Duidelijkquote:Op zondag 11 september 2011 22:58 schreef hoogvlieger het volgende:
Een gebruikte 5870 voor meer als 160 ex. verzend. No fucking way. Koop je onderhand een nieuwe 6950 voor.
Eens, toen die V2 voor 120 stond was het mooi, daarna niet meer.quote:Op zondag 11 september 2011 22:58 schreef hoogvlieger het volgende:
Een gebruikte 5870 voor meer als 160 ex. verzend. No fucking way. Koop je onderhand een nieuwe 6950 voor.
Wat vind je hiervan, tot hoever zou je bieden?quote:Op zondag 11 september 2011 22:58 schreef hoogvlieger het volgende:
Omdat het Marktplaats is; 15 euroquote:Op zondag 11 september 2011 23:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan, tot hoever zou je bieden?
http://link.marktplaats.nl/482250392
Het is een Sapphire, wel low-budget.quote:Op zondag 11 september 2011 23:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan, tot hoever zou je bieden?
http://link.marktplaats.nl/482250392
quote:
Het was meer als grap, ik zeg ook nog vaak genoeg ATIquote:Op zondag 11 september 2011 23:52 schreef AchJa het volgende:
Je hebt gelijk, maar ik tik nog steed pokhouterig ati.com...![]()
Ga je wel naar AMD, maar ach.
Low Budgetquote:Op zondag 11 september 2011 23:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is een Sapphire, wel low-budget.
Verder een prima kaartje hoor. ATI is niets mis mee.
Bovenop de 600 die ik er al aan betaald heb jaquote:Op zondag 11 september 2011 23:58 schreef AchJa het volgende:
Het is bij mij nu ook een chaos, ben bezig voor een kastje voor een collega, wat ouwe meuk bij elkaar graaien en inelkaar zetten. Zometeen ff installen, ben ff uit het net dus.
Maar 450 euro voor watercooling?
Sapphire was (is?) altijd de onderkant van de markt geweest vwb ATI kaarten.quote:
Isquote:Op maandag 12 september 2011 00:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sapphire was (is?) altijd de onderkant van de markt geweest vwb ATI kaarten.
Oh zo, binnen de verscheidenheid aan producenten van de kaart zelf.quote:Op maandag 12 september 2011 00:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sapphire was (is?) altijd de onderkant van de markt geweest vwb ATI kaarten.
Ik had laatst een Sapphire kaartje van een collega in een bakje zitten en die kreeg ik alleen maar aan de gang met de officiele Sapphire drivers, AMD archief bood geen soelaas. Nul komma nul updates dus.quote:Op maandag 12 september 2011 00:02 schreef m.k het volgende:
[..]
Ismaar als je er geen gekke dingen mee doet zal hij het prima doen. Alleen heb ik geen idee of Saphire aan service doet .
Oh, dat is bagger zeg.. wat was 't voor kaartje?quote:Op maandag 12 september 2011 00:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik had laatst een Sapphire kaartje van een collega in een bakje zitten en die kreeg ik alleen maar aan de gang met de officiele Sapphire drivers, AMD archief bood geen soelaas. Nul komma nul updates dus.
Nooit meer Sapphire dus. Ik vind het nooit zo erg om 20 euro extra te betalen voor een bedrijf dat zijn best doetquote:Op maandag 12 september 2011 00:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik had laatst een Sapphire kaartje van een collega in een bakje zitten en die kreeg ik alleen maar aan de gang met de officiele Sapphire drivers, AMD archief bood geen soelaas. Nul komma nul updates dus.
Was al een wat ouder kaartje hoor, ik geloof een 9800 ofzo.quote:Op maandag 12 september 2011 00:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh, dat is bagger zeg.. wat was 't voor kaartje?
Ik heb een Sapphire HD4870 momenteel 2 jaar oud ofzo. Doet het altijd met de standaard drivers.
Ik heb een grote penisch..quote:Op maandag 12 september 2011 00:10 schreef Lightning_NL het volgende:
Ja, anders blijf je lekker door lullen over videokaarten. Ook heel erg boeiend.
Anders bemoei je je er gewoon ff niet mee. Ga maar droid lullen ofzo.quote:Op maandag 12 september 2011 00:10 schreef Lightning_NL het volgende:
Ja, anders blijf je lekker door lullen over videokaarten. Ook heel erg boeiend.
Soms heb ik het idee dat ik dat maar beter kan worden, kunnen we iig elkaars kleren aan en studio sport kijken.quote:
Te hoog gegrepen...quote:Op maandag 12 september 2011 00:13 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik kijk echt nooit studio sport. Ik snap je niet.
DEF moet bezuinigen...quote:Op maandag 12 september 2011 00:14 schreef samthegreat5 het volgende:
Als jullie me nou is even een DEF cadeau geven en zo'n 6950 voor me bestellen voor m'n verjaardag vandaag.
Ik ga denk ik overstappen naar Nvideaquote:Op maandag 12 september 2011 00:14 schreef samthegreat5 het volgende:
Als jullie me nou is even een DEF cadeau geven en zo'n 6950 voor me bestellen voor m'n verjaardag vandaag.
ik wil 3dfx terug!!!quote:Op maandag 12 september 2011 00:15 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik ga denk ik overstappen naar Nvidea
Omdat het plebs geen ruk snapt van dat officiersgeneuzel van jou. Inclusief deze jongen.quote:Op maandag 12 september 2011 00:17 schreef Lightning_NL het volgende:
Waarom doet niemand anders een Murder, Marry, Shag?
Wat een bazen kaartquote:Op maandag 12 september 2011 00:17 schreef AchJa het volgende:
Hier, de Voodoo 5 6000, dat waren kaarten!
[ afbeelding ]
Shag, shag, shag. Zo goed?quote:Op maandag 12 september 2011 00:17 schreef Lightning_NL het volgende:
Waarom doet niemand anders een Murder, Marry, Shag?
Zal mij wat verrottenquote:Op maandag 12 september 2011 00:22 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Nu lijk je wel desperate, kom op kerel!
Met aparte voeding en groot... Toen heel bijzonder en zorgde voor een hoop hilariteit. Foto's met mega kaarten en stofzuigers eraan op internet enzo. Maar toen is 3dfx een stille dood gestorven, t/m de 3500 waren ze heer en meester op 3D gebied, daarna was het afgelopen.quote:
+1quote:Op maandag 12 september 2011 00:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[ afbeelding ]
Links: marry
Midden: murder
Rechts: shag
Potquote:
Beetje zo'n dom gezicht..quote:Op maandag 12 september 2011 00:23 schreef Lightning_NL het volgende:
Die middelste murder???? mannnnnnnnnn, ik zou haar juist shaggen!
Zwart haarquote:
Je hoeft het niet te ontkennen hoor, niemand vind het ergquote:
Ik doorgrond je taktiekquote:Op maandag 12 september 2011 00:24 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
DAAROM!
[..]
Donker haar is goedddd.
Jawel, ook. Maarja die vind ik nog wel aardig shagbaarquote:Op maandag 12 september 2011 00:25 schreef Lightning_NL het volgende:
Maar effe he... vind je die RECHTER dan GEEN domme kop hebben?
Ik vermoord ze allemaal. Ze drukken alleen maar op de ZZT.quote:Op maandag 12 september 2011 00:21 schreef Lightning_NL het volgende:
Is heel simpel.
Als je MOET kiezen.
Welke doe je vermoorden?
Welke trouw je?
Welke neuk je?
Idem met mijn kaart (5870) http://sites.google.com/site/apokalipse/batman.jpg. Heb de stock koeler er al af gehaaldquote:Op maandag 12 september 2011 00:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Met aparte voeding en groot... Toen heel bijzonder en zorgde voor een hoop hilariteit. Foto's met mega kaarten en stofzuigers eraan op internet enzo. Maar toen is 3dfx een stille dood gestorven, t/m de 3500 waren ze heer en meester op 3D gebied, daarna was het afgelopen.
[ afbeelding ]
Whattttttt. Alle drie? Nee man... Mja, als ik MOET kiezen, zou ik een uitzondering maken en die middelste shaggen. Links murder, rechts marry.quote:Op maandag 12 september 2011 00:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik doorgrond je taktiek.
Deze dan:
[ afbeelding ]
Voor mij alle 3 murder, voor lightning waarsch. alle 3 shag.
Ja ik snap het, het is KUT. Maar je MOET kiezen.quote:Op maandag 12 september 2011 00:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..].. ik snap het.
Ik vind ze alle 3 maar eng.
Blegh, dan ook maar die van jou.quote:Op maandag 12 september 2011 00:29 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ja ik snap het, het is KUT. Maar je MOET kiezen.
Alleen doggy he?quote:Op maandag 12 september 2011 00:29 schreef EllaN het volgende:
Alledrie eng, maar als ik moet kiezen, sluit ik me bij Lightning aan.
Hahaquote:Op maandag 12 september 2011 00:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh ja, RIP enzo...
Maar bedankt nog! Ik vond hem al vanaf dag 1 verdacht.
Vind het wel leuk ja, doe weer mee bij de volgende ronde.quote:Op maandag 12 september 2011 00:34 schreef EllaN het volgende:
[..]
Haha.
Vind je het leuk om mee te doen?
quote:Op maandag 12 september 2011 00:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vind het wel leuk ja, doe weer mee bij de volgende ronde.
Een fucking pathologische leugenaar is het, en ik durf te wedden dat zijn maatje galt uit hetzelfde gesticht aan het posten is, als het niet dezelfde persoon is.quote:Op maandag 12 september 2011 01:58 schreef Royyy het volgende:
Aha, onze goede vriend rubje mag een klopjacht op zichzelf gaan starten!
Mogguh!quote:
Ik wacht vol spanning op de reactie van rubje. Al valt er weinig over te zeggen lijkt mij.quote:Op maandag 12 september 2011 03:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een fucking pathologische leugenaar is het, en ik durf te wedden dat zijn maatje galt uit hetzelfde gesticht aan het posten is, als het niet dezelfde persoon is.
Overigens vind ik het opvallend tam vanuit de mod groep. Want ik durf nl te wedden dat er discussies alom zijn achter de schermen.
wtf is Sabaton?quote:Op maandag 12 september 2011 07:32 schreef Braamyo het volgende:
Moguh !!!
Waren er gisteren nog andere bij het Sabaton concert?
Done. Niet echt mijn smaak.quote:
Gecondoleerdquote:Op maandag 12 september 2011 08:46 schreef m.k het volgende:
Na 11 jaar heeft mijn onverwoestbare, on aaibare maar rustige konijn Flopper het genoeg gevonden.
Behehehehehehquote:Op maandag 12 september 2011 01:58 schreef Royyy het volgende:
Aha, onze goede vriend rubje mag een klopjacht op zichzelf gaan starten!
Dank, het werd eigenlijk wel tijd ook, nog een winter had hij niet meer gehaald ookquote:
Beest was 11 jaar, en heeft meerdere ziektes gehad.quote:Op maandag 12 september 2011 10:27 schreef Rave_NL het volgende:
Jammer dat hij het niet nog 3 maandjes vol kon houden, nu zal je hem in moeten vriezen.
Mijn cavia is overleden aan een hartaanvalquote:Op maandag 12 september 2011 10:54 schreef m.k het volgende:
[..]
Beest was 11 jaar, en heeft meerdere ziektes gehad.
Kijk tussen je benen naar de vloer van dat ding. Daar zit ergens een zwarte (schroef)dop. Als je die los maakt komt er vanzelf hulp.quote:Op maandag 12 september 2011 13:19 schreef Thaboel het volgende:
Wie red me? Vaar in een kano op de dommel. Help mij!
Heb je de blikjes bier wel in de afgesloten emmer gedaan? Beetje zonde als ze overboord gaan en van je afdrijvenquote:Op maandag 12 september 2011 13:19 schreef Thaboel het volgende:
Wie red me? Vaar in een kano op de dommel. Help mij!
Geen probleem, moet je hem alleen wat dichter op het vuur braden.quote:Op maandag 12 september 2011 10:54 schreef m.k het volgende:
[..]
Beest was 11 jaar, en heeft meerdere ziektes gehad.
Vast niet. De berichten zijn nu nogal verwarrend. De één spreekt over een Kerncentrale, de ander over een nucleair opslagterrein en weer een ander over opwerkfabriek.quote:
Aan mij kan je het niet zien, ik geef sowieso licht in het donkerquote:Op maandag 12 september 2011 14:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vast niet. De berichten zijn nu nogal verwarrend. De één spreekt over een Kerncentrale, de ander over een nucleair opslagterrein en weer een ander over opwerkfabriek.
En dan heb ik ook nog is tenslotte 2 kopieën (1 bestemd voor sollicitatieformulier en 1 voor kandidaat) met: ''indicatie bruto salaris bij aanstelling beroepspersoneel KL''. Registratienummer kandidaat, etc. Geen flauw idee wat ik ermee aan moetquote:Op maandag 12 september 2011 14:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou jongens, ik was net m'n NATRES sollicitatieformulieren aan 't invullen..
Kan iemand me redden? Wat een bureaucratie.
Vraag:
Bijlage 3 ''Gewenste aanstelling''
''.. wordt ingevuld en ondertekend op de banenwinkel door uw voorlichter.'', euh.. mijn voorlichter? Die zei in Arnhem van: ''hier hebt u een pakketje, ga maar lekker invullen thuis!''.
Op het sollicitatieformulier zelf: ''voorlichterscode''?
Op ''Staat van inlichtingen'': ''..in een gesloten enveloppe met aan de buitenzijde uw naam, BSN, geboortedatum en de aanduiding ''SVI DF139a-c'', aan uw veiligheidsfunctionaris ter beschikking stellen.'' Ik heb maar 1 enveloppe meegekregen waarop staat: ''40 NATRES Battalion, antwoordnummer 2000'' en de postcode + Harskamp.
Nee niet meer. En je komt ook niet in vught uit als je bij de natres wil. Daar zit nu alleen nog staf als dat al niet over is naar oirschot. Als je in het zuiden van het land woont kom je uit in Budel, Oirschot of Breda das afhankelijk van waar in het zuiden je woont.quote:
Ligt er toch aan bij welke Cie je gelegerd wordt?quote:Op maandag 12 september 2011 15:07 schreef Sloggi het volgende:
Allemaal minstens een uur rijden en nog veel langer met het OV, dus niet echt een optie aangezien ik geen auto heb.
Waar zit de Natres in Gelderland? Ik zie dat het 40e in Gelderland en Overijssel zit, maar waar precies vind ik nergens.
Schaarsbergen zitten de Natres (o.a.) tegenwoordig, Venlo is al jaren gesloten.quote:Op maandag 12 september 2011 15:07 schreef Sloggi het volgende:
Allemaal minstens een uur rijden en nog veel langer met het OV, dus niet echt een optie aangezien ik geen auto heb.
Waar zit de Natres in Gelderland? Ik zie dat het 40e in Gelderland en Overijssel zit, maar waar precies vind ik nergens.
Nope. Pleunen hebben veel ingeleverd zodat wij onbezorgd door kunnen qua grote oefeningen.quote:Op maandag 12 september 2011 14:01 schreef Sloggi het volgende:
Rave, worden er bij jullie veel oefeningen e.d. geschrapt vanwege de bezuinigingen?
Waar woon je?quote:Op maandag 12 september 2011 15:29 schreef Sloggi het volgende:
Toch raar dat de boel tegenwoordig zo onevenwichtig is verspreid. Binnenkort zit er niets meer in Limburg terwijl andere regio's meerdere kazernes hebben.
Schaarsbergen betekent met het OV iets meer dan drie uur reistijd (heen en terug). Ik woon dus gewoon op de verkeerde plek.
Doen jullie goed dan. Ook qua vacatures hebben jullie niets te klagen (de hele KM eigenlijk niet). Ik hoorde een tijd geleden van een adjudant dat tijdens de eindoefening van de POTOM alles uit de kast werd gehaald qua materiaal. Er waren nogal wat jaloerse blikken te zien onder de landmachters die er bij waren.quote:Op maandag 12 september 2011 15:30 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nope. Pleunen hebben veel ingeleverd zodat wij onbezorgd door kunnen qua grote oefeningen.
Kleine oefendagen vragen wel een creatievere aanpak.
Laat limburg ff gauw zijn mond houden. In Zeeland hebben we een marine basis(je) van ugh weinig lui. En daarna is het dichtsbijzijnde Breda of Den Haag.... ff serieus met Limburg xDquote:Op maandag 12 september 2011 15:29 schreef Sloggi het volgende:
Toch raar dat de boel tegenwoordig zo onevenwichtig is verspreid. Binnenkort zit er niets meer in Limburg terwijl andere regio's meerdere kazernes hebben.
quote:
Wat heeft Limburg als de KMS weg is? Niks meer, terwijl Zeeland, dat zo'n 3,5 keer minder inwoners telt, een marinebasisje heeft.quote:Op maandag 12 september 2011 15:39 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Laat limburg ff gauw zijn mond houden. In Zeeland hebben we een marine basis(je) van ugh weinig lui. En daarna is het dichtsbijzijnde Breda of Den Haag.... ff serieus met Limburg xD
de Peel.quote:Op maandag 12 september 2011 15:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat heeft Limburg als de KMS weg is? Niks meer, terwijl Zeeland, dat zo'n 3,5 keer minder inwoners telt, een marinebasisje heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel ook die bijna (of zelfs deels) in Brabant ligt. Het zuiden heeft niks (hoewel die Duitsers ook beter door Duitsland kunnen worden beschermd mocht dat ooit nodig zijn).
Waren er trouwens niet ook geruchten dat er een Natres-eenheid naar De Peel zou gaan?
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2011 16:03:30 ]
Korps Mariniers hebben natuurlijk al in 2009 flink bezuinigd door veel taken in de Caribische gebieden over te dragen aan de CLAS.quote:Op maandag 12 september 2011 15:30 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nope. Pleunen hebben veel ingeleverd zodat wij onbezorgd door kunnen qua grote oefeningen.
Kleine oefendagen vragen wel een creatievere aanpak.
Je hebt 'm niet van mij.quote:Op maandag 12 september 2011 16:06 schreef AchJa het volgende:
Lol, na die i-spy opmerking in dat topic waar C4 mee kwam een note erbij.![]()
![]()
![]()
Ze hebben vast wat te verbergen.
Met Zeeland heeft de overheid nooit afspraken gemaakt over werkvoorziening die met Limburg zijn gemaakt in de tijd dat de mijnen sloten, ter compensatie voor de grote werkloosheid die toen ontstond zou de overheid overheidsgebouwen verplaatsten naar Limburg, dit is deels uitgevoerd maar nooit helemaal. Door nu overheidsgebouwen weg te halen gaat de overheid in tegen eerder gemaakte afspraken.quote:Op maandag 12 september 2011 15:39 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Laat limburg ff gauw zijn mond houden. In Zeeland hebben we een marine basis(je) van ugh weinig lui. En daarna is het dichtsbijzijnde Breda of Den Haag.... ff serieus met Limburg xD
Ook niet van mijquote:Op maandag 12 september 2011 16:06 schreef AchJa het volgende:
![]()
![]()
Daar geloof ik niks van!quote:
Ik wist het!quote:Op maandag 12 september 2011 16:32 schreef Sloggi het volgende:
Betrapt, Yvonne is één van mijn klonen.
Geen idee welk merk.quote:
Ja, je krijgt inderdaad leuke 3D plaatjes tegenwoordig.quote:Op maandag 12 september 2011 17:06 schreef Clan het volgende:
Is dat een Kodak? ( ik neem aan dat je ook foto's kan maken )
Misschien ben ik ooit wel eens zo'n ding tegengekomen tijdens een cursus.quote:
Cool, wat voor cursus was het?quote:Op maandag 12 september 2011 17:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien ben ik ooit wel eens zo'n ding tegengekomen tijdens een cursus.
TinEye is een 'reverse image search'quote:Op maandag 12 september 2011 17:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien ben ik ooit wel eens zo'n ding tegengekomen tijdens een cursus.
CBRN.quote:Op maandag 12 september 2011 17:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Cool, wat voor cursus was het?
@Clan:
Dit is wat voor plaatjes je krijgt:
[ afbeelding ]
Ah.quote:Op maandag 12 september 2011 17:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
TinEye is een 'reverse image search'.
Handig, wist niet van het bestaan af!quote:Op maandag 12 september 2011 17:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
TinEye is een 'reverse image search'.
Ah, wat voor relevantie had het dan. Wat werd jullie er over geleerd?quote:
Biologische oorlogsvoering.quote:Op maandag 12 september 2011 17:12 schreef samthegreat5 het volgende:
Ah, wat voor relevantie had het dan. Wat werd jullie er over geleerd?
Ik denk dat Cobra4 iets in het laboratoriumonderwijs heeft gedaan, maar dat is maar een gok.quote:Op maandag 12 september 2011 17:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Handig, wist niet van het bestaan af!
[..]
Ah, wat voor relevantie had het dan. Wat werd jullie er over geleerd?
Verrekte makkelijk als je bv een pokkenvirus wilt bekijken.quote:Op maandag 12 september 2011 17:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Aha. Hoe kan zo'n ding daarin betrokken raken dan?
Ook dat. Maar daar hadden we niet van die dure dingen.quote:Op maandag 12 september 2011 17:13 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik denk dat Cobra4 iets in het laboratoriumonderwijs heeft gedaan, maar dat is maar een gok.
Ligt er aan wie dat ding in bezit heeft.quote:Op maandag 12 september 2011 17:17 schreef samthegreat5 het volgende:
Ja, inderdaad verrekte handig. Maar gaat het nou om preventie met zo'n ding of gebruik door terroristen?
Jep, da's waar. Maar stel je bekijkt zo'n pokkenvirus, wat zou je vervolgens kunnen doen?quote:Op maandag 12 september 2011 17:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ligt er aan wie dat ding in bezit heeft.
Kijken welke variant het is.quote:Op maandag 12 september 2011 17:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jep, da's waar. Maar stel je bekijkt zo'n pokkenvirus, wat zou je vervolgens kunnen doen?
Dat is biologie, mijn oudste zoon is Ing. en werkt veelvuldig in zijn laboratorium met de Kodak electronenmicroscoop, maar dan met metaal, zo ziet bv een soort metaal eronder uit;quote:Op maandag 12 september 2011 17:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Cool, wat voor cursus was het?
@Clan:
Dit is wat voor plaatjes je krijgt:
[ afbeelding ]
Jep, ik studeer zelf ook biologie, vandaar de interesse. Je zoon is metallurgisch ingenieur?quote:Op maandag 12 september 2011 17:25 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat is biologie, mijn oudste zoon is Ing. en werkt veelvuldig in zijn laboratorium met de Kodak electronenmicroscoop, maar dan met metaal, zo ziet bv een soort metaal eronder uit;
[ afbeelding ]
MLOquote:Op maandag 12 september 2011 17:28 schreef samthegreat5 het volgende:
Maar Cobra, jij hebt dus eerst zelf HLO gedaan ofzo? Of wat heb je voor laboratorium achtergrond?
Hij is idd een metallurg ( één van de weinige in Nederland ).quote:Op maandag 12 september 2011 17:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jep, ik studeer zelf ook biologie, vandaar de interesse. Je zoon is metallurgisch ingenieur?
En ik was benieuwd naar waarom Cobra het wist omdat ik me afvroeg wat ze er binnen defensie mee moesten.
Inderdaad een vakgebied waar je niet veel van hoort. Opzich best interessant idd.quote:Op maandag 12 september 2011 17:30 schreef Clan het volgende:
[..]
Hij is idd een metallurg ( één van de weinige in Nederland ).
Oh ok. Afgemaakt en toen in dienst gegaan? Of hoe zit het?quote:
Nee, maar een jaar gedaan.quote:Op maandag 12 september 2011 17:31 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh ok. Afgemaakt en toen in dienst gegaan? Of hoe zit het?
Oja. Maar je vond het wel interessant?quote:Op maandag 12 september 2011 17:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, maar een jaar gedaan.
En toen na wat omzwervingen mijn diensplicht gedaan.
Je hoort er weinig over, maar we maken allemaak gebruik van de producten, meestal onderdelen in, maar soms ook heel duidelijk aanwezig zoals de anti aanbaklaag van Tefal.quote:Op maandag 12 september 2011 17:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Inderdaad een vakgebied waar je niet veel van hoort. Opzich best interessant idd.
[..]
Oh ok. Afgemaakt en toen in dienst gegaan? Of hoe zit het?
Dat wel. Maar niet op de manier als de MLO onderwijs gaf.quote:Op maandag 12 september 2011 17:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oja. Maar je vond het wel interessant?
Wat was er mis mee dan?quote:Op maandag 12 september 2011 17:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat wel. Maar niet op de manier als de MLO onderwijs gaf.
De fixatie op het gebruik van apparaten. Werken met de handjes gebeurde haast niet.quote:
Oja. Jij had wat liever gesneden in beesten, etc.?quote:Op maandag 12 september 2011 17:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De fixatie op het gebruik van apparaten. Werken met de handjes gebeurde haast niet.
De KM heeft alle klappen voor ons opgevangen tijdens de bezuinigingen.quote:Op maandag 12 september 2011 15:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Doen jullie goed dan. Ook qua vacatures hebben jullie niets te klagen (de hele KM eigenlijk niet). Ik hoorde een tijd geleden van een adjudant dat tijdens de eindoefening van de POTOM alles uit de kast werd gehaald qua materiaal. Er waren nogal wat jaloerse blikken te zien onder de landmachters die er bij waren.
Veel taken? Slechts de peletons die daar gelegerd zaten zijn vervangen door een pleuneneenheid. Voor de rest is er niets veranderd; transport, inwendige dienst, de bootgroep, stationsschip, anti-drugsoperaties en het complete CZSKCARIB nog steeds vloot/marns.quote:Op maandag 12 september 2011 16:04 schreef Clan het volgende:
[..]
Korps Mariniers hebben natuurlijk al in 2009 flink bezuinigd door veel taken in de Caribische gebieden over te dragen aan de CLAS.
Nu vraag ik me wel af hoe het gaat met het ondersteunende personeel van de Kmars die vooral bij het vlootpersoneel werkt.
Hoe kan je dat zien? Krijg je dan een bericht?quote:Op maandag 12 september 2011 16:06 schreef AchJa het volgende:
![]()
![]()
Je ploatje is kapot.quote:
Pff hoeveel accounts heeft ie wel niet gehad?quote:Op maandag 12 september 2011 18:11 schreef Nibb-it het volgende:
Nog niet eerder vertoonde foto's van i-spy24/sanni
Die 'vriend'
Kun je bovenin zien bij abonnomenten, zie je het aantal notes staan. Niet dat ik weet wat er in staat, daar moet je danny voor spekken...quote:Op maandag 12 september 2011 18:02 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Hoe kan je dat zien? Krijg je dan een bericht?
Ahh, maar dat heeft een vertraging van een week dus die note zal niet vanwege R. zijnquote:Op maandag 12 september 2011 18:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kun je bovenin zien bij abonnomenten, zie je het aantal notes staan. Niet dat ik weet wat er in staat, daar moet je danny voor spekken...![]()
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Zoals de adjudant het verwoordde: wij zorgen wel voor onszelf.quote:Op maandag 12 september 2011 17:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
De KM heeft alle klappen voor ons opgevangen tijdens de bezuinigingen.
Oh, zag dat de notes opgehoogd waren nadat mijn post gedelete was, dus ging ervan uit dat het daar van kwam.quote:Op maandag 12 september 2011 18:32 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ahh, maar dat heeft een vertraging van een week dus die note zal niet vanwege R. zijn
Het mag allebei:quote:
Kom op, je dacht toch niet echt dat ik ZO'N domme fout zou maken, of wel?quote:aqua·ri·um het; o -s, -ria (glazen) bak met water voor het houden van waterdieren, -planten enz.
Nou.......quote:Op maandag 12 september 2011 19:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het mag allebei:
[..]
Kom op, je dacht toch niet echt dat ik ZO'N domme fout zou maken, of wel?
Hm dit zou me trouwens helemaal niet verbazen... als je naar galtfactory's posthistorie kijkt, in combinatie met het feit dat rubje (onder de naam i-spy24) beweerde bij het KCT te hebben gezeten...quote:Op maandag 12 september 2011 03:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een fucking pathologische leugenaar is het, en ik durf te wedden dat zijn maatje galt uit hetzelfde gesticht aan het posten is, als het niet dezelfde persoon is.
quote:Op maandag 12 september 2011 19:02 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hm dit zou me trouwens helemaal niet verbazen... als je naar galtfactory's posthistorie kijkt, in combinatie met het feit dat rubje (onder de naam i-spy24) beweerde bij het KCT te hebben gezeten...
Als dat inderdaad zo is, dan post hij dus een heel verhaal, en stelt vervolgens onder een andere naam zichzelf allerlei vragen erover...
Dit wordt steeds beter
Vanwaar dequote:
Oh, ik wou meer de treurigheids-factor benadrukken van de persoon achter Rubje en I-spy24 etc.quote:
Jepquote:Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef EllaN het volgende:
Oh Rubje en I-spy24 zijn dus dezelfde persoon?
Niemand gaf antwoord op mijn vraag.
Tijd voor een klooncheckquote:Op maandag 12 september 2011 19:02 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hm dit zou me trouwens helemaal niet verbazen... als je naar galtfactory's posthistorie kijkt, in combinatie met het feit dat rubje (onder de naam i-spy24) beweerde bij het KCT te hebben gezeten...
Als dat inderdaad zo is, dan post hij dus een heel verhaal, en stelt vervolgens onder een andere naam zichzelf allerlei vragen erover...
Dit wordt steeds beter
Neem eens een les bij Rave in het gebruik vanquote:Op maandag 12 september 2011 19:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh, ik wou meer de treurigheids-factor benadrukken van de persoon achter Rubje en I-spy24 etc.
quote:Op maandag 12 september 2011 19:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neem eens een les bij Rave in het gebruik van
Nu lijkt het of je op de post van Royyy doelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
qwopquote:Op maandag 12 september 2011 19:15 schreef samthegreat5 het volgende:
http://www.foddy.net/GIRP.html
Nieuw spelletje van de makers van QWOP.
Kijk sam. Zo hoort het!quote:
quote:
Exact, het valt gewoon op dat die twee het vaak met elkaar eens zijn, hoe dom de post ook is, en in dezelfde topics rondhangen. Ook de foto's (bv veteranendag) zijn helemaal Rubjes stijl.quote:Op maandag 12 september 2011 19:02 schreef Royyy het volgende:
Dit wordt steeds beter
Zou hij hier nog komen denk je? Ik hoop van wel!quote:Op maandag 12 september 2011 19:33 schreef Nibb-it het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat meneer er zelf over te zeggen heeft
Wat denk jij dat zijn reactie zal zijn?quote:Op maandag 12 september 2011 19:33 schreef Nibb-it het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat meneer er zelf over te zeggen heeft
Ws dat we 'hullies' zijn?quote:Op maandag 12 september 2011 19:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat denk jij dat zijn reactie zal zijn?
Dat ben ik niet, exif data is te manipuleren, een andere huilie is mij aan het zwart maken, je hebt geen bewijs, ik sleep je voor de rechter wegens smaad, ik pak de handschoen op...quote:Op maandag 12 september 2011 19:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat denk jij dat zijn reactie zal zijn?
quote:
Ben je bezopen?quote:
Nouhou, stop is met me af te zeikenquote:Op maandag 12 september 2011 20:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben je bezopen?
Je laatste post is 9 minuten geleden en nu kom je weer binnen alsof je vandaag niet online bent geweest?
En nee! ;') is nu geen gepaste reactie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 september 2011 20:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nouhou, stop is met me af te zeiken.
Ik wilde die aankondiging even brengen als spectaculair zijnde. Weetjwel van: ''hoort, hoort!''Post je bericht dan gewoon in 1 keer ipv te editten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Maar ik vind het best heftig dat ie er nu gewoon mee kapt en bij de bundeswehr wil gaan (hij wil piloot worden).quote:Op maandag 12 september 2011 20:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Post je bericht dan gewoon in 1 keer ipv te editten.
En dat wist je niet op het moment dat je de eerste versie van je bericht plaatste?quote:Op maandag 12 september 2011 20:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar ik vind het best heftig dat ie er nu gewoon mee kapt en bij de bundeswehr wil gaan (hij wil piloot worden).
Nouja, het zat hem al sinds het begin niet echt lekker dat hele ''studeren''.
Ik ben de goedheid en fatsoen zelve...quote:Op maandag 12 september 2011 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
Oh ja. Mocht rubje reageren; dan graag op een correcte manier reageren op zijn post.
Al hoef ik dat eigenlijk niet eens te vragen. Dat doen jullie toch wel.
Ja, het is eigenlijk een Duitser die volgens mij net over de grens woont bij ons. Echt een paar meter. Is altijd bij ons naar de middelbare geweest en spreekt perfect Nederlands, maar heeft wel de Duitse nationaliteit.quote:Op maandag 12 september 2011 20:17 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind het toch maar raar, als Nederlander aan de slag bij een andere krijgsmacht. En waarom kiest 'ie dan voor de Bundeswehr? Of is hij een Duitser?
Nee, want ik ben domquote:Op maandag 12 september 2011 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dat wist je niet op het moment dat je de eerste versie van je bericht plaatste?
quote:Op maandag 12 september 2011 20:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben de goedheid en fatsoen zelve...
En toch is het waar.quote:
Correct. Lesson learned?quote:Op maandag 12 september 2011 20:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tja, onveranderlijke waarheid.
Het is sowieso niet verstandig om met je studie te stoppen om straaljagerpiloot te worden. De kans is namelijk 99% dat je het toch niet wordtquote:Op maandag 12 september 2011 20:23 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd ook niet zo veel aan m'n studie tot nu toe. Maar ik hoor dat het eerste jaar meestal niet zo boeiend is. Dus gewoon even doorzetten. In dienst kan altijd nog..
Ja, ik aspireer toch niet om straaljagerpiloot te worden.quote:Op maandag 12 september 2011 20:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het is sowieso niet verstandig om met je studie te stoppen om straaljagerpiloot te worden. De kans is namelijk 99% dat je het toch niet wordt.
Vertelquote:Op maandag 12 september 2011 20:33 schreef Sloggi het volgende:
Natuurlijk, maar als hij slim is zorgt hij ervoor dat hij iets achter de hand heeft. Anders is hij zo weer een jaar kwijt (ik spreek uit ervaring).
Hij gaat het klooster in?quote:Op maandag 12 september 2011 20:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vertel
Hij zei ook dat als het hem niet lukt hij gewoon een functie bij de Heer wil.
Is Nederland niet langzamer hand alles wat defensie is aan het verkopen of op te doeken?quote:Op maandag 12 september 2011 20:33 schreef Cobra4 het volgende:
Geen wonder. Nederland heeft geen straaljagerpiloten.
Neuh, we noemen ze vliegers.quote:Op maandag 12 september 2011 20:43 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Is Nederland niet langzamer hand alles wat defensie is aan het verkopen of op te doeken?
quote:Op maandag 12 september 2011 20:43 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Is Nederland niet langzamer hand alles wat defensie is aan het verkopen of op te doeken?
Klopt, we hebben geen piloten, duikboten en geen gewone boten. En tanks zonder lopen.quote:
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2011 20:48:45 ]
Wat een grapquote:Op maandag 12 september 2011 20:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij gaat het klooster in?
Ik heb nadat ik voor het eerst was gestopt met mijn studie gesolliciteerd bij de politie. Pas in juli werd ik afgewezen, na behoorlijk ver in de procedure te zijn gekomen. Ik had wel iets achter de hand, maar daar had ik me domweg niet genoeg in verdiept, en na een maand of drie stopte ik ook met die studie. Toen ben ik het jaar daarna geschiedenis gaan studeren en heb ik netjes in vier jaar mijn bul gehaald.
Wie vlogen dan die 2 straaljagers die vanmiddag over mijn huis heenvlogenquote:Op maandag 12 september 2011 20:33 schreef Cobra4 het volgende:
Geen wonder. Nederland heeft geen straaljagerpiloten.
Vliegersquote:Op maandag 12 september 2011 20:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat een grap.
Nee, als in bij de Duitse landmacht. Maarja, zelfs als hem vlieger niet lukt, dan zijn er altijd nog gewone functies zat bij de Heer of bij de Luftwaffe. Dus het komt vast wel goed, mits hij fysiek in orde is natuurlijk.
[..]
Wie vlogen dan die 2 straaljagers die vanmiddag over mijn huis heenvlogen?
quote:
[_] Geschiktquote:Op maandag 12 september 2011 21:10 schreef m.k het volgende:
[..]
http://www.google.com/sea(...)wi&biw=1920&bih=1028
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |