SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76, Symphonic en Melting.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Wel eens, of zorg je ervoor dat het altijd zo glad is als de billetjes van een baby?quote:Op maandag 12 september 2011 20:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Borsthaar haal ik ook wel eens weg
Ow, geen naamtopic voor bert dus?quote:Op maandag 12 september 2011 20:22 schreef RockNijntje het volgende:
Nee JJH, ik bedoel niet je kat.
Hindsight, moet het altijd wel duidelijk geweest zijn. Mijn realisatie kwam rond mijn 13e jaar, toen iedereen in de klas ongeveer vriendinnetjes kreeg (de jongens dan) en ik maar niks voelde voor meisjes.quote:Op maandag 12 september 2011 20:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
wist jij meteen dat je homo was of
en wanneer ben je uit de kast gekomen
Hoezo?quote:Op maandag 12 september 2011 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
Aw wat schattig, rocknijntje is de nieuwe Heloef
Dat zeggen Viro en ik ook maar ze ontkennenquote:Op maandag 12 september 2011 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
Aw wat schattig, rocknijntje is de nieuwe Heloef
Ik zie een match
Uhhm, wat jij wilquote:
Wellus, jij bent Bert.quote:Op maandag 12 september 2011 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb heul geen Bert. Kut-tt, onwaar, verworpen.
vrouwelijke heloef bedoelde ikquote:
echt hequote:Op maandag 12 september 2011 20:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat zeggen Viro en ik ook maar ze ontkennen
quote:Op maandag 12 september 2011 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb heul geen Bert. Kut-tt, onwaar, verworpen.
okequote:Op maandag 12 september 2011 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hindsight, moet het altijd wel duidelijk geweest zijn. Mijn realisatie kwam rond mijn 13e jaar, toen iedereen in de klas ongeveer vriendinnetjes kreeg (de jongens dan) en ik maar niks voelde voor meisjes.
Toen kwam er een proces van erkenning, acceptatie, zelfhaat, denken dat ik het wel weg kon stoppen en uiteindelijk voor mezelf gewoon gezegd "het is nou eenmaal zo."
En toen ik 17 was kwam ik uit de kast (tegen mijn ouders, iets daarvoor was het op school al bekend).
God heeft het zo gewild.quote:Op maandag 12 september 2011 20:22 schreef Watertornado het volgende:
Heloef is er, en ik open net de Orval.
Ik doe het voor de R49'ers, ze houden van mijn TT'squote:Op maandag 12 september 2011 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vrouwelijke heloef bedoelde ik
Lapo-hunters
Voor mij hoef je het niet te doen hoor, is best irritantquote:Op maandag 12 september 2011 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik doe het voor de R49'ers, ze houden van mijn TT's. /
doeiquote:Op maandag 12 september 2011 20:25 schreef Koen66 het volgende:
Zowww... Koffie drinken en tv kijken (CSI)
Latersss
Ach joh, we zitten in ONZquote:Op maandag 12 september 2011 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor mij hoef je het niet te doen hoor, is best irritant
Oh ja, in mijn vriendenkring is een Bert een unibrow, dus kan je best een Bert hebben.quote:Op maandag 12 september 2011 20:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhhm, wat jij wil.
[..]
Wellus, jij bent Bert.
Oh, er staat "heb".
faalquote:Op maandag 12 september 2011 20:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[img=360]http://img.shirtcity.com/(...)5p927459z6r3c3f0.png[/img
http://www.shirtcity.nl/humor-t-shirts/ heeft ook echt toffe shirts![]()
Gelukkig luister ik nietquote:
kweet.. gebeurd wel vaker de laatst tijd.. hoofd bij andere dingen enzoquote:
Iksnaps.quote:Op maandag 12 september 2011 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, in mijn vriendenkring is een Bert een unibrow, dus kan je best een Bert hebben.
Knetter is verlieeeehiefdquote:Op maandag 12 september 2011 20:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kweet.. gebeurd wel vaker de laatst tijd.. hoofd bij andere dingen enzo
oh wacht dat wel jaquote:
Wel dusquote:Op maandag 12 september 2011 20:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh wacht dat wel ja
voor de rest ontken ik alles .. echt alles.. gevoelens enzo.. nee ik doe er niet aan en ik vind zekerweten helemaal niemand leuk.. echt waar hoor
Het kan niet officieel.quote:Op maandag 12 september 2011 20:27 schreef RockNijntje het volgende:
Je kan wel met jezelf trouwen ofzoiets, toch?
ben vliefd op mijzelf en op een broodje kaasquote:
Ik zou er niet aan moeten denken om de rest van m'n leven met mezelf door het leven te moeten.quote:Op maandag 12 september 2011 20:27 schreef RockNijntje het volgende:
Je kan wel met jezelf trouwen ofzoiets, toch?
ik geloof jequote:Op maandag 12 september 2011 20:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh wacht dat wel ja
voor de rest ontken ik alles .. echt alles.. gevoelens enzo.. nee ik doe er niet aan en ik vind zekerweten helemaal niemand leuk.. echt waar hoor
ik wist wel dat ik op jou kon bouwenquote:
wel usquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 20:29 schreef WickedTunes het volgende:
Taking me from behind? Vies liedje!!
Keihard in de reet te beuken konden de engelsen neit verstaan denk ik.quote:Op maandag 12 september 2011 20:29 schreef WickedTunes het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2011 20:29 schreef WickedTunes het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2011 20:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
omg.. ik luisterde niet goed naar de tekst.. hoor ineens take him from behind.. ik moest lachen
je weet tochquote:Op maandag 12 september 2011 20:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wist wel dat ik op jou kon bouwen
Ik ga luisterenquote:Op maandag 12 september 2011 20:29 schreef WickedTunes het volgende:
oeh.. goed punt.quote:
Hou op... ik ga stuk hierquote:Op maandag 12 september 2011 20:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Keihard in de reet te beuken konden de engelsen neit verstaan denk ik.
Ik ben zo geweldig dat moet gewoon gedeeld worden met iemand.quote:Op maandag 12 september 2011 20:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken om de rest van m'n leven met mezelf door het leven te moeten.
Kan, ik ben toch al verkoudenquote:Op maandag 12 september 2011 20:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oeh.. goed punt.
wicked trouwen? ow wacht.. dat zou ik al met ST doen geloof ikvrijen op een hoekje dan? wicked?
Ik weet niet over een eventuele partner wel zoveel Hans aankan.quote:Op maandag 12 september 2011 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben zo geweldig dat moet gewoon gedeeld worden met iemand.
quote:zo 02 jan 2011, 11:54
Vrouw trouwt met zichzelf
AMSTERDAM - De 45-jarige Chen Ching uit Nantoe in Taiwan is gisteren met zichzelf getrouwd op de 100-ste geboortedag van de Chinese republiek.
Chen Ching wordt door haar moeder naar het altaar begeleid.
Foto: EPA
Omdat het getal 100 geluk brengt, trouwen gisteren in Taiwan 7000 stelletjes. Chen Ching wilde de gelegenheid niet voorbij laten gaan ondanks het feit dat ze geen partner heeft. In een reactie zegt ze zelf: Ik ben blij dat ik mezelf ben tegengekomen en ik ben op mijzelf verliefd geworden. Chen Ching is niet de eerste die het monohuwelijk omarmt. Een maand geleden was er ook een vrouw in Taipei die voor het eigenhuwelijk koos.
Ik zou echt direct met mezelf trouwenquote:Op maandag 12 september 2011 20:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken om de rest van m'n leven met mezelf door het leven te moeten.
Join the club, ik ook al twee weken.quote:Op maandag 12 september 2011 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan, ik ben toch al verkouden
Het is niet officieel he.quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 20:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zou echt direct met mezelf trouwengeen enkele dag is dan saai
maar zou ook wel met jou doen hoor
ST? SuikerTaartje?quote:Op maandag 12 september 2011 20:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oeh.. goed punt.
wicked trouwen? ow wacht.. dat zou ik al met ST doen geloof ikvrijen op een hoekje dan? wicked?
Ik wil hetquote:
Is het zo erg?quote:Op maandag 12 september 2011 20:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet niet over een eventuele partner wel zoveel Hans aankan.
Ik pas net...quote:Op maandag 12 september 2011 20:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Join the club, ik ook al twee weken.
Zo ongeveer de hele dag.quote:Op maandag 12 september 2011 20:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik pas net...
Hmm. Ik zat heul lang naast jou zaterdag..hmmm.
Uhuquote:
ja beeb?quote:
kloptquote:Op maandag 12 september 2011 20:32 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ST? SuikerTaartje?enne... wij zouden eerst al het andere doen he?
het is iig tot de dood haar scheidtquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 20:33 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
het is iig tot de dood haar scheidt![]()
![]()
quote:Op maandag 12 september 2011 20:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Uhu
[..]
ja beeb?
[..]
klopt
Van wat eigenlijk.quote:Op maandag 12 september 2011 20:33 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
het is iig tot de dood haar scheidt![]()
![]()
had je mijn nieuwe piercing al gezien?quote:Op maandag 12 september 2011 20:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Uhu
[..]
ja beeb?
[..]
klopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan nog een deeltje ''Geweldige user'', als in, ik,quote:Op maandag 12 september 2011 20:33 schreef Watertornado het volgende:
Dit topic: 1/3 Redactie Frontpage, 1/3 Moderators, 1/3 normale users.
Hihi, of zou het door de ijsblokjes zijn gekomen denk je?quote:
Iedereen is redactie frontpage ofzo, die telt niet, stelt niks voor.quote:Op maandag 12 september 2011 20:33 schreef Watertornado het volgende:
Dit topic: 1/3 Redactie Frontpage, 1/3 Moderators, 1/3 normale users.
Zoals al eerder gezegd behoor ik ook tot deze groep.quote:Op maandag 12 september 2011 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En dan nog een deeltje ''Geweldige user'', als in, ik,
quote:Op maandag 12 september 2011 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
had je mijn nieuwe piercing al gezien?rooie oortjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
[..]
had je mijn nieuwe piercing al gezien?Donders, zelfs aardbeien zijn jaloers op jouw oor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Dat was wel tof inderdaad.quote:Op maandag 12 september 2011 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, of zou het door de ijsblokjes zijn gekomen denk je?
[..]
had je mijn nieuwe piercing al gezien?hadttt ik nog niettttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een rood oortje, dacht je aan mij
ja he.. ja kwist het wel
mooien piercinghihi als ik water in jou giet.. en jouw piercings uitdoe dan kan ik de bloemen water geven met jou
tevens.. love is in the air
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op maandag 12 september 2011 20:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hadttt ik nog niettttwat een rood oortje, dacht je aan mij
ja he.. ja kwist het wel
mooien piercinghihi als ik water in jou giet.. en jouw piercings uitdoe dan kan ik de bloemen water geven met jou
Ik wordt een keer bestempeld als 'normaal'quote:Op maandag 12 september 2011 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je gaat weer soppen?quote:Op maandag 12 september 2011 20:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Twee is perfecto.quote:Op maandag 12 september 2011 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd behoor ik ook tot deze groep.
nee, ga zo wel rokenquote:
QFT en omdat het kanquote:Op maandag 12 september 2011 20:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Knetter is gewoon knetter
Ja, maar jij bent Bella!quote:Op maandag 12 september 2011 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Net vers gezet op de foto, ik heb veel kraakbeen blijkt, dus hij flink doorduwen enzoquote:Op maandag 12 september 2011 20:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hadttt ik nog niettttwat een rood oortje, dacht je aan mij
ja he.. ja kwist het wel
Inderdaad, niemand meer aan toevoegen.quote:
Nooooeeee doe maar niet.quote:Op maandag 12 september 2011 20:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent Bella!
*probeert een Gerard Butler in elkaar te giffen*
Vandaar dat je geen zin normaal kon zeggen vooor die mic... Knetter toch: toch niet achter in z'n broek laten glijden hequote:
Nee, dat was op de KSC meet zaterdag, gingen we met ijsblokjes spelen.quote:Op maandag 12 september 2011 20:37 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Vandaar dat je geen zin normaal kon zeggen vooor die mic... Knetter toch: toch niet achter in z'n broek laten glijden hehahahahaaaa
* WickedTunes ziet t nu wel allemaal voor zich...![]()
dus je dacht niet aan mijquote:Op maandag 12 september 2011 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Net vers gezet op de foto, ik heb veel kraakbeen blijkt, dus hij flink doorduwen enzoKlein oortje ook enzo
En beetje verbrand ook
Een oorgieter
Een grote orgie, die meetsquote:Op maandag 12 september 2011 20:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, dat was op de KSC meet zaterdag, gingen we met ijsblokjes spelen.
Ik glijd ook altijd uit als ik naar buiten wil.quote:Op maandag 12 september 2011 20:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een grote orgie, die meets...
Kom je ook?quote:Op maandag 12 september 2011 20:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
THIS IS HELMONDquote:
Ik denk altijd aan jouquote:Op maandag 12 september 2011 20:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dus je dacht niet aan mij
ik zie nou voor mij dat ik water in je mond giet.. en jij je neus dichthoud.. en ik je bij je voeten oppak ofzoen dan de tuin water geef door jou op je kop te hangen
![]()
Kon je niet?quote:Op maandag 12 september 2011 20:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Leugens, of ik ga naar de verkeerde meets kan ook.quote:Op maandag 12 september 2011 20:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat Helmond het nieuwe Groningen is?quote:
ik ook aan jouquote:Op maandag 12 september 2011 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan jouwhehehehe als ik kon painten had ik er een mooie kleurplaat van gemaakt
Lyn Collins - Think.quote:Op maandag 12 september 2011 20:40 schreef JJH het volgende:
Waar voor sample zit hier in? Ik kan er niet opkomen.
Dan moet ik weer denken aan.quote:
Klopt.quote:
zocht je deze?quote:Op maandag 12 september 2011 20:42 schreef WickedTunes het volgende:
Dit is goede versie!!
Te gekke muziekjes Faithy
Oke, maar dan alleen met jou. Waar dumpen we de restquote:
In de kast ofzoquote:Op maandag 12 september 2011 20:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oke, maar dan alleen met jou. Waar dumpen we de rest?
Jij moet echt vaker draaien dus he?quote:Op maandag 12 september 2011 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zocht je deze?
Ja ik ben vrolijk
Daar zit de helft al in!quote:
Nee, want dan kom jij ineens uit de kast en en en... neequote:
quote:Op maandag 12 september 2011 20:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, want dan kom jij ineens uit de kast en en en... nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nummer 4
quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
Volgend jaar de Daith laten zetten, als ik durfZiet er pijnlijk uit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nummer 4Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Volgend jaar de Daith laten zetten, als ik durfWaaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nummer 4![]()
![]()
Beter onethisch dan oneetbaar
Volgend jaar de Daith laten zetten, als ik durfDaar zit nauwelijks kraakbeen joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nummer 4“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:
quote:
Halllllloonquote:
Heb jij geen foto van je gebit voor mij?quote:Op maandag 12 september 2011 20:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daar zit nauwelijks kraakbeen joh.
quote:
Gr grquote:
Waarom wil je dat?quote:Op maandag 12 september 2011 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij geen foto van je gebit voor mij?
Je bent amateurtandarts?quote:Op maandag 12 september 2011 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij geen foto van je gebit voor mij?
Omdat ik de ongelooflijke schoonheid van jouw tandjes graag wil vergelijken met iemand anders die ik ook een mooi gebit vind hebben.quote:
Ik lach wel gewoon heel veel als ik je weer meet. Als een Cheshire Cat loop ik rond dan.quote:Op maandag 12 september 2011 20:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat ik de ongelooflijke schoonheid van jouw tandjes graag wil vergelijken met iemand anders die ik ook een mooi gebit vind hebben.
Ik denk dat ik een gebittenfetisj ga ontwikkelen.
Het spijt me lieverd.quote:Op maandag 12 september 2011 20:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zag dat jij mijn naam niet goed wist
Thxquote:Op maandag 12 september 2011 20:45 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Jij moet echt vaker draaien dus he?
Ja dat is altijd leuk.quote:Op maandag 12 september 2011 20:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik lach wel gewoon heel veel als ik je weer meet. Als een Cheshire Cat loop ik rond dan.
Heeft ze iets aan haar gebit laten doen, een beugel of iets anders?quote:Op maandag 12 september 2011 20:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja dat is altijd leuk.
Ik denk namelijk dat ik de persoon heb gevonden met het mooiste gebit op aarde maar toen moest ik opeens nog aan jou denken en toen ging ik twijfelen.
Ja dat weet ik niet, ik ben natuurlijk veels te autistisch om een mailtje aan haar daarover te weiden maar ik zou het moeten vragen.quote:Op maandag 12 september 2011 20:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heeft ze iets aan haar gebit laten doen, een beugel of iets anders?
Beetje denken dat het Merel92 isquote:
Dat Skype gesprek met jou en Knetter.quote:Op maandag 12 september 2011 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Thx![]()
Einde van de maand een show met een vriendin van mijDie is net zo gek als knetter
Met of zonder drank?quote:Op maandag 12 september 2011 20:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ga jij zo ook nog draaien?WOW dit wordt echt de beste avond uit mijn leven
De grote vraag is: komt Jam Rock wél of niet voorbij?quote:Op maandag 12 september 2011 20:51 schreef ValHallen het volgende:
Zo, de verkapte Bob Marley tribute is klaar.
quote:Op maandag 12 september 2011 20:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Beetje denken dat het Merel92 isIk voel me diep gekwetst
quote:Op maandag 12 september 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat Skype gesprek met jou en Knetter.![]()
Dat was gewoon een half uur gegiechel.
Ja precies, want ik heb nooit zoiets laten doen aan mijn gebit, dus wat dat betreft zit ik gebeiteld.quote:Op maandag 12 september 2011 20:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet, ik ben natuurlijk veels te autistisch om een mailtje aan haar daarover te weiden maar ik zou het moeten vragen.
Het spijt me!quote:Op maandag 12 september 2011 20:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Beetje denken dat het Merel92 isIk voel me diep gekwetst
Welquote:Op maandag 12 september 2011 20:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De grote vraag is: komt Jam Rock wél of niet voorbij?
Ik weet niet of ik dat ooit kanquote:Op maandag 12 september 2011 20:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Het spijt me!Vergeef me alsjeblieft!
Hm, dan moet ik het haar toch even vragen.quote:Op maandag 12 september 2011 20:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja precies, want ik heb nooit zoiets laten doen aan mijn gebit, dus wat dat betreft zit ik gebeiteld.
nou het is wel hard hoor bij mijquote:Op maandag 12 september 2011 20:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daar zit nauwelijks kraakbeen joh.
Niet?quote:
wij moeten een keer samen draaienquote:
ja eensquote:Op maandag 12 september 2011 20:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wij moeten een keer samen draaiendat moet gewoon
met mic enzo
quote:Op maandag 12 september 2011 20:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wij moeten een keer samen draaiendat moet gewoon
met mic enzo
Jullie gaan beter zijn dan Symp en ik.quote:
dat weet ik niet.. denk slechter want giechel enzoquote:Op maandag 12 september 2011 20:55 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Jullie gaan beter zijn dan Symp en ik.
Maar je hebt daar toch amper wat om het doorheen te doen?quote:Op maandag 12 september 2011 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou het is wel hard hoor bij mij
Nou oke, heel misschien als je lief bent.quote:
quote:
OHNOZ je laatste nummer!quote:Op maandag 12 september 2011 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
Het volgende liedje heb ik op als cocktail
gaat best lukkenquote:Op maandag 12 september 2011 20:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar je hebt daar toch amper wat om het doorheen te doen?
[..]
Nou oke, heel misschien als je lief bent.
wij waren echt goedquote:Op maandag 12 september 2011 20:56 schreef ValHallen het volgende:
Mensen die nog nooit een show hebben gedaan met C_A
Mensen die nog nooit ceremoniemeester waren op een bruiloft van C_Aquote:Op maandag 12 september 2011 20:56 schreef ValHallen het volgende:
Word ik nu ge-emogift?quote:Op maandag 12 september 2011 20:56 schreef ValHallen het volgende:
Wat is een inner-conch?quote:Op maandag 12 september 2011 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gaat best lukken
Ik dacht dat die inner-conch bij mij ook niet kon, maar toch zit-ie erin
Dusquote:Op maandag 12 september 2011 20:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Zegt de puber die nog niet eens alcohol mag kopen
Mensen die gewoon alles gemist hebben.quote:Op maandag 12 september 2011 20:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen die nog nooit ceremoniemeester waren op een bruiloft van C_A
Ik zal lief zijn.quote:Op maandag 12 september 2011 20:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nou oke, heel misschien als je lief bent.
Wist ik het maar Hansie, wist ik het maar...quote:
Ik heb zelfs de samenvatting gemistquote:Op maandag 12 september 2011 20:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Mensen die gewoon alles gemist hebben.
Oké, op de samenvatting na.
die piercing die ik heb, zie post 88quote:Op maandag 12 september 2011 20:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Word ik nu ge-emogift?
[..]
Wat is een inner-conch?
http://soundcloud.com/luke-reijmerink/fok-huwelijk-samenvattingquote:Op maandag 12 september 2011 20:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb zelfs de samenvatting gemist
quote:Op maandag 12 september 2011 20:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen die nog nooit ceremoniemeester waren op een bruiloft van C_A
Mensen die nog nooit aangerand zijn door C_Aquote:Op maandag 12 september 2011 20:58 schreef Bellatrix het volgende:
Mensen die nog nooit midden in de nacht gezoend zijn door c_a.
Die was wel geniaal gemaakt, maar toch net niet.quote:Op maandag 12 september 2011 20:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb zelfs de samenvatting gemist
Je mist er weinig aan hoor.quote:Op maandag 12 september 2011 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal lief zijn.
[..]
Wist ik het maar Hansie, wist ik het maar...
Goedzoquote:
Ah okequote:Op maandag 12 september 2011 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die piercing die ik heb, zie post 88
Ahquote:Op maandag 12 september 2011 20:59 schreef heloef het volgende:
[..]
http://soundcloud.com/luke-reijmerink/fok-huwelijk-samenvatting
quote:Op maandag 12 september 2011 20:58 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2011 20:58 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wel.quote:Op maandag 12 september 2011 21:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben nog nooit aangerand door c_a
Wiesdaquote:Uploaded by:
luke-reijmerink
Neequote:Op maandag 12 september 2011 21:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben nog nooit aangerand door c_a
Dj lukequote:
light-lukequote:
volgens mij wel.. heb mail gestuurd en die gekopieerd en geplaktquote:
Ik ben in mijn kont geknepen door jou.quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 21:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
volgens mij wel.. heb mail gestuurd en die gekopieerd en geplakt
Dan zou ik het ook niet weten.quote:Op maandag 12 september 2011 21:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
volgens mij wel.. heb mail gestuurd en die gekopieerd en geplakt
in Amsterdam of Utrecht? Of beidenquote:Op maandag 12 september 2011 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben in mijn kont geknepen door jou.
Gadver, pervertquote:Op maandag 12 september 2011 21:03 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Dus een Fanta voor jou.
[ afbeelding ]
Geniet ervan
Lust ik niet want prikquote:Op maandag 12 september 2011 21:03 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Dus een Fanta voor jou.
[ afbeelding ]
Geniet ervan
Amsterdam.quote:Op maandag 12 september 2011 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in Amsterdam of Utrecht? Of beiden
Bij Myr kan niet, want toen was ik te verlegen
quote:
Je mag de mijne hebbenquote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik wil ook fanta van _fanta
* the-brother-of-uzunumaki vangt hemquote:Op maandag 12 september 2011 21:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je mag de mijne hebben. * RockNijntje gooit flesje Fanta naar Broertje. VANGUHH
!
Huuuuuuuuu waarom nietquote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gadver, pervertJe stuurt toch geen naaktpics naar een meisje van 15 man.
Yeahquote:Op maandag 12 september 2011 21:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
* the-brother-of-uzunumaki vangt hem![]()
en ga je ook pratenquote:Op maandag 12 september 2011 21:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
een uur lang songs from the 80's die geen hits waren..
Er komen zo wat naaktpics van mijn hete lichaam jou richting op.quote:
NoNquote:Op maandag 12 september 2011 21:07 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
en ga je ook praten
quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 21:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Er komen zo wat naaktpics van mijn hete lichaam jou richting op.
kheb geen mic schatquote:
Kan je dr zo niet ff lekkere dansplaat ingooien, Heb zin om te dansen!quote:Op maandag 12 september 2011 21:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Je kunt het ook zo bekijken.. ik ga een poos zonder mic draaien.. en als ik dan weer een mic heb dan ga ik gelijk bam knettertoffe shows doen
Meid crisis, bel de branweer, ambulance, politie!quote:
Chocomelquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 21:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
* the-brother-of-uzunumaki gooit een mic naar knetter vanguhh
quote:
We zitten op een lijn Hans.quote:
neequote:Op maandag 12 september 2011 21:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]je hebt um kapot gegooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |