En een instant-runder bouillon soepje.
En die choclate chip cookies van de AH zijn ook wel lekker. melk-wit-puur chip cookies voor 1.10.
En dat bedoel ik nou..quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:17 schreef MutedFaith het volgende:
Nu, een appel en koffie.
Voor straks staat nog steeds de pasta op 't menu.. Maar dat is geen garantie dat 't dat ook wordt..
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Een fles federweiser heb ik al op. Burps. Prrrfff
Wees snel korte tijd verkrijgbaar, en probeer de Badische of Rheinhessen te krijgen, veel lekkerder dan de italiaanse.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:23 schreef HAL9000S het volgende:
Het is een licht alcoholisch drankje volgens wiki.... 4 tot 10% Binnenkort maar eens proberen, klinkt goed
sowieso alcohol kopen in het Duitseland isquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:23 schreef HAL9000S het volgende:
Het is een licht alcoholisch drankje volgens wiki.... 4 tot 10% Binnenkort maar eens proberen, klinkt goed
bij welke winkel haal jij het??quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wees snel korte tijd verkrijgbaar, en probeer de Badische of Rheinhessen te krijgen, veel lekkerder dan de italiaanse.
Op je gezondheid, Pieteke.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Een fles federweiser heb ik al op. Burps. Prrrfff
altijd he.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
zit je alweer klaar voor ATWT?
Heb het in NL nog nooit gezien, maar tegenwoordig wel in vrijwel iedere supermarkt in duitsland, maar niet bij aldi en lidlquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:29 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ga morgen mijn wijnboer eens bellen, ben benieuwd. En anders eens naar Koln.
ik kijk vermist en daarna slapen denk ik, morgen op tijd en fris en fruitig weer op want ik ga ga koken voor mijn neefje en zijn date.quote:
oeh, veel plezier morgen!quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik kijk vermist en daarna slapen denk ik, morgen op tijd en fris en fruitig weer op want ik ga ga koken voor mijn neefje en zijn date.
En alles moet zo perfect dat het meiske denkt dat hij gekookt heeft
ontopic voordat ik er weer van langs krijg met de deegroller van Mirjam: cola en dropjes
Ik heb echt een heel fatsoenlijke maaltijd op. Veel ook. Maar ervoor liep ik al een halve pot Amsterdamse uien weg te kanen en ik heb net werkelijk twintig bladerdeeg zoutsesamstaven op. En nu begin jij over gebakken vis en heb daar alweer onwijze zin in.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:28 schreef Bluezz het volgende:
Gewoon een 'restjes' dag joh
Hier eerst een restant kibbeling en toen een cracker met pure hagelslagook zo'n avond dus
quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:04 schreef CrashO het volgende:
Biefstuk, kip, zalm, varkenshaas en nog een zooi andere soorten vlees![]()
BBQ Vreetschuur ftw(Denk aan een wok schuur, maar dan met bbq's in de tafels)
Was best goed eetbaar
niks mis met een kleine E. erbij :p ik wil graag babykleding kopenquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb echt een heel fatsoenlijke maaltijd op. Veel ook. Maar ervoor liep ik al een halve pot Amsterdamse uien weg te kanen en ik heb net werkelijk twintig bladerdeeg zoutsesamstaven op. En nu begin jij over gebakken vis en heb daar alweer onwijze zin in.
Misschien moet ik morgen even langs de drogist..
Doe eens een receptjequote:Op zaterdag 17 september 2011 06:43 schreef evo87 het volgende:
net verse eierenkoeken gemaakt, hmmmmm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het eindresultaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was lekker
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Heel simpel:quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Doe eens een receptje
Nu thee, boterham met smeerkaas en een gekookt eitje
Cake heet datquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:51 schreef evo87 het volgende:
[..]
Heel simpel:
3 eieren
150 gram suiker
150 gram bloem
snufje zout
Oven @ 200 Graden C
Ei + suiker zo'n 10-15 min dik en luchtig kloppen (geduld is een schone zaak)
Bloem + zout erdoor spatelen.
Op een bakplaat rondjes maken.
minuut of 12 bakken, voila
Optopic:
Net goulash op, nomnomnom![]()
Tnx, morgen even maken. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:51 schreef evo87 het volgende:
[..]
Heel simpel:
3 eieren
150 gram suiker
150 gram bloem
snufje zout
Oven @ 200 Graden C
Ontopic:
Hoeveel bloem moet er in dan? En hoort er geen rijsmiddel in eierkoeken?quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:51 schreef evo87 het volgende:
[..]
Heel simpel:
3 eieren
150 gram suiker
150 gram bloem
snufje zout
Oven @ 200 Graden C
Ontopic:
quote:Op zondag 18 september 2011 11:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Net even verse broodjes gehaald, ruiken goddelijk en zijn nog warm.
Maakt het nog uit wat voor bloem?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:40 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Hoeveel bloem moet er in dan? En hoort er geen rijsmiddel in eierkoeken?
Edit:laat maar, ben een beetje blind :p
ik heb ze net gemaakt, erg lekker! heb gewoon tarwebloem gebruiktquote:Op zondag 18 september 2011 12:26 schreef sjanette het volgende:
[..]
Maakt het nog uit wat voor bloem?
Wat was er mis mee?quote:Op zondag 18 september 2011 20:20 schreef JustinK het volgende:
Broodje Doner Kebab van de Appie. Viel beetje tegen
Vertel! Recept?quote:
Super makkelijk.quote:Op zondag 18 september 2011 20:48 schreef mascara-klodder het volgende:
TnxMisschien morgen even maken voor de lunch
Je soldaten waren op?quote:Op maandag 19 september 2011 07:37 schreef Under_Score het volgende:
ik ga vanavond maar eens een fles wijn burgermeester maken denk ik. even wat lekkers erbij halen. wat lekkere chips ofzo.
en voor het avond eten maak ik. hmm.
euh..
een salade denk ik. of vis.
oe lekker! ik had thee en 2 beschuitjes XL pure hagelslagquote:Op maandag 19 september 2011 09:27 schreef mascara-klodder het volgende:
thee en toast met zelfgemaakte eieersalade
dát is nog eens een idee.quote:
Koopmans (luchtige) cakemix kopen en er appelschijfjes in gooien, mocht je weinig tijd hebbenquote:Op maandag 19 september 2011 10:07 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dát is nog eens een idee.
even een recept zoeken
die zijn er met mijn bier vandoor. maar het wordt whisky IPV wijn, en de vis heb ik vanmiddag al gehad ( Wrap met zalmquote:
ik mijn enthousiasme vergeten dat ik geen cakevorm heb. morgen maar even een halen.quote:Op maandag 19 september 2011 10:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Koopmans (luchtige) cakemix kopen en er appelschijfjes in gooien, mocht je weinig tijd hebben
mijn dochter wilde vanochtend een citroen mee naar schoolquote:
quote:Op maandag 19 september 2011 13:28 schreef Under_Score het volgende:
ik mijn enthousiasme vergeten dat ik geen cakevorm heb. morgen maar even een halen.
quote:Op maandag 19 september 2011 15:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
stuk zelfgemaakte pizza van 5 dagen oud uit de koelkast en een paar glazen water
Jij durft. Ik hoop dat je er emotioneel niet van in de knoop raakt.quote:Op maandag 19 september 2011 17:00 schreef mascara-klodder het volgende:
zuurkoolstamppot met spekjes en rookworst
even mijn weekmenu omgegooid, had hier zo'n trek in.
quote:Op maandag 19 september 2011 18:09 schreef Gixxergirl het volgende:
Roerbak groenten met mager rundergehakt en salade
Kun je kernachtig beschrijven wat ik me bij 'herrie' moet voorstellen?quote:Op maandag 19 september 2011 18:54 schreef Bluezz het volgende:
Een heerlijke paddo-risotto met een salade incl. veel herrie![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 18:57 schreef Wereldpijn het volgende:
Kun je kernachtig beschrijven wat ik me bij 'herrie' moet voorstellen?
Dat werd vanavond, want het was me gisteravond nog niet mals genoeg. Toen maar gauw een afbakciabatta in de oven gedaan en er een soepje bij gegetenquote:Op zondag 18 september 2011 17:02 schreef Goodbye het volgende:
Draadjesvlees staat te pruttelen, vanavond lekker opeten met krielaardappeltjes en prei
Ok, bedankt voor de uitleg. Ik zal de post aan mijn vriendin laten lezen en dat merk ik het ooit wel.quote:Op maandag 19 september 2011 19:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ger. pijnboompitjes, ger. amandelen, sesamzaadjes, kleine tomaatjes, kruiden, balsamico, olie, komkommer, olijven eh oh en sla
Goed bezig, brother.quote:Op maandag 19 september 2011 19:40 schreef CrashO het volgende:
Chorizo Jambalaya zonder chorizo![]()
Heb er Sukuc doorheen gegooid (je moet toch wat als je 12 van die dingen in huis hebt), en een paar goede scheuten tabasco.
Was erg lekker![]()
[ afbeelding ]
van wie ben jij een kutkloon?quote:
Van Van Wolfswinkel. En nee, ik zal nooit eetfoto's posten. Sleep well.quote:Op maandag 19 september 2011 20:07 schreef mascara-klodder het volgende:
van w
[..]
van wie ben jij een kutkloon?
ik gok dat we over een tijdje zeer herkenbare eetfoto's gaan krijgen
ook tijd van de maand?quote:Op maandag 19 september 2011 21:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Had Sauzijnenbroodjes gemaakt. Heb er veel te veel van gegeten en ben nu een beetje misselijk en veel te vol gevreten.
red je dat nog? ik laat t altijd uren stoven en dan nog uren afkoelenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Had ineens zoveel zin in stoofpeertjes dus met net snel even weer naar de winkel gegaan om te halen. Lekker met rode wijn, basterdsuiker, kaneel, kruidnageltje en citroenrasp..
Dat gaat vanavond lekker koud door de vla
Moet kunnen, wij eten het toetje vaak pas na we alles hebben opgeruimd en alvast lekker hebben gedouchtquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
red je dat nog? ik laat t altijd uren stoven en dan nog uren afkoelen
Beetje vreemd ja, maar we hebben nog vakantie.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
eten, afruimen, douchen, toetje?
Ooooh ja net als het draadjesvleesch wat hier voorbij kwam krijg ik hier ook alweer zin anquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Had ineens zoveel zin in stoofpeertjes dus met net snel even weer naar de winkel gegaan om te halen. Lekker met rode wijn, basterdsuiker, kaneel, kruidnageltje en citroenrasp..
Dat gaat vanavond lekker koud door de vla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |