ben vliefd op mijzelf en op een broodje kaasquote:
Ik zou er niet aan moeten denken om de rest van m'n leven met mezelf door het leven te moeten.quote:Op maandag 12 september 2011 20:27 schreef RockNijntje het volgende:
Je kan wel met jezelf trouwen ofzoiets, toch?
ik geloof jequote:Op maandag 12 september 2011 20:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh wacht dat wel ja
voor de rest ontken ik alles .. echt alles.. gevoelens enzo.. nee ik doe er niet aan en ik vind zekerweten helemaal niemand leuk.. echt waar hoor
ik wist wel dat ik op jou kon bouwenquote:
wel usquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 20:29 schreef WickedTunes het volgende:
Taking me from behind? Vies liedje!!
Keihard in de reet te beuken konden de engelsen neit verstaan denk ik.quote:Op maandag 12 september 2011 20:29 schreef WickedTunes het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2011 20:29 schreef WickedTunes het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2011 20:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
omg.. ik luisterde niet goed naar de tekst.. hoor ineens take him from behind.. ik moest lachen
je weet tochquote:Op maandag 12 september 2011 20:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wist wel dat ik op jou kon bouwen
Ik ga luisterenquote:Op maandag 12 september 2011 20:29 schreef WickedTunes het volgende:
oeh.. goed punt.quote:
Hou op... ik ga stuk hierquote:Op maandag 12 september 2011 20:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Keihard in de reet te beuken konden de engelsen neit verstaan denk ik.
Ik ben zo geweldig dat moet gewoon gedeeld worden met iemand.quote:Op maandag 12 september 2011 20:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken om de rest van m'n leven met mezelf door het leven te moeten.
Kan, ik ben toch al verkoudenquote:Op maandag 12 september 2011 20:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oeh.. goed punt.
wicked trouwen? ow wacht.. dat zou ik al met ST doen geloof ikvrijen op een hoekje dan? wicked?
Ik weet niet over een eventuele partner wel zoveel Hans aankan.quote:Op maandag 12 september 2011 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben zo geweldig dat moet gewoon gedeeld worden met iemand.
quote:zo 02 jan 2011, 11:54
Vrouw trouwt met zichzelf
AMSTERDAM - De 45-jarige Chen Ching uit Nantoe in Taiwan is gisteren met zichzelf getrouwd op de 100-ste geboortedag van de Chinese republiek.
Chen Ching wordt door haar moeder naar het altaar begeleid.
Foto: EPA
Omdat het getal 100 geluk brengt, trouwen gisteren in Taiwan 7000 stelletjes. Chen Ching wilde de gelegenheid niet voorbij laten gaan ondanks het feit dat ze geen partner heeft. In een reactie zegt ze zelf: Ik ben blij dat ik mezelf ben tegengekomen en ik ben op mijzelf verliefd geworden. Chen Ching is niet de eerste die het monohuwelijk omarmt. Een maand geleden was er ook een vrouw in Taipei die voor het eigenhuwelijk koos.
Ik zou echt direct met mezelf trouwenquote:Op maandag 12 september 2011 20:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken om de rest van m'n leven met mezelf door het leven te moeten.
Join the club, ik ook al twee weken.quote:Op maandag 12 september 2011 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan, ik ben toch al verkouden
Het is niet officieel he.quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 20:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zou echt direct met mezelf trouwengeen enkele dag is dan saai
maar zou ook wel met jou doen hoor
ST? SuikerTaartje?quote:Op maandag 12 september 2011 20:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oeh.. goed punt.
wicked trouwen? ow wacht.. dat zou ik al met ST doen geloof ikvrijen op een hoekje dan? wicked?
Ik wil hetquote:
Is het zo erg?quote:Op maandag 12 september 2011 20:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet niet over een eventuele partner wel zoveel Hans aankan.
Ik pas net...quote:Op maandag 12 september 2011 20:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Join the club, ik ook al twee weken.
Zo ongeveer de hele dag.quote:Op maandag 12 september 2011 20:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik pas net...
Hmm. Ik zat heul lang naast jou zaterdag..hmmm.
Uhuquote:
ja beeb?quote:
kloptquote:Op maandag 12 september 2011 20:32 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ST? SuikerTaartje?enne... wij zouden eerst al het andere doen he?
het is iig tot de dood haar scheidtquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 20:33 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
het is iig tot de dood haar scheidt![]()
![]()
quote:Op maandag 12 september 2011 20:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Uhu
[..]
ja beeb?
[..]
klopt
Van wat eigenlijk.quote:Op maandag 12 september 2011 20:33 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
het is iig tot de dood haar scheidt![]()
![]()
had je mijn nieuwe piercing al gezien?quote:Op maandag 12 september 2011 20:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Uhu
[..]
ja beeb?
[..]
klopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan nog een deeltje ''Geweldige user'', als in, ik,quote:Op maandag 12 september 2011 20:33 schreef Watertornado het volgende:
Dit topic: 1/3 Redactie Frontpage, 1/3 Moderators, 1/3 normale users.
Hihi, of zou het door de ijsblokjes zijn gekomen denk je?quote:
Iedereen is redactie frontpage ofzo, die telt niet, stelt niks voor.quote:Op maandag 12 september 2011 20:33 schreef Watertornado het volgende:
Dit topic: 1/3 Redactie Frontpage, 1/3 Moderators, 1/3 normale users.
Zoals al eerder gezegd behoor ik ook tot deze groep.quote:Op maandag 12 september 2011 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En dan nog een deeltje ''Geweldige user'', als in, ik,
quote:Op maandag 12 september 2011 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
had je mijn nieuwe piercing al gezien?rooie oortjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
[..]
had je mijn nieuwe piercing al gezien?Donders, zelfs aardbeien zijn jaloers op jouw oor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Dat was wel tof inderdaad.quote:Op maandag 12 september 2011 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, of zou het door de ijsblokjes zijn gekomen denk je?
[..]
had je mijn nieuwe piercing al gezien?hadttt ik nog niettttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een rood oortje, dacht je aan mij
ja he.. ja kwist het wel
mooien piercinghihi als ik water in jou giet.. en jouw piercings uitdoe dan kan ik de bloemen water geven met jou
tevens.. love is in the air
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |