Wat was er mis mee?quote:Op zondag 18 september 2011 20:20 schreef JustinK het volgende:
Broodje Doner Kebab van de Appie. Viel beetje tegen
Vertel! Recept?quote:
Super makkelijk.quote:Op zondag 18 september 2011 20:48 schreef mascara-klodder het volgende:
TnxMisschien morgen even maken voor de lunch
Je soldaten waren op?quote:Op maandag 19 september 2011 07:37 schreef Under_Score het volgende:
ik ga vanavond maar eens een fles wijn burgermeester maken denk ik. even wat lekkers erbij halen. wat lekkere chips ofzo.
en voor het avond eten maak ik. hmm.
euh..
een salade denk ik. of vis.
oe lekker! ik had thee en 2 beschuitjes XL pure hagelslagquote:Op maandag 19 september 2011 09:27 schreef mascara-klodder het volgende:
thee en toast met zelfgemaakte eieersalade
dát is nog eens een idee.quote:
Koopmans (luchtige) cakemix kopen en er appelschijfjes in gooien, mocht je weinig tijd hebbenquote:Op maandag 19 september 2011 10:07 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dát is nog eens een idee.
even een recept zoeken
die zijn er met mijn bier vandoor. maar het wordt whisky IPV wijn, en de vis heb ik vanmiddag al gehad ( Wrap met zalmquote:
ik mijn enthousiasme vergeten dat ik geen cakevorm heb. morgen maar even een halen.quote:Op maandag 19 september 2011 10:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Koopmans (luchtige) cakemix kopen en er appelschijfjes in gooien, mocht je weinig tijd hebben
mijn dochter wilde vanochtend een citroen mee naar schoolquote:
quote:Op maandag 19 september 2011 13:28 schreef Under_Score het volgende:
ik mijn enthousiasme vergeten dat ik geen cakevorm heb. morgen maar even een halen.
quote:Op maandag 19 september 2011 15:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
stuk zelfgemaakte pizza van 5 dagen oud uit de koelkast en een paar glazen water
Jij durft. Ik hoop dat je er emotioneel niet van in de knoop raakt.quote:Op maandag 19 september 2011 17:00 schreef mascara-klodder het volgende:
zuurkoolstamppot met spekjes en rookworst
even mijn weekmenu omgegooid, had hier zo'n trek in.
quote:Op maandag 19 september 2011 18:09 schreef Gixxergirl het volgende:
Roerbak groenten met mager rundergehakt en salade
Kun je kernachtig beschrijven wat ik me bij 'herrie' moet voorstellen?quote:Op maandag 19 september 2011 18:54 schreef Bluezz het volgende:
Een heerlijke paddo-risotto met een salade incl. veel herrie![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 18:57 schreef Wereldpijn het volgende:
Kun je kernachtig beschrijven wat ik me bij 'herrie' moet voorstellen?
Dat werd vanavond, want het was me gisteravond nog niet mals genoeg. Toen maar gauw een afbakciabatta in de oven gedaan en er een soepje bij gegetenquote:Op zondag 18 september 2011 17:02 schreef Goodbye het volgende:
Draadjesvlees staat te pruttelen, vanavond lekker opeten met krielaardappeltjes en prei
Ok, bedankt voor de uitleg. Ik zal de post aan mijn vriendin laten lezen en dat merk ik het ooit wel.quote:Op maandag 19 september 2011 19:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ger. pijnboompitjes, ger. amandelen, sesamzaadjes, kleine tomaatjes, kruiden, balsamico, olie, komkommer, olijven eh oh en sla
Goed bezig, brother.quote:Op maandag 19 september 2011 19:40 schreef CrashO het volgende:
Chorizo Jambalaya zonder chorizo![]()
Heb er Sukuc doorheen gegooid (je moet toch wat als je 12 van die dingen in huis hebt), en een paar goede scheuten tabasco.
Was erg lekker![]()
[ afbeelding ]
van wie ben jij een kutkloon?quote:
Van Van Wolfswinkel. En nee, ik zal nooit eetfoto's posten. Sleep well.quote:Op maandag 19 september 2011 20:07 schreef mascara-klodder het volgende:
van w
[..]
van wie ben jij een kutkloon?
ik gok dat we over een tijdje zeer herkenbare eetfoto's gaan krijgen
ook tijd van de maand?quote:Op maandag 19 september 2011 21:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Had Sauzijnenbroodjes gemaakt. Heb er veel te veel van gegeten en ben nu een beetje misselijk en veel te vol gevreten.
red je dat nog? ik laat t altijd uren stoven en dan nog uren afkoelenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Had ineens zoveel zin in stoofpeertjes dus met net snel even weer naar de winkel gegaan om te halen. Lekker met rode wijn, basterdsuiker, kaneel, kruidnageltje en citroenrasp..
Dat gaat vanavond lekker koud door de vla
Moet kunnen, wij eten het toetje vaak pas na we alles hebben opgeruimd en alvast lekker hebben gedouchtquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
red je dat nog? ik laat t altijd uren stoven en dan nog uren afkoelen
Beetje vreemd ja, maar we hebben nog vakantie.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
eten, afruimen, douchen, toetje?
Ooooh ja net als het draadjesvleesch wat hier voorbij kwam krijg ik hier ook alweer zin anquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Had ineens zoveel zin in stoofpeertjes dus met net snel even weer naar de winkel gegaan om te halen. Lekker met rode wijn, basterdsuiker, kaneel, kruidnageltje en citroenrasp..
Dat gaat vanavond lekker koud door de vla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |