ST? SuikerTaartje?quote:Op maandag 12 september 2011 20:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oeh.. goed punt.
wicked trouwen? ow wacht.. dat zou ik al met ST doen geloof ikvrijen op een hoekje dan? wicked?
Ik wil hetquote:
Is het zo erg?quote:Op maandag 12 september 2011 20:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet niet over een eventuele partner wel zoveel Hans aankan.
Ik pas net...quote:Op maandag 12 september 2011 20:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Join the club, ik ook al twee weken.
Zo ongeveer de hele dag.quote:Op maandag 12 september 2011 20:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik pas net...
Hmm. Ik zat heul lang naast jou zaterdag..hmmm.
Uhuquote:
ja beeb?quote:
kloptquote:Op maandag 12 september 2011 20:32 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ST? SuikerTaartje?enne... wij zouden eerst al het andere doen he?
het is iig tot de dood haar scheidtquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 20:33 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
het is iig tot de dood haar scheidt![]()
![]()
quote:Op maandag 12 september 2011 20:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Uhu
[..]
ja beeb?
[..]
klopt
Van wat eigenlijk.quote:Op maandag 12 september 2011 20:33 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
het is iig tot de dood haar scheidt![]()
![]()
had je mijn nieuwe piercing al gezien?quote:Op maandag 12 september 2011 20:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Uhu
[..]
ja beeb?
[..]
klopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan nog een deeltje ''Geweldige user'', als in, ik,quote:Op maandag 12 september 2011 20:33 schreef Watertornado het volgende:
Dit topic: 1/3 Redactie Frontpage, 1/3 Moderators, 1/3 normale users.
Hihi, of zou het door de ijsblokjes zijn gekomen denk je?quote:
Iedereen is redactie frontpage ofzo, die telt niet, stelt niks voor.quote:Op maandag 12 september 2011 20:33 schreef Watertornado het volgende:
Dit topic: 1/3 Redactie Frontpage, 1/3 Moderators, 1/3 normale users.
Zoals al eerder gezegd behoor ik ook tot deze groep.quote:Op maandag 12 september 2011 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En dan nog een deeltje ''Geweldige user'', als in, ik,
quote:Op maandag 12 september 2011 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
had je mijn nieuwe piercing al gezien?rooie oortjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
[..]
had je mijn nieuwe piercing al gezien?Donders, zelfs aardbeien zijn jaloers op jouw oor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Dat was wel tof inderdaad.quote:Op maandag 12 september 2011 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, of zou het door de ijsblokjes zijn gekomen denk je?
[..]
had je mijn nieuwe piercing al gezien?hadttt ik nog niettttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een rood oortje, dacht je aan mij
ja he.. ja kwist het wel
mooien piercinghihi als ik water in jou giet.. en jouw piercings uitdoe dan kan ik de bloemen water geven met jou
tevens.. love is in the air
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |