quote:Op maandag 12 september 2011 20:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hadttt ik nog niettttwat een rood oortje, dacht je aan mij
ja he.. ja kwist het wel
mooien piercinghihi als ik water in jou giet.. en jouw piercings uitdoe dan kan ik de bloemen water geven met jou
tevens.. love is in the air
Ik wordt een keer bestempeld als 'normaal'quote:Op maandag 12 september 2011 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En dan nog een deeltje ''Geweldige user'', als in, ik,
Je gaat weer soppen?quote:Op maandag 12 september 2011 20:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Twee is perfecto.quote:Op maandag 12 september 2011 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd behoor ik ook tot deze groep.
nee, ga zo wel rokenquote:
QFT en omdat het kanquote:Op maandag 12 september 2011 20:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Knetter is gewoon knetter
Ja, maar jij bent Bella!quote:Op maandag 12 september 2011 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En dan nog een deeltje ''Geweldige user'', als in, ik,
Net vers gezet op de foto, ik heb veel kraakbeen blijkt, dus hij flink doorduwen enzoquote:Op maandag 12 september 2011 20:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hadttt ik nog niettttwat een rood oortje, dacht je aan mij
ja he.. ja kwist het wel
mooien piercinghihi als ik water in jou giet.. en jouw piercings uitdoe dan kan ik de bloemen water geven met jou
Inderdaad, niemand meer aan toevoegen.quote:
Nooooeeee doe maar niet.quote:Op maandag 12 september 2011 20:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent Bella!
*probeert een Gerard Butler in elkaar te giffen*
Vandaar dat je geen zin normaal kon zeggen vooor die mic... Knetter toch: toch niet achter in z'n broek laten glijden hequote:
Nee, dat was op de KSC meet zaterdag, gingen we met ijsblokjes spelen.quote:Op maandag 12 september 2011 20:37 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Vandaar dat je geen zin normaal kon zeggen vooor die mic... Knetter toch: toch niet achter in z'n broek laten glijden hehahahahaaaa
* WickedTunes ziet t nu wel allemaal voor zich...![]()
dus je dacht niet aan mijquote:Op maandag 12 september 2011 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Net vers gezet op de foto, ik heb veel kraakbeen blijkt, dus hij flink doorduwen enzoKlein oortje ook enzo
En beetje verbrand ook
Een oorgieter
Een grote orgie, die meetsquote:Op maandag 12 september 2011 20:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, dat was op de KSC meet zaterdag, gingen we met ijsblokjes spelen.
Ik glijd ook altijd uit als ik naar buiten wil.quote:Op maandag 12 september 2011 20:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een grote orgie, die meets...
Kom je ook?quote:Op maandag 12 september 2011 20:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
THIS IS HELMONDquote:
Ik denk altijd aan jouquote:Op maandag 12 september 2011 20:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dus je dacht niet aan mij
ik zie nou voor mij dat ik water in je mond giet.. en jij je neus dichthoud.. en ik je bij je voeten oppak ofzoen dan de tuin water geef door jou op je kop te hangen
![]()
Kon je niet?quote:Op maandag 12 september 2011 20:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Leugens, of ik ga naar de verkeerde meets kan ook.quote:Op maandag 12 september 2011 20:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |