abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101871870
Maar goed, hoppa... ik begrijp eigenlijk niet zo goed waar jij heen wilt met jouw gedachten. Je bedoelt te zeggen dat de kapers daar dan van wisten en die geheime instellingen hebben willen vernietigen om iets groots te voorkomen? Zoiets? :?
  maandag 12 september 2011 @ 20:28:35 #52
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_101871892
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2011 20:14 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Doe eens niet zo liegen
Wat zie jij dan is discutabel ?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_101874345
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 19:29 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik vraag me af of die twee het hele verhaal geloven. Volgens mij is er bij iedereen op zijn minst wel enige twijfel over eventuele voorkennis/betrokkenheid bij de VS.
Het jammere vind ik alleen dat niemand zegt het officiele verhaal te geloven, maar dat diegene zelf nooit op zoek gaan naar informatie over hoe het dan wel zou zitten. Wel ridiculiseren ze anderen die hun theorieen tentoonstellen.

Komt dat je bekend voor misschien? ;)
pi_101874362
Ik volg de officiele lezing tot op de letter. Eenieder die daarvan af durft te wijken beschouw ik als afvallige.
pi_101874904
quote:
19s.gif Op maandag 12 september 2011 21:06 schreef Terecht het volgende:
Ik volg de officiele lezing tot op de letter. Eenieder die daarvan af durft te wijken beschouw ik als afvallige.
Goed voor jou! ^O^
pi_101880734
Iemand de afgelopen dagen toevallig nog iets van de Naudet broers vernomen? Ik heb ze al zo lang niet meer gezien in de media. Ik had toch wel wat verwacht, rondom deze lucky bastards!
  maandag 12 september 2011 @ 22:40:22 #57
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101880747
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Sorry voor mijn reactie daarstraks J0kkebr0k, maar als je die betreffende dag in NY was (mijn vader woonde daar destijds) is het soms zwaar om zoveel onzin te lezen als je die ellende van redelijk dichtbij hebt gezien. Vanuit een balkonnetje in Brooklyn heb ik met eigen ogen vliegtuig in toren 2 zien boren. En ook beide torens zien instorten. Het geluid van de sirenes die dag zal mij ook altijd bij blijven, ook al was ik toen nog maar een jongen van 12. Ik heb er gelukkig geen trauma aan over gehouden, maar je moet begrijpen dat het pijnlijk is om echt pure onzin verhalen aan te horen.
Over welke verhalen heb je het dan over. Bedoel je 9/11 inside job in het algemeen? Dat is nog maar de vraag eigenlijk. Ik snap heel goed dat het een indrukwekkende en schokkende ervaring was. Maar je wilt de boeven toch niet laten ontsnappen? Er zijn aanwijzingen die het officele 9/11 report erg in twijvel trekken. En de ogen richten op bepaalde figuren binnen de overheid van U.S. het zou niet de eerste keer zijn dat de VS graag een oorlog ontketent en de schuld legt bij een ander.Verder is Al Qaida mede opgericht door de CIA om de Russen te verjagen uit Afghanistan.. Er izjn i.i.g. heel wat zaken omtrent Amerika die je zult doen fronzen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Schenkstroop op 12-09-2011 23:03:16 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_101881144
quote:
dit soort schapen, moten we ook hebben in de wereld!
pi_101881321
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 22:40 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Over welke verhalen heb je het dan over. Bedoel je 9/11 inside job in het algemeen? Dat is nog maar de vraag.
Ñee, hij doelt op verhalen waarin het bestaan van de vliegtuigen in twijfel wordt getrokken.
  maandag 12 september 2011 @ 22:53:38 #60
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101881388
quote:
Dat wisten we al wel terecht. Het zou ook mooi staan onder je naam trouwens.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 12 september 2011 @ 23:06:48 #61
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101882119
pi_101882284
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 22:48 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dit soort schapen, moten we ook hebben in de wereld!
Want dan steek jij tenminste nog ergens goed tegen af? Ik heb hier laatst nog een alleraardigst topic over geopend trouwens: Wat te doen met de schaapjes, de sheeple, de lemmings?
pi_101884742
Opgelost!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101884831
quote:
99s.gif Op maandag 12 september 2011 23:52 schreef Typisch het volgende:
Opgelost!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Photosoep!! :+
pi_101884843
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 22:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Iemand de afgelopen dagen toevallig nog iets van de Naudet broers vernomen? Ik heb ze al zo lang niet meer gezien in de media. Ik had toch wel wat verwacht, rondom deze lucky bastards!
Agence France-Presse - Exclusive interview with the Naudet brothers, two Frenchmen who filmed the first response by New York firefighters on September 11, 2001. For the tenth anniversary of the attacks, they are releasing a new documentary.
http://www.firefighternat(...)new-9-11-documentary

Deze nieuwe docu was op CBS te zien:

This new documentary on CBS does not end in 2001. It includes interviews with members of the firehouse who discuss their experiences on 9/11 and their lives since that day. It also looks at the cancers that are affecting first responders. The fine dust that covered ground zero consisted of toxic chemicals and the results of those toxins on humans is now being felt as cancers are popping up and those who survived the attacks are now succumbing to the aftermath.
http://www.suite101.com/news/911-10-years-later-on-cbs-a387976

En:
Now longtime residents of New York City, the brothers will spend Sept. 11 as they do each year -- visiting the firehouse in the morning and attending a memorial service later

But there are some who would discredit the Naudets and Mr. Hanlon. Google their names and most of the top hits are websites of conspiracy theorists who claim that the footage was faked, or worse, that they were in on a government orchestration of the chaos.

"I think it's a reality that people will want to believe what they want to believe, regardless of the proof in front of them," Jules Naudet said. "In the beginning, we thought it was something funny and surreal but then they started showing up at the front doors of firefighters, demanding they 'tell the truth.' "

For the past three months, the filmmakers have been traveling the country for their latest project, a series on White House chiefs of staff. Jules Naudet said that moving on doesn't mean forgetting the plight of the 9/11 first responders.

"People say, 'We remember,' but all this is pretty shameful. All these politicians use 9/11 and firefighters as symbols of heroism, but they have forgotten them," he said, urging lawmakers to quit stalling on the subject of health benefits.

"Sept. 11 might have killed 2,700 people but from the day after to who-knows-when, how many more will die?"
http://www.post-gazette.com/pg/11247/1171719-455.stm
pi_101886203
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 23:54 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Agence France-Presse - Exclusive interview with the Naudet brothers, two Frenchmen who filmed the first response by New York firefighters on September 11, 2001. For the tenth anniversary of the attacks, they are releasing a new documentary.
http://www.firefighternat(...)new-9-11-documentary
Ah, zoiets verwachtte ik eigenlijk al wel. Na al die jaren zal er vast wel weer wat nieuws uit de stal van Naudet gaan komen.

Creatief aan het googlen geweest of zit je zelf bovenop dit soort dingen?

quote:
Deze nieuwe docu was op CBS te zien:

This new documentary on CBS does not end in 2001. It includes interviews with members of the firehouse who discuss their experiences on 9/11 and their lives since that day. It also looks at the cancers that are affecting first responders. The fine dust that covered ground zero consisted of toxic chemicals and the results of those toxins on humans is now being felt as cancers are popping up and those who survived the attacks are now succumbing to the aftermath.
http://www.suite101.com/news/911-10-years-later-on-cbs-a387976
quote:
En:
Now longtime residents of New York City, the brothers will spend Sept. 11 as they do each year -- visiting the firehouse in the morning and attending a memorial service later

But there are some who would discredit the Naudets and Mr. Hanlon. Google their names and most of the top hits are websites of conspiracy theorists who claim that the footage was faked, or worse, that they were in on a government orchestration of the chaos.

"I think it's a reality that people will want to believe what they want to believe, regardless of the proof in front of them," Jules Naudet said. "In the beginning, we thought it was something funny and surreal but then they started showing up at the front doors of firefighters, demanding they 'tell the truth.' "

For the past three months, the filmmakers have been traveling the country for their latest project, a series on White House chiefs of staff. Jules Naudet said that moving on doesn't mean forgetting the plight of the 9/11 first responders.

"People say, 'We remember,' but all this is pretty shameful. All these politicians use 9/11 and firefighters as symbols of heroism, but they have forgotten them," he said, urging lawmakers to quit stalling on the subject of health benefits.

"Sept. 11 might have killed 2,700 people but from the day after to who-knows-when, how many more will die?"
http://www.post-gazette.com/pg/11247/1171719-455.stm
Dat ze nu wat interviewtjes geven en dit soort statements willen maken, doet verder niets af aan de kritiek die er op die docu te leveren is. Daarnaast komt er dus weer een nieuwe docu uit en die zal waarschijnlijk weer veel geld in het laatje brengen. Geen wonder dat ze nu dus weer naar voren treden.

Vind je het trouwens niet apart dat ook Jules Naudet het dodental niet schijnt te weten. 2983 waren het er gisteren nog.
pi_101886570
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:52 schreef UncleScorp het volgende:
Ah de foto's van het Pentagon :)
Wie geinteresseerd is kan altijd Jack White's 911 Photo Studies es bekijken :

Pentagon
World Trade Center
Ontzettend interessant maar wat een onzin staat hier in zeg. Je kan een site oprichten die al die bewijzen van die jack white zo weerleggen.

Vind het erg dat hier mensen zulke onzin kunnen geloven.
pi_101886770
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2011 00:28 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ah, zoiets verwachtte ik eigenlijk al wel. Na al die jaren zal er vast wel weer wat nieuws uit de stal van Naudet gaan komen.

Creatief aan het googlen geweest of zit je zelf bovenop dit soort dingen?

Gewoon even googlen.
pi_101887113
Oh ja, dat was ik nog even vergeten: als de gebouwen zijn ingestort door het vuur, wat deden die mensen dan in de kraters die de 'vliegtuigen' hebben geslagen?

pi_101887247
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 01:01 schreef Gray het volgende:
Oh ja, dat was ik nog even vergeten: als de gebouwen zijn ingestort door het vuur, wat deden die mensen dan in de kraters die de 'vliegtuigen' hebben geslagen?

[ afbeelding ]
Waar die vrouw staat is inderdaad geen vuur. Waar ze stond op het moment van de inslag kunnen we niet weten maar ik neem aan dat ze van rechts daarheen geklommen is.

Uiteindelijk na 1 uur storten de torens in door de inslag en het vuur wat daarna gewoon in het gebouw woekerde en de al verzwakte constructie aantastte.

Redelijke brand hoor:

Daarnaast zag je op beelden van WTC2 in de hoek dat er gesmolten staal naar beneden druppelde..
pi_101887384
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 01:08 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Waar die vrouw staat is inderdaad geen vuur. Waar ze stond op het moment van de inslag kunnen we niet weten maar ik neem aan dat ze van rechts daarheen geklommen is.

Uiteindelijk na 1 uur storten de torens in door de inslag en het vuur wat daarna gewoon in het gebouw woekerde en de al verzwakte constructie aantastte.

Redelijke brand hoor:
[ afbeelding ]

Daarnaast zag je op beelden van WTC2 in de hoek dat er gesmolten staal naar beneden druppelde..
Flink veel vuur ja.
  † In Memoriam † dinsdag 13 september 2011 @ 01:21:50 #72
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_101887495
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 01:08 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Redelijke brand hoor:
[ afbeelding ]

De WTC torens waren gebouwd om 2 inslagen van vliegtuigen van het type DC-10 te weerstaan. En er is nog nooit (lees goed: nooit) een dergelijke toren/flat door brand in elkaar gestort (inzakken wel, maar dat is wat anders). Tevens zijn er gebouwen die een brand van meer dan 48 uur hebben doorstaan.

Dit moet de hand van God zijn. Zoveel toeval bestaat niet.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  dinsdag 13 september 2011 @ 08:00:32 #73
52357 Lambiekje
pi_101889446
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 13 september 2011 @ 08:44:25 #74
52357 Lambiekje
pi_101889833
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 19:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
Jokkie, je bent het niet van me gewend, maar ik zat van de week ergens aan te denken toen ik naar die beroerde Nicolas Cage film keek over 9/11. Denk even met me mee als je wilt...

Stel dat er wel degelijk vliegtuigen zijn geweest. Die (al dan niet door kapers) in het WTC zijn gevlogen. En stel nou eens dat er in het WTC dingen gebeurde die de Amerikaanse overheid graag geheim wil houden. Ik noem maar iets, geheim onderzoek, opslag, overheidsinstellingen of wat dan ook. Zou het dan niet kunnen zijn dat het merendeel van de 'aanwijzingen' die jij ziet voor de no-plane theorie ook van toepassing kunnen zijn?

Misschien stond het WTC namelijk wel helemaal niet grotendeels leeg, zoals jij altijd beweert, maar waren er geheime overheidsinstelling gevestigd?

In mijn beleving zou zelfs controlled demolition (al heb ik daar nog geen zinnige aanwijzing voor gezien) in die theorie kunnen.
pi_101890160
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 21:06 schreef Gray het volgende:

[..]

Het jammere vind ik alleen dat niemand zegt het officiele verhaal te geloven, maar dat diegene zelf nooit op zoek gaan naar informatie over hoe het dan wel zou zitten. Wel ridiculiseren ze anderen die hun theorieen tentoonstellen.

Komt dat je bekend voor misschien? ;)
Nee, komt me in het geheel niet bekend voor. Als je nu eens terugleest, dan heb ik in de voorgaande topics vaak genoeg uitgelegd hoe ik daar over denk. Wel typisch dat zelfs een intelligent en weldenkend mens als jij je van dit soort treurige tactieken moet bedienen als iemand je sprookje niet gelooft.

Ik sluit niet uit dat er banden zijn tussen (enkele van) de kapers en elementen binnen de Amerikaanse regering. De reden waarom ik voor die gedachte geen bronnen aandraag, is gelegen in het feit dat er geen Youtube-filmpjes zijn waarop Bush handen schudt met Mohammed Atta. Overigens twijfel ik of dat Bush zelf hier vanaf wist, als het zo gegaan is.

Dergelijk onderzoek kan niet achter een computer en bovendien ben ik niet opgeleid om in de buitenwijken van Kabul mensen te gaan ondervragen.... Ik spreek de taal ook niet. Tja, geen spectaculaire filmpjes, daarvoor moet je bij je mede-believers zijn.

Wat wel duidelijk is, is dat de VS zaten te springen om een reden om de democratie het Midden-Oosten in te bombarderen. Wat me ook duidelijk is, is dat het opvallend is dat dit heeft kunnen gebeuren op het grondgebied van 1 van de sterkste militaire naties.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_101890196
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 20:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar goed, hoppa... ik begrijp eigenlijk niet zo goed waar jij heen wilt met jouw gedachten. Je bedoelt te zeggen dat de kapers daar dan van wisten en die geheime instellingen hebben willen vernietigen om iets groots te voorkomen? Zoiets? :?
Ach, er hoeft geen causaal verband te zijn. Misschien wisten de kapers niet dat er geheime instellingen waren? Ik probeer alleen een alternatief aan te dragen waarin ook verklaringen zijn voor jouw anomalien, maar dan wel met de overduidelijke vliegtuigen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_101892512
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 09:05 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Nee, komt me in het geheel niet bekend voor. Als je nu eens terugleest, dan heb ik in de voorgaande topics vaak genoeg uitgelegd hoe ik daar over denk. Wel typisch dat zelfs een intelligent en weldenkend mens als jij je van dit soort treurige tactieken moet bedienen als iemand je sprookje niet gelooft.

sluit niet uit dat er banden zijn tussen (enkele van) de kapers en elementen binnen de Amerikaanse regering. De reden waarom ik voor die gedachte geen bronnen aandraag, is gelegen in het feit dat er geen Youtube-filmpjes zijn waarop Bush handen schudt met Mohammed Atta. Overigens twijfel ik of dat Bush zelf hier vanaf wist, als het zo gegaan is.

Dergelijk onderzoek kan niet achter een computer en bovendien ben ik niet opgeleid om in de buitenwijken van Kabul mensen te gaan ondervragen.... Ik spreek de taal ook niet. Tja, geen spectaculaire filmpjes, daarvoor moet je bij je mede-believers zijn.

Wat wel duidelijk is, is dat de VS zaten te springen om een reden om de democratie het Midden-Oosten in te bombarderen. Wat me ook duidelijk is, is dat het opvallend is dat dit heeft kunnen gebeuren op het grondgebied van 1 van de sterkste militaire naties.
Je blijft zo vasthouden aan die kapers en lijkt geen enkele twijfel bij dit verhaal te hebben. Na bijvoorbeeld onderstaande post gelezen te hebben (zie linkje) zou ik juist bij het verhaal rondom de identiteit van de vermeende kapers vraagtekens zetten. Evenals het absurde verhaal aangaande hoe de kapingen zijn uitgevoerd en de aanloop er naar toe.

9/11 #55: Het 10-jarig jubileum zit er op. Life goes on!

Het lijkt er op dat je je niet realiseert dat JUIST het officiële verhaal een gigantisch en absurd complot is.

Er staat een dikke olifant in je huiskamer, die recht in je gezicht tettert en je mooie tapijt onder schijt en jij ziet hem niet staan. ;)

EDIT: okay, je sluit banden tussen de kapers en enkele mensen in de redding niet uit. Wat moet ik me daar dan bij voorstellen?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2011 12:22:59 ]
  dinsdag 13 september 2011 @ 12:30:33 #78
52357 Lambiekje
pi_101894891

Wie nog gelooft in vliegtuig die verdwijnen in torens ... :N

Het vliegtuig had op straat moeten stuiteren. Punt.
Wat uitgezonden is is CGI, layers en sjablonen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lambiekje op 13-09-2011 12:39:35 ]
pi_101895744

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2011 12:59:06 ]
  † In Memoriam † dinsdag 13 september 2011 @ 13:02:43 #80
341203 3-voud
pi_101895888
quote:
Dat is best bijzonder te noemen. Is het mogelijk om de verdiepingen te tellen bij al die 3 video's?

Je 2de plaatje kan komen door videosoftware. En dan nadien bedoel ik. Je moet eens het origineel bekijken op youtube of dat daar ook het geval is. Zou je zo kunnen doen met een lineaaltje op je beeldscherm.
  dinsdag 13 september 2011 @ 13:26:31 #81
52357 Lambiekje
pi_101896756
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:02 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dat is best bijzonder te noemen. Is het mogelijk om de verdiepingen te tellen bij al die 3 video's?

Je 2de plaatje kan komen door videosoftware. En dan nadien bedoel ik. Je moet eens het origineel bekijken op youtube of dat daar ook het geval is. Zou je zo kunnen doen met een lineaaltje op je beeldscherm.
In elke video is de flighpath anders en in elke video is de cruise-speed anders.
pi_101896916
quote:

[..]

Ik denk niet dat het mogelijk is de verdiepingen te tellen vanwege de crappy kwaliteit van alle beelden. Daarnaast zou ik geen zin hebben om ze te gaan tellen ;)

Deze CNN video (Michael Hezarkhani) video is gewoon fake.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2011 13:30:53 ]
pi_101897105
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:30 schreef Lambiekje het volgende:

Je snapt dat er nogal wat verschil in gewicht en snelheid is tussen een volgeladen vliegtuig en een superlichte raceauto of zelf een vrachtwaren. Daarbij was het WTC niet een massieve betonnen blok maar waren het betonnen kolommen met daartussen glas.
Ik snap ook niet zo goed wat ze willen zeggen met de filmpjes van de vliegtuigen die neerstorten?
Alpha kenny one
  dinsdag 13 september 2011 @ 13:49:12 #84
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_101897600
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:30 schreef Lambiekje het volgende:

:')
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_101897606
quote:

[..]

Is interessant om eens te doen ja. Nu lijkt het erop alsof het gebouw het vliegtuig ramt, ipv andersom. :')

Lijntje blijft exact in het midden van het beeld. Ik zou zeggen... deze Mr. Hezarkhani heeft skills. Net als de piloten overigens. :')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2011 14:10:50 ]
pi_101897765
Zijn dit trouwens ook acteurs volgens jullie?? Je hoort ze duidelijk zeggen another plane just crashed into the other trade center, a jet

Alpha kenny one
  dinsdag 13 september 2011 @ 13:58:53 #87
52357 Lambiekje
pi_101897908
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:49 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

:')
Het is erg om te zeggen maar NIST heeft gelogen. Face it
  dinsdag 13 september 2011 @ 14:00:45 #88
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_101897977
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is erg om te zeggen maar NIST heeft gelogen. Face it
Tis erg om toe te moeten geven dat je de ballen verstand hebt van dit soort technische onderwerpen. Face it.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_101898840
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 09:05 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dit bedoel ik nou, waarom wat ik geloof meteen betitelen als sprookje, terwijl je zelf gelooft in een versie van het verhaal waar je totaal geen bewijs/aanwijzingen voor kan vinden? Wat ik, of anderen, geloof mag dan meer vergezocht klinken dan wat jij voorstelt, maar ik probeer het op zijn minst te onderbouwen, hoe goed of niet goed dat ook gaat.
Zeg nou eerlijk, wat klinkt meer als een sprookje: wanneer twee verhalen worden vertelt, er eentje wel wordt onderbouwd met bewijs/aanwijzingen en de ander afhangt van een onderbuikgevoel?

quote:
Ik sluit niet uit dat er banden zijn tussen (enkele van) de kapers en elementen binnen de Amerikaanse regering. De reden waarom ik voor die gedachte geen bronnen aandraag, is gelegen in het feit dat er geen Youtube-filmpjes zijn waarop Bush handen schudt met Mohammed Atta. Overigens twijfel ik of dat Bush zelf hier vanaf wist, als het zo gegaan is.

Hier ben ik het helemaal met je eens, al denk ik dat Bush wel op de hoogte was, gezien de onverschillige reactie tijdens de aanslag, en de geheimhouding van zijn getuigenis, en veel meer. Over de visa van de kapers en de geschiedenis van een aantal is wel het een en ander te vinden op internet, hoor. ;)
pi_101899772
Voor de nieuwe personen hier in het topic, deze nog maar een keer:

Laat zien hoe het gedaan zou kunnen zijn.
pi_101900338
:o

Nieuwe beelden!!

† In Memoriam † dinsdag 13 september 2011 @ 15:28:18 #92
341203 3-voud
pi_101900485
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Is interessant om eens te doen ja. Nu lijkt het erop alsof het gebouw het vliegtuig ramt, ipv andersom. :')

[ afbeelding ]

Lijntje blijft exact in het midden van het beeld. Ik zou zeggen... deze Mr. Hezarkhani heeft skills. Net als de piloten overigens. :')
Je hebt software pakketen die uit beelden zich pin pointen op 1 bewegend punt en hierdoor de rest van het beeld laten bewegen. Dat zou hier ook gebeurd kunnen zijn.
Daarom ook de noodzaak de originele beelden te bekijken.
pi_101901515
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 15:28 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je hebt software pakketen die uit beelden zich pin pointen op 1 bewegend punt en hierdoor de rest van het beeld laten bewegen. Dat zou hier ook gebeurd kunnen zijn.
Daarin zijn de conspiracy theorists vaak helemaal niet geinteresseerd!
Alpha kenny one
pi_101901613
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 15:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Voor de nieuwe personen hier in het topic, deze nog maar een keer:

Laat zien hoe het gedaan zou kunnen zijn.
Indrukwekkend hoe eenvoudig je met de huidige software dit soort beelden kan maken. Zet je wel aan het denken. ;)
pi_101901934
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 01:21 schreef 3-voud het volgende:

[..]

De WTC torens waren gebouwd om 2 inslagen van vliegtuigen van het type DC-10 te weerstaan. En er is nog nooit (lees goed: nooit) een dergelijke toren/flat door brand in elkaar gestort (inzakken wel, maar dat is wat anders). Tevens zijn er gebouwen die een brand van meer dan 48 uur hebben doorstaan.

Dit moet de hand van God zijn. Zoveel toeval bestaat niet.
En hoeveel keer bij die vorige wolkenkrabbers werden ze geraakt door een passagiersvliegtuig? Een brand binnen in het gebouw is namelijk geen enkel probleem mits het staal omkleed is met brandwerende isolatie of iets dergelijks, en dan ook maar voor max 120 minuten.

Het WTC werd geraakt door een passagiersvliegtuig waarbij je dus een gigantische druk op de constructie krijgt waarbij de constructie en de brandwerende bekleding dus al beschadigd moet zijn geraakt. Als je dan ook weet dat die brandwerende bekleding niet goed onderhouden is waardoor de 120 minuten eis niet gehaald kan worden meer is het vervolg logisch dat de constructie uiteindelijk zal bezwijken. Nog knap dat de toren zo lang bleven staan
pi_101902172
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:11 schreef kurk_droog het volgende:

[..]
Nog knap dat de toren zo lang bleven staan
Ik vind het vooral knap hoe ze instortten, recht naar beneden! Alledrie! Dat moet wel het werk van Allah zijn geweest! :P
pi_101902263
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 15:28 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Tja, dan moeten we CNN gaan bellen. ;)

Of Michael Hezarkhani, maar die mag niets over zijn eigen video zeggen, van CNN.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2011 16:19:55 ]
pi_101902515
http://www.airliners.net/(...)on/read.main/576745/

Weer allemaal 'acteurs' actief op dat forum.. allemaal berichten gepost vlak na 11 september 2001 nog lang voordat mensen begonnen te twijfelen.

één van de berichten (maar er zijn er meer):

Reply 23, posted Mon Sep 17 2001 11:52:27 your local time (9 years 12 months 3 days 4 hours ago) and read 856 times:

I saw the socnd plane hit the tower from the corner of 14th street and seventh avenue, right in front of St. Vincent's hospital.
Everybody was looking at the big smoke of the fist tower when the other plane struck the building and erupted in a big ball of fire.
From my point of view, due the distance it looked like a 737 or a 320.
All the people assembled outside were astonished while somebody on a cell phone told us that another plane had just hit the Pentagon.
Alpha kenny one
pi_101902596
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:25 schreef falling_away het volgende:
http://www.airliners.net/(...)on/read.main/576745/

Weer allemaal 'acteurs' actief op dat forum.. allemaal berichten gepost vlak na 11 september 2001 nog lang voordat mensen begonnen te twijfelen.

één van de berichten (maar er zijn er meer):

Reply 23, posted Mon Sep 17 2001 11:52:27 your local time (9 years 12 months 3 days 4 hours ago) and read 856 times:

I saw the socnd plane hit the tower from the corner of 14th street and seventh avenue, right in front of St. Vincent's hospital.
Everybody was looking at the big smoke of the fist tower when the other plane struck the building and erupted in a big ball of fire.
From my point of view, due the distance it looked like a 737 or a 320.
All the people assembled outside were astonished while somebody on a cell phone told us that another plane had just hit the Pentagon.
Wie zegt dat ze toen geen sockpuppets op internet fora hebben ingezet? Of misschien was dit wel zo'n aandachtshoertje zoals we hier in deze reeks ook al vaker hebben gezien. Zo eentje die claimt dat ie er bij was, maar het niet was.... internet zit vol met dat soort mensen.

Kortom, dit is geen bewijs.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2011 16:33:57 ]
pi_101902930
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze toen geen sockpuppets op internet fora hebben ingezet?
Natúúúúlijk jongen 8)7
Weet je wat het punt is, jullie zullen NOOIT te overtuigen zijn, met wat voor bewijs anderen ook komen. Jullie bewijs is allemaal te betwisten en wordt zorgvuldig uitgezocht tussen massa's ander bewijs. Getuigenissen van mensen die er live waren en zeker een boeing hebben gezien zijn óf acteurs, óf gebrainwashed (of het zijn sockpuppets op internet), maar getuigenissen van een enkeling die roept dat ze DACHTEN geen vliegtuig te hebben gezien worden uitvergroot.

Waar we ook mee komen, ons bewijs is vals en alles waar jullie mee komen is waar.

Jullie zijn net christenen :P
Alpha kenny one
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')