Dat bedoel ik niet eens.quote:Op maandag 12 september 2011 16:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is meer de eeuwige nature vs nurture discussie. Ik denk persoonlijk dat het meer aan opvoeding/waar je opgroeit etc ligt dan echt aan ras, maar veel donkere atleten komen nou eenmaal meer uit de ghetto's.
Laat ik het zo zeggen, Federer komt misschien autoritair over maar niet agressief; Williams vind ik wel agressief overkomen.quote:Op maandag 12 september 2011 16:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Niet bedreigen... wel flink tekeer zien gaan waarbij ik dacht 'nu val je goed door de man met je altijd zo beheerste voorkomen'. Het dichtste wat bij intimidatie kwam was zijn nadrukkelijke eis (het was niet eens een vraag) om Hawk Eye uit te zetten.
En laten we wel wezen: Williams zat dit keer ook niet te dreigen.
Ik zou me ook bedreigd voelen als iemand zegt een bal door mijn strot te duwenquote:Op maandag 12 september 2011 17:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, Federer komt misschien autoritair over maar niet agressief; Williams vind ik wel agressief overkomen.
Ja, dat was in 2009 hè?quote:Op maandag 12 september 2011 17:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik zou me ook bedreigd voelen als iemand zegt een bal door mijn strot te duwen
Ja, toen ze onderuit ging tegen Clijsters die toen net terugkwam.quote:Op maandag 12 september 2011 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat was in 2009 hè?
Dat poeslieve gedrag na afloop na die agressie een half uur eerder op de baan kwam een beetje vreemd op me over.
Oké.quote:Op maandag 12 september 2011 18:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, toen ze onderuit ging tegen Clijsters die toen net terugkwam.
22:00 dacht ik.quote:Op maandag 12 september 2011 19:04 schreef JonkersR het volgende:
Hoe laat staat de wedstrijd vnv gepland... 23:00 toch?
Nadal kan het toch sowieso niet meer inhalen? Zelfs als Djokovic hierna in elke 1e ronde verliest gaat hij niet genoeg achteruit om Nadal nog voor te laten.quote:Op maandag 12 september 2011 20:58 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Als Djokovic de USO wint en Nadal zijn schema niet aanpast, heeft Djokovic de year end no 1 al in de zak. Hij staat dan 4270 punten voor, en Nadal speelt alleen nog Davis Cup (geen punten), Tokyo, Shanghai, Parijs en WTF, voor maximaal 4000 punten.
Jawel. Als Nadal dit jaar niet meer verliest en hij speelt verder nog Tokyo, Shanghai, Parijs en WTF en Djokovic wint geen punt meer, dan is Nadal nr 1 aan het eind van het jaar.quote:Op maandag 12 september 2011 21:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nadal kan het toch sowieso niet meer inhalen? Zelfs als Djokovic hierna in elke 1e ronde verliest gaat hij niet genoeg achteruit om Nadal nog voor te laten.
Maar Djokovic krijgt toch sowieso nog punten? Paar byes enzo.quote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Jawel. Als Nadal dit jaar niet meer verliest en hij speelt verder nog Tokyo, Shanghai, Parijs en WTF en Djokovic wint geen punt meer, dan is Nadal nr 1 aan het eind van het jaar.
Dat gaat dus niet gebeuren. Is er iemand die denkt dat Djokovic de rest van het jaar niet tenminste 1 wedstrijd wint?quote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Jawel. Als Nadal dit jaar niet meer verliest en hij speelt verder nog Tokyo, Shanghai, Parijs en WTF en Djokovic wint geen punt meer, dan is Nadal nr 1 aan het eind van het jaar.
Als je een bye hebt en dan eerste pot verliest krijg je alsnog 1 punt...quote:Op maandag 12 september 2011 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar Djokovic krijgt toch sowieso nog punten? Paar byes enzo.
Nee. Het gaat ook nergens over, maar goed, als Djokovic de USO wint, dan kan is de YEN1 mathematisch van hem, tenzij Nadal zijn schema aanpast en alles wint.quote:Op maandag 12 september 2011 21:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet gebeuren. Is er iemand die denkt dat Djokovic de rest van het jaar niet tenminste 1 wedstrijd wint?
5 punten op een Mastersquote:Op maandag 12 september 2011 21:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als je een bye hebt en dan eerste pot verliest krijg je alsnog 1 punt...
Wie is die meneer?quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 21:42 schreef Federer-fan het volgende:
Wat ik wel toevallig vind, is dat Samantha Stosur nu net zo oud is als haar Australische landgenoot Lleyton Hewitt toen hij 27 was.
Nu je het zegt!quote:Op maandag 12 september 2011 21:42 schreef Federer-fan het volgende:
Wat ik wel toevallig vind, is dat Samantha Stosur nu net zo oud is als haar Australische landgenoot Lleyton Hewitt toen hij 27 was.
Echt joh? Is de 27-jarige net zo oud als haar landgenoot toen hij 27 was?quote:Op maandag 12 september 2011 21:42 schreef Federer-fan het volgende:
nu nog sterven en ze kan in een legendarisch rijtje.quote:Op maandag 12 september 2011 21:42 schreef Federer-fan het volgende:
quote:
quote:
Ja, dat zeg ik toch.quote:Op maandag 12 september 2011 21:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Echt joh? Is de 27-jarige net zo oud als haar landgenoot toen hij 27 was?
Ja, zo lust ik er nog wel een paar.quote:Nadal is nu net zo oud als Federer toen hij 25 was. Wat is je punt?
Wat is je punt dan?quote:Op maandag 12 september 2011 21:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Ja, dat zeg ik toch.
[..]
Ja, zo lust ik er nog wel een paar.
Hij is fed-fan!quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 00:08 schreef DeMessias het volgende:
Maar het wordt toch Djoko - Nadal met Djoko die het halen zal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |