Dacht al zoiets. No worries en voor straks een lekker trusten meissie.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Staal, ik krijg dus helemaal de ene schijt dat pm zo dom doet. Probeer het morgen weer anders mail via facebook. X
Haha dappere tijd voor Snert.quote:Op dinsdag 13 september 2011 07:18 schreef mascara-klodder het volgende:
Snert. Gewoon omdat het kanEn natuurlijk thee
Geniet er maar gewoon lekker vanquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:04 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zeg t niet, ik blijf maar eten
quote:Op dinsdag 13 september 2011 07:18 schreef mascara-klodder het volgende:
Snert. Gewoon omdat het kanEn natuurlijk thee
ook lekker! dat gaat hier het weekend denk ik op het menuquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:50 schreef CrashO het volgende:
[..]
![]()
![]()
* CrashO gaat vanavond aan de zuurkool met worst![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:04 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zeg t niet, ik blijf maar eten
ik las een cavia yoghurtje toequote:Op dinsdag 13 september 2011 23:06 schreef FutureFairytale het volgende:
paar aardappelkroketjes, sateschnitzel en zure komkommersalade met een activia yoghurtje toe.
gezond heurquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
Een shitload groente (sperziebonen, spruiten, broccoli, bloemkool, paprika, rode ui, prei) met wat kipfilet, sambal en zwarte bonen prut
ziet er heerlijk uit!quote:Op woensdag 14 september 2011 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
Griekse yoghurt met honing en walnoten
is dat niet zuurig?quote:
Yup maar ik vind het heerlijk!quote:
En het is gezond!quote:Op woensdag 14 september 2011 18:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Yup maar ik vind het heerlijk!
en ik had nu ook even geen sinaasappel om erdoor te doen
ik niet met mijn tapasquote:Op woensdag 14 september 2011 18:30 schreef _Loki het volgende:
Vanavond fijn biefstuk met stoofpeertjes en aardappelpuree. Allemaal aan de winterpot
Lekker is dat hequote:Op woensdag 14 september 2011 20:49 schreef Mirjam het volgende:
ik had net een heel typisch ijsje bij de ijsboer, toffee-ijs met gezouten chocolade.
die chocola is echt maf, je verwacht het niet en dan is het ineens zout. intrigerend wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |