quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
Volgend jaar de Daith laten zetten, als ik durfZiet er pijnlijk uit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nummer 4Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Volgend jaar de Daith laten zetten, als ik durfWaaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nummer 4![]()
![]()
Beter onethisch dan oneetbaar
Volgend jaar de Daith laten zetten, als ik durfDaar zit nauwelijks kraakbeen joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nummer 4“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:
quote:
Halllllloonquote:
Heb jij geen foto van je gebit voor mij?quote:Op maandag 12 september 2011 20:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daar zit nauwelijks kraakbeen joh.
quote:
Gr grquote:
Waarom wil je dat?quote:Op maandag 12 september 2011 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij geen foto van je gebit voor mij?
Je bent amateurtandarts?quote:Op maandag 12 september 2011 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij geen foto van je gebit voor mij?
Omdat ik de ongelooflijke schoonheid van jouw tandjes graag wil vergelijken met iemand anders die ik ook een mooi gebit vind hebben.quote:
Ik lach wel gewoon heel veel als ik je weer meet. Als een Cheshire Cat loop ik rond dan.quote:Op maandag 12 september 2011 20:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat ik de ongelooflijke schoonheid van jouw tandjes graag wil vergelijken met iemand anders die ik ook een mooi gebit vind hebben.
Ik denk dat ik een gebittenfetisj ga ontwikkelen.
Het spijt me lieverd.quote:Op maandag 12 september 2011 20:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zag dat jij mijn naam niet goed wist
Thxquote:Op maandag 12 september 2011 20:45 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Jij moet echt vaker draaien dus he?
Ja dat is altijd leuk.quote:Op maandag 12 september 2011 20:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik lach wel gewoon heel veel als ik je weer meet. Als een Cheshire Cat loop ik rond dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |